AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als het dinsdag maar weer over is tijdens de hardloop interval training.;)
Waarschijnlijk gaat dit niet lukken en dan stop ik vanzelf wel weer met kuiten trainen.:o

Dat hoop ik wel voor je, komende zondag moet je het ook niet hebben!
Tja, geen kuittraining voor jou dame ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.203
Dat hoop ik wel voor je, komende zondag moet je het ook niet hebben!
Tja, geen kuittraining voor jou dame ;)
Nee dan moet ik het zeker niet hebben en 14 maart al helemaal niet. :p

Ach met cardio en het hardlopen worden mijn kuiten al voldoende belast.
Ik heb best dikke kuiten waardoor ik het helemaal niet erg vind om ze tijdelijk niet te trainen.
Dan kunnen ze igg niet nog groter worden. :roflol:

Nee dan moet ik het zeker niet hebben en 14 maart al helemaal niet. :p

Ach met cardio en het hardlopen worden mijn kuiten al voldoende belast.
Ik heb best dikke kuiten waardoor ik het helemaal niet erg vind om ze tijdelijk niet te trainen.
Dan kunnen ze igg niet nog groter worden. :roflol:

Hahaha...beter een paar goede kuiten dan tandenstokers!
Voor je het weet zeggen ze dat je die draden van je rok af moet knippen,
bedoelen ze je benen :rolleyes:

Wat voor leuks/spannends is er 14 maart? Halve marathon? :p

• #2.205
Hahaha...beter een paar goede kuiten dan tandenstokers!
Voor je het weet zeggen ze dat je die draden van je rok af moet knippen,
bedoelen ze je benen :rolleyes:

Wat voor leuks/spannends is er 14 maart? Halve marathon? :p
:D :roflol:

Dunne kuiten vind ik ook niet mooi maar met die van mij ben ik ook niet tevreden.:rolleyes:
Ik ben zowiezo alleen tevreden over mijn biceps. ;)

14 maart is er inderdaad een halve marathon en tijdens die loop doe ik aan de 10 km mee. :p

:D :roflol:

Dunne kuiten vind ik ook niet mooi maar met die van mij ben ik ook niet tevreden.:rolleyes:
Ik ben zowiezo alleen tevreden over mijn biceps. ;)

14 maart is er inderdaad een halve marathon en tijdens die loop doe ik aan de 10 km mee. :p

Komop Peet, toch niet alleen trots op je biceps...volgens mij heb je onderhand ook al lijnen op je buik, als je tenminste met je vingertjes van de creatine afblijft :roflol:

Oh, je hebt 't nog niet gehoord...die 10km loop zit vol, je kan je alleen nog maar inschrijven voor de halve marathon :yes:

:roflol:
halve marathon! Wat doe je die meid aan!

• #2.209
Komop Peet, toch niet alleen trots op je biceps...volgens mij heb je onderhand ook al lijnen op je buik, als je tenminste met je vingertjes van de creatine afblijft :roflol:

Oh, je hebt 't nog niet gehoord...die 10km loop zit vol, je kan je alleen nog maar inschrijven voor de halve marathon :yes:

Als ik wel ergens trots op ben is het iniedergeval niet op mijn bier buik(ik lust niet eens bier)! :o
Tuurlijk ben ik trots op mijn progressie maar ik zou niet weten waar ik na mijn biceps het meest tevreden mee kan zijn.
Misschien inmiddels toch mijn triceps.;)

lalalalala Ik heb me al ingeschreven. :cool:

Laatst bewerkt:
Als ik wel ergens trots op ben is het iniedergeval niet op mijn bier buik(ik lust niet eens bier)! :o
Tuurlijk ben ik trots op mijn progressie maar ik zou niet weten waar ik na mijn biceps het meest tevreden mee kan zijn.
Misschien inmiddels toch mijn triceps.;)

lalalalala Ik heb me al ingeschreven. :cool:

Shit, nou moet ik die halve marathon doen...:rolleyes:

Karma voor die triceps van je, ik was vroeger wel trots op de grote maar nooit op de droogte :(

• #2.211
:roflol:
halve marathon! Wat doe je die meid aan!
Ik ben het inmiddels gewend wat Jerney mij aan wil doen.:(
De trainer van de halve marathon groep(gezamelijke trainer op de donderdag) maakte ook al de opmerking dat ik zo de halve marathon kan lopen.
Mjn bescheiden reactie: Laten we dat maar niet doen. :p

Ik ben het inmiddels gewend wat Jerney mij aan wil doen.:(
De trainer van de halve marathon groep(gezamelijke trainer op de donderdag) maakte ook al de opmerking dat ik zo de halve marathon kan lopen.
Mjn bescheiden reactie: Laten we dat maar niet doen. :p

Zie je nou wel *I'm innocent* :engel:

• #2.213
Shit, nou moet ik die halve marathon doen...:rolleyes:

Karma voor die triceps van je, ik was vroeger wel trots op de grote maar nooit op de droogte :(

Ik kom je wel aanmoedigen hoor met het DBB Jerney's fan club!;)

In de toekomst ga je gewoon trots zijn op de grote en droogte!:D
Ik ben vooral trots op de droogte (dat uiteraard nog droger kan) en dat je kan zien dat ik aan KT doe als ik mijn armen aanspan. :o

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Zie je nou wel *I'm innocent* :engel:
:kiss: :aai:

Ik kom je wel aanmoedigen hoor met het DBB Jerney's fan club!;)

In de toekomst ga je gewoon trots zijn op de grote en droogte!:D
Ik ben vooral trots op de droogte (dat uiteraard nog droger kan) en dat je kan zien dat ik aan KT doe als ik mijn armen aanspan. :o

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

:kiss: :aai:

Fanclub :roflol:

Niets om je voor te schamen, juist leuk dat je er trots op bent, zo hoort het ook :thumbs:.
Hoe groter en droger, hoe beter! :cool:

:o

• #2.216
Fanclub :roflol:

Niets om je voor te schamen, juist leuk dat je er trots op bent, zo hoort het ook :thumbs:.
Hoe groter en droger, hoe beter! :cool:

:o
Tijdens mijn vakantie in Turkije ben ik wel zo trots mogelijk want dan wil ik voor het eerst strak op vakantie.:D

Ook ik ben het daar mee eens.:)

Laatst bewerkt:
Tijdens mijn vakantie in Turkije ben ik wel zo trots mogelijk want dan wil ik voor het eerst strak op vakantie.:D

Ook ik ben het daar mee eens.:)

...en dat gaat je lukken ook!
Lekker op het strand liggen met in je ene hand een broodje doner en in je andere hand een cocktail ;)

Hey P,

Jij bent ook van het hardlopen. Heb jij ook wel eens last van je kuiten, vooral onderaan je achillespees?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven