MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik wil me aan het voedingsschema van me personal trainster houden en die heeft bepaald dat er geen aardappelen en brood in mijn dieet zitten.:p
Verder snap ik je opmerking wel hoor maar hierdoor is dit voor mij dus wel cheaten en doe ik dit alleen op zaterdag als ik hier behoefte aan heb.;)

Gelukkig maar. :D

Aardappelen en brood geven je inderdaad een iets ''opgeblazen'' look omdat je door veel zetmeel een dikkere huid krijgt, en van brood (natrium) vocht vasthoud. Maar dat maakt het natuurlijk niet ongezond ;)

Maar er zijn genoeg (althans in ken er) professionals die off-season gewoon kh's uit volkorenbrood halen, jij doet niet aan off en on season? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.282
Aardappelen en brood geven je inderdaad een iets ''opgeblazen'' look omdat je door veel zetmeel een dikkere huid krijgt, en van brood (natrium) vocht vasthoud. Maar dat maakt het natuurlijk niet ongezond ;)

Maar er zijn genoeg (althans in ken er) professionals die off-season gewoon kh's uit volkorenbrood halen, jij doet niet aan off en on season? :p
Nee daar doe ik niet aan.:p
Zuivel is er nu ook volledig uit dus je zou haast gaan denken dat ik een wedstrijd dieet aan het volgen ben maar niet aan een wedstrijd mee doe.:roflol:

Zuivel is er nu ook volledig uit dus je zou haast gaan denken dat ik een wedstrijd dieet aan het volgen ben maar niet aan een wedstrijd mee doe.:roflol:

Ik volg nu ook een wedstrijddieet! :klink:

Niet dat ik een wedstrijd ga doen, maar het leek me een leerzame ervaring om het eens te doen.

Hele dag koolvis, rijst en broccoli... :heart:

:x:barf::vomit::kots:

Bepaalde voeding dat de meeste niet als junk beschouwen is extra lekker ineens.
Zo kan ik van aardappelen of brood genieten terwijl de meeste mensen dit toch bijna dagelijks eten.
Ben je er al uit wat je wil? ;)

We zaten net te bedenken dat we waarschijnlijk gebakken rode poon (vis) gaan eten, met lekker een salade erbij en wat frietjes..ohhhhh is het al zaterdag??
En uiteraard zaterdagochtend mijn broodjes!! En niet op mijn buik maar lekker in mijn mond hahahaha

• #2.285

Niet dat ik een wedstrijd ga doen, maar het leek me een leerzame ervaring om het eens te doen.

:roflol:

Ik heb het eigenlijk al een beetje zwaar met me huidige dieet dus een wedstrijd dieet zit er voorlopig of helemaal niet in....

---------- Toegevoegd om 17:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

We zaten net te bedenken dat we waarschijnlijk gebakken rode poon (vis) gaan eten, met lekker een salade erbij en wat frietjes..ohhhhh is het al zaterdag??
En uiteraard zaterdagochtend mijn broodjes!! En niet op mijn buik maar lekker in mijn mond hahahaha
Nog nooit van gehoord.:eek: Eetsmakelijk alvast!
We zijn al over de helft. ;)

• #2.286
Met het hardlopen gaat het even niet goed wat deels me eigen schuld is en deels door pijntjes.
Donderdag ga ik iniedergeval vol goede mood met de groep mee trainen en ik ben er van overtuigd dat het uiteindelijk goed gaat komen.
Ik zal jullie er niet mee lastig vallen verder.

Vanavond iniedergeval lekker rug trainen.
Dit komt goed uit want ik wil me ff afreageren en dat lukt mij het beste als ik een grote spiergroep train. :devil:
Verder uiteraard weer aan de cardio en daarna baantjes zwemmen met me beste vriendin.:D

Hey P,

Hardlopen heeft zn ups en downs, ik kan er over mee praten. Ik merk ook dat de ene keer veel beter gaat dan de andere of soms gewoon even geen zin heb! Maar het komt helemaal goed! Vooral als straks weer lekker weer is buiten raak je meer gemotiveerd en kan je vooral ook weer lekker buiten lopen!

Ja dat denk ik ook wel..komt vast weer goed straks en hoezo ons er niet mee lastig vallen?? Vind t wel leuk om te lezen hoor..gaat toch hartstikke goed??
En hoe ging je rugtraining?? Lekker af kunnen reageren??

• #2.289
Hey P,

Hardlopen heeft zn ups en downs, ik kan er over mee praten. Ik merk ook dat de ene keer veel beter gaat dan de andere of soms gewoon even geen zin heb! Maar het komt helemaal goed! Vooral als straks weer lekker weer is buiten raak je meer gemotiveerd en kan je vooral ook weer lekker buiten lopen!
Ik ben benieuwd wanneer het lichter wordt zodat ik voor het werk kan lopen.
Met lekker werr gaat het weer leuker zijn.;)
Mijn startnummer lag in de bus met info enz dat motiveerd ook weer.:)

• #2.290
Ja dat denk ik ook wel..komt vast weer goed straks en hoezo ons er niet mee lastig vallen?? Vind t wel leuk om te lezen hoor..gaat toch hartstikke goed??
En hoe ging je rugtraining?? Lekker af kunnen reageren??
Het gaat alleen met kt en cardio in me gym goed.
Gister had ik de smoes dat ik spierpijn op te veel plekken had. Ik heb al met Saskia besproken dat ik deze week voor de laatste keer met haar benen train.
Het gaan vooral sprintjes enz worden ipv een echte benen training zodat ik 14 maart zonder pijn start.*klopt dit meteen af*
Die ging best goed.
Helaas dacht ik dat het goed ging met een pijnlijk spiertje in me buik maar tijdens de lat pulldown back ging het weer pijn doen toen ik op 6x40 zat waardoor ik uiteindelijk met pijn en moeite 12x30 deed
Gelukkkig 2 andere pr's kunnen halen waardoor ik me toch heb kunnen afreageren. ;)
row oefeningen gingen gelukkig wel goed zonder pijn.
Daarna biceps getraind maar die ga ik zaterdag weer trainen. :p

Toch twee PR's dus! :)

En dat hardlopen lijkt me ook niet makkelijk te combineren met een flinke KT beentraining. Misschien doe ik iets fout, maar ik voel me benen toch zeker wel 2 á 3 dagen na een squatsessie..

;)

Haha wel strict dieet iig geval die wel gaat helpen! :D Ik las dat je het er wel moeilijk mee hebt, het is dan fijn dat je wel zo kan genieten van die junkdag ;)...nog maar een paar daagjes en dan :O ;)

En zondag ging je voor de 50 min. loop toch?

:aai: :aai: :thumbs: ;)

Maare ... dit logje is er voor jou hé ;), om dus ook je ups & downs te melden. ;) Als we het vervelend zouden vinden als je zou klagen, dan lezen we er wel overheen :P

Zo te horen toch nog wel een nette rugtraining met 2 pr's! Nice!! :)
Daarna toen nog cardio en toen nog gaan zwemmen in de avond :eek:, je zou wel erg wakker zijn geweest toen je thuis was of niet?

Ik moest gisteravond pilatesles geven van 21 tot 22 uur... en meestal daarvoor ga ik dan mezelf trainen + cardio, maar gisteren ook in de ochtend gegaan voor mijn training :o. Ik dacht doe het niet weer, moet de laatste tijd invallen woensdags voor pilates... en als ik train dan zorg ik er voor dat ik GOED heb getraind, dus stond ik trillend op het podium...half push ups enzo te doen hahaha, nee geen 2e keer :rolleyes: (niet dat ze het gemerkt hadden...maar ik wel :P)

Nou suc6 vandaag met het lopen...ik was van plan zo lekker te gaan fietsen, maar tja... het weer is k*t k*t k*tk*t k*t... -> blijf positief hoor ;)...want dit soort dagen met een blauwe lucht, eerder licht betekend wel ----> THE SPRING IS COMING :banana: :banana: :woot:

Ja Peetjuh ik denk dat het ook wel goed is om die kt benen idd even over te slaan want net as Ace heb ik ook nog 2 a 3 dagen last van spierpijn en als je dan moet gaan hardlopen zal dat zekers niet lekker zijn..zet m op..en net wat Pilatesmeisje zegt...tis bijna zaterdag!!!!

Nou moe, ik ga altijd lopen na squat dag :p En sinds ik dat doe, heb ik geen last meer
van zere benen de dagen nadien :D

Komaan meid, volhouden ;)

• #2.295
Toch twee PR's dus! :)

En dat hardlopen lijkt me ook niet makkelijk te combineren met een flinke KT beentraining. Misschien doe ik iets fout, maar ik voel me benen toch zeker wel 2 á 3 dagen na een squatsessie..

;)
haha ik doe ook iets fout tijdens mijn benen training dan. ;)
Hardlopen vind ik veel zwaarder dan andere cardio vormen en met teveel spierpijn is het gewoon echt niet grappig.

Laatst bewerkt:
(Kon het toch niet laten:)
Ziet er allemaal netjes uit hoor! Heul netjes zelfs!

En ja, hardlopen is best zwaar - om de een of andere reden belast het (vooral je benen) gewoon veel meer dan andere cardio.

• #2.297
Vannacht had ik kramp in me kuit en nu best wel spierpijn in me rug wat ook irritant is als je wil hardlopen.
Ik ben weer niet gegaan maar wel een uur of iets langer cardio gedaan waarvan maar 15 minuten hardlopen was.:o (niet echt slim)

Schouders en triceps ging ongeveer zoals me vorige training.
Alhoewel ik wel duidelijk merk dat ik aan de creatine zit waar ik dus wel blij mee ben.
Zittende side raises deed ik met hetzelfde gewicht als staand dus wie weet is er nog hoop.;)
Ik ga alweer slapen en morgen extra me best doen met benen.
Zondag loop ik echt weer mee en ik merk dan wel waar ik last van heb...

Ik reageer nog wel op jullie berichtjes zodra ik meer tijd heb.

• Like
Waarderingen: Sue
  • #2.298
Ja Peetjuh ik denk dat het ook wel goed is om die kt benen idd even over te slaan want net as Ace heb ik ook nog 2 a 3 dagen last van spierpijn en als je dan moet gaan hardlopen zal dat zekers niet lekker zijn..zet m op..en net wat Pilatesmeisje zegt...tis bijna zaterdag!!!!
Ik vind het wel heel erg jammer maar het is gewoon even beter.
Die 2 weken zijn zo weer voorbij.:)
Eigenlijk voel ik nu al dat ik het zondag niet leuk ga krijgen tijdens het uur hardlopen.:o

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Nou moe, ik ga altijd lopen na squat dag :p En sinds ik dat doe, heb ik geen last meer
van zere benen de dagen nadien :D

Komaan meid, volhouden ;)
Je bent niet wijs ;)

Vanaf nu ga ik weer volhouden, ik heb geen keus meer.:p

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

(Kon het toch niet laten:)
Ziet er allemaal netjes uit hoor! Heul netjes zelfs!

En ja, hardlopen is best zwaar - om de een of andere reden belast het (vooral je benen) gewoon veel meer dan andere cardio.
Dankje wel! :)

Klopt.
Ik denk ook dat het voor mij beter is om het bij ongeveer 30 minuten te houden ipv een uur als ik in de lente/zomer ga lopen.

Laatst bewerkt:
  • #2.299
Haha wel strict dieet iig geval die wel gaat helpen! :D Ik las dat je het er wel moeilijk mee hebt, het is dan fijn dat je wel zo kan genieten van die junkdag ;)...nog maar een paar daagjes en dan :O ;)

En zondag ging je voor de 50 min. loop toch?

Maare ... dit logje is er voor jou hé ;), om dus ook je ups & downs te melden. ;) Als we het vervelend zouden vinden als je zou klagen, dan lezen we er wel overheen :P

Zo te horen toch nog wel een nette rugtraining met 2 pr's! Nice!! :)
Daarna toen nog cardio en toen nog gaan zwemmen in de avond :eek:, je zou wel erg wakker zijn geweest toen je thuis was of niet?

Ik moest gisteravond pilatesles geven van 21 tot 22 uur... en meestal daarvoor ga ik dan mezelf trainen + cardio, maar gisteren ook in de ochtend gegaan voor mijn training :o. Ik dacht doe het niet weer, moet de laatste tijd invallen woensdags voor pilates... en als ik train dan zorg ik er voor dat ik GOED heb getraind, dus stond ik trillend op het podium...half push ups enzo te doen hahaha, nee geen 2e keer :rolleyes: (niet dat ze het gemerkt hadden...maar ik wel :P)

Nou suc6 vandaag met het lopen...ik was van plan zo lekker te gaan fietsen, maar tja... het weer is k*t k*t k*tk*t k*t... -> blijf positief hoor ;)...want dit soort dagen met een blauwe lucht, eerder licht betekend wel ----> THE SPRING IS COMING :banana: :banana: :woot:
Ik zit gelukkig wel op het punt dat ik erg gemotiveerd ben om het vol te houden.
Honger is wel het tekenen dat je lichaam aan het verbranden is dus met die gedachte sleep ik me er wel doorheen.:)
Nog 1 nachtje slapen.:D

Zondag 60 minuten....

Daar heb je gelijk in, toch vind ik het gewoon niet leuk om me logje vol downs te gooien.

Ik was woensdagavond inderdaad wel wat later gaan slapen dan ik op andere dagen doe.

Jeetje bikkel dat je trillend op het podium stond, dan heb je inderdaad goed getraind.:D
Gelukkig hadden ze het niet door.;)

Het weer is inderdaad k*t en het weekend schijnt er niet beter op te worden.
Ff kijken waar ik deze lente/zomer allemaal heen ga fietsen.
Vorig jaar moest ik nog aan mijn race fiets wennen en dat zal ik in het begin wel weer opnieuw moeten doen.:roflol:
We blijven positief en ik word happy van je berichtje dat de spring opkomst is.:cheer:

• #2.300
Vandaag heb ik een sample rpm genomen.
Het blijft lastig om te bepalen of zoiets nou werkt.
Ik heb iniedergeval zo goed mogelijk mijn best gedaan en zal het wel weer gaan voelen.;)
Ervoor en erna heb ik teveel cardio gedaan. :0

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven