Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gister naar muscle beach geweest en me laten overhalen om samen met de andere 3 DBB dames mee te doen aan de Endurance contest voor dames.:o
1 minuut zoveel mogelijk reps maken met 30 kg bankdrukken, 20 kg curlen, chinnen en dippen is vragen om jezelf voor lul te zetten. :roflol:
Vooral de laatste 2 onderdelen gingen niet(doordat ze me toen gingen spotten toch nog enkele herhalingen eruit geperst), maar toch vond ik het achteraf erg leuk om mee gedaan te hebben.
Voel het nu behoorlijk in me schouders en traps.:D
Vandaag heb ik lekker genoten van een dagje rust op het strand.

Morgen ga ik eindelijk weer in me gym trainen, aardig gek dat ik daar ondertussen 5 dagen niet ben geweest...
Heb hierdoor extra zin om er volgende week weer lekker tegen aan te gaan.
Borst, buik en cardio staat op de planning. :)

Was vast heel gezellig zaterdag en ook behoorlijk zwaar :D
Vandaag ga ik voor jou wel even het strand testen als jij jezelf af gaat beulen met borst, enz. :p

• Topic Starter Topic Starter
Was vast heel gezellig zaterdag en ook behoorlijk zwaar :D
Vandaag ga ik voor jou wel even het strand testen als jij jezelf af gaat beulen met borst, enz. :p
Dat was het inderdaad.:)
Damn begin nu ook me lats behoorlijk te voelen, misschien waren die kansloze chins dan toch nog ergens goed voor. :roflol:
:mad: ik ben jaloers, terwijl jij daar lekker ligt te bakken moet ik keihard werken.:(
Tegen de tijd dat ik me borst enz mag afbeulen ben jij waarschijnlijk weer onderweg naar huis waarschijnlijk.;)
Ga je s´avonds nog trainen?

Dat was het inderdaad.:)
Damn begin nu ook me lats behoorlijk te voelen, misschien waren die kansloze chins dan toch nog ergens goed voor. :roflol:
:mad: ik ben jaloers, terwijl jij daar lekker ligt te bakken moet ik keihard werken.:(
Tegen de tijd dat ik me borst enz mag afbeulen ben jij waarschijnlijk weer onderweg naar huis waarschijnlijk.;)
Ga je s´avonds nog trainen?

Hèhèhèh, die spierpijn komt soms behoorlijk onverwachts als je iets anders doet :D Niet jaloers zijn want ik zag dat jij gisteren jezelf al hebt gebakken :p
Vanavond ga ik echt niet trainen, dan moet ik uitrusten van het strand :D maar ik zal wel aan jou denken, hoe hard je jezelf afbeult :)

Hèhèhèh, die spierpijn komt soms behoorlijk onverwachts als je iets anders doet :D Niet jaloers zijn want ik zag dat jij gisteren jezelf al hebt gebakken :p
Vanavond ga ik echt niet trainen, dan moet ik uitrusten van het strand :D maar ik zal wel aan jou denken, hoe hard je jezelf afbeult :)

Daarom ga ik eens af en toe chinnen met spotter zodat me spieren worden wakker geschud. ;)
:o Ik zal niet meer jaloers doen, vandaag precies over 2 weken lig ik 12 dagen lang te bakken.:p
Zelf kan ik na het strand ook niet trainen, dus had het knap gevonden als jij wel nog zou trainen erna.
Wou gister nog cardio na het strand doen, maar kon mezelf er niet toe zetten.
Ahh lief, toch nog iemand die aan me denkt.:roflol:

Gister naar muscle beach geweest en me laten overhalen om samen met de andere 3 DBB dames mee te doen aan de Endurance contest voor dames.:o
1 minuut zoveel mogelijk reps maken met 30 kg bankdrukken, 20 kg curlen, chinnen en dippen is vragen om jezelf voor lul te zetten. :roflol:
Vooral de laatste 2 onderdelen gingen niet(doordat ze me toen gingen spotten toch nog enkele herhalingen eruit geperst), maar toch vond ik het achteraf erg leuk om mee gedaan te hebben.
Voel het nu behoorlijk in me schouders en traps.:D
Vandaag heb ik lekker genoten van een dagje rust op het strand.

Morgen ga ik eindelijk weer in me gym trainen, aardig gek dat ik daar ondertussen 5 dagen niet ben geweest...
Heb hierdoor extra zin om er volgende week weer lekker tegen aan te gaan.
Borst, buik en cardio staat op de planning. :)

Wat leuk dat ze je ff hebben gespot, kan je toch iig een paar herhalingen doen (ookal tellen ze niet, boeiend), ipv dat je er alleen maar bijstaat en helemaal niks kan doen.
Heb gister bij rug-training ook voor het eerst weer eens geprobeerd. Kon het zeker niet alleen, maar ook met spotter gedaan. Hoop dat ik ze snel wel alleen kan :)

Die gebruikte ik ook altijd, grappig. :)

Zit nu echter alleen nog maar op XXL zijn eigen huismerk.

/offtopic.

Hmmm, die heb ik nog niet geprobeerd. Mijn grootste issue is dat ik een enorme klont-fobie heb. Ik moet een whey hebben die ik in een shakebeker kan fl*kkeren, water erboven op, ff schudden en dan klontvrij moet zijn. Lost die van XXL goed op? Probeer ik die hierna misschien wel een keer.

Wat leuk dat ze je ff hebben gespot, kan je toch iig een paar herhalingen doen (ookal tellen ze niet, boeiend), ipv dat je er alleen maar bijstaat en helemaal niks kan doen.
Heb gister bij rug-training ook voor het eerst weer eens geprobeerd. Kon het zeker niet alleen, maar ook met spotter gedaan. Hoop dat ik ze snel wel alleen kan :)

Het gaat om het idee dat ik ze toch uitgevoerd heb.:p
Ik vroeg wel of ik mocht stoppen toen ik steeds erger begon te klungelen, helaas is dit me niet gelukt ;)
Super dat je het geprobeerd hebt.
Zou wel leuk zijn als we ze binnenkort alleen kunnen, het is echt een gave oefening om te kunnen. :) (zelfde geldt voor het dippen)

Hmmm, die heb ik nog niet geprobeerd. Mijn grootste issue is dat ik een enorme klont-fobie heb. Ik moet een whey hebben die ik in een shakebeker kan fl*kkeren, water erboven op, ff schudden en dan klontvrij moet zijn. Lost die van XXL goed op? Probeer ik die hierna misschien wel een keer.

Over die Whey gesproken.
Met mijn huidige Whey ben ik kwa klonteren meer tevreden dan die van XXL.(heb nu echt nooit klonten)
Er zijn volgens mij mensen die vinden dat XXL ook niet klontert dus het zou ook wat over mijn shake gedrag kunnen zeggen. :roflol:

Yep, die van XXL lost ook prima op. Smaakt ok en de prijs is ook goed. :)

Over die Whey gesproken.
Met mijn huidige Whey ben ik kwa klonteren meer tevreden dan die van XXL.(heb nu echt nooit klonten)
Er zijn volgens mij mensen die vinden dat XXL ook niet klontert dus het zou ook wat over mijn shake gedrag kunnen zeggen. :roflol:

Krachtiger shudden? :p Ik heb zelfs geen klonten bij het roeren van de whey in een maatbeker melk. :)

Yep, die van XXL lost ook prima op. Smaakt ok en de prijs is ook goed. :)

Krachtiger shudden? :p Ik heb zelfs geen klonten bij het roeren van de whey in een maatbeker melk. :)

Klinkt goed! Dan ga ik die zeer waarschijnlijk wel proberen als deze emmer weer leeg is.

Ik heb nog niet zoveel kracht als jou, zal dat het soms zijn? :roflol:
Meestal lost het wel goed op, alleen af en toe bleef er toch nog wat aan de bodem plakken...
Ben verder altijd tevreden geweest over deze Whey en zal hem in de toekomst vast nog wel kopen.:)

Laatst bewerkt:
Ik ga nu echt naar me gym om lekker te trainen.
Vanavond slaan we zwemmen over dus heb dan wel tijd om 1 actie foto van zaterdag hier neer te zetten op verzoek.

Ik wil deze week eens een keertje nuchter gaan zwemmen.
Kwam er vandaag achter dat je 4 dagen per week van 07-10.15 baantjes kan zwemmen.
Ben ook wel benieuwd hoeveel mensen dit eigenlijk al doen om 7.00 :D
Normaal zwem ik in een ander zwembad in de avond en dan is er uiteraard wel genoeg volk aanwezig.;)

Lekker getraind? Ik vroeg me af... misschien wel gevraagd hoor, hoevaak doe je nou KT, en hoevaak cardio je nou?

Lekker getraind? Ik vroeg me af... misschien wel gevraagd hoor, hoevaak doe je nou KT, en hoevaak cardio je nou?
Het was weer heerlijk om in me gym te zijn ondanks de warmte.
Als me pc eindelijk is opgestart zal ik me training posten.
Vanaf deze week 5x kt en cardio 6x maar soms minder of meer. en jij?

Het was weer heerlijk om in me gym te zijn ondanks de warmte.
Als me pc eindelijk is opgestart zal ik me training posten.
Vanaf deze week 5x kt en cardio 6x maar soms minder of meer. en jij?

Heb je eigenlijk al een vast schema voor die 5 kt dagen?
Zo ja, post eens ff :) Ben wel nieuwsgierig!

Heb je eigenlijk al een vast schema voor die 5 kt dagen?
Zo ja, post eens ff :) Ben wel nieuwsgierig!
Bedoel je daarmee ook vaste oefeningen, want dan is het antwoord nee.
Als het alleen om de spiergroepen gaat ziet me schema er nu zo uit:
maandag: borst + buik
dinsdag: armen + bodypump
woensdag rug+buik
donderdag rust
vrijdag: schouders+ buik (+traps die ik komende vrijdag wil leren)
zaterdag: benen + kuiten
zondag: rust

Als het me niet bevalt ga ik me armen weer met borst en rug combineren.

Bedoel je daarmee ook vaste oefeningen, want dan is het antwoord nee.
Als het alleen om de spiergroepen gaat ziet me schema er nu zo uit:
maandag: borst + buik
dinsdag: armen + bodypump
woensdag rug+buik
donderdag rust
vrijdag: schouders+ buik (+traps die ik komende vrijdag wil leren)
zaterdag: benen + kuiten
zondag: rust

Als het me niet bevalt ga ik me armen weer met borst en rug combineren.

Nee, ik bedoelde idd alleen de spiergroepen.

Nee, ik bedoelde idd alleen de spiergroepen.
Een aantal oefeningen doe ik wel elke week, maar sommige doe ik weer om de week.
Zorg wel altijd dat er een soort logica zit in me oefeningen voor me gevoel.
Alleen met de kleine spiergroepen weet ik niet of het logisch is.

training 24 augustus borst + buik
bankdrukken
12x30
10x30
8x30
8x34 (soort van PR, het is eerder gelukt maar toen moest ik paar keer geholpen worden.
Nu was het alleen maar genoeg dat er iemand achter me stond,zit waarschijnlijk tussen me oren zei hij.)
8x34 (normaal doe ik 4 setjes, maar koos er voor om nog een setje geholpen te worden ;) )

incline barbell press
10x20
8x26 (ook een soort PR aangezien me dit alleen nooit eerder is gelukt zonder hulp
8x30 (pff te zwaar, na 1 herhaling moest ik al geholpen worden.
8x30

incline fly's
10x5
8x6
10x6
8x6

pullover
10x7
10x7
10x7
10x7

peck deck wijd
12x10
10x10
10x10
6x15

buik
Na 1 setje op het matje ben ik er schaamteloos mee gestopt.
Kreeg last van buikpijn en blijkbaar heb ik dit weekend ook buikspierpijn opgelopen. :D

cardio
Na 5 minuten had ik het helemaal gehad met me buik, misselijkheid en benauwdheid.
Baal er wel van dat mijn eerste dag cardio van deze week zo is begonnen.:o
Morgen maar goed maken met nuchtere cardio.

In de bijlage de beloofde "actie foto" van het bankdrukken van zaterdag.:o
Ik kijk hier al behoorlijk moeilijk bij het begin, laat staan als er op een ander moment een foto was gemaakt. :roflol:

IMG_8313.jpg

Ik zag dit laatst, en ik moest meteen aan jou + Sue denken, omdat jullie allebei zeiden dat jullie wel geinteresseerd zijn om straks/later wedstrijden te gaan doen. Misschien is dit wat voor jullie?

243q3b6.jpg

"Heb je altijd al een keer een wedstrijd willen draaien? En heb je een licht gespierd,mooi getraind en een atletisch en vrouwelijke fysiek? Dan is hier je kans. De NBBF heeft een nieuwe klasse: "Figure". Bij deze klasse mag je niet te hard en te droog zijn!

Er zijn 3 rondes:
Ronde 1: zwarte bikini.
Ronde 2: mooie bikini.
Ronde 3: mooie bikini (mag zelfde zijn als ronde 2).
Bij je presentatie heb je catwalkloopje, quarterturns en front en backpose.

Denk je dit is echt wat voor mij? En wil je meer info? Neem dan contact op met Bondscoach Bodyfitness, Fitness Aerobics, Figure Jolanda Beuving: bondscoachjolandabeuving@gmail.com

Foto van de 1e figure wedstrijd:

http://www.youtube.com/watch?v=aiUn...l/fitnessmodels/&feature=player_embedded#t=56

Dankje, leuk filmpje!
Momenteel heeft Sue denk ik meer intresse.
Zelf weet ik echt nog niet of het er ooit van gaat komen.
Het is wel het mooiste wat je kan bereiken met deze sport, echter sta ik al te shaken bij het idee op een podium te staan.:angstig:
Zijn wedstrijden niks voor jou?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven