MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
heb van de kick en punch training vroeger altijd spierpijn gehad in de trapezius en soms de schouders. Het lijkt niet zwaar maar je staat toch een uur lang met je schouders opgetrokken en het slaan dat kost toch ook kracht.
Tja soms kan je daar best last van hebben
Het is wel zwaar.;)
Ik weet wel zeker dat ik daar last van ga hebben, daardoor ben ik oa met karate gestopt.
Wel gek want een les body combat kunnen mijn schouders een stuk beter aan.
Loodzware schouder training meid :D haha, als je maar bezig bent eh? ;)
Ga je me nou lopen uitlachen als ik toegeef dat ik het aardig voelde brande aan het einde van de sets? :o :roflol:
Peetje, jij wilde ook wel mee als we nog een keertje samen gaan trainen toch (zie Ceska's topic)?
Toch, toch, toch :clap: :D
Uiteraard wil Peetje dan mee.:D

Ik ben na me werk snel naar huis gefietst om nog voor het eten te kunnen hardlopen zodat ik geen last zou hebben van een volle maag.
Het ging echt niet lekker waardoor ik besloot om het bij 20 minuten intervallen(1 minuut) op minder snel tempo te houden.
Gelukkig heb ik op de fiets wel aan conditietraining gedaan, vooral vanmorgen lag het tempo aardig hoog. :D
Zaterdag ga ik een les van Evy haar mp3tjes doen.
Dat komt op 3x 1/2 minuten wandelen na bijna neer op een duurloop van 37 minuten.;)

3533vb7.gif

Het is wel zwaar.;)
Ik weet wel zeker dat ik daar last van ga hebben, daardoor ben ik oa met karate gestopt.
Wel gek want een les body combat kunnen mijn schouders een stuk beter aan.

Ga je me nou lopen uitlachen als ik toegeef dat ik het aardig voelde brande aan het einde van de sets? :o :roflol:

Uiteraard wil Peetje dan mee.:D

Ik lach je nooooooit uit, hooguit toe ;) :D

:wave: Hoest met Peetjuh?

bokstraining 25 september

Vandaag ben ik naar een andere gym gegaan voor een bokstraining van 1.5 uur.:D
We begonnen met een warming up en aangezien de muziek hardstyle was kreeg ik al snel door dat dit inderdaad een erg vermoeiende les is.;)
Hierna gingen we zelf de basistechnieken trainen en tussendoor moesten we ook allerlei 'spring bewegingen' doen.(jumping jacks en dat soort shit om de hartslag behoorlijk hoog te houden)
Daarna steeds verschillende combinaties en volgens mij moesten we toen ook tussendoor 'springen'

Vervolgens mochten de handschoenen aan en ging je met 3 mensen achter elkaar steeds combinaties maken op de stootzak.
Het tempo lag behoorlijk hoog maar ik bleef het wel volhouden.
Hierna ging je met een partner combinaties tegen de handschoenen maken en later ook tegen de buik.
Hier was ik wel verbaasd over aangezien er op de site staat dat er geen sprake is van lichamelijk contact. :roflol:

Als klap op de vuurpijl gingen we hierna sparren.:p
Daarna was het tijd voor de buikspieren.
Dat was echt pittig dus dat ga ik zeker weten voelen. :eek:

Dit was echt een goede les voor de conditie.:)
Ik vond dat ik wel aan het klungelen was maar dat hoort erbij als je iets voor de 1e keer doet.;)
Elke vechtsport is toch anders en het is ook al paar jaar geleden dat ik karate heb gedaan.

Sorry ik kon het niet laten om een verslag van heel de les te maken, het had nog langet kunnen zijn.:roflol:

Oei, als dat geen lichamelijk contact is, maak dan je borst maar nat voor wat nog komen gaat, hahaha...
Zo te lezen heb je je wel goed vermaakt, leuk! :)

hahaha Ik wil het niet weten, ik voel me nu al stijf.:o
Idd leuk, me laatste 1x trainen in Grosje zijn gym wordt zeker weten weer een bokstraining.:D

yeahhhh ik heb zin in het weekend.:D
Zaterdagmorgen is het weer tijd voor me superdude training.:cheerleader:
Gezien het ook tijd is voor een goede hardloop training heb ik het maffe idee gekregen om een rondje Reeuwijkse plassen te gaan lopen (dit is ongeveer 6 km) voordat ik in die buurt een verjaardag heb.
Ik zie wel hoever ik kom maar stiekem hoop ik dat 5.6 km me gaat lukken.;)
Zondag ga ik weer een dagje naar een sauna complex.:D

Fijn weekend allemaal.

Verslag klinkt goed, why apologize? ;)
Ik heb wel eens gekeken bij de bokstraining van mijn zus, wil ook wel een keer meedoen...nu is het een betere tijd dan toen ik mee ging. Het was daar dik 33 graden binnen. HELL NO dat ik daar dan actief 1,5 uur mee ga trainen :p.

Je doet ook lekker van alles wat nu he? Wat doe je nu precies in een week voor de komende tijd of is het wisselend ;).

Jij ook fijn weekend meid, veel suc6/plezier zometeen met je trainingen en ZET um OP met je loop! Heb je goed geregeld trouwens, morgen dan lekker relaxen in de sauna :o :)

Have fun :hello:

Verslag klinkt goed, why apologize? ;)
Ik heb wel eens gekeken bij de bokstraining van mijn zus, wil ook wel een keer meedoen...nu is het een betere tijd dan toen ik mee ging. Het was daar dik 33 graden binnen. HELL NO dat ik daar dan actief 1,5 uur mee ga trainen :p.

Je doet ook lekker van alles wat nu he? Wat doe je nu precies in een week voor de komende tijd of is het wisselend ;).

Jij ook fijn weekend meid, veel suc6/plezier zometeen met je trainingen en ZET um OP met je loop! Heb je goed geregeld trouwens, morgen dan lekker relaxen in de sauna :o :)

Have fun :hello:
Ik ben benieuwd hoe jij het gaat vinden.:)
Jeetje dat is heel warm.

Normaal doe ik 4 dagen KT,1 zwemtraining,1x relax zwemmen, 3x hardlopen.
De rest staat kwa cardio niet echt vast.,igg doe ik normaal geen boksen want ik wil echt niet weg bij mijn eigen gym.

Dankje, het zonnetje schijnt igg ,hopelijk met lopen ook nog. .:D

jee Pee, tof eh? boksen! Ik wist wel dat het zweten zou worden hahaha ;) Maar da's alleenmaar een goeie zaak, toch! Lekker je lijf afbeulen, je krijgt er een hoop voor terug!

En... Ga je dit vaker doen, of blijf je bij conventionele cardio?

Prettig weekend meis! ;)

training zaterdag 26 september borst,biceps, onderarmen
bankdrukken:
10x30
8x34
8x34

incline dummbell press
10x8
8x10
8x10

incline fly's
8x6
4x8 + 4x6
5x8 + 5x6

super set dummbell curl + concentrate curl
8x7
8x8 (PR)
8x8
+
3x8x5

dummbell wrist curl
3x15x4

Ik ben heel blij met deze vrouwelijke superdude training.:D
Met de hoogste borst gewichten heb ik eindelijk het lef gehad deze te gebruiken zonder hulp.
Nu ga ik vlug nog wat dingetjes doen en richting de Reeuwijkse plassen vertrekken. :D

Verder heb ik echt weer te erge spierpijn aan me achterkant schouders van gister.

Laatst bewerkt:
hardlooptraining 26 september

Vandaag ben ik gaan hardlopen om de Reeuwijkse plassen (ongeveer 6 km)
Het ging meteen al lekker en vond het heerlijk om in de natuur te lopen.
Ik weet nu al dat ik die wedstrijd in de Veluwe ook erg mooi ga vinden.
Het is me ongeveer gelukt om 5.5 km te lopen en toen heb ik mijn eerste en niet veel later 2e wandelpauze van 2 minuten gehouden.
Ik blijf het mentaal en uiteindelijk ook lichamelijk zwaar hebben als ik weet dat ik niet zover meer hoef te lopen.

Nu ik weet dat ik die wedstrijd lichamelijk wel aan kan ga ik me doordeweeks toch weer bezighouden met intervallen en in het weekend een duurloop doen.
Heb gelezen dat je met intervallen namelijk aan je snelheid en uithouding kan werken.

Ik ga nu met me nicht een les Zumba doen in haar sportschool en daarna gaan we naar de sauna.

goed bezig pee! Zal wel een geruststellende gedachte zijn dat je het gewoon aan kan.

Veel plezier vandaag en zweet ze in de sauna ;)

jee Pee, tof eh? boksen! Ik wist wel dat het zweten zou worden hahaha ;) Maar da's alleenmaar een goeie zaak, toch! Lekker je lijf afbeulen, je krijgt er een hoop voor terug!

En... Ga je dit vaker doen, of blijf je bij conventionele cardio?

Prettig weekend meis! ;)
zeker. je krijgt er een hoop pijn voor terug.;)
Nog 1x daarna nooit meer waarschijnlijk, tenzei ik ooit in een andere gym ga trainen waar ze het wel geven maar die kans is heel klein.
goed bezig pee! Zal wel een geruststellende gedachte zijn dat je het gewoon aan kan.

Veel plezier vandaag en zweet ze in de sauna ;)
Ik dacht dat me conditie veel slechter was maar het valt best mee:p
Het gaat goed komen.;)
tnx kwarkie, ik heb heerlijk gezweet vandaag. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven