Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:o
Ik probeer pump ook meer als cardio te beschouwen dan KT.;)

Wellicht als het echt te erg weer is pak ik wel de trein maar echt niet de auto.
Zelfs me wandeltocht gistermorgen was beter dan vast staan in het verkeer.
Na een benentraining is het niet zo grappig om te fietsen.;)
Ik kan ook nog wel naar huis fietsen en met de auto naar me gym maar het liefst train ik direct na me werk zodat je nog wat aan je avond hebt.

Inderdaad nu weet ik weer waarom ik zo me best doe om af te vallen. :)
De spiegel is het belangrijkste! Het zal vast goed met jou gaan, jij bent ook lekker aan het trainen en aan goede voeding.:)

Lekker menu :meal:
Is pas de 2e keer dat ik het doe, deed het altijd met biceps.

Heb je lekker getraind?

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Een collega belde me vandaag en er kwam ter sprake dat ik kipfilet op me brood had klaargemaakt haha.
Vroeg hij of ik dat eet vanwege het trainen of dat ik het nu per toeval op me brood had.
Hij vond me igg goed bezig toen ik zei dit bewust te doen.
Eindelijk iemand die snapt waarom ik dit zoveel eet.:p
Toch heb ik blijkbaar 2 collega´s die mee kunnen praten over goede voeding en training alleen spreek ik die maar 1 keer in de zoveel tijd.:(

Ik weet ook weer hoe het voelt om spierpijn in me kont te hebben.
Dit had ik na me vakantie helaas nog niet mogen voelen.;)

je had t niet toevalig op je brood neem ik aan:rolleyes: ik let ook nog op alles dat blijf je houden.

• Topic Starter Topic Starter
Als je dezelfde pijn in je kont wil ervaren op een vakantieals na een training dan moet je gewoon vragen of ze even een harde schop onder je reet willen geven.
Maar spierpijn voel je wel langer. :)
Die harde schop kan ik wel gebruiken op vakantie ;) :p
je had t niet toevalig op je brood neem ik aan:rolleyes: ik let ook nog op alles dat blijf je houden.
Ik eet alleen kipfilet, kalkoenfilet op brood.
Super dat je ook blijft opletten.:)

training 30 september

back lat pulldown
8x30
12x25
10x30

t-bar liggend
10x5
8x10
8x10

dummbell row
3x10x10

hyper extensions
3x12xBW

triceps pulldown
15x10
8x15
8x15

triceps extensions met 1 dummbell in 2 armen
10x8
10x8
6x9

Op het matje in me gym alle delen van me buik aangepakt.
Ik was te lui om zwaarder te trainen.:o

Naar omstandigheden was het toch wel een redelijke training in vergelijking met vorige week.
Vanaf volgende week heb ik geen last meer van body pump spierpijn en gaat het hopelijk nog wat beter.

Ik heb best wel last van me hamstrings en als het morgen niet over is probeer ik wel naar me lichaam te luisteren en niet te gaan hardlopen.
Normaal ben ik wel blij met spierpijn, alleen nu met die hardloop wedstrijd in het vooruitzicht moet ik wel oppassen hiermee.
Het fietsen vandaag was geen pretje.;)

Laatst bewerkt:
Je spierpijn begint zich al uit te breiden lees ik :D , kalm aan hè, met hardlopen kan het aardig in de weg zitten....

Je spierpijn begint zich al uit te breiden lees ik :D , kalm aan hè, met hardlopen kan het aardig in de weg zitten....
Ik ben nogal eigenwijs.:o
Normaal squaten met 30 kilo ging niet lekker en dan ga ik vervolgens de pump met 15 kilo doen alsof ik nergens last van heb terwijl ik weet dat dit vragen is om meerdere dagen spierpijn. :roflol:
Ik doe wel weer kalm door nu echt niet meer te gaan pumpen voorlopig.
Helaas weet ik dat maar al te goed.:(

:o
Ik probeer pump ook meer als cardio te beschouwen dan KT.;)

Wellicht als het echt te erg weer is pak ik wel de trein maar echt niet de auto.
Zelfs me wandeltocht gistermorgen was beter dan vast staan in het verkeer.
Na een benentraining is het niet zo grappig om te fietsen.;)
Ik kan ook nog wel naar huis fietsen en met de auto naar me gym maar het liefst train ik direct na me werk zodat je nog wat aan je avond hebt.

Inderdaad nu weet ik weer waarom ik zo me best doe om af te vallen. :)
De spiegel is het belangrijkste! Het zal vast goed met jou gaan, jij bent ook lekker aan het trainen en aan goede voeding.:)

Lekker menu :meal:
Is pas de 2e keer dat ik het doe, deed het altijd met biceps.

Heb je lekker getraind?

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:21 ----------

Een collega belde me vandaag en er kwam ter sprake dat ik kipfilet op me brood had klaargemaakt haha.
Vroeg hij of ik dat eet vanwege het trainen of dat ik het nu per toeval op me brood had.
Hij vond me igg goed bezig toen ik zei dit bewust te doen.
Eindelijk iemand die snapt waarom ik dit zoveel eet.:p
Toch heb ik blijkbaar 2 collega´s die mee kunnen praten over goede voeding en training alleen spreek ik die maar 1 keer in de zoveel tijd.:(

Ik weet ook weer hoe het voelt om spierpijn in me kont te hebben.
Dit had ik na me vakantie helaas nog niet mogen voelen.;)

HEEEEAJFKEFJ grrrr ik had echt een heel verhaal geschreven en wilde ik het net verzenden en alles weg!!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

AHHH zucht.....relaxxxx.... :rolleyes:

Oke even vlot dan maar,
fijn dat je iemand nu hebt op je werk waar je mee kunt praten. Het is ook leuk eens (buiten om het forum :p) complimentjes te krijgen over je harde & gedisciplineerde werk :thumbs:. Dat mag ook wel eens gezegd worden :) je hebt al goede progressie gemaakt en vind het goed van je dat je het zo doorzet.

Ik heb ook lekker getraind al ging het wat minder, ach ja heb je soms van die dagen. :rolleyes: Ik had het trouwens verkeerd gelezen/verteld... vanmorgen... in mijn schema nu train ik zoals jij dat eerst deed qua combi. Dus rug/biceps en buik ipv triceps :p.

Ik begrijp wat je bedoeld om direct na je werk te gaan trainen. Het is ook fijn dan heb je het gehad en kan je in de avond lekker rustig aan doen. En ach ja... auto is ook niet altijd meer zo leuk. Ik vind autorijden erg leuk, maar niet meer zo leuk met zoveel zondagrijders tegenwoordig en ook nog geen inzicht hebben :mad::(. Autorijden is tegenwoordig ook niet meer tijdbesparend met al die files...

Nou...ik ga weer... nog de was ophangen enzo :p en morgen weer vroeg uit de veren hehe. Fijne avond :)

suc6 met de voorbereiding van je hardloop wedstrijd. Hoop dat de beentjes een beetje meewerken!!!

Lekker bezig Peej!

Heerlijk kipfilet op brood :rolleyes:

Peetje heeft pijn in de beentjes en kont :)
lekker he dan voel je dat je wat gedaan hebt.
Gaat goed hoor jij blijft maar door bikkelen

Gaat lekker meid!

HEEEEAJFKEFJ grrrr ik had echt een heel verhaal geschreven en wilde ik het net verzenden en alles weg!!! :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

AHHH zucht.....relaxxxx.... :rolleyes:

Oke even vlot dan maar,
fijn dat je iemand nu hebt op je werk waar je mee kunt praten. Het is ook leuk eens (buiten om het forum :p) complimentjes te krijgen over je harde & gedisciplineerde werk :thumbs:. Dat mag ook wel eens gezegd worden :) je hebt al goede progressie gemaakt en vind het goed van je dat je het zo doorzet.

Ik heb ook lekker getraind al ging het wat minder, ach ja heb je soms van die dagen. :rolleyes: Ik had het trouwens verkeerd gelezen/verteld... vanmorgen... in mijn schema nu train ik zoals jij dat eerst deed qua combi. Dus rug/biceps en buik ipv triceps :p.

Ik begrijp wat je bedoeld om direct na je werk te gaan trainen. Het is ook fijn dan heb je het gehad en kan je in de avond lekker rustig aan doen. En ach ja... auto is ook niet altijd meer zo leuk. Ik vind autorijden erg leuk, maar niet meer zo leuk met zoveel zondagrijders tegenwoordig en ook nog geen inzicht hebben :mad::(. Autorijden is tegenwoordig ook niet meer tijdbesparend met al die files...

Nou...ik ga weer... nog de was ophangen enzo :p en morgen weer vroeg uit de veren hehe. Fijne avond :)
Grrr dat is vervelend als heel je tekst weg is. :(

Ik zie hem waarschijnlijk in december na een jaar weer, ben wel benieuwd of het voor hem opvalt dat ik nu echt serieus bezig ben.
In december zie ik meerdere collega's die ik een jaar niet heb gezien dus wellicht is het dan wel tijd voor complimentjes buiten dit forum om. ;)
Thanks, doe me best.

De volgende keer gaat het wel weer beter met je training.:)
Dat is ook een fijne combi, het heeft beide voor en nadelen.

Ik ben er achter dat het de laatste 2 dagen wel mee valt met de verkeershinder, maar ga toch proberen om zoveel mogelijk de fiets te pakken.
Ben wel blij met me auto maar ga even goed lekker op de fiets.
Bij normale verkeersdrukte ben ik ongeveer even snel.

het huishouden is niet leuk.;)
Fijne avond!

Lekker bezig Peej!

Heerlijk kipfilet op brood :rolleyes:
lekker aan het luieren bedoel je. :p
Ik vind het lekker maar ben vooral fan van Rosbief.:D
Peetje heeft pijn in de beentjes en kont :)
lekker he dan voel je dat je wat gedaan hebt.
Gaat goed hoor jij blijft maar door bikkelen
Me kont pijn is verdwenen en heb er lies pijn voor in de plaats gekregen.:eek:
Het is wel lekker maar tegelijk ook niet want ik kan hierdoor vandaag niet hardlopen.
Gelukkig morgen en overmorgen weer een dag. ;)
dankje! Ik hoop bij jou ook.

Op dit moment mis ik m'n brood nog steeds niet, dus kipfilet op brood? Mwah...

Lekker hoor die complimentjes! Gewoon incasseren die hap.. :p

Op dit moment mis ik m'n brood nog steeds niet, dus kipfilet op brood? Mwah...

Lekker hoor die complimentjes! Gewoon incasseren die hap.. :p
Toen ik geen brood ad miste ik het ook niet maar ben wel blij dat ik het nog mag eten.

Ik moet nog afwachten of ik ze wel zal krijgen.:p
Of bedoel je op DBB?

Toen ik geen brood ad miste ik het ook niet maar ben wel blij dat ik het nog mag eten.

Ik moet nog afwachten of ik ze wel zal krijgen.:p
Of bedoel je op DBB?
Allebei!

Gewoon incasseren die complimentjes - het harde werk is te zien hoor...

Wat is het vandaag een rare dag. (sorry het moest er even uit)
Om 19.00 lag ik bijna te slapen en momenteel voel ik me weer helemaal fit.
Toch ga ik weer vroeg slapen want ik was voor de rest heel de dag wel moe.

Ik heb zin om morgen mijn schouders en traps te trainen en daarna te hardlopen.:D
Indien ik nog spierpijn heb dan doe ik het wel heel rustig aan.

Ik heb zin om morgen mijn schouders en traps te trainen en daarna te hardlopen.:D

Goed plan ;) lekker koesen straks :)

hmmmm rosbief!!! Met een kloddertje majo en knofi met peper en zout op een vers gebakken broodje.... njam njam njam... :meal:

Goedemorgen:)

Verstandig van je dat je toch eerder je bedje in bent gedoken. Het komt vast door die powernap dat je weer wat opgeladen was.

Suc6 straks met trainen van je schouders/traps :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven