XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoe gaat het hier, kun je boksen, die training is in ieder geval zwaar, doe je wel vaker mee?

Het gaat goed.:)
In mijn eigen gym kan ik niet boksen helaas, maar ik ben het van plan 2x in Grosje zijn gym te doen voor de eerste keer.
Zal wel 1.5 uur afzien worden. ;)

In mijn eigen gym kan ik niet boksen helaas, maar ik ben het van plan 2x in Grosje zijn gym te doen voor de eerste keer.

hahaha daar kan je wel op rekenen ja. Wees voorbereid op een uitputtingsslag, letterlijk :D

Ik ben eens wezen kijken naar zo'n les (zowel boksen als kickboksen)...vond het aardig intimiderend haha.Ik kon het niet bijbenen :o:eek:.

tis belangrijk dat je met een leuk cluppie aan het trainen bent, dat maakt echt het verschil. En si tof als er wat te lachen valt ook ;)

Gelachen heb ik met kickboxen zeker!
Op een bepaald moment deden we een wedstrijdje wie de pilaar met stootkussen het eerst aan de andere kant had geslagen.... :D

Ik heb toen gewonnen! :D

:roflol:
Ah das mooi dat het meevalt met de vinger!
Leuk, boksen! [Link niet meer beschikbaar]
Gelukkig wel.
Ik vind het stiekem wel jammer dat het geen kickboksen is maar normaal boksen lijkt me ook leuk om eens te doen.
dat deed ik vroeg ook boxtraining, echt heerlijk is dat, ik mis dat echt bij mij ok de sportschool hebben ze verder ook geen lessen.
Balen dat je dat nu niet meer kan doen.
Zozo, veel dames die ook van boksen houden! Altijd leuk om te horen. :D

Hoe gaat ie verder Peet? Nog erg last van je vinger?
Ik hoop niet dat ik na vrijdag teveel van boksen hou, want daar heb ik geen tijd voor.:D
Prima en met jou?
Me vinger is minder blauw dan gister en ondertussen alleen nog maar gevoelig als je de plek aanraakt.:) Op me werk denken ze dat het gekneusd is, maar ik doe alsof het alleen maar een blauwe gevoelige plek is.:p
whahaha, je moet die smoelen zien dan :eyebrow:

Same here!
Heb een tijdje kickboxen gedaan, maar kan geen klap incasseren - ben er maar mee opgehouden (deed alleen de trainingen mee, geen sparren...)
Dat schiet niet echt op.:D

Ik ben benieuwd.
Kickboksen spreekt me meer aan, maar klassiek boksen zal zeker ook wel cool zijn.:)

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

hahaha daar kan je wel op rekenen ja. Wees voorbereid op een uitputtingsslag, letterlijk :D
hahaha ik hou er rekening mee.:D
Gelukkig ga ik zondag naar een sauna complex om weer te ontspannen.:p
Ik ben eens wezen kijken naar zo'n les (zowel boksen als kickboksen)...vond het aardig intimiderend haha.Ik kon het niet bijbenen :o:eek:.
Dat is ook onmogelijk volgens mij zo'n eerste keer.;)
tis belangrijk dat je met een leuk cluppie aan het trainen bent, dat maakt echt het verschil. En si tof als er wat te lachen valt ook ;)
Daar geef ik je helemaal gelijk in.
Mijn karate groep was echt super altijd.:)
Klopt, daarom train ik helemaal alleen, niemand mag me.:(

Nee joking, allemaal superdudes hier.:D
:roflol: Jij dus ook. ;)
Gelachen heb ik met kickboxen zeker!
Op een bepaald moment deden we een wedstrijdje wie de pilaar met stootkussen het eerst aan de andere kant had geslagen.... :D

Ik heb toen gewonnen! :D

Gister was ik lekker aan het miepen over me rug training maar toch heb ik er spierpijn van.:D
Ik ben momenteel tussen het DBB-en door mijn schouders aan het trainen.
Gezien ik vanavond met een vriendin ga zwemmen en vrijdag de bokstraining heb vind ik dit goede smoezen om niet in de gym te trainen.:D
Dit weekend voelen ze zeer waarschijnlijk nog pijnlijker aan dan na een schouder training.:D

Morgen ga ik hardlopen en heb dan 2 dagen rust kwa KT.
Vanaf zaterdag train ik wel volgens mijn nieuwe KT schema.:)

Gister was ik lekker aan het miepen over me rug training maar toch heb ik er spierpijn van.:D
Ik ben momenteel tussen het DBB-en door mijn schouders aan het trainen.
Gezien ik vanavond met een vriendin ga zwemmen en vrijdag de bokstraining heb vind ik dit goede smoezen om niet in de gym te trainen.:D
Dit weekend voelen ze zeer waarschijnlijk nog pijnlijker aan dan na een schouder training.:D

Morgen ga ik hardlopen en heb dan 2 dagen rust kwa KT.
Vanaf zaterdag train ik wel volgens mijn nieuwe KT schema.:)

:mad:

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

training woensdag 23 september schouders

shoulder press
12x5
15x5
12x5

side raises
10x3
10x3
10x3

front raises
8x3
8x3
8x3

Lekker veel gedaan dus.:roflol:

---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

shoulder press
12x5
15x5
12x5

side raises
10x3
10x3
10x3

front raises
8x3
8x3
8x3

Haha sarcast:D.
Blijven knallen he:kerst:.

shoulder press
12x5
15x5
12x5

side raises
10x3
10x3
10x3

front raises
8x3
8x3
8x3

Volgende keer ook nog iets voor de achterkant schouders (of ipv die front raise) en dan is 't helemaal een :thumbs: schouder training.

Zo'n 10 jaar terug heb ik 3 maanden kickboktraining gedaan, ook met sparren. Ik moet zeggen dat ik dat tot nogtoe het allerzwaarste vond van alles maar wel leuk.
Ben benieuwd wat je van gewoon boksen vindt :)

Haha sarcast:D.
Blijven knallen he:kerst:.
Valt best mee.:D
Volgende keer ook nog iets voor de achterkant schouders (of ipv die front raise) en dan is 't helemaal een :thumbs: schouder training.
Goed dat je erover begint, die sla ik onbewust wel vaker over.:o
Zo'n 10 jaar terug heb ik 3 maanden kickboktraining gedaan, ook met sparren. Ik moet zeggen dat ik dat tot nogtoe het allerzwaarste vond van alles maar wel leuk.
Ben benieuwd wat je van gewoon boksen vindt :)

Sparren was bij karate ook altijd het zwaarste van de les, vooral als je examen moest doen.
Vrijdag of zaterdag zal ik me log vol spammen met een verslag.:D

Ik had het best wel zwaar met zwemmen door me rug.
Toch 45 minuten vol weten te houden, dus dat was wel weer lekker.

heb van de kick en punch training vroeger altijd spierpijn gehad in de trapezius en soms de schouders. Het lijkt niet zwaar maar je staat toch een uur lang met je schouders opgetrokken en het slaan dat kost toch ook kracht.
Tja soms kan je daar best last van hebben

Loodzware schouder training meid :D haha, als je maar bezig bent eh? ;)

Peetje, jij wilde ook wel mee als we nog een keertje samen gaan trainen toch (zie Ceska's topic)?
Toch, toch, toch :clap: :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven