AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
He goedemorgen :)

Hoe ging dat...de sample RPM ..voor je beentraining?
Was misschien iet zo verstandig om ervoor ook (zoals je zelf zegt) teveel cardio te doen? Hoe verliep je beentraining, nu heb je het zonder je trainer gedaan toch?

Hé junkze vandaag he ;)...en morgen veeel suc6 met je 60 min loop :) :woot:

Ennnn om je logje nog even op te vrolijken :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag heb ik een sample rpm genomen.
Het blijft lastig om te bepalen of zoiets nou werkt.
Ik heb iniedergeval zo goed mogelijk mijn best gedaan en zal het wel weer gaan voelen.;)
Ervoor en erna heb ik teveel cardio gedaan. :0

RPM is toch een testosteron verhoger en oestrogeen onderdrukker? .. mwuah wel lekker hardcore hoor ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.304
He goedemorgen :)

Hoe ging dat...de sample RPM ..voor je beentraining?
Was misschien iet zo verstandig om ervoor ook (zoals je zelf zegt) teveel cardio te doen? Hoe verliep je beentraining, nu heb je het zonder je trainer gedaan toch?

Hé junkze vandaag he ;)...en morgen veeel suc6 met je 60 min loop :) :woot:

Ennnn om je logje nog even op te vrolijken :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Goedemorgen,

Rpm is een supplement (pre) workout die ik bij me laatste supplementen bestelling heb gekregen om uit te proberen. . Het lijkt of jij rpm(spinning) bedoeld?
Ik was op de hometrainer op niveau 5 of lager aan het fietsen zodat ik energie over hield.;) Gister heb ik nog wel met me trainster getraind.:D
Dit was weer zwaar en bij de laatste 2 sets kreeg ik het gewicht niet meer zelf omhoog terwijl ik zeker weet dat ik het normaal zonder hulp minimaal 8 keer zou moeten kunnen(inclusief rep 1) .:o Gelukkig heb ik een goede spotter.:)
Blijkbaar had ik me hamstrings al bij andere oefeningen flink belast.

Ik denk komende 2 weken vooral rug en borst met me trainster te trainen.
1x schouders want ik heb gemiddeld 3x per week last van me schouders maar niet als ik ze zelf train.
Hierdoor ben ik bang dat mijn techniek niet goed is.

Dankje!
Ik eet nu wat meer van me geniale ontbijt en straks boterhammen met pindakaas.
Volgende week heb ik namelijk een verjaardags junk inclusief oa Mac en alcohol dus ik gedraag me vandaag een stuk beter dan vorige week.:)

Fijn weekend!

Echt lief dat je mijn log hebt opgevrolijkt.:D

---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------

RPM is toch een testosteron verhoger en oestrogeen onderdrukker? .. mwuah wel lekker hardcore hoor ;)

Nee, een lekkere workoutbooster!
Bedoel jij niet 'Drive'?
Ik denk dat hij blauw en oranje door elkaar haalt.;)

• #2.305
Ik wil vandaag het liefst nog trainen maar ik wacht op een bestelling van supplementen.
Als ik het op het postkantoor moet halen duurt het alleen maar langer voordat ik me echt helemaal aan mijn nieuwe voedingsschema kan houden.
Morgen hoop ik echt helemaal overgeschakeld te zijn op mijn nieuwe dieet want mijn bestelling komt eigenlijk altijd wel de volgende dag binnen.:)
Zowiezo heb ik al me spieren deze week al getraind maar ik wil eigenlijk nog wat inhalen doordat ik vorige week 2 dagen niet heb getraind.

Nieuwsgierig... wat is je geniale ontbijt?
En wat is er anders in je nieuwe voedingsschema?
Lekker bezig nog steeds he! 60 minuten lopen, zo! Conditie wordt ook sterk!
Fijn weekend! Geniet van je junk!

• #2.307
Nieuwsgierig... wat is je geniale ontbijt?
En wat is er anders in je nieuwe voedingsschema?
Lekker bezig nog steeds he! 60 minuten lopen, zo! Conditie wordt ook sterk!
Fijn weekend! Geniet van je junk
Er is best veel anders en het is nog maar 1 dag en geen 2 lage carbs dagen meer.
Over de cals en verhouding weet ik niet waarop ik zit en ga er ook maar niet om vragen en het gewoon opeten en kijken wat het met me doet:p
Hoog in eiwit,laag in vet en ik denk dat de carbs ook best laag zitten maar wel genoeg om gewoon lekker te blijven knallen.
Gelukkig laat me conditie me vaak niet in de steek ondanks ik echt een hardloop dipje heb en in de sportschool juist niet te stoppen ben met cardio.:o

Dankje jij ook!

Oeps ik zit vanachter de ps3 je quote te verpesten.:o
Typen met controller is niet handig.

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Het valt mee alleen je ! heb ik gewist. :roflol:

• #2.308
Ik ben vandaag lopend naar de supermarkt gegaan met een lege krat bier zodat ik nog wat aan beweging heb gedaan.:o
Helaas niet kunnen trainen maar me sups zijn gelukkig binnen.:D

Morgenochtend ga ik eerst hardlopen en later wil ik wel graag naar me gym.
De spiergroepen welke ik wil inhalen kan ik niet doen doordat ik waarschijnlijk borst wil trainen maandag.
Terwijl ik dit typ bedenk ik me dat ik er ook voor kan kiezen om morgen armen te trainen en maandag schouders met me trainster.
Ik had nl bedacht om BOR ofzo in een hoog volume te trainen morgen maar ik denk dat het logischer is om me armen te trainen.

Ach ja...dan maar een extra rust dag ;).
Let je trouwens wel een beetje goed op je schouder...voor je het weet heb je OOK een blessure... je schouders en knieën zijn erg gevoelig voor dat soort dingen.
Je hebt iig wel goed je best gedaan voor de rest, je zet lekker door je dieet en je training...:thumbs:

Suc6 met trainen straks....misschien beter om de schouders samen met je trainer te doen enne... ga je nog lopen zodadelijk? Ik hoop voor beter weer...
Ik zag...dat het dinsdag zonnig word + 8 graden!!! :woot:

P.S. Nee ik dacht niet aan spinning :P

• #2.310
Het gaat wel met me schouder maar krijg geen spierpijn meer als ik ze zelf train terwijl ik wel spierpijn heb met borst en rug in me schouders.

Ik ben blij dat ik me weer helemaal braaf gedraag en goed volgens schema eet.
Een extra appel eten lijkt heel onschuldig maar me trainster maakt niet voor niks een bepaald schema.
Dit soort acties doe ik wel op me junk dag voortaan.;)

tnx! Om half 10 starten we dus ik vrees het ergste.
Ik heb nl geen hardloop regenjas, me jas beschermd alleen tegen de wind. :mad:
yeahhhhh sunny!!!! :D

Jij hebt vandaag zeker weer les gegeven of ben je er altijd zo vroeg uit op zondag?

• #2.311
Ik kan 60 minuten lopen.:cheer:
Als ik geen spierpijn heb in me billen kom ik wel aan de 10 km binnen het uur want nu kwam ik in de buurt van de 10 km volgens de trainer.:)
Zo lekker douchen als het wat warmer is in de badkamer want ik heb bijna heel de tijd in de regen gelopen.brrr

Laatst bewerkt:
Als ik geen spierpijn heb in me billen kom ik wel aan de 10 km binnen het uur want nu kwam ik in de buurt van de 10 km volgens de trainer.:)
Zo lekker douchen als het wat warmer is in de badkamer want ik heb bijna heel de tijd in de regen gelopen.brrr

damn meid ! looking good !

Ik denk dat hij blauw en oranje door elkaar haalt.;)

Ik wil niet flauw doen hoor maar uuhh..

XXL nutrition citaat:

RPM kan de gebruiker explosieve energie geven, een waanzinnige mentale focus, drastische krachttoenames, SUPER pomps, onderdrukking van oestrogeen, verhoging van testosteron en dit terwijl het vetreserves kan verminderen! Als je denk dat je een paar weken moet wachten voor deze effecten, dan hebben we het beste nieuws voor het laatst bewaard, al deze effecten worden vanaf de eerste dosering ervaren! RPM geeft je het beste van twee werelden; een directe WERKING met lange termijn RESULTATEN!

Dit is RPM, niet Drive (de blauwe) ;)

Zie je wel dat die 10km je lukt! :)

• #2.316
Ik wil niet flauw doen hoor maar uuhh..

XXL nutrition citaat:

Dit is RPM, niet Drive (de blauwe) ;)

Zie je wel dat die 10km je lukt! :)
Sorry ik werd er door iemand een tijdje terug op gewezen dat drive dit is en heb dat blind aangenomen.:o
Ik weet alleen dat het een pre-workout is(rpm) wat tot 2x toe als sample bij mijn bestelling zat.

haha je had gelijk.;)

Super! :cheer:

Peetjuh af hoor!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven