AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ja je supss worden vast snel opgelost in je maag..en die denkt hé where's the real food ;).

Vanmorgen om 6 uur mijn bed uit gegaan...kon echt niet meer slapen en had zooooooooo'n trek... flink bord bambix gemaakt en toen ging het wat beter. Ondanks dat ik nog lichtelijk misselijk ben, voelde het wel goed om toch wat te eten.

Ja zo ranzig haha je proeft meer die vieze maagzuursmaak, juk. Ach ja al met al...nog steeds heerlijk gegeten...alleen mijn lichaam dacht er anders over ;).
Ik doe zeker lekker rustig aan, komt goed! dank je :)

Nou mooi zo! Je zult je een stuk beter voelen nu het achter de rug is voor vandaag ;). Fijne dag verder :)

Vandaag heb ik gelukkig geen honger, maar krijg me maaltijden wel op.
Komt vast door deze kots praatjes in me log.:roflol:
Gelukkig dat het wel gesmaakt heeft. :)
Voel je je wel goed vandaag of nog brak door vannacht?

Ja je kan het beter maar gehad hebben, na me KT is het nooit helemaal zeker of ik het nog trek.:o Dankje!
Vanavond igg body pumpen en misschien erna spinnen om vorige week goed te maken.

Waar zijn de foto's van dat strand evenement te vinden?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Tip om te spoelen na het overgeven: die rottige zure smaak is meteen foetsie.
De naam is wat ongelukkig gekozen, maar het werkt wel! (Kreeg een fles van mijn moeder mee toen ik op kamers ging ;))

Ik wil mijn odol ook elke ochtend aan mn meisie schenken (nu ze vaak misselijk is), maar ze bedankt dan :rolleyes:

Ik kom net tot de conclusie dat mijn nieuwe trainingsschema niet slim in elkaar steekt.
Borst, armen en rug 3 dagen achter elkaar gaat natuurlijk niet. :roflol: (Kom ik pas net achter aangezien ik zowel borst als triceps spierpijn heb :o)
Ik ga dus weer triceps en biceps met de borst en rug combineren.
Op dinsdag maak ik er wel een onderarmen, buik en onderrug + cardio dag van.

Pff val bijna in slaap ondertussen maar ben de werkdag wel doorgekomen. :)

Puntje bij paaltje zijn mijn plannen voor vanavond gewijzigd.
Ik ga vanavond thuis onderarmen/buik trainen en zwemmen, dat lijkt me verstandiger dan body pumpen na zo'n slechte nachtrust en teveel spierpijn.
Ben wel benieuwd hoelang ik het zwemmen ga vol houden in me eentje, ik ben namelijk gewend om met een vriendin te zwemmen.;)

Ik ga vanavond thuis onderarmen/buik trainen en zwemmen, dat lijkt me verstandiger dan body pumpen na zo'n slechte nachtrust en teveel spierpijn.
Ben wel benieuwd hoelang ik het zwemmen ga vol houden in me eentje, ik ben namelijk gewend om met een vriendin te zwemmen.;)

Hey leuk zwemmen:) veel plezier!!:wave2:

Het zwemmen ging echt lekker ondanks ik alleen was en toch wel last had van me spierpijn.
Schaamteloos ben ik gaan zwemmen in de "borstcrawl baan" wat best wel lekker ging.
Moet het wel weer opbouwen, want borst en rugcrawl is best wel pittig als je het langere tijd niet hebt gedaan.;)
Het was een soort van interval training met tussendoor rusten aan de kant, wat ik ongeveer 50 minuten heb gedaan.
De tijd gaat zelfs best wel snel vergeleken met het rustig baantjes trekken wat ik 1x per week met me beste vriendin doe.
Heb meteen een 12 baden kaart gekocht zodat ik ook voortaan in dit zwembad terecht kan.
Dit zwembad ligt op 5/7 minuten fiets afstand dus ideaal om vaker alleen naar toe te gaan om conditie/interval te trainen.

Het zwemmen ging echt lekker ondanks ik alleen was en toch wel last had van me spierpijn.
Schaamteloos ben ik gaan zwemmen in de "borstcrawl baan" wat best wel lekker ging.
Moet het wel weer opbouwen, want borst en rugcrawl is best wel pittig als je het langere tijd niet hebt gedaan.;)
Het was een soort van interval training met tussendoor rusten aan de kant, wat ik ongeveer 50 minuten heb gedaan.
De tijd gaat zelfs best wel snel vergeleken met het rustig baantjes trekken wat ik 1x per week met me beste vriendin doe.
Heb meteen een 12 baden kaart gekocht zodat ik ook voortaan in dit zwembad terecht kan.
Dit zwembad ligt op 5/7 minuten fiets afstand dus ideaal om vaker alleen naar toe te gaan om conditie/interval te trainen.

Klinkt goed!
Moet ik ook weer eens gaan doen: zwemmen...
(en dat als ex-zwemlerares!)

Zwemmen is leuk en lekker vooral met spierpijn he peetjuh:D

Ja, mis het misschien toch wel een beetje...
Kinderen t/m diploma A: die willen nog wel wat leren, en dat is wel leuk!
Dan moet je het zeker een keer doen.
Agossie dat lijkt me echt schattig om hun les te geven haha.

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Zwemmen is leuk en lekker vooral met spierpijn he peetjuh:D

:roflol: Ik heb tussendoor ook baantjes met een plankje gezwommen wegens de spierpijn.:o
Vonden me benen niet zo leuk maar je moet wat he.;)

Jij houd alles vol! Slimme zet om te zwemmen! ;) Slaap lekker voor strakkies ! ;)

:p

Dit is werkelijk gewoon te koop bij de drogisterij - je verzint het niet!
ps: je meissie zwanger?

Verzin je niet nee, de bedenker had iig een goed gevoel voor humor! :D

Ja!

---------- Toegevoegd om 02:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:39 ----------

:o

---------- Toegevoegd om 02:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:39 ----------

Me spieren zullen wel geschrokken zijn, die zijn alleen maar rustig baantjes zwemmen gewend.:p
Slaap lekker voor nu bedoel je.:p
Duik er alweer een uur te laat in.:o

Goed laten schrikken dan maar, laat ze maar wennen aan wat intensiteit :cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven