peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt het gaat ook wel goed zonder tegenzin.Zo toe maar... je bent ook lekker flink aan het cardio-en
Suc6 straks! Hopelijk ondergaan je schouders/buik geen dip... maar dan pas NA afloop![]()

Ik vlieg inderdaad vroeg rond.vroege vogels hiero
aardige cardio gedaan lees ik, keep it up!

Dankje!Succes met je schouders & buik training vandaag
Flink cardio gedaan zeg, je dagelijkse verbruik ligt vast heel hoog?![]()

)
. haha maar goed dat heb je er wel voor over
.
eennnn suc6! 
Daar krijg ik zeker last van en het kan misschien overkomen als een domme beslissing.Klinkt goed Peetjuh!
Ach ja... op zich niet verkeerd je benen even wat meer rust te gunnen zodat je zondag goed opgeladen bentVraag me eerder af of je geen last krijg van je benen als je morgen flink je benen gaat trainen met je trainster
. haha maar goed dat heb je er wel voor over
.
Veel plezier dit weekend, klinkt leukeennnn suc6!
CiaoCiao![]()

Vandaag heb ik maar een gekke bijna fullbody training gedaan en benen is naar morgen verschoven.
schuin bankdrukken: 4x8x30 kg
lat pulldown machine deels superset met triceps dip machine 15x30+ 12x20/25 (2 supersetjes en voor beide 2 normale) rug heel licht gezien ik die niet voor of na me benen mag trainen.
dumbbell curls 15x7kg en 12x10 kg en 2x10x10 kg AUW de laatste reps en zichtbare aderen.
crunches op matje: 4x25kg.

Daarna een uur cardio voornamelijk op de crosstrainer.

Ik probeer morgen tijd te maken voor een foto in een album voor vriendjes maar gezien ik onverwachts toch ook morgen train vrees ik dat jullie echt geduld moeten hebben.

Ik kon gewoon geen cardio doen zonder eerst KT gedaan te hebben.Wow hevige training wel hoor, met supersetjes en al.. kun je heel tevreden over zijn, die zul je wel voelen morgen
Zichtbare aderen bij het curlen RAWRRRRRRR
Ook nog
Beetje geduld heb ik er wel voor over
Fijn weekend!

Dankje!Hey Looks very nice here!!
Gaat t ook nog een beetje met je eten??
Goed bezig en zichtbare aders, hmm wat willen we nog meer
Fijn weekend!

Ik heb er nog aan zitten denken om zelf benen te trainen vandaag maar daar voelde ik me te moe voor zonder peptalk enz.Je beentraining verschoven naar morgen?haha nou dat word wat
![]()
Wel nette training hoor! en morgen foto...voor vriendjes, SPANNEND! Ik ben echt benieuwd, volgens mij is het
Fijn weekend![]()
: 
Dankje!
Tja eten gaat goed maar ik word af en toe helemaal gek van de honger of dan kan ik de junk van andere wel afschieten.![]()
Ik voelde me heel schuldig over me junk van vorig weekend waardoor ik dit weekend alleen macaroni met mix en gehakt enz,banaan en boterhammen ga junken.
Ondanks ik geen wedstrijd op de planning heb voelt het toch wel zo gezien ik dag in en uit hetzelfde eet.
euhhh dat de aders iets langer dan 1 minuut zichtbaar blijven.
Dankje, jij ook!
Het hoeft van mij niet continu maahet zou wel leuk zijn als je ze wat langer ziet maar begreep dat dit ook met je vet% te maken heeft.Haha ja maar continue zichtbare aders, pff moeilijke kwestie hoor!!
Ja ik kan me voorstellen dat je t heel moeilijk hebt qua eten en al helemaal omdat er geen wedstrijd in de planning staat..
Nou..succes hoor, ik weet hoe je je voelt, ik voel mij nu weer goed..peptalk van Lioontje gekregen en we gaan dr weer voor!!
Dus zet m op hé..morgen toch lekker broodjes mm enjoy
Ik kon gewoon geen cardio doen zonder eerst KT gedaan te hebben.![]()
Ik ben wel weer weg van DBB voorlopig vandaag.
Altijd gaat het voor terwijl me huis nog steeds niet/ opnieuw is schoongemaakt ondanks ik er dinsdag mee was begonnen.

Dankje.Lekker hardcore Peet
Het is hier ook zo gezellig hé
Succes met schoonmaken dan maar!
Hey Chey P,
Gaat lekker hiero!
Op hoeveel kcals en e/k/v verhouding zit je als ik vragen mag (gezien je honger hebt enzo).
Moet je niet morgen al rennen? Of heb ik me vergist?
Indien het wel morgen is veeeeel suc6 en als het morgen niet is dan wens ik je nog wel een keer suc6![]()