Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Me junk dag(meer nacht) was geslaagd.:D
Rose is nog steeds lekker.:p
Ik werd wakker vandaag en het eerste wat ik dacht: o ja, ik heb gister me benen getraind.AUW :roflol:
Af en toe zuipen is toch wel leuk ondanks het je zondag verpest.;)

Ik heb geen last meer van me verkoudheid dus morgen ga ik weer lekker verder met knallen.:)

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Heb jij toevallig jou voedingsschemain je log staan?
Nee.
Ik heb een personal trainster en haar voeding en trainingsschema wil ik niet online neerzetten.

Me junk dag(meer nacht) was geslaagd.:D
Rose is nog steeds lekker.:p
Ik werd wakker vandaag en het eerste wat ik dacht: o ja, ik heb gister me benen getraind.AUW :roflol:
Af en toe zuipen is toch wel leuk ondanks het je zondag verpest.;)

Ik heb geen last meer van me verkoudheid dus morgen ga ik weer lekker verder met knallen.:)

---------- Toegevoegd om 20:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:58 ----------

Nee.
Ik heb een personal trainster en haar voeding en trainingsschema wil ik niet online neerzetten.

Lekker he ff helemaal los!!! En oke ik snap m!

:p:p:p I know!!

Haha, fijn dat je junkdag geslaagd is.. dat geeft weer wat motivatie!!! :thumbs:

Junken is idd heerlijk, dan pas geniet je weer ecth van al t verkeerde eten eigenlijk..als ik niet in wedstrijdvoorbereiding zit..stop ik normaliter van alles qua eten in mijn mond maar op den duur geniet je er helemaal niet meer zo van en nu zit ik mij al zowat te bedenken wat ik zaterdag wil gaan junken hahaha
Dat vind ik wel weer een voordeel van het strenge dieet..extra genieten op de zaterdag!
Maar vol goeie moed je week tegemoet, succes weer met trainen en lopen

Heej, weer even bijgelezen ;)
Goed van je dat je het hebt doorgezet en nu al 50 min hebt gelopen! :D EN dan ook nog 1e 20 min. in gezelschap -> en dus praten :P Dat is wel vermoeiender (lijkt me..).
Ik ben echt benieuwd hoe het met je progressie gaat nu je al een tijdje zo strict alles volgt via een personal trainer. Volgens mij laat jij ons straks goed versteld staan ;)
Suc6 verder! Hoop OOK op beter niet regenachtig weer :thumbs:

• #2.269
Junken is idd heerlijk, dan pas geniet je weer ecth van al t verkeerde eten eigenlijk..als ik niet in wedstrijdvoorbereiding zit..stop ik normaliter van alles qua eten in mijn mond maar op den duur geniet je er helemaal niet meer zo van en nu zit ik mij al zowat te bedenken wat ik zaterdag wil gaan junken hahaha
Dat vind ik wel weer een voordeel van het strenge dieet..extra genieten op de zaterdag!
Maar vol goeie moed je week tegemoet, succes weer met trainen en lopen
Bepaalde voeding dat de meeste niet als junk beschouwen is extra lekker ineens.
Zo kan ik van aardappelen of brood genieten terwijl de meeste mensen dit toch bijna dagelijks eten.
Ben je er al uit wat je wil? ;)

• #2.270
Heej, weer even bijgelezen ;)
Goed van je dat je het hebt doorgezet en nu al 50 min hebt gelopen! :D EN dan ook nog 1e 20 min. in gezelschap -> en dus praten :P Dat is wel vermoeiender (lijkt me..).
Ik ben echt benieuwd hoe het met je progressie gaat nu je al een tijdje zo strict alles volgt via een personal trainer. Volgens mij laat jij ons straks goed versteld staan ;)
Suc6 verder! Hoop OOK op beter niet regenachtig weer :thumbs:
Praten kost idd wel extra energie haha.
Zondag lopen we een uur. :eek:
In juni beloof ik igg dat ik een goede progressie heb gemaakt.
Ik merk wel dat mijn lichaam er anders uit begint te zien maar ik vind zelf dat ik kwa dieet echt niet altijd mijn best heb gedaan.:o
Gelukkig gaat het nu weer goed.
Dankje wel! Jij ook!
Hoe gaat het met jouw progressie?

• #2.271
Zaterdag ben ik 10 min met 4 zakken oud papier gaan wandelen en ik vermoed dat dit de oorzaak is dat ik spierpijn heb in me schouders, triceps en traps.:o
Ik kan me nl niet bedenken waardoor het anders komt.:roflol:

Vandaag weer borst getraind.:D
Gelukkig kon ik vandaag wel bankdrukken en dat ging best goed.
Ik blijf met hulp wel op de 40 kg hangen maar heb vandaag wel 3x10x40kg gedrukt wat toch weer een vorm van progressie is
Tijdens me onderbuik oefening voelde het alsof ik een spiertje heb verrekt dus toen ben ik maar meteen verder gegaan met cardio

Laatst bewerkt:
Volgens mij ga je als een speer.
Ik ben erg benieuwt hoe je er nu uit ziet
Peetjuh wordt een kampioentje :)

Praten kost idd wel extra energie haha.
Zondag lopen we een uur. :eek:
In juni beloof ik igg dat ik een goede progressie heb gemaakt.
Ik merk wel dat mijn lichaam er anders uit begint te zien maar ik vind zelf dat ik kwa dieet echt niet altijd mijn best heb gedaan.:o
Gelukkig gaat het nu weer goed.
Dankje wel! Jij ook!
Hoe gaat het met jouw progressie?

Goedemorgen :D

Zoo maar dat gaat jou lukken aanstaande zondag! En ons versteld staan ook in Juni...maar pas in Juni :eek: ;)?
Niet echt je best gedaan qua voeding? :o ohh! maar goed dat het nu weer beter gaat ;)...en nu volhouden he ;) met 1 junkdag in de week :P

Met mijn progressie prima, merk een stuk gespierder te zijn geworden, maar wil niet te ver gaan dus probeer nu langzamerhand mijn vet% te verlagen door bepaalde voedingsmiddelen te schrappen... anders te trainen (minder gewicht, meer herhalingen) en hopelijk binnenkort weer meer te kunnen fietsen (buiten). :)

Hopelijk mijn doel over 2 maanden bereikt te hebben :)...ben benieuwd.. ben zo strict wat betreft alles...ik heb ook nooit een junkdag, daar begin ik niet aan. Snoep al jarrreeennn niet...dat ik het ook niet mis :o
Voor mij junken is dan een extra lekker zelfgekookte maaltijd s'avonds :p, ben meer een hartig persoon :P

Heej maare... 10 min. gelopen met 4 zakken oud papier? hahaha :hahaha: mafkees :P waarom dat dan?

• #2.275
Volgens mij ga je als een speer.
Ik ben erg benieuwt hoe je er nu uit ziet
Peetjuh wordt een kampioentje :)
Ik heb wel het idee wat meer spiertjes te hebben en vergeleken met de laatste keer dat je me hebt gezien ben ik wel veranderd.
Ik kom nog wel een keer naar je gym.;)

• #2.277
Goedemorgen :D

Zoo maar dat gaat jou lukken aanstaande zondag! En ons versteld staan ook in Juni...maar pas in Juni :eek: ;)?
Niet echt je best gedaan qua voeding? :o ohh! maar goed dat het nu weer beter gaat ;)...en nu volhouden he ;) met 1 junkdag in de week :P

Met mijn progressie prima, merk een stuk gespierder te zijn geworden, maar wil niet te ver gaan dus probeer nu langzamerhand mijn vet% te verlagen door bepaalde voedingsmiddelen te schrappen... anders te trainen (minder gewicht, meer herhalingen) en hopelijk binnenkort weer meer te kunnen fietsen (buiten). :)

Hopelijk mijn doel over 2 maanden bereikt te hebben :)...ben benieuwd.. ben zo strict wat betreft alles...ik heb ook nooit een junkdag, daar begin ik niet aan. Snoep al jarrreeennn niet...dat ik het ook niet mis :o
Voor mij junken is dan een extra lekker zelfgekookte maaltijd s'avonds :p, ben meer een hartig persoon :P

Heej maare... 10 min. gelopen met 4 zakken oud papier? hahaha :hahaha: mafkees :P waarom dat dan?

Het komt wel goed zondag.:)
Vast wel eerder dan juni, maar ik vind het gewoon niet leuk om een mislukte foto met me mobiel vanuit de spiegel te posten.
Nu weet ik wel dat ik bij een aantal kan aankloppen om een foto te laten maken maar ik vind het dan gewoon leuker als ik echt iets heb te laten zien of heb leren poseren voordat ik foto´s laat maken.
Het is wel leuk om te horen dat ik progressie heb gemaakt maar ik post gewoon liever foto´s waar ik echt trots op kan zijn.
Het komt wel goed met me nieuwe schema en 1 junkdag.:)

Wat fijn dat je doel over 2 maanden ongeveer haalbaar is.:)
Het klopt toch dat jij hiervoor op onderhoud hebt gegeten meestal of heb ik dat verkeerd onthouden en zat je er toch boven?
Zelf weet ik niet precies waar ik op zit maar het kom er op neer dat ik wel spiermassa kan bouwen met mijn dieet en ook langzaam afval.
Ik heb ook wel een soort grens maar ik moet nog uitvinden hoeveel massa ik precies wil.;)
Zichtbare aders vind ik bv wel super tijdens het trainen maar mijn vet% hoeft niet zo erg te dalen dat je ze altijd ziet zitten. (tenminste dat is mijn mening op dit moment)
Ik vind het echt zo knap dat jij altijd van die lekkere gezonde maaltijden eet en nooit junkt, dat zou ik zelf echt niet kunnen haha.

Plaats jij foto´s als je je doel hebt bereikt?
Ik vond je vorige foto´s al super mooi om te zien.
Ik heb ook weer zin om te fietsen!

Omdat de papier container die dichterbij staat er ineens niet meer stond. :s
Normaal doe ik dat ook wel eens maar dan hooguit met 2 zakken vol.
(komt een beetje doordat ik zag aankomen dat ik vorige week geen schouders en armen zou gaan trainen :o)

Bepaalde voeding dat de meeste niet als junk beschouwen is extra lekker ineens.
Zo kan ik van aardappelen of brood genieten terwijl de meeste mensen dit toch bijna dagelijks eten.
Ben je er al uit wat je wil? ;)

Aardappelen en brood is toch geen cheaten! :p

Van de vier jaar dat ik train eet ik zeker 4x in de week aardappelen, en brood.. ben er niet slechter op geworden! :banana:

Fijn te lezen dat het weer beter gaat ;)

• #2.280
Aardappelen en brood is toch geen cheaten! :p

Van de vier jaar dat ik train eet ik zeker 4x in de week aardappelen, en brood.. ben er niet slechter op geworden! :banana:

Fijn te lezen dat het weer beter gaat ;)
Ik wil me aan het voedingsschema van me personal trainster houden en die heeft bepaald dat er geen aardappelen en brood in mijn dieet zitten.:p
Verder snap ik je opmerking wel hoor maar hierdoor is dit voor mij dus wel cheaten en doe ik dit alleen op zaterdag als ik hier behoefte aan heb.;)

Gelukkig maar. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven