Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goedemorgen,

Lekkere trainingen dit weekend! Je sport ook aardig wat af in de week ;)
Het is altijd wel handig je gewichten in een schema bij te houden in excel. Dan kun je precies zien waar je vooruit gaat en waar niet en wat je dan eventueel zou kunnen veranderen.

In iedere geval zien de gewichten tot zo ver er netjes uit en maak je zo nog steeds lekker af en toe wat PR's :).

Wanneer ga je ook al weer lopen :o?

Fijne dag :)

• Topic Starter Topic Starter
Goedemorgen,

Lekkere trainingen dit weekend! Je sport ook aardig wat af in de week ;)
Het is altijd wel handig je gewichten in een schema bij te houden in excel. Dan kun je precies zien waar je vooruit gaat en waar niet en wat je dan eventueel zou kunnen veranderen.

In iedere geval zien de gewichten tot zo ver er netjes uit en maak je zo nog steeds lekker af en toe wat PR's :).

Wanneer ga je ook al weer lopen :o?

Fijne dag :)
Goedemorgen,

Klopt ben er denk ik verslaafd aan whehe. ;)
Ja dat leek mij dus ook wel handig want uit me hoofd weet ik een aantal PR´s niet precies.
Dan weet ik vaak wel het gewicht maar niet het aantal herhalingen dat ik ermee kan.

Dankje, ja af en toe lukt dat wel.
Lukt dat bij jou ook?

Die wedstrijd is vrijdag 4 november.
Of bedoel je op welke dagen ik train? :o

Jij ook een fijne dag!

Goedemorgen,

Klopt ben er denk ik verslaafd aan whehe. ;)
Ja dat leek mij dus ook wel handig want uit me hoofd weet ik een aantal PR´s niet precies.
Dan weet ik vaak wel het gewicht maar niet het aantal herhalingen dat ik ermee kan.

Dankje, ja af en toe lukt dat wel.
Lukt dat bij jou ook?

Die wedstrijd is vrijdag 4 november.
Of bedoel je op welke dagen ik train? :o

Jij ook een fijne dag!

Ja ik ben ook wat verslavingsgevoelig.. zeker wat betreft sport/voeding :o..en het is ook gewoon lekker :).

Dus gewoon een schema bijhouden ;) dan weet je het precies, kun je even spieken ;) :).

Ja nog steeds maak ik PR's...had zelfs gister bij de chestpress...2x12x55kg:eek: en 1x12x50kg wat ik nu 2 weken ong. doe. :)

Je zegt het goed ;) ik vroeg me af wanneer je ging lopen :):) dan kan ik je nog even suc6 wensen :)

Ik ga lekker koken nu :) doedoegg!!

Ja ik ben ook wat verslavingsgevoelig.. zeker wat betreft sport/voeding :o..en het is ook gewoon lekker :).

Dus gewoon een schema bijhouden ;) dan weet je het precies, kun je even spieken ;) :).

Ja nog steeds maak ik PR's...had zelfs gister bij de chestpress...2x12x55kg:eek: en 1x12x50kg wat ik nu 2 weken ong. doe. :)

Je zegt het goed ;) ik vroeg me af wanneer je ging lopen :):) dan kan ik je nog even suc6 wensen :)

Ik ga lekker koken nu :) doedoegg!!
Gelukkig begrijpen mensen van DBB mijn verslaving wel ;)

Een soort spiekbriefje ;)

Je bent igg behoorlijk sterk, nette PR!

'Succes wensen' tegen die tijd zal ik heel erg waarderen.;)
Volgens mij ga ik het net als bij me 1e wedstrijd nog steeds spannend vinden.:o

Heb je lekker gegeten?

Zondag ben ik met me nicht meegegaan naar Zumba.
Ik vind het leuker dan body jam maar het is denk ik ook niet echt mijn ding.
Wellicht dat ik het wel leuk zou vinden na 2 maanden als ik eindelijk (of nog steeds niet :o ) de pasjes goed kan mee doen.;)

Mijn 2e zwemtraining zit er weer op.:D
Deze was veel pittiger dan de eerste.:eek:
Gelukkig had me spierpijn niet echt nadelige gevolgen voor het zwemmen.:)
Ik wou erna eigenlijk ook nog 20 minuten intervallen maar ben echt helemaal kapot van de zwemtraining.
Morgen ga ik igg naar me werk wandelen(me auto staat er nog) en intervallen.
Ik probeer nuchter te gaan intervallen als ik een keer wel me bed uit kan komen.:o (het is een ramp sinds ik terug ben van vakantie)
Zie het niet zo zitten om na me benen/kuiten training te gaan intervallen.;)

Zumba geven ze hier ook ja logisch, heb t wel gezien, lijkt me een goede manier om calorieen te verbranden, je moet toch wat, maar weet ook niet of t wat voor mij is, ben een beetje van de groepslessen af, vind alleen buikspier kwartier nog leuk :)

Zumba geven ze hier ook ja logisch, heb t wel gezien, lijkt me een goede manier om calorieen te verbranden, je moet toch wat, maar weet ook niet of t wat voor mij is, ben een beetje van de groepslessen af, vind alleen buikspier kwartier nog leuk :)

Mijn sportschool heeft het (nog) niet, F4F wel (heb ik nog een aflopend abo) - binnenkort toch eens kijken wat ik er van vind...

Gelukkig begrijpen mensen van DBB mijn verslaving wel ;)

Een soort spiekbriefje ;)

Je bent igg behoorlijk sterk, nette PR!

'Succes wensen' tegen die tijd zal ik heel erg waarderen.;)
Volgens mij ga ik het net als bij me 1e wedstrijd nog steeds spannend vinden.:o

Heb je lekker gegeten?

Ja precies, dat is fijn van hier. Ik heb geen mensen om mij heen die lekker fanatiek bezig zijn en met mij mee kunnen praten. Ik heb een "paar" gezellige vrienden die van fietsen bijv. houden, maar niks af weten van goede voeding / krachttraining. Voor de rest zijn de meeste niet zo sportief...

Thx :) next time 60kg? ;) haha :roflol:

Denk dat het vet spannend word als je daar staat! Dikke&heerlijke adrenaline rush :D.

Ik ga die adrenaline rush zaterdag weer eens ervaren na tijden --> Goliath @ sixflags.. :heart: :heart:

Mijn sportschool heeft het (nog) niet, F4F wel (heb ik nog een aflopend abo) - binnenkort toch eens kijken wat ik er van vind...

Ik heb ook laatst voor het eerst zumba gedaan.
Het was wel leuk, maar zo druk... in de groep...dat vind ik minder waardoor ik nu nog geen zin heb om mee te doen. Straks als de hype misschien over is en het rustiger is in de lessen.
Begon er ook wel aardig van de zweten, maar ja het was dan ook wel warm emt zo veel man binnen ;).
Maar qua cardio gaat mijn voorkeur denk ik toch uit naar gewoon crossen in het bos / doorfietsen :o

Ik werd wakker om 6.40 en blijkbaar had ik me wekker 7.00 gezet ipv 6.00 :o
Het koken en afwassen wat ik dus ook nog moest doen ben ik nu mee bezig maar het intervallen gaat niet lukken.
Door het wandelen moet ik eerder naar me werk vertrekken.
Vanavond gaat dus lekker zwaar worden na me KT. ;)

o jeee..... sterkte dan maar!

Ik werd wakker om 6.40 en blijkbaar had ik me wekker 7.00 gezet ipv 6.00 :o
Het koken en afwassen wat ik dus ook nog moest doen ben ik nu mee bezig maar het intervallen gaat niet lukken.
Door het wandelen moet ik eerder naar me werk vertrekken.
Vanavond gaat dus lekker zwaar worden na me KT. ;)

Jij bent echt gek :D Afwassen + koken @ 07:00 uur :eek:
's Ochtends vroeg heb ik nog niet eens zin om de afwasmachine in te laden, laat staan zelf afwassen :o :D

Ze gaan ook Zumba bij Kneet geven.. Zie ik je vanavond nog? Anders nog een fijne week.. Ik ga lekker paar dgn naar Milaan :D

Dat is het volgens mij ook zo als je de pasjes goed kunt mee doen.
Ze noemen het makkelijke pasjes, helaas voor mij blijkbaar wel lastig.;)
Buikspier kwartier is leuk, dat geven ze in mijn huidige gym helaas niet.
Ik ben benieuwd wat jij er van vindt. :)
o jeee..... sterkte dan maar!
Tnx! Zeker o jeee, me plannen waren voor de verandering gewijzigd.:p
Jij bent echt gek :D Afwassen + koken @ 07:00 uur :eek:
's Ochtends vroeg heb ik nog niet eens zin om de afwasmachine in te laden, laat staan zelf afwassen :o :D
Helaas me eigen schuld dat dit wel eens voor komt. :o :D
Heb er eigenlijk ook geen zin in maar als ik eenmaal bezig ben gaat het wel.:p

Ze gaan ook Zumba bij Kneet geven.. Zie ik je vanavond nog? Anders nog een fijne week.. Ik ga lekker paar dgn naar Milaan :D
yeahhh kan ik kijken of ik de stapjes misschien toch onder de knie kan krijgen als het op een dag wordt gegeven dat ik kan.
Dat was dus een ja.:D

training 29 september benen + kuiten

squaten
15x20
12x30
8x30

liggende legpress (voeten tegen elkaar)
15x65
12x85
8x105

*onderbreking van me benen training, ik besloot ineens te gaan body pumpen.:o *

kuiten
liggende legpress
15x65
15x85
15x85

zittende calf raises
15x10
15x15
15x15

Helaas geen volledige benentraining, het voelde niet lekker en om er toch nog wat van te maken vanavond besloot ik om te gaan pumpen.
Gelukkig ging dit een stuk beter dan me benen training.
Uiteraard had dit wel tot gevolg dat ik geen zin meer had om te intervallen.
Ik heb nog wel 8 minuten op de crosstrainer gestaan na me kuiten training en toen moest ik echt naar huis om te eten.
Het wandelen vanmorgen was trouwens ook wel een leuke manier om wakker te worden.

Vanaf nu ga ik zeker tot eind november elke dag op de fiets naar me werk en erna naar me gym als ik KT doe.
Het maakt me niet uit wat voor weer het is.
Met de auto was het echt niet leuk door weg werkzaamheden. :mad:

sjeemig... nice workout dame! Lekker sterke poten hebbie al! :rolleyes:

Ja precies, dat is fijn van hier. Ik heb geen mensen om mij heen die lekker fanatiek bezig zijn en met mij mee kunnen praten. Ik heb een "paar" gezellige vrienden die van fietsen bijv. houden, maar niks af weten van goede voeding / krachttraining. Voor de rest zijn de meeste niet zo sportief...

Thx :) next time 60kg? ;) haha :roflol:

Denk dat het vet spannend word als je daar staat! Dikke&heerlijke adrenaline rush :D.

Ik ga die adrenaline rush zaterdag weer eens ervaren na tijden --> Goliath @ sixflags.. :heart: :heart:

Ik heb ook laatst voor het eerst zumba gedaan.
Het was wel leuk, maar zo druk... in de groep...dat vind ik minder waardoor ik nu nog geen zin heb om mee te doen. Straks als de hype misschien over is en het rustiger is in de lessen.
Begon er ook wel aardig van de zweten, maar ja het was dan ook wel warm emt zo veel man binnen ;).
Maar qua cardio gaat mijn voorkeur denk ik toch uit naar gewoon crossen in het bos / doorfietsen :o
Klinkt heel bekend allemaal:D

Jaaaa moet je doen die 60 kilo ;)

Klopt maar dat is wel het leuke eraan want het is gezonde spanning.:)
Wat leuk dat jij zaterdag naar sixflags gaat.Alvast heel veel plezier voordat ik het vergeet te zeggen.

Bij me nicht was het ook al zo druk, iedereen is ineens Zumba fan.:eek:
Eind oktober gaan ze het in me eigen gym geven en dan geef ik het nog wel een kans als het op een dag en tijd is dat het me uitkomt.
Het lijkt me wel leuk om te leren, maar persoonlijk verbrand ik meer met andere vormen van cardio.

sjeemig... nice workout dame! Lekker sterke poten hebbie al! :rolleyes:
Het blijft heerlijk om me poten ook met body pump flink te laten branden.:rolleyes:
Volgende week doe ik weer een ´normale´ benen training.:p

Ik heb me weer durven te wegen en was 64.6 :D
Nog 1.5 kg en dan zit ik weer op het gewicht voordat ik op vakantie ging.
Kwa vet% vind ik het wel spannend aangezien ik nog geen last heb van een te smal koppie zoals voor me vakantie.
Gelukkig heb ik nog even voordat ik gemeten word want ik wil toch graag vooruitgang zien ondanks ik me kwa cardio meer op conditie richt.;)
De spijkerbroek die ik de terug weg van me vakantie aan had zit weer los dus ik mag echt niet klagen.

Vanavond ga ik rug,triceps en buik trainen.
Hopelijk gaat het beter dan vorige week ondanks ik nu spierpijn heb van pump.

Ik heb me weer durven te wegen en was 64.6 :D
Nog 1.5 kg en dan zit ik weer op het gewicht voordat ik op vakantie ging.
Kwa vet% vind ik het wel spannend aangezien ik nog geen last heb van een te smal koppie zoals voor me vakantie.
Gelukkig heb ik nog even voordat ik gemeten word want ik wil toch graag vooruitgang zien ondanks ik me kwa cardio meer op conditie richt.;)
De spijkerbroek die ik de terug weg van me vakantie aan had zit weer los dus ik mag echt niet klagen.

Vanavond ga ik rug,triceps en buik trainen.
Hopelijk gaat het beter dan vorige week ondanks ik nu spierpijn heb van pump.

Haha mutsje :)
Uit enthousiasme maar gaan pumpen ipv je beentraining afmaken;) ach ja, beter iets dan niets...en een lesje pump kan ook best goed conditioneel zijn naast spierversterkend :)
Ik heb ook wel weer zin om een keer mee te doen, denk dat ik daar binnenkort ook maar weer eens mee ga beginnen..het weer word nu toch minder om te fietsen.

EN dan zeg jij...dat je tot eind november elke dag gaat fietsen ONGEACHT wat voorn weer het word :p? JAJA Dat wil ik nog wel eens zien :P, ga jij maar fietsen in de natte regen richting je werk of volle wind tegen en regen richting de gym voor een beentraining :roflol: :D, maar als je het doet...R-E-S-P-E-C-T- ;).

Goed nieuws dat je weer richting het goede gewicht aan het gaan bent! :) Heerlijk motiverend dat je weer je spijkerbroek beter past en deze losser gaat zitten! :D Ik heb geen flauw idee wat ik nu zal wegen... :o Ach ja.. ik hou het maar bij de spiegel en af en toe een verkeerde meetlint LOL.

Suc6 vanavond met je training :) ik ga zo ook lekker trainen, bij mij staat de rug/triceps en buik ook op het menu :meal:

Haha mutsje :)
Uit enthousiasme maar gaan pumpen ipv je beentraining afmaken;) ach ja, beter iets dan niets...en een lesje pump kan ook best goed conditioneel zijn naast spierversterkend :)
Ik heb ook wel weer zin om een keer mee te doen, denk dat ik daar binnenkort ook maar weer eens mee ga beginnen..het weer word nu toch minder om te fietsen.

EN dan zeg jij...dat je tot eind november elke dag gaat fietsen ONGEACHT wat voorn weer het word :p? JAJA Dat wil ik nog wel eens zien :P, ga jij maar fietsen in de natte regen richting je werk of volle wind tegen en regen richting de gym voor een beentraining :roflol: :D, maar als je het doet...R-E-S-P-E-C-T- ;).

Goed nieuws dat je weer richting het goede gewicht aan het gaan bent! :) Heerlijk motiverend dat je weer je spijkerbroek beter past en deze losser gaat zitten! :D Ik heb geen flauw idee wat ik nu zal wegen... :o Ach ja.. ik hou het maar bij de spiegel en af en toe een verkeerde meetlint LOL.

Suc6 vanavond met je training :) ik ga zo ook lekker trainen, bij mij staat de rug/triceps en buik ook op het menu :meal:

:o
Ik probeer pump ook meer als cardio te beschouwen dan KT.;)

Wellicht als het echt te erg weer is pak ik wel de trein maar echt niet de auto.
Zelfs me wandeltocht gistermorgen was beter dan vast staan in het verkeer.
Na een benentraining is het niet zo grappig om te fietsen.;)
Ik kan ook nog wel naar huis fietsen en met de auto naar me gym maar het liefst train ik direct na me werk zodat je nog wat aan je avond hebt.

Inderdaad nu weet ik weer waarom ik zo me best doe om af te vallen. :)
De spiegel is het belangrijkste! Het zal vast goed met jou gaan, jij bent ook lekker aan het trainen en aan goede voeding.:)

Lekker menu :meal:
Is pas de 2e keer dat ik het doe, deed het altijd met biceps.

Heb je lekker getraind?

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Een collega belde me vandaag en er kwam ter sprake dat ik kipfilet op me brood had klaargemaakt haha.
Vroeg hij of ik dat eet vanwege het trainen of dat ik het nu per toeval op me brood had.
Hij vond me igg goed bezig toen ik zei dit bewust te doen.
Eindelijk iemand die snapt waarom ik dit zoveel eet.:p
Toch heb ik blijkbaar 2 collega´s die mee kunnen praten over goede voeding en training alleen spreek ik die maar 1 keer in de zoveel tijd.:(

Ik weet ook weer hoe het voelt om spierpijn in me kont te hebben.
Dit had ik na me vakantie helaas nog niet mogen voelen.;)

Als je dezelfde pijn in je kont wil ervaren op een vakantieals na een training dan moet je gewoon vragen of ze even een harde schop onder je reet willen geven.
Maar spierpijn voel je wel langer. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven