XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dankje, leuk filmpje!
Momenteel heeft Sue denk ik meer intresse.
Zelf weet ik echt nog niet of het er ooit van gaat komen.
Het is wel het mooiste wat je kan bereiken met deze sport, echter sta ik al te shaken bij het idee op een podium te staan.:angstig:
Zijn wedstrijden niks voor jou?

Waarom niet Pee? Ik wordt ook gelijk misselijk bij de gedachte, maar zou toch onwijs cool zijn naar zoiets ultiems toe te werken?

Hard gewerkt overigens weer meid!
Hoe is ut met eten bij jou trouwens? Ik heb er tijdens de warme dagen fink moeite mee... zo wordt ik natuurlijk nooit een beest :sad:

• Topic Starter Topic Starter
Ach, je kan het altijd als motivatie in je achterhoofd houden ;)
neh
Dat doe ik ook wel.;)

Waarom niet Pee? Ik wordt ook gelijk misselijk bij de gedachte, maar zou toch onwijs cool zijn naar zoiets ultiems toe te werken?

Hard gewerkt overigens weer meid!
Hoe is ut met eten bij jou trouwens? Ik heb er tijdens de warme dagen fink moeite mee... zo wordt ik natuurlijk nooit een beest :sad:
Het zal inderdaad wel cool zijn en misschien ook wel een manier om juist van mijn podium vrees af te komen.

tnx.
Tja ik moet toegeven dat het niet helemaal lekker gaat.:o
Heb vorige week teveel gegeten, ondanks het wel dingen waren die ik mag eten.:(
Eigenlijk nogal spijt van want nu blijft me lichaam om eten schreeuwen ondanks de warmte.
Niet zo'n slimme actie was dit, want donderdag is het me meetdag.:o

Ach ja des te meer reden om lekker te knallen deze week en weer volgens schema te eten.
Het is geen junk geweest en ik zit niet in wedstrijd voorbereiding, dus trek me er zo min mogelijk van aan. :)

Wil jij mijn honger in ruil voor jou geen trek, deal or no deal?

Dat doe ik ook wel.;)

Het zal inderdaad wel cool zijn en misschien ook wel een manier om juist van mijn podium vrees af te komen.

tnx.
Tja ik moet toegeven dat het niet helemaal lekker gaat.:o
Heb vorige week teveel gegeten, ondanks het wel dingen waren die ik mag eten.:(
Eigenlijk nogal spijt van want nu blijft me lichaam om eten schreeuwen ondanks de warmte.
Niet zo'n slimme actie was dit, want donderdag is het me meetdag.:o

Ach ja des te meer reden om lekker te knallen deze week en weer volgens schema te eten.
Het is geen junk geweest en ik zit niet in wedstrijd voorbereiding, dus trek me er zo min mogelijk van aan. :)

Wil jij mijn honger in ruil voor jou geen trek, deal or no deal?

haha, deal! Daar hoef ik niet lang over na te denken! Als iemand nou ook nog de sigaret bij mij kan afleren (goochelaars ook welkom :D) graag!

haha, deal! Daar hoef ik niet lang over na te denken! Als iemand nou ook nog de sigaret bij mij kan afleren (goochelaars ook welkom :D) graag!
Mooi zo ik ook niet, hopelijk helpt het ons morgen beide.;)
Ho ho ho stoppen met die sigaretten van je!! <-- helpt het al? :p

Pff ik kan niet slapen waardoor ik op de site van Lana Hevers ben beland.:eek:
Na het lezen van haar site en zien van haar mooie foto's heb ik mezelf weer weten te overtuigen om volgens schema te eten.:)

Mooi zo ik ook niet, hopelijk helpt het ons morgen beide.;)
Ho ho ho stoppen met die sigaretten van je!! <-- helpt het al? :p

Pff ik kan niet slapen waardoor ik op de site van Lana Hevers ben beland.:eek:
Na het lezen van haar site en zien van haar mooie foto's heb ik mezelf weer weten te overtuigen om volgens schema te eten.:)

hahaha, ik ook niet, lig nu al een uur te proberen in slaap te komen, maar ut lukt voor geen meter :(

Wilde er net een opsteken, maar dank zij jou heb ik dat niet gedaan! Tsja, ik weet heus wel, zolang je hem maar niet opsteekt, win ik... Maar ja, ik heb nogal een beetje een issue met discipline :sad:

Goeie fysiek heeft die meid zeg, zat net uit nieuwsgierigheid ff te kijken hihihi

hahaha, ik ook niet, lig nu al een uur te proberen in slaap te komen, maar ut lukt voor geen meter :(

Wilde er net een opsteken, maar dank zij jou heb ik dat niet gedaan! Tsja, ik weet heus wel, zolang je hem maar niet opsteekt, win ik... Maar ja, ik heb nogal een beetje een issue met discipline :sad:

Goeie fysiek heeft die meid zeg, zat net uit nieuwsgierigheid ff te kijken hihihi
Gelukkig word het morgen wel weer een stuk koeler.:)

Inderdaad gewoon niet opsteken en dan komt het helemaal goed.:p
Kom op je hebt ook de disipline voor body building, dus dan moet je het helemaal hebben voor stoppen met roken. ;)

Ik vind het echt mooi en nog heel vrouwelijk.

Ik vraag me toch af: sinds wanneer is een zwarte bikini niet mooi?!
:p

Goedemorgen nachtwakers ;)

Goed geslapen alsnog?
Ik ben uit nieuwsgierigheid ook aan het neuzen op de site van Lanah Hevers, mooi fysiek heeft ze en nog steeds een vrouwelijk gezicht. Niet mijn doel, maar zeker wel interessant.

Nou goed dat ze je heeft geholpen met een portie extra disciline ;). Nou volhouden je schema en alvast suc6 donderdag ;) komt vast goed.

---------- Toegevoegd om 07:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:01 ----------

Ze heeft wel een mooi fysiek zeg,z ag net wat foto's van haar met vrij brede armen.. maar voor de rest top hoor!

Ik vraag me toch af: sinds wanneer is een zwarte bikini niet mooi?!
:p
haha goede vraag. :p
Goedemorgen nachtwakers ;)

Goed geslapen alsnog?
Ik ben uit nieuwsgierigheid ook aan het neuzen op de site van Lanah Hevers, mooi fysiek heeft ze en nog steeds een vrouwelijk gezicht. Niet mijn doel, maar zeker wel interessant.

Nou goed dat ze je heeft geholpen met een portie extra disciline ;). Nou volhouden je schema en alvast suc6 donderdag ;) komt vast goed.
Nee,heb op 1ernstige nachtmerrie na alleen maar wakker gelegen :mad:
Geen idee nog wat voor fysiek ik precies zou willen, maar zie wel steeds meer foto's van atleten die ik nog net vind gaan.Te gespierd vind ik niks voor mezelf.
Dankje! Ga weer me best doen.
Hoe gaat het met jou?

---------- Toegevoegd om 06:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:13 ----------

Ik ben echt moe, toch ga ik gewoon nuchter intervallen.
Wie weet voel ik me erna een stuk beter.:p

Goeie morgen!! GAAAAAAPPPP :coffeepc:

Nou, ik moet ff me wallen oprollen hahaha... En dan heb ik vandaag notabene de zwaarste training van de week... ik ben benieuwd wat ik er van bak vandaag.

Goeie morgen!! GAAAAAAPPPP :coffeepc:

Nou, ik moet ff me wallen oprollen hahaha... En dan heb ik vandaag notabene de zwaarste training van de week... ik ben benieuwd wat ik er van bak vandaag.

Goeiemorgen :wave:
Sterkte vandaag!
Ik voel me nu wel wakker, ben benieuwd voor hoe lang.:p

Jij ook sterkte meid... Nog een beetje kunnen pitten of was het bij jou ook hopeloos?

Het was hopeloos.
Voelt wel lekker om nuchter te hebben gelopen en net naar me werk gefietst, maar ik vrees dat ik pas weer een beetje wakker wordt zodra het tijd is om te trainen.;)

haha goede vraag. :p

Nee,heb op 1ernstige nachtmerrie na alleen maar wakker gelegen :mad:
Geen idee nog wat voor fysiek ik precies zou willen, maar zie wel steeds meer foto's van atleten die ik nog net vind gaan.Te gespierd vind ik niks voor mezelf.
Dankje! Ga weer me best doen.
Hoe gaat het met jou?

---------- Toegevoegd om 06:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:13 ----------

Ik ben echt moe, toch ga ik gewoon nuchter intervallen.
Wie weet voel ik me erna een stuk beter.:p

Mmm lastig dat je slecht hebt geslapen,...mijn nacht was ook niet zo prettig.
Gister heerlijk uit eten geweest, culinair 4 gangen diner met dus ook dessert. Ik ben niet gewend om hele zoete dingen te eten/drinken en het dessert viel dan ook niet zo goed.

Ik lag rond 11 uur in bed en was wat misselijk..rond 3 uur zo misselijk dat ik vanaf toen wakke rheb gelegen en eindelijk rond 4 uur lopen kotsen. Zwaar ranzig...eten dat al dik 6/7 uur in mijn maag had gezeten wat naar boven komt...bah :kots:

Voor de rest wel oke, ben nu lekker een leuke recensie aan het schrijven en vandaag verder rustig aan doen...een keer lekker lui op de bank hangen :D

Goed dat je alsnog nuchter gaat intervallen, pluimpje :thumbs:

Gister heerlijk uit eten geweest, culinair 4 gangen diner met dus ook dessert. Ik ben niet gewend om hele zoete dingen te eten/drinken en het dessert viel dan ook niet zo goed.

Ik lag rond 11 uur in bed en was wat misselijk..rond 3 uur zo misselijk dat ik vanaf toen wakke rheb gelegen en eindelijk rond 4 uur lopen kotsen. Zwaar ranzig...eten dat al dik 6/7 uur in mijn maag had gezeten wat naar boven komt...bah :kots:

Voor de rest wel oke, ben nu lekker een leuke recensie aan het schrijven en vandaag verder rustig aan doen...een keer lekker lui op de bank hangen :D

Jakkie... nou, misselijk was ik gisteren ook, dat heb ik helemaal als ik het warm heb, en mijn supps heb genomen.... Op de een of andere maier begint het in mijn maag dan te rommelen...

Jeetje balen dat het niet goed is gevallen.
Eet je eens wat lekkers valt het meteen verkeerd. :(
De keren dat ik heb moeten kotsen doordat eten verkeerd viel duurde het ook zoveel uur tot het er pas uit kwam, dat is zo´n vervelend gevoel dan.
Sterkte meis!
Verstandig dat je even lekker rustig aan doet na zo´n heftig nachtje.

Toch blij gegaan.
Wel grappig want gister was ik veel minder moe en had ik intervallen uitgesteld naar s´avonds en uiteindelijk maar 5 minuten volgehouden.:o

Jakkie... nou, misselijk was ik gisteren ook, dat heb ik helemaal als ik het warm heb, en mijn supps heb genomen.... Op de een of andere maier begint het in mijn maag dan te rommelen...

Ja je supss worden vast snel opgelost in je maag..en die denkt hé where's the real food ;).

Vanmorgen om 6 uur mijn bed uit gegaan...kon echt niet meer slapen en had zooooooooo'n trek... flink bord bambix gemaakt en toen ging het wat beter. Ondanks dat ik nog lichtelijk misselijk ben, voelde het wel goed om toch wat te eten.

Jeetje balen dat het niet goed is gevallen.
Eet je eens wat lekkers valt het meteen verkeerd. :(
De keren dat ik heb moeten kotsen doordat eten verkeerd viel duurde het ook zoveel uur tot het er pas uit kwam, dat is zo´n vervelend gevoel dan.
Sterkte meis!
Verstandig dat je even lekker rustig aan doet na zo´n heftig nachtje.

Toch blij gegaan.
Wel grappig want gister was ik veel minder moe en had ik intervallen uitgesteld naar s´avonds en uiteindelijk maar 5 minuten volgehouden.:o

Ja zo ranzig haha je proeft meer die vieze maagzuursmaak, juk. Ach ja al met al...nog steeds heerlijk gegeten...alleen mijn lichaam dacht er anders over ;).
Ik doe zeker lekker rustig aan, komt goed! dank je :)

Nou mooi zo! Je zult je een stuk beter voelen nu het achter de rug is voor vandaag ;). Fijne dag verder :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tip om te spoelen na het overgeven: die rottige zure smaak is meteen foetsie.
De naam is wat ongelukkig gekozen, maar het werkt wel! (Kreeg een fles van mijn moeder mee toen ik op kamers ging ;))

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven