peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Die gebruikte ik ook altijd, grappig.
Zit nu echter alleen nog maar op XXL zijn eigen huismerk.
/offtopic.
dat huismerk had ik eerst ook. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
/offtopic.
dat huismerk had ik eerst ook. 
Gister naar muscle beach geweest en me laten overhalen om samen met de andere 3 DBB dames mee te doen aan de Endurance contest voor dames.
1 minuut zoveel mogelijk reps maken met 30 kg bankdrukken, 20 kg curlen, chinnen en dippen is vragen om jezelf voor lul te zetten.
Vooral de laatste 2 onderdelen gingen niet(doordat ze me toen gingen spotten toch nog enkele herhalingen eruit geperst), maar toch vond ik het achteraf erg leuk om mee gedaan te hebben.
Voel het nu behoorlijk in me schouders en traps.
Vandaag heb ik lekker genoten van een dagje rust op het strand.
Morgen ga ik eindelijk weer in me gym trainen, aardig gek dat ik daar ondertussen 5 dagen niet ben geweest...
Heb hierdoor extra zin om er volgende week weer lekker tegen aan te gaan.
Borst, buik en cardio staat op de planning.![]()

Dat was het inderdaad.Was vast heel gezellig zaterdag en ook behoorlijk zwaar
Vandaag ga ik voor jou wel even het strand testen als jij jezelf af gaat beulen met borst, enz.![]()

ik ben jaloers, terwijl jij daar lekker ligt te bakken moet ik keihard werken.

Dat was het inderdaad.
Damn begin nu ook me lats behoorlijk te voelen, misschien waren die kansloze chins dan toch nog ergens goed voor.
ik ben jaloers, terwijl jij daar lekker ligt te bakken moet ik keihard werken.
Tegen de tijd dat ik me borst enz mag afbeulen ben jij waarschijnlijk weer onderweg naar huis waarschijnlijk.
Ga je s´avonds nog trainen?
Niet jaloers zijn want ik zag dat jij gisteren jezelf al hebt gebakken 
maar ik zal wel aan jou denken, hoe hard je jezelf afbeult 
Hèhèhèh, die spierpijn komt soms behoorlijk onverwachts als je iets anders doetNiet jaloers zijn want ik zag dat jij gisteren jezelf al hebt gebakken
Vanavond ga ik echt niet trainen, dan moet ik uitrusten van het strandmaar ik zal wel aan jou denken, hoe hard je jezelf afbeult
![]()

Ik zal niet meer jaloers doen, vandaag precies over 2 weken lig ik 12 dagen lang te bakken.

Gister naar muscle beach geweest en me laten overhalen om samen met de andere 3 DBB dames mee te doen aan de Endurance contest voor dames.
1 minuut zoveel mogelijk reps maken met 30 kg bankdrukken, 20 kg curlen, chinnen en dippen is vragen om jezelf voor lul te zetten.
Vooral de laatste 2 onderdelen gingen niet(doordat ze me toen gingen spotten toch nog enkele herhalingen eruit geperst), maar toch vond ik het achteraf erg leuk om mee gedaan te hebben.
Voel het nu behoorlijk in me schouders en traps.
Vandaag heb ik lekker genoten van een dagje rust op het strand.
Morgen ga ik eindelijk weer in me gym trainen, aardig gek dat ik daar ondertussen 5 dagen niet ben geweest...
Heb hierdoor extra zin om er volgende week weer lekker tegen aan te gaan.
Borst, buik en cardio staat op de planning.![]()

/offtopic.
Wat leuk dat ze je ff hebben gespot, kan je toch iig een paar herhalingen doen (ookal tellen ze niet, boeiend), ipv dat je er alleen maar bijstaat en helemaal niks kan doen.
Heb gister bij rug-training ook voor het eerst weer eens geprobeerd. Kon het zeker niet alleen, maar ook met spotter gedaan. Hoop dat ik ze snel wel alleen kan
Het gaat om het idee dat ik ze toch uitgevoerd heb.
Ik vroeg wel of ik mocht stoppen toen ik steeds erger begon te klungelen, helaas is dit me niet gelukt
Super dat je het geprobeerd hebt.
Zou wel leuk zijn als we ze binnenkort alleen kunnen, het is echt een gave oefening om te kunnen.(zelfde geldt voor het dippen)
Hmmm, die heb ik nog niet geprobeerd. Mijn grootste issue is dat ik een enorme klont-fobie heb. Ik moet een whey hebben die ik in een shakebeker kan fl*kkeren, water erboven op, ff schudden en dan klontvrij moet zijn. Lost die van XXL goed op? Probeer ik die hierna misschien wel een keer.

Hmmm, die heb ik nog niet geprobeerd. Mijn grootste issue is dat ik een enorme klont-fobie heb. Ik moet een whey hebben die ik in een shakebeker kan fl*kkeren, water erboven op, ff schudden en dan klontvrij moet zijn. Lost die van XXL goed op? Probeer ik die hierna misschien wel een keer.

Over die Whey gesproken.
Met mijn huidige Whey ben ik kwa klonteren meer tevreden dan die van XXL.(heb nu echt nooit klonten)
Er zijn volgens mij mensen die vinden dat XXL ook niet klontert dus het zou ook wat over mijn shake gedrag kunnen zeggen.![]()
Ik heb zelfs geen klonten bij het roeren van de whey in een maatbeker melk. 
Yep, die van XXL lost ook prima op. Smaakt ok en de prijs is ook goed.
Krachtiger shudden?Ik heb zelfs geen klonten bij het roeren van de whey in een maatbeker melk.
![]()
Ik heb nog niet zoveel kracht als jou, zal dat het soms zijn?Krachtiger shudden?Ik heb zelfs geen klonten bij het roeren van de whey in een maatbeker melk.
![]()

Het was weer heerlijk om in me gym te zijn ondanks de warmte.Lekker getraind? Ik vroeg me af... misschien wel gevraagd hoor, hoevaak doe je nou KT, en hoevaak cardio je nou?
Het was weer heerlijk om in me gym te zijn ondanks de warmte.
Als me pc eindelijk is opgestart zal ik me training posten.
Vanaf deze week 5x kt en cardio 6x maar soms minder of meer. en jij?
Ben wel nieuwsgierig!Bedoel je daarmee ook vaste oefeningen, want dan is het antwoord nee.Heb je eigenlijk al een vast schema voor die 5 kt dagen?
Zo ja, post eens ffBen wel nieuwsgierig!
Bedoel je daarmee ook vaste oefeningen, want dan is het antwoord nee.
Als het alleen om de spiergroepen gaat ziet me schema er nu zo uit:
maandag: borst + buik
dinsdag: armen + bodypump
woensdag rug+buik
donderdag rust
vrijdag: schouders+ buik (+traps die ik komende vrijdag wil leren)
zaterdag: benen + kuiten
zondag: rust
Als het me niet bevalt ga ik me armen weer met borst en rug combineren.
Een aantal oefeningen doe ik wel elke week, maar sommige doe ik weer om de week.
)