- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...en dat gaat je lukken ook!
Lekker op het strand liggen met in je ene hand een broodje doner en in je andere hand een cocktail![]()
Goed vooruitzicht.
haha ik zie het al helemaal voor me.Vergeet het groepje fanboys niet dat eromheen dwarrelt!![]()

haha met mijn beste vriendin dus wat erg zeg.Het enige wat je aan je hoofd hebt, is met welke je 's avonds uit wilt gaan...wat een rotleven![]()

Een wok
(al jaren niet meer geweest helaas) en jij?Van die plek had ik zondag rechts last.Hey P,
Jij bent ook van het hardlopen. Heb jij ook wel eens last van je kuiten, vooral onderaan je achillespees?
Wokken vind ik prima.
Dus, wij saampjes?
gezellig wokken![]()

Van die plek had ik zondag rechts last.
Ik heb telkens weer andere pijntjes tijdens of na het lopen maar probeer het daar zo weinig mogelijk over te hebben.
Gelukkig gaat het steeds wel over waardoor ik (nog) niet over een blessure spreek.
![]()
Ik mag alleen op een zaterdag naar de wok anders krijg ik weer straf![]()

En toch blijven we door lopen.Wel grappig (of eigenlijk niet) maar ik heb het ook ja.
Niks ernstigs, maar af en toe voel her en der wat.
Maar die achilles is wel een vervelende pijn.

Afgezien van de pijntjes gaat het over het algemeen goed.He Peet! Hoe gaat ie met het hardlopen (afgezien van de pijntjes en zo)?
Wedstrijd komt steeds dichterbij![]()
Denk je dat je de hele 10 km zonder wandelen af kan leggen en in een tijd waar jij tevreden over bent?
Afgezien van de pijntjes gaat het over het algemeen goed.
Wandelen zie ik als opgeven dus dat probeer ik niet te doen.
De tijd vind ik wel heel spannend en kan ik nog weinig over zeggen.
Soms loop ik en lijkt het vanzelf te gaan en soms voel ik me net een slak.![]()
Hoe gaat het me jou?

Ik weet nog niet of ik het kan.Knap hoor dat je die 10 km al aan 1 stuk door kan hardlopen zonder te stoppen/wandelen!
Ja, dat heeft elke hardloper wel eens, soms lijk je te zweven en gaat het allemaal heel soepeltjes en snel, en soms voel je je net een slome, stampende olifant
Met mij gaat ie goed hoor![]()

Ik weet nog niet of ik het kan.
Ik kan wel 55 minuten lopen maar dan zitten we nog niet aan de 10 km.
Over 2 weken gaan we 60 minuten lopen.
14 maart probeer ik in een zweef bui te zijn
Mooi zo!![]()
Maar als je al 55 minuten aan 1 stuk door kan hardlopen, dan lukt die 10 km vast ook wel. Op de dag van een wedstrijd heb je vaak nog net wat meer drive en doorzettingsvermogen om het toch te halen. En je hebt natuurlijk nog een aantal weken om te trainen.Ergens willen die benen van jou gewoon gestraft worden lees ik
Goed dat je toch met haar hebt getraind![]()

Ah, ik was weer iets te voorbarig![]()
Maar als je al 55 minuten aan 1 stuk door kan hardlopen, dan lukt die 10 km vast ook wel. Op de dag van een wedstrijd heb je vaak nog net wat meer drive en doorzettingsvermogen om het toch te halen. En je hebt natuurlijk nog een aantal weken om te trainen.

)
Hey C,Hey cool P,
Ik wist niet dat je ook een wedstrijd ging lopen
Maar dat duur lopen is indd wel pittig ja!
Wil je niet ook meedoen aan de dam tot dam, hoef ik m niet alleen te lopen![]()

Dankje wel!Duurloop; dat is inderdaad niet niets!
I'll be keeping my fingers crossed - maar 55 minuten achtereen is al heel netjes hoor!