AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Haha! Ja, ik ben helaas ook echt helemaal niks meer gewend, combineer een paar (paar? :rolleyes:) drankjes met het kortere slapen wat toch ook niet te vermijden is bij zo'n avondje, en ik ben ook de hele dag erna verrot :o :D
Haha zelfs met 1 soort drank en te weinig slaap ben ik niks meer gewend en de dag erna verrot.
Voor het slapen water drinken lukt me gewoon niet terwijl dat kan helpen.:o (ik drink normaal niks anders :o )

Nou nou nou, wat een gezuip;-)
Als je goed en diep wilt slapen kan je eventueel melatonine nemen, weet niet precies wat dat doet icm alcohol maar ik zou niet al teveel alcohol nemen als je nog goed wilt slapen.

• #2.343
Nou nou nou, wat een gezuip;-)
Als je goed en diep wilt slapen kan je eventueel melatonine nemen, weet niet precies wat dat doet icm alcohol maar ik zou niet al teveel alcohol nemen als je nog goed wilt slapen.
Dat gebruik ik nu op jou advies maar juist de laatste keer dat ik heb gedronken dacht ik hier niet aan.;)

Melatonine word je ook niet vrolijk van toch?

Moeders hier is een slechte slaper en gebruikt het ook regelmatig, maar ze zegt dat je de volgende ochtend alsnog brak bent :(

• #2.345

Moeders hier is een slechte slaper en gebruikt het ook regelmatig, maar ze zegt dat je de volgende ochtend alsnog brak bent :(
Tja daar heb ik ook wel een beetje last van maar ik heb liever goed geslapen en daarna brak wakker worden ipv slecht slapen en nog brakker wakker worden.
Gebruik het igg niet iedere dag.

---------- Toegevoegd om 08:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:02 ----------

Van mijn KT wordt ik wel heel vrolijk.
Vanmorgen 6.15 heb ik me armen en buik met unlesh2 (pre-workout)getraind.
Volgens mij werkt dit spul wel voor mij want ik heb bijna alleen maar PR´s gehaald terwijl ik voor me gevoel aan het slaapwandelen was.

Rug ging gister ook erg lekker dus ik mag niet klagen.:)

Vanavond cardio en hardlopen.

Morgen ga ik toch benen voor de allerlaatste keer voor me wedstrijd trainen.
Dit heb ik toch besloten doordat ik zondag toch niet mee kan doen met de hardloop groep.:o

Laatst bewerkt:

Daarvoor hebben ze dan weer cafeinepillen uitgevonden, als je daar één of twee van neemt direct na het opstaan is dat lome gevoel van de melatonine snel verdwenen.

• Like
Waarderingen: Sue
Sorry als ik niet heb opgelet... wanneer is je wedstrijd eigenlijk? Succes met hardlopen vanavond!

• #2.349
Vanavond heb ik buik getraind en 45 min op de crosstrainer.
Daarna 28 en 26 min met de loopgroep gelopen.
Blijkbaar heb ik het in me zitten om te versnellen dus dat is fijn om te weten zodat ik afhankelijk van me tussentijd op het 5 km punt kan beslissen wat ik de laatste km's doe.:D
Me batterij moet weer opgeladen worden zodat ik morgen weer kan knallen.:o

Blijkbaar heb ik het in me zitten om te versnellen dus dat is fijn om te weten zodat ik afhankelijk van me tussentijd op het 5 km punt kan beslissen wat ik de laatste km's doe.:D

Die zal goed leeg zijn na zo'n actieve cardiovolle dag :eek:

Wat staat er morgen op de planning? ;)

:bow2:

Heeft Peetjuh al auw...?? Vertel?? :P

• #2.356
Heeft Peetjuh al auw...?? Vertel?? :P
Ja dat heeft ze. Jij ook?

Het was weer een leuke zware training. :D
squat variant tip van de dag: front squat met de voeten tegen elkaar. :roflol:
Sue, ik moest aan je denken toen ik 2 sets van 50.:eek: Ik ben benieuwd hoe pijn mijn hams morgen doen.;) Zoveel respect dat jij dat heel je benen training moet doen.

Laatst bewerkt:
  • #2.357
In de kleedkamer zei er een vrouw: jeetje wat moet jij zware oefeningen doen.:D ;)

Laatst bewerkt:
Hmm.. ik heb een switch gemaakt, het was zoooooo leeg in het krachthok, gewoon TE zonde om dan benen te trainen. Dat is zondag ook allemaal wel vrij :D Daar in tegen heb ik wel een pijnlijke borst...

• #2.359
Hmm.. ik heb een switch gemaakt, het was zoooooo leeg in het krachthok, gewoon TE zonde om dan benen te trainen. Dat is zondag ook allemaal wel vrij :D Daar in tegen heb ik wel een pijnlijke borst...
Ik heb net je log gelezen en je zal nu wel flinke spierpijn hebben.:D lekker getraind!
Fijn weekend en succes zondag!

• #2.360
Zijn er mensen die mijn log lezen die creatine mono hebben gebruikt?
Hebben jullie enig idee hoeveel vocht je kan vasthouden?
Ik weeg weer 65 en nu weet ik wel dat dit vocht kan zijn maar ik schrok er best wel van.
Misschien komt het doordat mijn trainingsniveau beter is geworden en dat je daardoor ook meer dan gebruikelijk vast houdt ofzo.

Als ik in de spiegel kijk voor mijn ontbijt dan ben ik niet ontevreden dus misschien is het gewoon beter om me niet te wegen. :o
Het is dat ik de vraag kreeg hoeveel ik weeg anders had ik me niet eens gewogen en tot me volgende vet meting gewacht.

Vandaag schouders en cardio. (en schuin bankdrukken als enige 2e borst training)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven