MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Het ene moment vind ik hardlopen heel leuk trouwens en het andere moment vraag ik me af waar ik mee bezig ben.:o

Runners high heet dat toch? :p

Dat hardlopen gaat helemaal goed komen, die 10km word een eitje voor jou.. en je zal zien dat wanneer je de finish overkomt je denkt ''goh was dat alles'' :D

Take care!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.242
Ondanks ik een beetje verkouden ben ging me rug training best goed en heb daarna 50 min cardio gedaan.
Op me werk zat ik me af te vragen of ik niet beter naar huis kon gaan maar eenmaal in me gym ging het wel.:)

k ga nu wel slapen in de hoop dat ik me weer wat beter ga voelen.

Ondanks ik een beetje verkouden ben ging me rug training best goed en heb daarna 50 min cardio gedaan.
Op me werk zat ik me af te vragen of ik niet beter naar huis kon gaan maar eenmaal in me gym ging het wel.:)

k ga nu wel slapen in de hoop dat ik me weer wat beter ga voelen.

Goed zeg!:) 50 min!!!!
voel je al wat beter?
en lekker geslapen?

Zie hier..ook al niet lekker en toch 50 min cardio!! respect dat je toch door hebt gezet!

• #2.245
Goed zeg!:) 50 min!!!!
voel je al wat beter?
en lekker geslapen?
Tnx.
Nee dat niet echt.
Dat wel maar door de verkoudheid blijf ik me toch vermoeid voelen.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Zie hier..ook al niet lekker en toch 50 min cardio!! respect dat je toch door hebt gezet!
Tnx.
Gelukkig had ik de laatste 20 minten gezelschap waardoor ik ff helemaal niet het besef had dat ik me eigenlijk niet lekker voelde.
Cardio is en blijft gewoon een stuk leuker als je tegen iemand kan praten.:D

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Vanavond ga ik armen en buik trainen en ff aanvoelen wat ik kwa cardio doe. (igg minimaal de 40 minuten halen)
Ik heb besloten dat ik maar beter niet buiten kan hardlopen.

jeetje, zoveel cardio.
ik zou gek worden :$

Tnx.
Nee dat niet echt.
Dat wel maar door de verkoudheid blijf ik me toch vermoeid voelen.

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ----------

Tnx.
Gelukkig had ik de laatste 20 minten gezelschap waardoor ik ff helemaal niet het besef had dat ik me eigenlijk niet lekker voelde.
Cardio is en blijft gewoon een stuk leuker als je tegen iemand kan praten.:D

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:21 ----------

Vanavond ga ik armen en buik trainen en ff aanvoelen wat ik kwa cardio doe. (igg minimaal de 40 minuten halen)
Ik heb besloten dat ik maar beter niet buiten kan hardlopen.

en nog cardio gedaan?
knap! helemaal als je niet lekker bent!:)

• #2.248
Runners high heet dat toch? :p

Dat hardlopen gaat helemaal goed komen, die 10km word een eitje voor jou.. en je zal zien dat wanneer je de finish overkomt je denkt ''goh was dat alles'' :D

Take care!
Op dit moment weet ik ff niet hoe dat heet.:( ;) (het gevoel heeft me verlaten)

Een eitje gaat het helaas niet worden.
Baal ook wel dat ik nu niet fit ben en ff niet zo positief ben ingesteld wat betreft het lopen.

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

en nog cardio gedaan?
knap! helemaal als je niet lekker bent!:)
Nee ik ben naar huis gegaan toch.:(

lekker rustig aan doen, lijf geeft t aan en dat zegt genoeg, fijn weekend alvast

Inderdaad, even rustig aan doen - je lijf heeft de rust blijkbaar nodig.
Gewoon even wachten en dan is dat gevoel zo weet terug :)

• #2.251
Tnx ik heb naar jullie geluisterd en tussen 19.00 en 10.00 op wat lezen na alleen maar geslapen en niet getraind.
23.00 ofzo had ik de pest erin want toen had ik alles eruit gezweet en was ik bang voor een ziek weekend.
Nu gaat het veel beter en het is niet geheel onverstandig dat ik Sas vanmiddag heb ipv gisteravond.

Fijn weekend allemaal!

Beterschap, en niet te snel gaan trainen, net als ik deed op de eerste dag wanneer je beter bent, anders kun je toch niet voluit en het is zwaar vermoeiend, je weerstand moet weer even op peil komen.

Ik ben blij te horen dat het in ieder geval iets beter gaat.
Jij ook een heel fijn (en gezond) weekend! :)

• #2.254
Beterschap, en niet te snel gaan trainen, net als ik deed op de eerste dag wanneer je beter bent, anders kun je toch niet voluit en het is zwaar vermoeiend, je weerstand moet weer even op peil komen.
tnx.
Ik snap je opmerking maar al te goed maar wou de training met Saskia perse doen vandaag.
Ik kan bevestigen dat het zwaar vermoeiend was maar het gaf toch een voldaan gevoel om getraind te hebben.

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Ik ben blij te horen dat het in ieder geval iets beter gaat.
Jij ook een heel fijn (en gezond) weekend! :)
Dankje wel!
Ik ga me lekker eigenwijs gedragen door het geplande zuip/stap avondje door te laten gaan.
Ik zal morgen igg niet gaan klagen in me log dat beloof ik bij deze.:D

• #2.255
Eigenlijk ben ik ondanks alles best wel tevreden over vandaag.

Vanaf nu ga ik iets langzamer cutten.Verder wil ik er weinig over kwijt.
Ik eet gewoon wat ik moet eten en op zaterdag heb ik een junk dag, laten we het daar maar op houden.:)

Ik heb me igg niet laten kennen en heb gewoon 45 minuten cardio gedaan na de benentraining.
Wel een beetje maffe cardio. (laten we het houden op een combinatie van intervallen en constant lopen)

Vergeet vooral niet voldoende rust te pakken en naar je lichaam te luisteren :)

Fijn weekend!

Vergeet vooral niet voldoende rust te pakken en naar je lichaam te luisteren :)

Fijn weekend!

+1 voor allebei de opmerkingen (incluus weekend ;))

Wel netjes dat je hebt doorgetraind en wat Ace al zei; als jij behoefte hebt aan een junk-dag en je voor de rest netjes eet en hard traint (which you did), go for it!

• #2.259
+1 voor allebei de opmerkingen (incluus weekend ;))

Wel netjes dat je hebt doorgetraind en wat Ace al zei; als jij behoefte hebt aan een junk-dag en je voor de rest netjes eet en hard traint (which you did), go for it!
Ik heb een best streng dieet met niet echt veel verschillende soorten koolhydraten dus daardoor ben ik wel blij met 1 junk dag.

Tnx!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven