AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Blijkbaar heb ik bijna 20 minuten gelopen.:D
Kan het haast niet geloven aangezien ik dacht dat ik het weer helemaal moest gaan opbouwen.
Nuchter heb ik er veel meer moeite mee.

Toppie! :cheer:

Ik kan zelf ook alle cardio nuchter doen, behalve rennen.
Dan zitten de beentjes opeens vol lood :D

• Topic Starter Topic Starter
Toppie! :cheer:

Ik kan zelf ook alle cardio nuchter doen, behalve rennen.
Dan zitten de beentjes opeens vol lood :D
Wat een bekend gevoel :roflol:
Denk dat ik toch wat meer s'avonds of in het weekend moet lopen om voor de 10 km op te bouwen.
Nuchter ga ik wel intervallen dat gaat opzicht wel goed.:p (1minuut hardlopen en 1 minuut wandelen.)

Wat een bekend gevoel :roflol:
Denk dat ik toch wat meer s'avonds of in het weekend moet lopen om voor de 10 km op te bouwen.
Nuchter ga ik wel intervallen dat gaat opzicht wel goed.:p (1minuut hardlopen en 1 minuut wandelen.)

Ja klopt, interval lukt mij ook nog wel. Lijkt ook wel of ik de eerste 1,5 uur na het opstaan nog half slaap :D

Denk dat ik het precies andersom heb dan jullie... 's ochtens gaat makkelijk. 's avonds... pfff loodzwaar!!!

Om naar de kijken vind ik het ook mooi ondanks ik het best wel eng vind.(ja nog steeds ondanks ik bijna 26 wordt :o)
Gelukkig wordt de angst wel steeds minder.;)
Ik kan ook pas weer verder slapen als de bui voorbij is.:mad:
:aai:ik bescherm je wel hoor.

Jep heel goed, tis druk in je logje leuk!

Mooi zo!
Dat vind iknou ook,erg leuk om bij te houden terwijl ik voor de contest dacht dat dit echt niks voor mij is.;)

Ik wil meer vrijetijd en minder werken voor meer geld;) Is dat ook te regelen?
Succes ermee!
Ik ben uiteindelijk thuis gaan trainen doordat ik weer veel tijd kwijt was aan oa een nieuwe bikini voor 8 euro te kopen.
Vanavond ga ik trouwens toch weer te proberen te hardlopen :)

Dat is wel te regelen, maar of je dat ook wil.. Dat is de vraag ;) Er zijn genoeg branches, zal er verder geen woorden aan vuil maken...

Of een salarisverhoging vragen :D

Fijn weekend en suc6 met trainen

He ben je nu ook een cardio tijger aan het worden? ;) s'ochtends intervallen en s'avonds gewoon hardlopen? :o doe je goed :thumbs:

Dat is wel te regelen, maar of je dat ook wil.. Dat is de vraag ;) Er zijn genoeg branches, zal er verder geen woorden aan vuil maken...

Of een salarisverhoging vragen :D
haha ik blijf me huidige werk gewoon doen.;)
Fijn weekend en suc6 met trainen
dankje, jij ook!
He ben je nu ook een cardio tijger aan het worden? ;) s'ochtends intervallen en s'avonds gewoon hardlopen? :o doe je goed :thumbs:
Dit doe ik niet op dezelfde dag. 1x per dag cardio vind ik genoeg, tenzei ik op de fiets naar me werk ga doe ik meer cardio.

Spierpijn? :p
Vond leuk dat je meedeed, je bent volgens mij sterker dan je denkt!

Hebben Sue en jij die foto al gezien die aan het eind van de endurance contest is gemaakt van alle dames? Echt een leuke foto zeg!

Spierpijn? :p
Vond leuk dat je meedeed, je bent volgens mij sterker dan je denkt!
Heb behoorlijk spierpijn in me schouders en bovenrug :roflol: en jij:
Hebben Sue en jij die foto al gezien die aan het eind van de endurance contest is gemaakt van alle dames? Echt een leuke foto zeg!
Die foto is inderdaad leuk geworden.
Heb net alle foto's van de organisatie gezien, waarvan ik er 1 liever niet had gezien.:o :p

Over die foto's gesproken... Ben erg benieuwd wie wie is (van wie ik niet herken :p ).

Zag er in ieder geval gezellig uit!

Ik zal wel even voor mezelf spreken, geen idee of de andere het op prijs stellen als ik vertel wie ze zijn.
De foto met alle dames naast elkaar (die ook in het topic over muscle beach staat)daar ben ik de 2e van links van. ;)

Gister naar muscle beach geweest en me laten overhalen om samen met de andere 3 DBB dames mee te doen aan de Endurance contest voor dames.:o
1 minuut zoveel mogelijk reps maken met 30 kg bankdrukken, 20 kg curlen, chinnen en dippen is vragen om jezelf voor lul te zetten. :roflol:
Vooral de laatste 2 onderdelen gingen niet(doordat ze me toen gingen spotten toch nog enkele herhalingen eruit geperst), maar toch vond ik het achteraf erg leuk om mee gedaan te hebben.
Voel het nu behoorlijk in me schouders en traps.:D
Vandaag heb ik lekker genoten van een dagje rust op het strand.

Morgen ga ik eindelijk weer in me gym trainen, aardig gek dat ik daar ondertussen 5 dagen niet ben geweest...
Heb hierdoor extra zin om er volgende week weer lekker tegen aan te gaan.
Borst, buik en cardio staat op de planning. :)

Mijn all time favorite whey is Xtreme Pro Whey van Sports Nutrition International, vanille smaak.
Echt heerlijk :lick: en zeer betaalbaar.
Bijvoorbeeld bij Hercules Fitness te bestellen, of gewoon bij Sports Nutrition International zelf :)

Die gebruikte ik ook altijd, grappig. :)

Zit nu echter alleen nog maar op XXL zijn eigen huismerk.

/offtopic.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven