MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
:roflol:

Gelukkig kan ik daar nog niet over mee praten...
Ooit eens 2x benen getraind met 20 reps maar ik vond het vreselijk, vind 15reps al irritant :D

Conclusie: ik doe het nooit meer :p
:roflol: Zo te horen kan ik me benen dus beter op de gebruikelijke manier trainen en een beetje oppassen met de gewichten.(ik ken mezelf dat lukt me niet :o)

:roflol: Zo te horen kan ik me benen dus beter op de gebruikelijke manier trainen en een beetje oppassen met de gewichten.(ik ken mezelf dat lukt me niet :o)

Voor echte duurloop moet je natuurlijk ook niet teveel massa op je benen hebben.
Je wordt er langzamer van en dat wil je niet, tenzij je natuurlijk wil gaan sprinten...dan kan je wel wat massa gebruiken :D

• #2.183
Ja anders wil je natuurlijk meer ;)
Klopt, ken ook iemand die echt elke marathon mee loopt, die sport ook 2 x op een dag...doet ontzettend veel aan hardlopen. Hij traint wel zijn benen ook, maar niet TE zwaar...maar wel kracht ook. Alleen dit dan niet voordat hij gaat hardlopen.

:roflol: zo herkenbaar haha. Ik train nu zelf met meer herhalingen, maar ik kan het "nog" niet laten om mijn gewicht nog meer te minderen dan wat ik nu doe :o

Suc6 vandaag met het hardlopen!!
Hoe gaat het nu verder? Vraag me ook af hoe het met je fysiek gaat, nog meer progressie geboekt? :)
Met me trainster laat ik mezelf minder snel kennen.
Soms wil ik wel eens tijdens een set gaan rusten maar dat krijg ik dan ook meteen te horen en moet gewoon de reps afmaken.:p

Ik ben zelf geen echte hardloper dus houdt me liever aan het schema dat op mijn BB doel gericht is.
Tussen mijn benen training en de lange duurloop zit te weinig rust dus de laatste weken moet ik maar ff aan me lichaam denken.;)

Het is best wel lekker om toch best zwaar te trainen ondanks hoge reps he.
Je moet op dat moment je grens verleggen en het gewoon doen.:D

Het gaat prima en met jou?
Kwa fysiek is er niet heel veel veranderd alhoewel dat waarschijnlijk tussen mijn oren zit.
Ik zit nu een weekje weer aan de creatine en dan denk ik veel vocht vast te houden terwijl het waarschijnlijk wel mee valt.:o

---------- Toegevoegd om 11:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Voor echte duurloop moet je natuurlijk ook niet teveel massa op je benen hebben.
Je wordt er langzamer van en dat wil je niet, tenzij je natuurlijk wil gaan sprinten...dan kan je wel wat massa gebruiken :D
De vetmassa bedoel je zeker niet?:D
Nou toevallig moet ik weer meer gaan intervallen omdat ik na werkelijk elke kt set(vooral benen,borst en rug) buiten adem ben.:o (heb ik eindelijk een conditie merk ik het voordeel met kt niet.:D)
Ik vind een interval hardloop training ook al zwaarder dan een duurloop.:o

Laatst bewerkt:
De vetmasa bedoel je zeker niet?:D
Nou toevallig moet ik weer meer gaan intervallen omdat ik na werkelijk elke set buiten adem ben.:o (heb ik eindelijk een conditie merk ik het voordeel met kt niet.:D)

Je hebt het er maar moeilijk mee...weet je tenminste dat je je best doet!

• #2.185
Hardlopen ging niet echt lekker vandaag door spierpijn in me quads, billen en schouders.
Opzicht heb ik het wel volgehouden maar het voelde niet fijn.
Volgende week zondag heb ik de 7.5 km als testloop.

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Je hebt het er maar moeilijk mee...weet je tenminste dat je je best doet!
Het is igg 100% zeker dat ik meer me best doe en ook als ik in me eentje train.:)
Tuurlijk deed ik dat hiervoor ook maar blijkbaar kan ik toch meer aan dan ik eerst dacht...

Wanneer gaan wij eens samen hardlopen dan? :D

:o Jij liep toch alleen achter een bal? Dat is veel leuker om samen te doen.:D

Hahah het liefst wel ja.
maar aangezien de wedstrijden steeds worden afgelast door dit winterse weer, loop ik af en toe ook hard.. Lekker de ipod aan en rennen met mn donder :D

• #2.193
Dan probeer ik de hardloop-date met Marvin wel ;)

Ik ga dan wel voor de voetbal date met Marvin. :heart:

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Ik dacht dat je Peetjuh eerst moest verslaan op de 10km voordat je een date met haar kreeg ???
:roflol: Klopt daarom heb ik dus nooit een date.;)

---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:40 ----------

Ik ga nu eindelijk romantisch doen in me gym. (ik heb stiekem geen zin want ik kan maar een beetje kt doen en voor de rest alleen maar cardio.) :fuu:

Laatst bewerkt:
  • #2.195
Ik heb kuiten en onderbuik eerst getraind.
Daarna 25 min op de crosstrainer maar me rechter enkel ging steeds meer pijn doen.
Toen ben ik toch weer even gestopt met cardio en verder gegaan met buikspieren ook al had ik ze gister al getraind.
De 15 minuten op de loopband met helling ging gelukkig wel weer wat beter.:)

Niet echt een boeiende training dus ik kijk nu al uit naar mijn KT van morgen.:D

Laatst bewerkt:
Ik heb kuiten en onderbuik eerst getraind.
Daarna 25 min op de crosstrainer maar me rechter enkel ging steeds meer pijn doen.
Toen ben ik toch weer even gestopt met cardio en verder gegaan met buikspieren ook al had ik ze gister al getraind.
De 15 minuten op de loopband met helling ging gelukkig wel weer wat beter.:)

Niet echt een boeiende training dus ik kijk nu al uit naar mijn KT van morgen.:D

Elke training is boeiend!
Mooi cardio conditie dagje zo toch? :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven