Fannore
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 182
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankje wel.

tnx!
)

Dankje!Goeie training hoor, sterkte bent over row! Ik zou vaker trainingen zelf bedenken, ziet er goed uit
Die hammer curls, doe je die met db's of een hex bar?
Hoe ziet dat gedeelte van de training eruit?
Dankje!
Ik kan niet zo vaak zelf wat verzinnen.![]()
dummbells, ik ken die bar niet.
machine crunch 3x20x30
onderbuik op schuin bankje 3x15xBW
op een matje een x aantal keer normale en onderbuik crunch(rechte benen)

Hex bar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is zeker het vermelden waardig hoor![]()

.
..ach ja...lateerrrr..... in mijn eigen gym 
Dankje meis!
GEFELICITEERD meid!
Vet goed!!! en daarna nog in de middag zo lekker trainen en extra cardio![]()
Vanmorgen moest ik inderdaad ook les geven en daarna druk door naar mijn andere werk. Helaas kan ik niet uitslapen, elke dag wel wat of anders als ik vrij ben dan lukt het niet vanwege mijn bioritme.
Hé die hexbar kende ik ook niet! ziet er wel interessant uit...jammer dat wij dat soort dingen niet hebben..ach ja...lateerrrr..... in mijn eigen gym
![]()

waar waar waar moet ik kijken?

Ik kan 60 minuten lopen.![]()
Als ik geen spierpijn heb in me billen kom ik wel aan de 10 km binnen het uur want nu kwam ik in de buurt van de 10 km volgens de trainer.![]()
Zo lekker douchen als het wat warmer is in de badkamer want ik heb bijna heel de tijd in de regen gelopen.brrr
Gefeliciteerd!!! 
haha dat wist ik wel.Haha ik bedoelde lekkah as in je training..maar ja..ik begon nu niet over eten hoor..![]()
en aan de
ga ik vanaf zaterdagavond en kijk er nu al naar uit.
Dankje!

Naar deen aan de
ga ik vanaf zaterdagavond en kijk er nu al naar uit.
![]()

Tot ergens in de nacht.Zo zo, jij bent heel wat van plan! Hoe lang gaat die zuip-vreet-frenzy van jou duren dan wel niet duren![]()
![]()

Het is een teleurstelling dat ik tot de avond moet wachten maar het wachten gaat beloond worden met een kater vrees ik.Teleurstellend kort hoor![]()
Dat 'vanaf' klonk een stuk dramatischer![]()

Het is een teleurstelling dat ik tot de avond moet wachten maar het wachten gaat beloond worden met een kater vrees ik.![]()
) drankjes met het kortere slapen wat toch ook niet te vermijden is bij zo'n avondje, en ik ben ook de hele dag erna verrot