AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik heb inderdaad gemerkt dat ik minder vocht vasthoud zonder crea mono :thumbs:

Het scheelde toch een kleine kilo. Anders kun je crea-force nemen, daarvan hou je geen vocht vast.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.362
Ik heb inderdaad gemerkt dat ik minder vocht vasthoud zonder crea mono :thumbs:

Het scheelde toch een kleine kilo. Anders kun je crea-force nemen, daarvan hou je geen vocht vast.
Het komt wel goed, ik moet mezelf niet ineens gek laten maken door de weegschaal.

Tnx voor de tip maar ik wil geen andere creatine.
Ik maak nog wel deze pot op en daarna stop ik er voorlopig mee.

De weegschaal is inderdaad geen betrouwbaar referentie punt. Liever gewoon in de spiegel kijken en aan de hand daarvan oordelen. Daarnaast is creatine verre van noodzakelijk, dus je kan prima zonder ;)

Fijn weekend!

• #2.364
De weegschaal is inderdaad geen betrouwbaar referentie punt. Liever gewoon in de spiegel kijken en aan de hand daarvan oordelen. Daarnaast is creatine verre van noodzakelijk, dus je kan prima zonder ;)

Fijn weekend!
Jij ook een fijn weekend!

Ik heb de pomp in vooral mijn achterkant schouders goedgekeurd. :o
Dat geeft een beter gevoel dan mezelf wegen.:D

Kan ook meer spiermassa zijn wat voor hogere uitslag op de weegschaal zorgt.

• #2.366
Ik heb gewoon alleen schouders getraind.
Tijdens 2 oefeningen heb ik dropsetjes gedaan.
Side raises kon ik hierdoor schaamteloos op het einde van die sets met 2 kg baby gewichten doen.:p
Als ik nu nog geen spierpijn heb dan weet ik zeker dat ik iets verkeerds doe en train ik ze volgende week zeker samen.

Daarna buik en 40 min cardio gedaan.

---------- Toegevoegd om 13:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:31 ----------

Kan ook meer spiermassa zijn wat voor hogere uitslag op de weegschaal zorgt.

Het zou kunnen alhoewel ik er niet van uit ga.:o
Volgende week weet ik of ik me voor niks loop druk te maken.

• #2.368
Ik ben weer thuis na een gezellig verjaardagsweekend. :D
Het is me gelukt om spierpijn te krijgen in me schouders dus drop setjes blijf ik voor deze spiergroep regelmatig doen zodat me schouders extra gaan branden. :p

Ik heb een vraagje aan (ex) hardlopers.
Als je de keuze hebt uit borst of schouder spierpijn tijdens je hardloop wedstrijd, waar kies je dan voor?
Ik denk zelf dat borst het minst vervelende is tijdens het lopen.(ook al vind ik dat ook best irritant :o )
Geen KT doen op vrijdag is geen optie want dat doe ik dinsdag en het weekend al niet.;)
Minder zwaar trainen is ook geen optie, die optie kent me trainster niet...
Eigenlijk heb ik er zo goed als zeker voor gekozen om morgen rug te trainen want met rugpijn lopen is ook al niet fijn.
Benen worden deze week alleen met cardio getraind.

Laatst bewerkt:
Ik ben weer thuis na een gezellig verjaardagsweekend. :D
Het is me gelukt om spierpijn te krijgen in me schouders dus drop setjes blijf ik voor deze spiergroep regelmatig doen zodat me schouders extra gaan branden. :p

Ik heb een vraagje aan (ex) hardlopers.
Als je de keuze hebt uit rug, borst of schouder spierpijn tijdens je hardloop wedstrijd, waar kies je dan voor?
Ik denk zelf dat borst het minst vervelende is tijdens het lopen.(ook al vind ik dat ook best irritant :o )
Geen KT doen op vrijdag is geen optie want dat doe ik dinsdag en het weekend al niet.;)

Borstspierpijn vind ik heel vervelend met ademhalen - meer pijn bij meer ademhaling. Rug-spierpijn heb ik om de een of andere masochistische reden nooit als heel erg ervaren bij het hardlopen - alleen bij echte belasting van de rug (tillen, bukken, etc.). Schouder-spierpijn vind ik vervelend, maar heb ik nooit bij hardlopen gehad.

Respect voor de schouder-spierpijn! Of liever gezegd; de oefeningen die ertoe hebben geleid ;)
Keep it up, I'd say!

• #2.370
Borstspierpijn vind ik heel vervelend met ademhalen - meer pijn bij meer ademhaling. Rug-spierpijn heb ik om de een of andere masochistische reden nooit als heel erg ervaren bij het hardlopen - alleen bij echte belasting van de rug (tillen, bukken, etc.). Schouder-spierpijn vind ik vervelend, maar heb ik nooit bij hardlopen gehad.

Respect voor de schouder-spierpijn! Of liever gezegd; de oefeningen die ertoe hebben geleid ;)
Keep it up, I'd say!
Tnx voor je reactie.
Opzicht is het allemaal redelijk vervelend maar het ergste is het in je benen en die spierpijn is zondag wel over.;)
Het is fijner als ik helemaal pijnloos loop maar dat heb ik er niet voor over om dan maar 3x KT te kunnen doen.(beetje verslaafd)
KT is voor mij belangrijker dan een toptijd neer zetten zondag. (zolang ik me binnen het uur doel maar haal)

Nou, als ik moet kiezen, zou ik voor de borstspierpijn gaan :p
Maar ik heb nooit echt last van als ik spierpijn heb en ga hardlopen...
Goed weekend gehad? P-tjuh? Hoe is het met je?

Ook al een verjaardagsweekend ;)
Het weer was heerlijk hé :D...hmm daar word ik vrolijk van :D

• #2.373
Nou, als ik moet kiezen, zou ik voor de borstspierpijn gaan :p
Maar ik heb nooit echt last van als ik spierpijn heb en ga hardlopen...
Goed weekend gehad? P-tjuh? Hoe is het met je?
Ik denk ook wel dat ik hier voor kies mede doordat ik de grote spiergroepen het fijnst vindt om samen te trainen.
Je schouders gebruik je teveel tijdens het lopen .:p
Prima, jij ook?
Het gaat goed.
Ik heb zin in zondag maar tegelijk ben ik blij dat het er dan op zit.:o
3x per week met zo'n groep trainen terwijl je ook 5x per week KT en 40 min cardio doet was best zwaar.
Het is toch anders dan als je in je eentje gaat lopen.(nadeel is dat ik dan wel eerder geneigd ben om te gaan stoppen )
Zo'n groep motiveerde me wel erg dus het heeft me wel geholpen om beter te kunnen lopen en me mentaal voor te bereiden op de 10 km.

Laatst bewerkt:
Nog maar een paar daagjes tot de 14e, spannend!
Wat ga je eigenlijk nog aan kt- en hardloop-trainingen doen tot de 14e?

• #2.376
  • #2.379
Ik ben igg maar gestopt met mezelf gek maken.:o
Tijdens de eerste 28 min vorige week liep ik volgens de trainer ongeveer 7 min over een km terwijl het best snel aanvoelde.:mad:
De terug weg kon ik ongeveer 18 min ofzo best wel versnellen waardoor ik mentaal ook weer sterker werd.
Ik moet zondag igg maar niet gaan denken en het gewoon doen.:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven