AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Whoo! Netjes hoor; gefeliciteerd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.322

Dankje wel.:)

---------- Toegevoegd om 14:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Whoo! Netjes hoor; gefeliciteerd!
tnx!

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Ik heb nog steeds behoefte om BOR's te gaan trainen en biceps.
Slaat nergens op maar ga het toch echt doen.(het gaat gewoon niet uit me hoofd terwijl ik al paar weken niet met barbell heb gerowd :o)

• #2.323
zelf verzonnen training van vandaag.:roflol:
lat pulldown voor:
15x30
15x35
12x40
12x40
8x45

BOR
12x20
12x20
8x30
8x30
6x40

dummbell row
10x12
16x6
16x8

barbell curl
3x8x20

hammer curl
1x15x6
2x12x6

Daarna buik en 20 min crosstrainer.

• #2.324
Ik ben wel tevreden over deze training wat ik eigenlijk ter plekke had verzonnen.
Wat ik morgen doe weet ik nog niet.
Mij kennende word het toch borst.;)

Lekkah!!!!

• #2.327
Goeie training hoor, sterkte bent over row! Ik zou vaker trainingen zelf bedenken, ziet er goed uit :thumbs:

Die hammer curls, doe je die met db's of een hex bar? ;)

:orly:

Hoe ziet dat gedeelte van de training eruit?
Dankje!
Ik kan niet zo vaak zelf wat verzinnen. :eek:
dummbells, ik ken die bar niet.

machine crunch 3x20x30
onderbuik op schuin bankje 3x15xBW
op een matje een x aantal keer normale en onderbuik crunch(rechte benen)

Laatst bewerkt:
  • #2.329
Hex bar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is zeker het vermelden waardig hoor :eek:

Volgens mij heb ik zulke dingen nog nooit in me gym gezien. :eek:

Ik had geen zin om het te typen maar het had wel het vermelden waard kunnen zijn.
Het is dat je erom vroeg. ;)

De crosstrainer was niet zo leuk maar dat is niet zo gek als je al een uur hebt gelopen.:roflol:

:woot::woot::woot:

GEFELICITEERD meid!
Vet goed!!! en daarna nog in de middag zo lekker trainen en extra cardio :thumbs: :)

Vanmorgen moest ik inderdaad ook les geven en daarna druk door naar mijn andere werk. Helaas kan ik niet uitslapen, elke dag wel wat of anders als ik vrij ben dan lukt het niet vanwege mijn bioritme :P.

Hé die hexbar kende ik ook niet! ziet er wel interessant uit...jammer dat wij dat soort dingen niet hebben :( ..ach ja...lateerrrr..... in mijn eigen gym :p

• #2.331
:woot::woot::woot:

GEFELICITEERD meid!
Vet goed!!! en daarna nog in de middag zo lekker trainen en extra cardio :thumbs: :)

Vanmorgen moest ik inderdaad ook les geven en daarna druk door naar mijn andere werk. Helaas kan ik niet uitslapen, elke dag wel wat of anders als ik vrij ben dan lukt het niet vanwege mijn bioritme :P.

Hé die hexbar kende ik ook niet! ziet er wel interessant uit...jammer dat wij dat soort dingen niet hebben :( ..ach ja...lateerrrr..... in mijn eigen gym :p
Dankje meis!
Het gaat gelukkig weer de goede kant op met mij en dit keer niet alleen met trainen maar gewoon weer met alles wat er mee te maken heeft.

Balen dat je nooit kan uitslapen maar waarschijnlijk raak je daar aan gewend.(ook al zal ik er zelf denk ik nooit aan wennen haha)
Zaterdag lukte het mij ook niet maar ik kan ook wel eens echt te lang slapen de nacht van vrijdag op zaterdag. :o

Inderdaad xiet er top uit.
Ik wil dan wel later in jou gym komen trainen.:p

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

waar waar waar moet ik kijken? ;) :p

• #2.332
Vandaag borst getraind, geen idee hoe het ging eigenlijk(ik had het nogal zwaar).:eek:
Het was weer een compleet andere training dan vorige week.:D
Daarna bijna een uur cardio.

Haha ik bedoelde lekkah as in je training..maar ja..ik begon nu niet over eten hoor..:engel::popcorn2::popcorn::mc::zuip:

Ik kan 60 minuten lopen.:cheer:
Als ik geen spierpijn heb in me billen kom ik wel aan de 10 km binnen het uur want nu kwam ik in de buurt van de 10 km volgens de trainer.:)
Zo lekker douchen als het wat warmer is in de badkamer want ik heb bijna heel de tijd in de regen gelopen.brrr

:banana: Gefeliciteerd!!! :cheer:

• #2.335
Haha ik bedoelde lekkah as in je training..maar ja..ik begon nu niet over eten hoor..:engel::popcorn2::popcorn::mc::zuip:
haha dat wist ik wel.;)
Ik ook niet en zocht eigenlijk naar een lekkerding ter afleiding en niet eens naar eten.:o :o
Naar de :mc: en aan de :zuip: ga ik vanaf zaterdagavond en kijk er nu al naar uit.:D

Tussen maaltijd 2 en 3 begin ik het toch wel zwaar te krijgen.
Tussen me post-workout shake en laatste maaltijd heb ik het ook niet echt fijn maar dat is minder erg doordat je dan thuis zit en eventueel kan gaan slapen.
pff het moest er ff uit ondanks het tot nu toe wel gaat haha.

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:23 ----------

Dankje! :kiss:

Het is een teleurstelling dat ik tot de avond moet wachten maar het wachten gaat beloond worden met een kater vrees ik.;)

Haha! Ja, ik ben helaas ook echt helemaal niks meer gewend, combineer een paar (paar? :rolleyes:) drankjes met het kortere slapen wat toch ook niet te vermijden is bij zo'n avondje, en ik ben ook de hele dag erna verrot :o :D

edit: ik 'moet' volgende week weer, vertel jij mij over jouw monsterlijke rotheid, vertel ik jou over mijn ultieme brakheid :D

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven