XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Succes met de zwemtraining :d.
Dankje! Hoe gaat het trainen bij jou?
yeahhhh go go go :D :D
Voedingsschema bedoel je toch? Loopt het vandaag niet goed, of al een tijdje? Je eet in ieder geval schoon! En je bent altijd superfanatiek, dus effe de teugels los kan toch geen kwaad? Gewoon zo weer terugpakken en weer lekker er tegenaan!
Ik bedoelde het weekend.
Zaterdag verliep wel helemaal 'schoon' maar doordat ik te laat wakker was heb ik wat minder gegeten dan zou moeten/ niet helemaal precies wat op het schema staat.
Zondag was het nog erger dus eigenlijk waren die aardappels wel goed om kwa cal. waarschijnlijk wel redelijk goed te zitten.
Ik beschouw dit momenteel maar als 'junk' omdat ik van mezelf even niet mag junken.De teugels zaten op vakantie los waardoor ze nu zo vast mogelijk zitten.;)
Uiteraard ga ik er weer tegenaan.:)
Als je idd maar weer terug netjes in je schema kruipt is der niks aan de hand.
Alleen niet te versoepelen, dat zou zonde zijn.
Ik zie het bij me zelf, eet af en toe wat lekker of meer, en doe nu cardio extra, maaruh dat dekt de schade niet zeg maar!
Maar ben dan ook niet op cut dieet.

Gewoon lekker je ding doen!!;)
Daar kruip ik zeker weer terug in ;) (zit er nu in verstopt :p )
Je bent zeker aan het clean bulken of eet je op onderhoud?
Wat jij zei deed ik vroeger ook, gelukkig ben ik er ondertussen mee gestopt.
Ik ben me nu beter bewust waarom een goed voedingsschemazo belangrijk is en waarom je er niet van moet afwijken.:)
Dat ritme komt vanzelf wel goed als je het gewoon goed blijft aanhouden EN niet te laat naar bed :).
Het komt inderdaad wel weer goed, als ik maar wel me best er voor doe.
HEt ligt vaak aan mezelf maar gelukkig gaat het met slapen wel steeds beter.

Nou dat weekend is al voorbij en rustdag..mwa niet echt ;)
WEL een keer weer een leuk weekend (overdag) na tijden altijd het zelfde riedeltje (werken + sport en werken ;)). Zaterdag rushdag --> rollercoasters @ Walibi :):D en gister lesgeven + trainen en daarna naar een beurs geweest in Duisburg ook erg gezellig.
Waren de achtbanen leuk? Klinkt als een gezellig weekend. :)
Oef... het enige nare daaraan is het uit je bed gaan terwijl het dan zo koud is blegh :eek:
Inderdaad het is veel te koud aan het worden, was het maar alweer zomer.;)

:D:D trainingen zien er goed uit :)
Dankje!

Nou hoe is je slaap nu? Gister een beetje op tijd naar bed gegaan zodat je vandaag die knal modus weer AAN kan switchen voor je zwemtraining ;)?

Suc6 straks!
Het slapen ging de laatste 2 dagen weer slecht door me eigen schuld.:o
Vanavond ga ik weer op tijd slapen.:)
Knal modus stond vandaag niet echt on, gelukkig merkte ik daar tijdens het zwemmen niet zo veel van.
Hoioi, niets aan de hand toch een keertje aardappels> veel vitamine C :)

Jij hebt genoeg discipline om weer netjes verder te gaan, hoeven we ons geen zorgen om te maken.
:wave:
yeahhhh vitamine is goed voor Peetjuh.:D
Er is inderdaad niks aan de hand, helaas beschouw ik dit momenteel wel als 'junk' ook al is het helemaal niet zo slecht.

Wat lief dat je vindt dat jullie je geen zorgen hoeven te maken over mij. :o
Ik ben wel blij dat ik die motervatie ook alleen maar op vakantie kwijt raak en niet hier in Nederland.:)

Laatst bewerkt:
Vandaag hou ik een cardio dag.
Ik ben lekker op de fiets naar me werk gegaan en daarna had ik zwemtraining.
Dat was weer een leuke conditie training.
Ik zou vanavond ook gaan zwemmen met een vriendin maar dat hebben we onverwachts naar woensdag verschoven.
Hierdoor ga ik nu hardlopen.:)

Morgen ga ik benen en kuiten trainen.

Lekker bezig weer meid! Je bent het niet te stoppen eh? :thumbs:

hahaha.... da's een echte Pejj opmerking :hahaha:

Ik heb ongeveer 2x10 minuten gelopen vanavond.
Baal er wel van dat het donker is als je doordeweeks wil lopen.:( :mad:
Toch moet ik ook buiten blijven trainen want op de loopband trainen is anders.
Gelukkig loop ik tijdens de voorbereiding van me 10 km wedstrijd niet meer alleen in het donker maar in een groep.:)
Tot die tijd moet ik maar extra voorzichtig doen in me eentje in het donker.:eek:

Daar kruip ik zeker weer terug in ;) (zit er nu in verstopt :p )
Je bent zeker aan het clean bulken of eet je op onderhoud?
Wat jij zei deed ik vroeger ook, gelukkig ben ik er ondertussen mee gestopt.
Ik ben me nu beter bewust waarom een goed voedingsschemazo belangrijk is en waarom je er niet van moet afwijken.:)

[/QUOTE]

Ja hou het op clean bulk of iets dergelijks.
Iets wat niet op een cut dieet lijkt.
Want telkens op dieet is ook niet goed natuurlijk.
En weer eens anders eten is ook lekker.
Dus probeer het met voldoende cardio, normaal te houden haha.
Tegen het nieuwe jaar, ga ik wel weer richting Cut.

Maar idd dat voedingsschema en er niet van afwijken, dat is het systeem.

Gelukkig loop ik tijdens de voorbereiding van me 10 km wedstrijd niet meer alleen in het donker maar in een groep.:)
Tot die tijd moet ik maar extra voorzichtig doen in me eentje in het donker.:eek:

ach, en anders neem je gewoon een honkbal knuppel mee, just in case...:D

Heerlijk, het word weer tijd voor speculaas en warme chocolademelk :P

Goedemorgen :)
Nou beter iets dan niets ;), tja... en van het donkere word je ook niet extra happy... ja dat mis ik ook wel. Fietstime begint ook langzamerhand over te gaan :(. Gisteren wilde ik ATB fietsen en het was heletijd mooi weer..totdat ik (natuurlijk) klaar was met school en in de buurt van Arnhem kwam...het begon de heletijd te regenen :(. Als het goed is word het vandaag beter weer met wat miezer...dan word het vanavond trappen met die benen :D :lol:

Jij suc6 straks met je benen en kuitjes, die zijn bij mij ook weer aan de beurt, maar die verplaats ik naar morgen als ik vandaag lekker ATB ga fietsen :D

Fijne dag :):):hello:

Jajaja ... de donkere dagen komen er weer aan. Voorlopig lukt het mij ook nog om buiten
te gaan lopen, maar eens de min temperaturen er weer gaan zijn ... ai ai ai.

Jajaja ... de donkere dagen komen er weer aan. Voorlopig lukt het mij ook nog om buiten

Ik vond dat altijd wel lekker in de kou..
Zo snel mogelijk naar een bepaald punt rennen, en omdat het steeds kouder werd, nog sneller terug rennen:D
En snel onder de douche haha

Het is maar goed dat je ook bokstraining doet, als ze je lastig vallen in het donker dan mep je je ze maar verrot :D

Ja, das altijd jammer van deze tijd van het jaar idd. Het is al donker als je opstaat, en het is al donker als je weer thuis komt van je werk :(
En buiten lopen in het donker is ook niks nee, je ziet niet goed waar je loopt/wat er misschien op de grond kan liggen, en tis toch ook minder veilig. Gelukkig heb je straks die groep om mee te lopen, en tot die tijd maar wat vaker op de loopband en in het weekend lekker overdag buiten hardlopen of zo?

:(

Het is maar goed dat je ook bokstraining doet, als ze je lastig vallen in het donker dan mep je je ze maar verrot :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nou moe... hou je niet van speculaas? Of chocomelk? Ah nu weet ik het: Je vind sinterklaas gewoon een enge pedofiel! :D

Ik ren 1000x liever in de winter dan in de zomer maar het is idd k*t als het zo snel donker is, misschien kun je een verlichtte looptrack ofzo opzoeken?

Hou juist heel veel van al dat Sinterklaas-voedsel zoals speculaas (vooral gevuld met amandelspijs) en chocola (chocolade pepernoten!!!)

Same here... :-(
Ik denk maar aan de sugar-rush die ik er van krijg (tegenwoordig nog erger omdat ik véél minder suiker eet), en dan laat ik die zoete rommel maar achterwege...

Hou juist heel veel van al dat Sinterklaas-voedsel zoals speculaas (vooral gevuld met amandelspijs) en chocola (chocolade pepernoten!!!)

Same here... :-(
Ik denk maar aan de sugar-rush die ik er van krijg (tegenwoordig nog erger omdat ik véél minder suiker eet), en dan laat ik die zoete rommel maar achterwege...

Ja ja, we zitten weer op ons stokpaardje :D
Ik heb net de fout begaan om er wel aan te beginnen :o I'm in heaven!

training dinsdag 6 oktober
schuine leg press:
12x105
8x125
8x135 (weet niet meer of dit al me record was of dat het iets met 125 was, voor het gemak is bij deze dit me PR :o)

squat
10x30
8x40
10x20 (sumo squat)

statisch lunges
8x20
10x20
8x24 (PR)

staande leg curl
15x5
10x10
10x10

zittende calf raises
Geen idee wat ik heb gedaan.:o

kuiten in de schuine legpress
3x15x85

crunch machine
15x20
15x30
12x30
8x35

Deze training was veel beter dan vorige week :D
Ik was in een $%$#^#:mad: bui en meestal train ik dan wel lekker.:roflol:
Het fietsen in de regen naar me gym was vandaag de druppel.(letterlijk :mad:)
Nu gaat het wel weer. :)

---------- Toegevoegd om 20:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:32 ----------

Ja hou het op clean bulk of iets dergelijks.
Iets wat niet op een cut dieet lijkt.
Want telkens op dieet is ook niet goed natuurlijk.
En weer eens anders eten is ook lekker.
Dus probeer het met voldoende cardio, normaal te houden haha.
Tegen het nieuwe jaar, ga ik wel weer richting Cut.

Maar idd dat voedingsschema en er niet van afwijken, dat is het systeem.
Clean bulken lijkt me een stuk beter dan alles eten wat los en vast zit.:)
HOeveel cardio doe je dan per week?

Ik sla ze wel met me vuist in elkaar.:cool:
Goedemorgen :)
Nou beter iets dan niets ;), tja... en van het donkere word je ook niet extra happy... ja dat mis ik ook wel. Fietstime begint ook langzamerhand over te gaan :(. Gisteren wilde ik ATB fietsen en het was heletijd mooi weer..totdat ik (natuurlijk) klaar was met school en in de buurt van Arnhem kwam...het begon de heletijd te regenen :(. Als het goed is word het vandaag beter weer met wat miezer...dan word het vanavond trappen met die benen :D :lol:

Jij suc6 straks met je benen en kuitjes, die zijn bij mij ook weer aan de beurt, maar die verplaats ik naar morgen als ik vandaag lekker ATB ga fietsen :D

Fijne dag :):):hello:
Jammer dat het fiets weer nu ook voorbij begint te gaan.:(
Heb je nog gefietst vandaag?

Tnx, alvast succes voor morgen!
Helaas wel. :(
Aai daar moet ik helemaal nog niet aan denken.;)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven