AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik ben igg maar gestopt met mezelf gek maken.:o
Tijdens de eerste 28 min vorige week liep ik volgens de trainer ongeveer 7 min over een km terwijl het best snel aanvoelde.:mad:
De terug weg kon ik ongeveer 18 min ofzo best wel versnellen waardoor ik mentaal ook weer sterker werd.
Ik moet zondag igg maar niet gaan denken en het gewoon doen.:D

Ik denk dat dat het beste is, verstand op 0 en gaan! Maak je vooral niet te druk en ga gewoon lekker lopen, begin niet te fanatiek, je kan dan altijd nog een versnelling erbij doen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
edit: Haha, never mind, volgens mij begreep ik je gewoon weer verkeerd :o :D
Wel logisch want ik had ook in de ochtend 30 min kunnen lopen en in de avond nog een keer.:D

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:59 ----------

Ik denk dat dat het beste is, verstand op 0 en gaan! Maak je vooral niet te druk en ga gewoon lekker lopen, begin niet te fanatiek, je kan dan altijd nog een versnelling erbij doen!
tnx, ik laat het wel op me afkomen en haal ik het niet binnen het uur is het ook geen schande.

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Heel spannend.
Ik doe geen benen en kuiten meer maar de rest wel.
Morgen intervallen en donderdag 2x30 min.
edit: ik doe wel benen heb ik vandaag tijdens het cardio-en besloten.:o
Het kan me niet meer schelen als ik met spierpijn moet lopen.
Ik ben nou eenmaal geen echte hardloper en ik vind benen trainen te leuk om over te slaan.
(klein beetje ontspoord en eigenwijs zo op het laatste moment)

edit: ik doe wel benen heb ik vandaag tijdens het cardio-en besloten.:o
Het kan me niet meer schelen als ik met spierpijn moet lopen.
Ik ben nou eenmaal geen echte hardloper en ik vind benen trainen te leuk om over te slaan.

(klein beetje ontspoord en eigenwijs zo op het laatste moment)

:woot:

• #2.384
Vandaag toch gewoon borst getraind.
Ik denk dat het toch wel te merken was dat ik zaterdag had gedronken.
Toch heb ik elke week spierpijn van mijn borst training dus waarschijnlijk was het toch wel een goede training.
De vorm begint er in te komen kreeg ik vandaag te horen. :)

Ook zei er een vrouw dat ze naar me zat te kijken en ik behoorlijke triceps en biceps heb.:eek:
Dat is wel leuk om te horen ook al vind ik het zelf wel meevallen.;)

Vandaag echt veelste lang cardio gedaan.
Ik ben ook eigenlijk de tel kwijt geraakt.
Igg ongeveer 65 minuten op de crosstrainer en 10 minuten ofzo op de hometrainer.
(beetje erg lang maar ik vond dat het nodig was :o)

Leuk dat je een compliment kreeg, dat motiveert weer :thumbs:

Vond je de cardio zo leuk dat je de tijd vergat? haha :lol:
Nu mag je wel geoorloofd meer eten, dat is de leuke kant!

• #2.386
Leuk dat je een compliment kreeg, dat motiveert weer :thumbs:

Vond je de cardio zo leuk dat je de tijd vergat? haha :lol:
Nu mag je wel geoorloofd meer eten, dat is de leuke kant!
Inderdaad, dat is ook wel weer een reden om steeds ietsje droger te worden.:D

Nee ik vond het niet leuk.
Ik vergat wel de tijd inderdaad een beetje express. :o :roflol:
Nee ik mag juist absoluut niet meer eten.
Deze zaterdag mag ik ook echt alleen maar carbs eten waar je lichaam wel wat aan heeft.:D

Laatst bewerkt:
pfff.. Was het maar zo'n feest, de tijd vergeten tijdens cardio! Haha. Wel errug netjes zo lang! Die moet ik ook eens proberen vol te houden. Jammer dat mijn cardio-motivatie niet op die van jou lijkt :(

• #2.388
pfff.. Was het maar zo'n feest, de tijd vergeten tijdens cardio! Haha. Wel errug netjes zo lang! Die moet ik ook eens proberen vol te houden. Jammer dat mijn cardio-motivatie niet op die van jou lijkt :(
Vraag me ook vooral niet waar die motivatie vandaan komt want eigenlijk vind ik cardio helemaal niet leuk.:p
Denk wel dat de motivatie verbetert is sinds ik voor de 10 km ben gaan trainen want dan valt de cardio na KT wel mee.

---------- Toegevoegd om 08:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

Vanmorgen heb ik rug getraind en 40 minuten cardio.
Vanavond ga ik weer met de hardloopgroep intervallen als het goed is.
(de training zal vanavond niet zo zwaar worden ivm zondag stond er in de mail)

Lekker meid, jij hebt al getraind ;)... Ook lekker om zo eens een compliment te horen van een ander, zelf raak je snel gewend aan je veranderingen...voor een ander ben je nu al een voorbeeld :) :thumbs:

Ik ga zo ook lekker aan de slag...heerlijk weer ...met de fiets naar de gym en ook mijn rug/biceps trainen..daarna lekker hard terug knallen op de fiets :D

Suc6 vanavond! mede-fanatieke sporter ;)

• #2.390
Lekker meid, jij hebt al getraind ;)... Ook lekker om zo eens een compliment te horen van een ander, zelf raak je snel gewend aan je veranderingen...voor een ander ben je nu al een voorbeeld :) :thumbs:

Ik ga zo ook lekker aan de slag...heerlijk weer ...met de fiets naar de gym en ook mijn rug/biceps trainen..daarna lekker hard terug knallen op de fiets :D

Suc6 vanavond! mede-fanatieke sporter ;)
Normaal doe ik vandaag geen KT op dinsdag maar dit was de enige optie om zaterdag geen KT te hoeven doen.
Dat vind ik ook juist het grappige want zelf heb ik weer andere voorbeelden en zie ik mezelf echt nog niet als een voorbeeld :roflol::p ( jij bent een voorbeeld en nog wel paar andere)

Lekker op de fiets! :D
Succes met trainen en knalse op de fiets.:)

Dankje wel!

Laatst bewerkt:
  • #2.391
Ik had weer een smoes om niet te gaan lopen.:o
Ineens ben ik heel fanatiek het huishouden gaan doen gezien ik het weekend geen tijd/zin had.
Morgen ga ik weer voor mijn werk cardio en buik doen.
S'avonds schouders en weer cardio.
Nu lekker slapen want de wekker staat weer lekker vroeg....

Op dit moment heb ik wel het idee een begin fysiek opgebouwd te hebben waar ik wel blij mee ben.
Uiteraard ben ik er nog lang niet maar het begin is er.:D

Fanatiek huishouden is ook een hele training hoor! Leuk ook dat je zeg maar nu jezelf weer een stapje dichterbij je doel ziet komen.. progressie zien motiveert :thumbs:

goh P, het wordt toch wel eens tijd voor een foto' tje ... je maakt me nieuwsgierig :)

Normaal doe ik vandaag geen KT op dinsdag maar dit was de enige optie om zaterdag geen KT te hoeven doen.
Dat vind ik ook juist het grappige want zelf heb ik weer andere voorbeelden en zie ik mezelf echt nog niet als een voorbeeld :roflol::p ( jij bent een voorbeeld en nog wel paar andere)

Lekker op de fiets! :D
Succes met trainen en knalse op de fiets.:)

Dankje wel!

:o :o :o :o :o meen je dat nou :o
Ik heb toevallig gisteren met veel gedoe een foto met mijn mob. gemaakt van mijn voorkant en rug... begin meer definitie te krijgen :) Het gaat allemaal zéér rustig, maar wil express niet te snel gaan...om zo min mogelijk spiermassa te behouden. Heb ook het gevoel dat met vet% langzaaaaam zakt en ik toch iets meer spiermassa ook opbouw :).

Aha..jij bent ook van het verplaatsen en sowieso aan je trainingen komen :P ik ken dat wel, heel goed hahahaha...probeer het alleen altijd dan VOOR de dag te plannen dat ik dan niet kan gaan :o.

Trainen ging zeker lekker :D...heerlijk met dit weer fietsen.
Vanavond weer..met de fiets uiteraard...en dan mijn borst&triceps knallen!
Traint tegenwoordig ook een meid mee uit mijn les van de pilates..wilt graag afvallen en help haar met haar trainingen en voeding, ze is overigens al 10 kg kwijt :D

Ik had weer een smoes om niet te gaan lopen.:o
Ineens ben ik heel fanatiek het huishouden gaan doen gezien ik het weekend geen tijd/zin had.
Morgen ga ik weer voor mijn werk cardio en buik doen.
S'avonds schouders en weer cardio.
Nu lekker slapen want de wekker staat weer lekker vroeg....

Op dit moment heb ik wel het idee een begin fysiek opgebouwd te hebben waar ik wel blij mee ben.
Uiteraard ben ik er nog lang niet maar het begin is er.:D

Huishouden kan ook heel wat zijn ;), ik heb gisteren ook nog het één en ander gedaan...moest wel...heb ook vrij genomen van school :o anders komt het er niet van. Ik moet er echt tijd voor vrij maken...

Hé maar Peet, je maakt me wel erg nieuwsgierig hoor! :D Nou ben ik heeeeeel benieuwd hoe je er nu uit ziet... volgens mij een GROOT verschil met de laatste keer! SHOWEN!! :banana:

• #2.397
Ik zal het weekend als ik tijd heb en het snel lukt wel een foto maken vanuit de spiegel.
Kijk dan vooral niet naar me vet en vocht.:o
Ik kan ook vanuit de spiegel niet echt poseren dus een geweldige foto zal het dan niet worden.

Hahaha ik ken dat, toevallig gisteren PRECIES hetzelfde probleem...:o :roflol:

• #2.399
Vanmorgen kon ik niet zo goed wakker worden waardoor ik alleen nuchter cardio heb gedaan 40 minuten.
Hier moet ik wel weer even aan wennen en werd er misselijk van.
Het was gewoon zo erg dat ik met tegenzin me bcca capsules moest doorslikken.:roflol:
Ontbijten ging verder wel goed.

Ik begin wel vreemde trekjes te krijgen.
Op dit moment heb ik het echt helemaal gehad met kipfilet en eet ik zelfs liever koolvis.
Mijn eten maak ik niet met zout of andere kruiden klaar en toch vind ik de vis lekkerder om te eten.
Ik varieer de vis nu wel met de soorten die ik mag eten en dat bevalt prima.
Vroeger ad ik nooit vis en heb het leren eten vanwege de eiwitten en weinig cals.

• #2.400
:o :o :o :o :o meen je dat nou :o
Ik heb toevallig gisteren met veel gedoe een foto met mijn mob. gemaakt van mijn voorkant en rug... begin meer definitie te krijgen :) Het gaat allemaal zéér rustig, maar wil express niet te snel gaan...om zo min mogelijk spiermassa te behouden. Heb ook het gevoel dat met vet% langzaaaaam zakt en ik toch iets meer spiermassa ook opbouw :).

Aha..jij bent ook van het verplaatsen en sowieso aan je trainingen komen :P ik ken dat wel, heel goed hahahaha...probeer het alleen altijd dan VOOR de dag te plannen dat ik dan niet kan gaan :o.

Trainen ging zeker lekker :D...heerlijk met dit weer fietsen.
Vanavond weer..met de fiets uiteraard...en dan mijn borst&triceps knallen!
Traint tegenwoordig ook een meid mee uit mijn les van de pilates..wilt graag afvallen en help haar met haar trainingen en voeding, ze is overigens al 10 kg kwijt :D

Huishouden kan ook heel wat zijn ;), ik heb gisteren ook nog het één en ander gedaan...moest wel...heb ook vrij genomen van school :o anders komt het er niet van. Ik moet er echt tijd voor vrij maken...

Hé maar Peet, je maakt me wel erg nieuwsgierig hoor! :D Nou ben ik heeeeeel benieuwd hoe je er nu uit ziet... volgens mij een GROOT verschil met de laatste keer! SHOWEN!! :banana:
Ja dat meen ik. Lief dat je moet :o :p
Ga je die nog posten of houd je die voor jezelf?
Super dat je iets meer spiermassa opbouwt en toch je vet% zakt.
Het hoeft ook allemaal niet snel te gaan, dan krijg je ook het beste resultaat uiteindelijk..

Over het algemeen sla ik zonder reden geen training over en ben ik inderdaad van het verplaatsen in dat geval.
Jij bent ook goed zo te horen!

Ik moet het fietsen nog steeds oppakken.
Echt lekker dat jij het wel weer bent gaan doen.
Wat leuk dat je nu een meid helpt! Wow netjes al 10 kg!

Ik ben echt een ramp kwa huishouden en blijf gewoon stom bezig soms door het uit te stellen.
Jij moet er dus ook tijd voor vrij maken...
Voor het huishouden ben ik te "moe" maar in de gym kan ik weer wel actief doen.
Ben ook echt nog niet klaar omdat ik dan ga lopen treuzelen. :D

Voor me gevoel ga ik jullie allemaal teleurstellen en valt het verschil best mee.
Maarja dit komt denk ik doordat je het zelf niet meer goed ziet.
Ik zie wel dat ik ietsje meer massa heb maar ik zie op dit moment niet dat ik droger wordt.

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven