XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.401
Vanavond heb ik triceps en biceps getraind.
Triceps ging beter en met biceps had ik echt een dipje.
Daarna weer 40 min crosstrainer en gezwommen.

Morgen schouders/buik en me allerlaatste hardloop training en waarschijnlijk ook nog cardio in de gym.

Zo toe maar... je bent ook lekker flink aan het cardio-en ;)

Suc6 straks! Hopelijk ondergaan je schouders/buik geen dip... maar dan pas NA afloop :hahaha:

• #2.403
Zo toe maar... je bent ook lekker flink aan het cardio-en ;)

Suc6 straks! Hopelijk ondergaan je schouders/buik geen dip... maar dan pas NA afloop :hahaha:
Klopt het gaat ook wel goed zonder tegenzin.:eek: :D

Dankje! Ik mag inderdaad geen schouder dip hebben tijdens de training.
Het is niet grappig als ik nog lichtere gewichten moet gebruiken. :roflol:

vroege vogels hiero:eek:

aardige cardio gedaan lees ik, keep it up!

Succes met je schouders & buik training vandaag :thumbs:

Flink cardio gedaan zeg, je dagelijkse verbruik ligt vast heel hoog? ;)

• #2.406
  • #2.407
schouders ging best wel lekker.
Een beetje aangepast aantal reps gedaan waardoor ik wat volume pr's heb en een normale PR.
Ik kwam aan de praat bij de laatste oefening en toen kwam me: "ik heb geen zin om 2x30 min te hardlopen dip".
Diegene zei dat ik niet meer moet lopen als zondag de wedstrijd is(tegenovergesteld advies van de hardloop trainer :o )
Dit was echt de druppel om niet te gaan en weer op de crosstrainer te stappen na me buik training.
Na 28 min had ik het gehad en ben ik wat hyper extensions gaan doen.

Ik heb nu alweer zin in mijn benen training van morgen met me trainster.
Zondag zal ik wel aan haar denken als ik door DH aan het lopen ben maar dit heb ik er wel voor over.:heart:
Zaterdag eind van de middag komt er een vriend logeren die zelf de halve marathon gaat lopen.
Waarschijnlijk ga ik dan pas met junken beginnen(macaroni) zodat ik uit gemak zucht zondag brood kan eten voor en na me wedstrijd.

Laatst bewerkt:
Klinkt goed Peetjuh!
Ach ja... op zich niet verkeerd je benen even wat meer rust te gunnen zodat je zondag goed opgeladen bent :thumbs: Vraag me eerder af of je geen last krijg van je benen als je morgen flink je benen gaat trainen met je trainster :P. haha maar goed dat heb je er wel voor over ;).

Veel plezier dit weekend, klinkt leuk :) eennnn suc6!

CiaoCiao:)

• #2.409
Klinkt goed Peetjuh!
Ach ja... op zich niet verkeerd je benen even wat meer rust te gunnen zodat je zondag goed opgeladen bent :thumbs: Vraag me eerder af of je geen last krijg van je benen als je morgen flink je benen gaat trainen met je trainster :P. haha maar goed dat heb je er wel voor over ;).

Veel plezier dit weekend, klinkt leuk :) eennnn suc6!

CiaoCiao:)
Daar krijg ik zeker last van en het kan misschien overkomen als een domme beslissing.:p
Dit ontken ik ook niet en zal beloven niet te gaan zeuren over de pijn aangezien ik er zelf voor gekozen heb.;)

Dankje, ik heb er veel zin in.:D
Jou weekend staat zeker ook weer lekker vol gepland?
Fijn weekend! :kiss:

• #2.410
Vandaag heb ik maar een gekke bijna fullbody training gedaan en benen is naar morgen verschoven.
schuin bankdrukken: 4x8x30 kg
lat pulldown machine deels superset met triceps dip machine 15x30+ 12x20/25 (2 supersetjes en voor beide 2 normale) rug heel licht gezien ik die niet voor of na me benen mag trainen.
dumbbell curls 15x7kg en 12x10 kg en 2x10x10 kg AUW de laatste reps en zichtbare aderen.
crunches op matje: 4x25kg.

Daarna een uur cardio voornamelijk op de crosstrainer.

Ik probeer morgen tijd te maken voor een foto in een album voor vriendjes maar gezien ik onverwachts toch ook morgen train vrees ik dat jullie echt geduld moeten hebben.

Vandaag heb ik maar een gekke bijna fullbody training gedaan en benen is naar morgen verschoven.
schuin bankdrukken: 4x8x30 kg
lat pulldown machine deels superset met triceps dip machine 15x30+ 12x20/25 (2 supersetjes en voor beide 2 normale) rug heel licht gezien ik die niet voor of na me benen mag trainen.
dumbbell curls 15x7kg en 12x10 kg en 2x10x10 kg AUW de laatste reps en zichtbare aderen.
crunches op matje: 4x25kg.

Wow hevige training wel hoor, met supersetjes en al.. kun je heel tevreden over zijn, die zul je wel voelen morgen ;)

Zichtbare aderen bij het curlen RAWRRRRRRR :heart:

Daarna een uur cardio voornamelijk op de crosstrainer.

Ook nog :eek:

Ik probeer morgen tijd te maken voor een foto in een album voor vriendjes maar gezien ik onverwachts toch ook morgen train vrees ik dat jullie echt geduld moeten hebben.

Beetje geduld heb ik er wel voor over ;)

Fijn weekend!

Hey Looks very nice here!!
Gaat t ook nog een beetje met je eten??;)
Goed bezig en zichtbare aders, hmm wat willen we nog meer???
Fijn weekend!

Je beentraining verschoven naar morgen? :eek: haha nou dat word wat ;)
Wel nette training hoor! en morgen foto...voor vriendjes :o, SPANNEND! Ik ben echt benieuwd, volgens mij is het :woot:

Fijn weekend:kiss:

• #2.414
Wow hevige training wel hoor, met supersetjes en al.. kun je heel tevreden over zijn, die zul je wel voelen morgen ;)

Zichtbare aderen bij het curlen RAWRRRRRRR :heart:

Ook nog :eek:

Beetje geduld heb ik er wel voor over ;)

Fijn weekend!
Ik kon gewoon geen cardio doen zonder eerst KT gedaan te hebben.:o
Geen idee of ik er wat van ga voelen.;)
Gelukkig maar want ik heb love handles(en wel meer gemiep ) waar ik echt niet trots op moet zijn. :p

• #2.415
Hey Looks very nice here!!
Gaat t ook nog een beetje met je eten??;)
Goed bezig en zichtbare aders, hmm wat willen we nog meer???
Fijn weekend!
Dankje!
Tja eten gaat goed maar ik word af en toe helemaal gek van de honger of dan kan ik de junk van andere wel afschieten. :mad:
Ik voelde me heel schuldig over me junk van vorig weekend waardoor ik dit weekend alleen macaroni met mix en gehakt enz,banaan en boterhammen ga junken.
Ondanks ik geen wedstrijd op de planning heb voelt het toch wel zo gezien ik dag in en uit hetzelfde eet.
euhhh dat de aders iets langer dan 1 minuut zichtbaar blijven.:D
Dankje, jij ook!

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

Je beentraining verschoven naar morgen? :eek: haha nou dat word wat ;)
Wel nette training hoor! en morgen foto...voor vriendjes :o, SPANNEND! Ik ben echt benieuwd, volgens mij is het :woot:

Fijn weekend:kiss:
Ik heb er nog aan zitten denken om zelf benen te trainen vandaag maar daar voelde ik me te moe voor zonder peptalk enz.:o :
tnx! Ik vrees dat het morgen nog niet zover is voor een foto maar anders probeer ik het volgend weekend dan heb ik iets meer tijd.
:kiss:

Dankje!
Tja eten gaat goed maar ik word af en toe helemaal gek van de honger of dan kan ik de junk van andere wel afschieten. :mad:
Ik voelde me heel schuldig over me junk van vorig weekend waardoor ik dit weekend alleen macaroni met mix en gehakt enz,banaan en boterhammen ga junken.
Ondanks ik geen wedstrijd op de planning heb voelt het toch wel zo gezien ik dag in en uit hetzelfde eet.
euhhh dat de aders iets langer dan 1 minuut zichtbaar blijven.:D
Dankje, jij ook!

Haha ja maar continue zichtbare aders, pff moeilijke kwestie hoor!!
Ja ik kan me voorstellen dat je t heel moeilijk hebt qua eten en al helemaal omdat er geen wedstrijd in de planning staat..
Nou..succes hoor, ik weet hoe je je voelt, ik voel mij nu weer goed..peptalk van Lioontje gekregen en we gaan dr weer voor!!
Dus zet m op hé..morgen toch lekker broodjes mm enjoy

• #2.417
Haha ja maar continue zichtbare aders, pff moeilijke kwestie hoor!!
Ja ik kan me voorstellen dat je t heel moeilijk hebt qua eten en al helemaal omdat er geen wedstrijd in de planning staat..
Nou..succes hoor, ik weet hoe je je voelt, ik voel mij nu weer goed..peptalk van Lioontje gekregen en we gaan dr weer voor!!
Dus zet m op hé..morgen toch lekker broodjes mm enjoy
Het hoeft van mij niet continu maahet zou wel leuk zijn als je ze wat langer ziet maar begreep dat dit ook met je vet% te maken heeft.
Ik merk wel dat ik lichamelijk beter in me vel zit dus eigenlijk doe je het zowiezo voor je zelf ook al is het wel lastig soms om zo streng te zijn.
Tnx, ik doe me best en kijk zo uit naar me avond maaltijd.
Eindelijk weer eens macaroni met alles erop en eraan.:D
Het is dat ik er een vriend mee eet anders was het zonder kruiden mix en kaas klaargemaakt.;)
Brood en banaan eet ik voor en na me hardloop wedstrijd morgen dus moet nog ff geduld hebben.
Was jou junk ontbijt lekker?
fijn weekend!

---------- Toegevoegd om 09:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Ik ben wel weer weg van DBB voorlopig vandaag.
Altijd gaat het voor terwijl me huis nog steeds niet/ opnieuw is schoongemaakt ondanks ik er dinsdag mee was begonnen.

Laatst bewerkt:
hey P,

Gaat lekker hiero!
Op hoeveel kcals en e/k/v verhouding zit je als ik vragen mag (gezien je honger hebt enzo).
Moet je niet morgen al rennen? Of heb ik me vergist?
Indien het wel morgen is veeeeel suc6 en als het morgen niet is dan wens ik je nog wel een keer suc6 :D

• #2.420
Lekker hardcore Peet :thumbs:

Het is hier ook zo gezellig hé ;)

Succes met schoonmaken dan maar!
Dankje.

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:52 ----------

hey P,

Gaat lekker hiero!
Op hoeveel kcals en e/k/v verhouding zit je als ik vragen mag (gezien je honger hebt enzo).
Moet je niet morgen al rennen? Of heb ik me vergist?
Indien het wel morgen is veeeeel suc6 en als het morgen niet is dan wens ik je nog wel een keer suc6 :D
Hey C
,

Geen idee.
De honger die ik heb is niet doordat ik te weinig eet maar is een teken dat het dieet werkt.
Heb er vooral op het werk last van en niet tijdens het trainen.(soms wel tijdens cardio)
Heel erg bedankt, het is morgen.:D

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Ik mocht vandaag geen benen trainen.:roflol:
Het werd een rustige rug training dat stiekem wel zwaar aanvoelde maar dat heb ik maar niet gezegd.
Ze kunnen morgen allemaal me rug op.:p

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven