Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanavond schouders, triceps, biceps en buik.
Morgen benen en kuiten.
Het weekend kan ik misschien zaterdag trainen zoniet dan train ik maandag rug en pak ik me 5 daagse split weer op.![]()

Vanavond schouders, triceps, biceps en buik.
Morgen benen en kuiten.
Het weekend kan ik misschien zaterdag trainen zoniet dan train ik maandag rug en pak ik me 5 daagse split weer op.![]()

Tja avatar 3D is niet makkelijk te evenaren natuurlijk!
Schouder, triceps, biceps en buik.. is dat niet veel? ik neem aan dat er ook nog cardio bij komt
5 daagse split lijkt me iets rustiger per training dan, of ga je spiergroepen vaker per week aanpakken?![]()
(maybe dat ik buik wel morgen doe)5 daagse split is: borst,armen,rug,schouders,benen/kuiten.

Al het onderstreepte belast je triceps bij (wist je natuurlijk ik al), maar vind je dat niet iets veel? zelfs twee dagen achter elkaar..![]()
Yep, waarschijnlijk ben ik verslaafd.Allemachtig train jij dan ook 5 dagen in de week
Fijne dag Peetjuh![]()

tnx!*stuurt wat re-vitalizing-karma*
Hoop dat het inderdaad beter gaat zodra je @ Gym bent! (Alhoewel ik het gevoel van brak zijn maar het toch te erg vinden om een dag niet kunnen trainen maar al te goed ken)

tnx!
Het was nog steeds te merken dat ik moe ben.
Beneden was het afgesloten waardoor het benauwd was in het gedeelte waar je wel kon trainen.
Enige wat goed ging was me 6x35 op de dipmachine als begin van een dropsetje.
De rest ging wat minder en bepaalde gewichten voelde veel zwaarder aan dan normaal.![]()

Ik denk het wel.

Voor of na me benen training?