XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.161
Goedemorgen! ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:thumbs:
Dankje wel toppie!
Nou is het me eindelijk duidelijk dat het nog een stuk naar beneden doorloopt. :D

Met row oefeningen train je dus eigenlijk het deel dat tussen je lats zit?
Ik heb altijd gedacht dat je het anders moest bekijken bovenrug, midden en onderrug.(horizontaal)

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:11 ----------

:mad:

Benen trainen is toch geen straf? :D
Euhhh als je die samen met mijn trainster moet trainen dan voelt het wel als een straf. :o
Toch blijf ik elke week weer benen met haar trainen dus diep van binnen vind ik het geen straf. ;)

• #2.163
:roflol:

Dat antwoord had ik ook precies zo verwacht, sterkte maar! :)

Niet grappig. :mad: ;)

tnx, Ik mocht meteen met een super setje beginnen en toen voelde ik me dus eigenlijk al gestraft.:D
Vraag me ook vooral niet waarom ik na die training 22 min ben gaan fietsen,33 min met helling ben gaan lopen en 25 min op de crosstrainer heb gestaan.

Laatst bewerkt:
fn4i0m.gif

• #2.165
Ik denk dat het niet lang meer gaat duren tot ik de beslissing ga nemen om me benen tijdelijk niet meer met Saskia te trainen.:(
Ik heb het nog best lang met het hardlopen kunnen combineren maar ik denk met al die pijntjes die ik heb gehad dat het beter is om nu ff alleen borst en rug samen te trainen.
De pijntjes gingen steeds wel weer weg maar bleven me wel steeds opnieuw achtervolgen.(vooral dat gedoe met me liezen/heupbeuger)
Vandaag heb ik er voor het eerst helemaal geen last van gehad.:D
Dit keer had ik het vooral mentaal zwaarder dan normaal.:eek:

Ik denk dat het niet lang meer gaat duren tot ik de beslissing ga nemen om me benen tijdelijk niet meer met Saskia te trainen.:(
Ik heb het nog best lang met het hardlopen kunnen combineren maar ik denk met al die pijntjes die ik heb gehad dat het beter is om nu ff alleen borst en rug samen te trainen.
De pijntjes gingen steeds wel weer weg maar bleven me wel steeds opnieuw achtervolgen.(vooral dat gedoe met me liezen/heupbeuger)
Vandaag heb ik er voor het eerst helemaal geen last van gehad.:D
Dit keer had ik het vooral mentaal zwaarder dan normaal.:eek:

Ik denk dat je benentrainen en hardlopen wel kan combineren, alleen moet je je benen anders trainen, volgens mij meer op spieruithoudingsvermogen dan op kracht en massa. Maar pin me er niet op vast hoor!

• #2.168
Ik denk dat je benentrainen en hardlopen wel kan combineren, alleen moet je je benen anders trainen, volgens mij meer op spieruithoudingsvermogen dan op kracht en massa. Maar pin me er niet op vast hoor!
Dat klopt en blijf ik wel doen maar dan zonder mijn trainster.

• #2.170
De meeste mensen die wedstrijden rennen doen geen zware kt voor benen, eerder meer reps voor duurkracht. Hopelijk trek je het beter als je zelf je benen aanpakt :)
Ik doe de laatste tijd wel hoge reps voor benen maar er gaan gewoon zware gewichten aan waardoor ik voor me gevoel niet alleen op uithouding train.
Op dit moment heb ik amper spierpijn maar dit kan uiteraard nog erger worden.
Hoeveel reps bedoel je nu ongeveer?

Laatst bewerkt:
  • #2.171
Donderdag heb ik geen kt gedaan waardoor ik vandaag schouders,armen en buik heb getraind en morgen na het hardlopen weer aan de cardio ga.(voortaan maar geen kt rust houden op donderdag)
Maandag train ik borst en dan mag ik op zondag geen schouders of armen trainen...

Het ging allemaal lekker vandaag en heb er voor elke spier een PR bij.:D
Ik was niet te stoppen tijdens me armen training waardoor ik 4 tri en biceps oefeningen heb gedaan ipv 3 (wel volgens schema getraind maar ik had voor zowel tri als biceps een super setje gedaan met een extra oefening.)

Tja als je met een wereldkampioen aan het trainen bent dan zal je ook wel een kampioenstraining krijgen en dat is zwaar.

Ik doe de laatste tijd wel hoge reps voor benen maar er gaan gewoon zware gewichten aan waardoor ik voor me gevoel niet alleen op uithouding train.

Zo'n 20 tot 25 reps met niet te zware gewichten maar toch wel dat de laatste paar hh moeite kosten.

• #2.174
Zo'n 20 tot 25 reps met niet te zware gewichten maar toch wel dat de laatste paar hh moeite kosten.
tnx, ik ga dit misschien tijdelijk doen maar het is wel tegenstrijdig want als ik dit ineens doe krijg ik juist spierpijn omdat ik het niet gewend ben.;)

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Tja als je met een wereldkampioen aan het trainen bent dan zal je ook wel een kampioenstraining krijgen en dat is zwaar.
Zo zwaar dat ik over paar jaar ook kampioen ben.:p

• #2.178
Euhhhh ik heb geen vragen.:o

---------- Toegevoegd om 22:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Toch wel. Wat is het max baby gewicht voor benen?:D

Gelukkig kan ik daar nog niet over mee praten...
Ooit eens 2x benen getraind met 20 reps maar ik vond het vreselijk, vind 15reps al irritant :D

Conclusie: ik doe het nooit meer :p

Dat klopt en blijf ik wel doen maar dan zonder mijn trainster.

Ja anders wil je natuurlijk meer ;)

De meeste mensen die wedstrijden rennen doen geen zware kt voor benen, eerder meer reps voor duurkracht. Hopelijk trek je het beter als je zelf je benen aanpakt :)

Klopt, ken ook iemand die echt elke marathon mee loopt, die sport ook 2 x op een dag...doet ontzettend veel aan hardlopen. Hij traint wel zijn benen ook, maar niet TE zwaar...maar wel kracht ook. Alleen dit dan niet voordat hij gaat hardlopen.

:roflol: zo herkenbaar haha. Ik train nu zelf met meer herhalingen, maar ik kan het "nog" niet laten om mijn gewicht nog meer te minderen dan wat ik nu doe :o

Ik weet alles van babygewichten, vraag maar raak :D

Suc6 vandaag met het hardlopen!!
Hoe gaat het nu verder? Vraag me ook af hoe het met je fysiek gaat, nog meer progressie geboekt? :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven