peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Over een uur ga ik die vriend van het station halen die morgen bij de finish met een banaan voor me staat te wachten om vervolgens zelf de halve marathon te lopen.
Ik start 13.00 en hij 14.30 dus ik moet wel door lopen.![]()
Fijn weekend allemaal!
Jij ook meneer! 10 km.Goed weekend mevrouwtje, hoeveel km ga je morgen lopen?

Wel een beginneling op de 10 km maar langer dan 1.10 doe ik er zeker niet over.Dat moet jij MAKKELIJK kunnen redden in die tijd joh.
Je bent geen beginneling meer hoor
Succes morgen!
tnx dames! Ik ga me best doen!
Dankje!

Dankje Chynt.Ik voel me een beetje suf maar als ik straks alle mensen zie zal ik wel weer hyperactief worden en lekker lopen.Jeej, vandaag is de wedstrijd!Heel veel succes meid! Wordt vast een hele mooie tijd. Hoop dat je lekker kan lopen zonder pijntjes en dat het goed weer wordt. Good luck
![]()

Ik was me havermout met melk aan het junken maar het deed me weinig terwijl ik het eerst jammer vond dat ik geen melk meer mag.![]()
Glas melk smaakte wel heerlijk.![]()
Nu night protein aan het junken (geen commetaar) zodat ik straks lekker slapend kan lopen.![]()

Ik ga ook boterhammen met pindakaas junken vandaag.Eerst was de boterham met pindakaas junken.. en nu ook havermout met melk. Moet niet gekker worden![]()

Ik ga ook boterhammen met pindakaas junken vandaag.![]()

Junk = rommel
Boterhammen met pindakaas, havermout en melk zijn geen rommel
Hoe ging je wedstrijd?!?!?!?!![]()

2x taart,chips, mac en bami en vergeet was vorig weekend is dus wel echt junkenJunk = rommel
Boterhammen met pindakaas, havermout en melk zijn geen rommel
Hoe ging je wedstrijd?!?!?!?!![]()

Dat is heel netjes mevrouwtje, gefeliciteerd!Het is lekker gegaan in 56.17 netto.![]()
![]()
Ik ben echt heel blij en kan het gewoon niet geloven gezien me bruto tijd na 5 km 30.47 ofzo was en toen de klok op 57.47 stond was ik echt verbaasd.![]()
Ik had het af en toe behoorlijk zwaar maar geen echte pijn gehad tijdens het lopen.![]()
Ondanks afgelopen periode van 12 weken soms erg zwaar waren of hardloop trainingen oversloeg ben ik dik tevreden met het eind resultaat.![]()