peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Tnx!
Ja daar ben ik nog het meest blij mee dat het ruim binnen het uur is gelukt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tnx!

Ik mag ook niet klagen want me hart ligt toch echt bij KT en dan loop ik toch best aardig voor iemand die officieel geen fanatieke hardloopster is.Dat is heel netjes mevrouwtje, gefeliciteerd!
Ik ken redelijk wat fanatieke loopdames maar sommigen halen die tijd niet hoor, echt goed dus!
Nu op naar de 50 minuten![]()
Gefeliciteerd!!!
echt netjes! ik doe het je niet na 
Dat is heel netjes mevrouwtje, gefeliciteerd!
Ik ken redelijk wat fanatieke loopdames maar sommigen halen die tijd niet hoor, echt goed dus!
Nu op naar de 50 minuten![]()
haha dat poppetje ook 
Ik mag ook niet klagen want me hart ligt toch echt bij KT en dan loop ik toch best aardig voor iemand die officieel geen fanatieke hardloopster is.
Ja echt netjes!
Toch zou het wel zonde zijn als ik ineens alleen maar 30 min ga lopen terwijl ik een betere hardloop conditie heb opgebouwd afgelopen weken....

Dat poppetje is grappig inderdaad en de tijd van 50 minuten niet mogelijk voor mij.VET GOED!Gefeliciteerd!!!
echt netjes! ik doe het je niet na
haha dat poppetje ook
---------- Toegevoegd om 18:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------
Heb je geen mooi stukje natuur in de buurt waar je lekker kan lopen... muziekje op...dan is een uurtje toch zo om?
Het weer word nu ook alleen maar lekkerder![]()
![]()

Dankje!Go you, Peetjuh! Zoals de rest al zei; hele mooie tijd!![]()
Dankje.Yeah!De 10 km onder het uur uitgelopen, met een gemiddelde van 10,66 km/h. Goed gedaan Peet!

Het kwarkie

Dankje.
Ik ben er nog steeds erg blij mee met die gemiddelde snelheid.
---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------
Het kwarkie
Het gaat prima en met jou?
---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:25 ----------
Ik heb trouwens echt wel spierpijn van die wedstrijd, zelfs in me buikspieren.![]()

Ik heb trouwens echt wel spierpijn van die wedstrijd, zelfs in me buikspieren.![]()

Dat poppetje is grappig inderdaad en de tijd van 50 minuten niet mogelijk voor mij.![]()

Ik zie het ook wel gebeuren - zeker omdat je hardlopen leuk vindt...
eiwit power.

Het is misschien wel ooit mogelijk maar dan zou ik me meer op hardlopen dan KT moeten richten en dat wil ik op dit moment niet.
Ik vind het wel heerlijk om te lopen maar niet leuk genoeg om opnieuw lid te worden van een loopgroep. (hooguit voor 12 weken zoals ik nu heb gedaan, maar niet meer zoals 2 jaar terug als echt lid)Ik zie het ook wel gebeuren - zeker omdat je hardlopen leuk vindt...
...dus dan zou ik ook zeker bij een hardloopgroep blijven![]()
2 jaar terug heb ik mijn 1e 5 km wedstrijd gedaan en was ik lid geworden van een hardloopgroep.Toen iets van een jaar of 1.5 gestopt.Wauw, echt goed Peetjuh. Had je voor die 12 weken trainen al ooit hardgelopen? Ik kan me niet inbeelden dat ik na 3 maanden 10km zou kunnen lopen ... Dat geeft zeker een enorme kick om zo'n wedstrijd in minder dan een uur uit te lopen?

Ik kon niet goed in slaap komen.Niet? oh meiske toch hoe komt dat, toch niet vanwege de spierpijn?![]()
Dat lukt wel.Die rust heb je zeker verdiend na je record! dus geniet ervan![]()