Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
P, wat voor soort restaurant prefereer jij? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.222
...en dat gaat je lukken ook!
Lekker op het strand liggen met in je ene hand een broodje doner en in je andere hand een cocktail ;)
:roflol: Goed vooruitzicht.:cool:

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:27 ----------

Vergeet het groepje fanboys niet dat eromheen dwarrelt! ;)
haha ik zie het al helemaal voor me.:p

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Het enige wat je aan je hoofd hebt, is met welke je 's avonds uit wilt gaan...wat een rotleven ;)
haha met mijn beste vriendin dus wat erg zeg.:D

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

P, wat voor soort restaurant prefereer jij? :)
Een wok :meal: (al jaren niet meer geweest helaas) en jij?

Wokken vind ik prima.
Dus, wij saampjes?
gezellig wokken :)

• #2.224
Hey P,

Jij bent ook van het hardlopen. Heb jij ook wel eens last van je kuiten, vooral onderaan je achillespees?
Van die plek had ik zondag rechts last.
Ik heb telkens weer andere pijntjes tijdens of na het lopen maar probeer het daar zo weinig mogelijk over te hebben.
Gelukkig gaat het steeds wel over waardoor ik (nog) niet over een blessure spreek.

Van die plek had ik zondag rechts last.
Ik heb telkens weer andere pijntjes tijdens of na het lopen maar probeer het daar zo weinig mogelijk over te hebben.
Gelukkig gaat het steeds wel over waardoor ik (nog) niet over een blessure spreek.

Wel grappig (of eigenlijk niet) maar ik heb het ook ja.
Niks ernstigs, maar af en toe voel her en der wat.
Maar die achilles is wel een vervelende pijn.

• #2.228
Wel grappig (of eigenlijk niet) maar ik heb het ook ja.
Niks ernstigs, maar af en toe voel her en der wat.
Maar die achilles is wel een vervelende pijn.
En toch blijven we door lopen. :p
Dat is inderdaad vervelende pijn en 1x moest ik daardoor gaan wandelen toen ik nog voor die 5.6 km aan het trainen was.

• #2.229
Ik ben de week weer goed begonnen met borst, buik en cardio.
Helaas kon ik niet bankdrukken door de drukte en dat vind ik dan best jammer.
Dan ben ik echt in staat om het alsnog deze week te doen terwijl de training toch echt prima was.
Deze training van Sas heeft weer voor de nodige spierpijn gezorgd en ik kon het toch niet laten om vrijdag gewoon weer benen te gaan trainen met haar.:D

Vandaag ben ik zelf een rondje gaan joggen en ik ben blij met deze beslissing want tijdens het joggen had ik eigenlijk meteen pijn in me kuiten.;)
Morgen staan rug en cardio op het programma.:)

He Peet! Hoe gaat ie met het hardlopen (afgezien van de pijntjes en zo :aai:)?
Wedstrijd komt steeds dichterbij :bang: :D Denk je dat je de hele 10 km zonder wandelen af kan leggen en in een tijd waar jij tevreden over bent?

• #2.231
He Peet! Hoe gaat ie met het hardlopen (afgezien van de pijntjes en zo :aai:)?
Wedstrijd komt steeds dichterbij :bang: :D Denk je dat je de hele 10 km zonder wandelen af kan leggen en in een tijd waar jij tevreden over bent?
Afgezien van de pijntjes gaat het over het algemeen goed.
Wandelen zie ik als opgeven dus dat probeer ik niet te doen.
De tijd vind ik wel heel spannend en kan ik nog weinig over zeggen.
Soms loop ik en lijkt het vanzelf te gaan en soms voel ik me net een slak.;)

Hoe gaat het me jou?

Afgezien van de pijntjes gaat het over het algemeen goed.
Wandelen zie ik als opgeven dus dat probeer ik niet te doen.
De tijd vind ik wel heel spannend en kan ik nog weinig over zeggen.
Soms loop ik en lijkt het vanzelf te gaan en soms voel ik me net een slak.;)

Hoe gaat het me jou?

Knap hoor dat je die 10 km al aan 1 stuk door kan hardlopen zonder te stoppen/wandelen!
Ja, dat heeft elke hardloper wel eens, soms lijk je te zweven en gaat het allemaal heel soepeltjes en snel, en soms voel je je net een slome, stampende olifant :D
Met mij gaat ie goed hoor :)

Ergens willen die benen van jou gewoon gestraft worden lees ik :D
Goed dat je toch met haar hebt getraind :thumbs:

• #2.234
Knap hoor dat je die 10 km al aan 1 stuk door kan hardlopen zonder te stoppen/wandelen!
Ja, dat heeft elke hardloper wel eens, soms lijk je te zweven en gaat het allemaal heel soepeltjes en snel, en soms voel je je net een slome, stampende olifant :D
Met mij gaat ie goed hoor :)
Ik weet nog niet of ik het kan.
Ik kan wel 55 minuten lopen maar dan zitten we nog niet aan de 10 km.
Over 2 weken gaan we 60 minuten lopen.
14 maart probeer ik in een zweef bui te zijn ;)

Mooi zo! :)

Ik weet nog niet of ik het kan.
Ik kan wel 55 minuten lopen maar dan zitten we nog niet aan de 10 km.
Over 2 weken gaan we 60 minuten lopen.
14 maart probeer ik in een zweef bui te zijn ;)

Mooi zo! :)

Ah, ik was weer iets te voorbarig :o :) Maar als je al 55 minuten aan 1 stuk door kan hardlopen, dan lukt die 10 km vast ook wel. Op de dag van een wedstrijd heb je vaak nog net wat meer drive en doorzettingsvermogen om het toch te halen. En je hebt natuurlijk nog een aantal weken om te trainen.

Hey cool P,

Ik wist niet dat je ook een wedstrijd ging lopen :)
Maar dat duur lopen is indd wel pittig ja!

Wil je niet ook meedoen aan de dam tot dam, hoef ik m niet alleen te lopen ;)

Duurloop; dat is inderdaad niet niets!

I'll be keeping my fingers crossed - maar 55 minuten achtereen is al heel netjes hoor!

Ach, je kan al 55 minuten achter elkaar lopen - nou nog ietsje harder en je hoeft niet langer voor die 10 km ;)

Zonder gein: ik vind het echt een flinke prestatie hoor!
:thumb:

• #2.240
Ah, ik was weer iets te voorbarig :o :) Maar als je al 55 minuten aan 1 stuk door kan hardlopen, dan lukt die 10 km vast ook wel. Op de dag van een wedstrijd heb je vaak nog net wat meer drive en doorzettingsvermogen om het toch te halen. En je hebt natuurlijk nog een aantal weken om te trainen.
:roflol:
Ja klopt daar ga ik uiteindelijk wel vanuit.
Klopt dat heb ik toen met die 5.6 km wedstrijd mee gemaakt dat het de wedstrijd avond wel goed ging.
(ik heb paar keer de duurloop op zondag overgeslagen maar toch wist ik de stap van 40 naar 50 minuten wel aan te kunnen. :p )
Uiteindelijk gaat het goedkomen. :)

---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Hey cool P,

Ik wist niet dat je ook een wedstrijd ging lopen :)
Maar dat duur lopen is indd wel pittig ja!

Wil je niet ook meedoen aan de dam tot dam, hoef ik m niet alleen te lopen ;)
Hey C,

Intervallen vind ik momenteel ook pittig tijdens de hardloop training of in de sportschool.
Hardlopen gaat gewoon met ups en downs.

Ik heb er toevallig wel aan zitten denken omdat die loop mij wel aanspreekt.
Vaak ga ik in september op vakantie namelijk.
Of ik ben er niet of ik ben net paar dagen terug.

Het ene moment vind ik hardlopen heel leuk trouwens en het andere moment vraag ik me af waar ik mee bezig ben.:o
Toch hoop ik het in de warmere maanden wel te blijven doen omdat je dan ook eens buiten bent ipv alleen maar in de gym.

---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Duurloop; dat is inderdaad niet niets!

I'll be keeping my fingers crossed - maar 55 minuten achtereen is al heel netjes hoor!
Dankje wel!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven