XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.421
Over een uur ga ik die vriend van het station halen die morgen bij de finish met een banaan voor me staat te wachten om vervolgens zelf de halve marathon te lopen.
Ik start 13.00 en hij 14.30 dus ik moet wel door lopen.:roflol:
Fijn weekend allemaal!

Over een uur ga ik die vriend van het station halen die morgen bij de finish met een banaan voor me staat te wachten om vervolgens zelf de halve marathon te lopen.
Ik start 13.00 en hij 14.30 dus ik moet wel door lopen.:roflol:
Fijn weekend allemaal!

Goed weekend mevrouwtje, hoeveel km ga je morgen lopen?

Succes Peetjuh; ben benieuwd hoe het gaat!

SUC6 :banana: :cheer:

• #2.427
Dat moet jij MAKKELIJK kunnen redden in die tijd joh.
Je bent geen beginneling meer hoor???
Succes morgen!
Wel een beginneling op de 10 km maar langer dan 1.10 doe ik er zeker niet over.
Doel is stiekem nog steeds onder het uur.
Dankje!

---------- Toegevoegd om 09:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Succes Peetjuh; ben benieuwd hoe het gaat!

tnx dames! Ik ga me best doen!

Succes!:cheer:

Jeej, vandaag is de wedstrijd! :cheer: Heel veel succes meid! Wordt vast een hele mooie tijd. Hoop dat je lekker kan lopen zonder pijntjes en dat het goed weer wordt. Good luck :clap:

• #2.431
Ik was me havermout met melk aan het junken maar het deed me weinig terwijl ik het eerst jammer vond dat ik geen melk meer mag.:eek:
Glas melk smaakte wel heerlijk.:D
Nu night protein aan het junken (geen commetaar) zodat ik straks lekker slapend kan lopen.;)

---------- Toegevoegd om 11:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Jeej, vandaag is de wedstrijd! :cheer: Heel veel succes meid! Wordt vast een hele mooie tijd. Hoop dat je lekker kan lopen zonder pijntjes en dat het goed weer wordt. Good luck :clap:
Dankje Chynt.Ik voel me een beetje suf maar als ik straks alle mensen zie zal ik wel weer hyperactief worden en lekker lopen.:)
Het weer ziet er goed uit en woon 10 min met de tram van de start dus het mag zo blijven of de zon mag gaan schijnen :cool:

Laatst bewerkt:
Ik was me havermout met melk aan het junken maar het deed me weinig terwijl ik het eerst jammer vond dat ik geen melk meer mag.:eek:
Glas melk smaakte wel heerlijk.:D
Nu night protein aan het junken (geen commetaar) zodat ik straks lekker slapend kan lopen.;)

Eerst was de boterham met pindakaas junken.. en nu ook havermout met melk. Moet niet gekker worden :nut:

Junk = rommel
Boterhammen met pindakaas, havermout en melk zijn geen rommel :hamer:

Hoe ging je wedstrijd?!?!?!?! :)

:roflol: :hahaha:
Nou als dat junken is, wat blijft er dan nog over om clean te eten wat ook voedzaam is :p

Hopelijk goed gegaan? ben ook benieuwd :D

• #2.436
Junk = rommel
Boterhammen met pindakaas, havermout en melk zijn geen rommel :hamer:

Hoe ging je wedstrijd?!?!?!?! :)
2x taart,chips, mac en bami en vergeet was vorig weekend is dus wel echt junken :roflol:
Tja alles wat niet op me schema staat is junk ook al is het wel schoon uiteraard.

• #2.437
Het is lekker gegaan in 56.17 netto.:cheer: :D
Ik ben echt heel blij en kan het gewoon niet geloven gezien me bruto tijd na 5 km 30.47 ofzo was en toen de klok op 57.47 stond was ik echt verbaasd.:eek:
Ik had het af en toe behoorlijk zwaar maar geen echte pijn gehad tijdens het lopen.:)
Ondanks afgelopen periode van 12 weken soms erg zwaar waren of hardloop trainingen oversloeg ben ik dik tevreden met het eind resultaat.:D

Yeah keurige tijd neergezet Peet, gefeliciteerd!! :banana:

Wauw - netjes!
RUIM binnen het uur ;)

Het is lekker gegaan in 56.17 netto.:cheer: :D
Ik ben echt heel blij en kan het gewoon niet geloven gezien me bruto tijd na 5 km 30.47 ofzo was en toen de klok op 57.47 stond was ik echt verbaasd.:eek:
Ik had het af en toe behoorlijk zwaar maar geen echte pijn gehad tijdens het lopen.:)
Ondanks afgelopen periode van 12 weken soms erg zwaar waren of hardloop trainingen oversloeg ben ik dik tevreden met het eind resultaat.:D
Dat is heel netjes mevrouwtje, gefeliciteerd!
Ik ken redelijk wat fanatieke loopdames maar sommigen halen die tijd niet hoor, echt goed dus!
Nu op naar de 50 minuten:windup:;):thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven