XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
Dat is heel netjes mevrouwtje, gefeliciteerd!
Ik ken redelijk wat fanatieke loopdames maar sommigen halen die tijd niet hoor, echt goed dus!
Nu op naar de 50 minuten:windup:;):thumbs:
Ik mag ook niet klagen want me hart ligt toch echt bij KT en dan loop ik toch best aardig voor iemand die officieel geen fanatieke hardloopster is.
Tnx Gertje.

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:00 ----------

Door deze wedstrijd weet ik niet goed wat ik verder moet doen.
Hardlopen is toch echt wel leuk als je soms een wedstrijd doet.
Ik geef toe dat ik in me eentje echt geen 60 min kan lopen maar echt lid worden van een loopgroep wil ik ook niet.
Toch zou het wel zonde zijn als ik ineens alleen maar 30 min ga lopen terwijl ik een betere hardloop conditie heb opgebouwd afgelopen weken....

VET GOED! :woot: Gefeliciteerd!!! :woot: echt netjes! ik doe het je niet na ;)

Dat is heel netjes mevrouwtje, gefeliciteerd!
Ik ken redelijk wat fanatieke loopdames maar sommigen halen die tijd niet hoor, echt goed dus!
Nu op naar de 50 minuten:windup:;):thumbs:

:roflol: haha dat poppetje ook :p

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Ik mag ook niet klagen want me hart ligt toch echt bij KT en dan loop ik toch best aardig voor iemand die officieel geen fanatieke hardloopster is.

Ja echt netjes! :banana:

Toch zou het wel zonde zijn als ik ineens alleen maar 30 min ga lopen terwijl ik een betere hardloop conditie heb opgebouwd afgelopen weken....

Heb je geen mooi stukje natuur in de buurt waar je lekker kan lopen... muziekje op...dan is een uurtje toch zo om? :o:rolleyes:
Het weer word nu ook alleen maar lekkerder :) :D

Go you, Peetjuh! Zoals de rest al zei; hele mooie tijd! :)

Yeah! :hedbang: De 10 km onder het uur uitgelopen, met een gemiddelde van 10,66 km/h. Goed gedaan Peet!

• #2.446
VET GOED! :woot: Gefeliciteerd!!! :woot: echt netjes! ik doe het je niet na ;)

:roflol: haha dat poppetje ook :p

---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Heb je geen mooi stukje natuur in de buurt waar je lekker kan lopen... muziekje op...dan is een uurtje toch zo om? :o:rolleyes:
Het weer word nu ook alleen maar lekkerder :) :D
Dat poppetje is grappig inderdaad en de tijd van 50 minuten niet mogelijk voor mij. :roflol:

Dankje wel meis!

Opzicht heb ik wel plekken waar ik leuk zou kunnen lopen maar wel minder gunstig gelegen waardoor ik nog nooit richting het bos ben gelopen.
In me eentje ben ik sneller geneigd om op te geven omdat je toch geen rekening hoeft te houden met een groep. :o
Maybe dat het me wel lukt nu het mooier weer wordt. :)

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Go you, Peetjuh! Zoals de rest al zei; hele mooie tijd! :)
Dankje!

Hallo Peetje!!! :wave:

Hoe istie meid?

• #2.448
Yeah! :hedbang: De 10 km onder het uur uitgelopen, met een gemiddelde van 10,66 km/h. Goed gedaan Peet!
Dankje.
Ik ben er nog steeds erg blij mee met die gemiddelde snelheid. :)

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Hallo Peetje!!! :wave:

Hoe istie meid?
Het kwarkie :wave:

Het gaat prima en met jou?

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Ik heb trouwens echt wel spierpijn van die wedstrijd, zelfs in me buikspieren.:roflol:

Dankje.
Ik ben er nog steeds erg blij mee met die gemiddelde snelheid. :)

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Het kwarkie :wave:

Het gaat prima en met jou?

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------

Ik heb trouwens echt wel spierpijn van die wedstrijd, zelfs in me buikspieren.:roflol:

Mooi zo! Nu flink aan de eiwitjes 4 instant muscle ;) :kiss:

Wauw, echt goed Peetjuh. Had je voor die 12 weken trainen al ooit hardgelopen? Ik kan me niet inbeelden dat ik na 3 maanden 10km zou kunnen lopen ... Dat geeft zeker een enorme kick om zo'n wedstrijd in minder dan een uur uit te lopen?

Goed gedaan hoor!! Toppertje!! Ik doe het je niet na..maar je hebt er had genoeg voor getraind en je hebt jezelf goed beloond door in minder dan 1 uur die wedstrijd uit te lopen..je hebt jezelf toch wel getrakteerd hé.

• #2.458

:o Het is misschien wel ooit mogelijk maar dan zou ik me meer op hardlopen dan KT moeten richten en dat wil ik op dit moment niet.;)

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Ik zie het ook wel gebeuren - zeker omdat je hardlopen leuk vindt...

...dus dan zou ik ook zeker bij een hardloopgroep blijven :thumb:
Ik vind het wel heerlijk om te lopen maar niet leuk genoeg om opnieuw lid te worden van een loopgroep. (hooguit voor 12 weken zoals ik nu heb gedaan, maar niet meer zoals 2 jaar terug als echt lid)

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Wauw, echt goed Peetjuh. Had je voor die 12 weken trainen al ooit hardgelopen? Ik kan me niet inbeelden dat ik na 3 maanden 10km zou kunnen lopen ... Dat geeft zeker een enorme kick om zo'n wedstrijd in minder dan een uur uit te lopen?
2 jaar terug heb ik mijn 1e 5 km wedstrijd gedaan en was ik lid geworden van een hardloopgroep.Toen iets van een jaar of 1.5 gestopt.
Vorig jaar zomer heb ik het opgepakt en in november een 5.6 km wedstrijd gelopen.
Na 3 maanden had ik zelf ook geen 10 km kunnen lopen.;)
Zeker een kick om het doel van 59.59 ruim gehaald te hebben.:D

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Niet? oh meiske toch hoe komt dat, toch niet vanwege de spierpijn? :aai:
Ik kon niet goed in slaap komen.

---------- Toegevoegd om 18:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Ik heb gister getraind maar het ging uiteraard niet lekker.
Ik had beter rust kunnen houden want je moet natuurlijk wel eerst herstellen na zo´n wedstrijd.
Vandaag heb ik dus wel een rustdag en deze week moet ik het rustiger aan doen.

Die rust heb je zeker verdiend na je record! dus geniet ervan :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven