peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Dankje! Hoe gaat het trainen bij jou?
yeahhhh go go go

Ik bedoelde het weekend.Voedingsschema bedoel je toch? Loopt het vandaag niet goed, of al een tijdje? Je eet in ieder geval schoon! En je bent altijd superfanatiek, dus effe de teugels los kan toch geen kwaad? Gewoon zo weer terugpakken en weer lekker er tegenaan!
Zaterdag verliep wel helemaal 'schoon' maar doordat ik te laat wakker was heb ik wat minder gegeten dan zou moeten/ niet helemaal precies wat op het schema staat.
Zondag was het nog erger dus eigenlijk waren die aardappels wel goed om kwa cal. waarschijnlijk wel redelijk goed te zitten.
Ik beschouw dit momenteel maar als 'junk' omdat ik van mezelf even niet mag junken.De teugels zaten op vakantie los waardoor ze nu zo vast mogelijk zitten.

Uiteraard ga ik er weer tegenaan.

Daar kruip ik zeker weer terug inAls je idd maar weer terug netjes in je schema kruipt is der niks aan de hand.
Alleen niet te versoepelen, dat zou zonde zijn.
Ik zie het bij me zelf, eet af en toe wat lekker of meer, en doe nu cardio extra, maaruh dat dekt de schade niet zeg maar!
Maar ben dan ook niet op cut dieet.
Gewoon lekker je ding doen!!![]()
(zit er nu in verstopt
)Je bent zeker aan het clean bulken of eet je op onderhoud?
Wat jij zei deed ik vroeger ook, gelukkig ben ik er ondertussen mee gestopt.
Ik ben me nu beter bewust waarom een goed voedingsschemazo belangrijk is en waarom je er niet van moet afwijken.

Het slapen ging de laatste 2 dagen weer slecht door me eigen schuld.Dat ritme komt vanzelf wel goed als je het gewoon goed blijft aanhouden EN niet te laat naar bed.
Het komt inderdaad wel weer goed, als ik maar wel me best er voor doe.
HEt ligt vaak aan mezelf maar gelukkig gaat het met slapen wel steeds beter.
Nou dat weekend is al voorbij en rustdag..mwa niet echt
WEL een keer weer een leuk weekend (overdag) na tijden altijd het zelfde riedeltje (werken + sport en werken). Zaterdag rushdag --> rollercoasters @ Walibi
en gister lesgeven + trainen en daarna naar een beurs geweest in Duisburg ook erg gezellig.
Waren de achtbanen leuk? Klinkt als een gezellig weekend.![]()
Oef... het enige nare daaraan is het uit je bed gaan terwijl het dan zo koud is blegh![]()
Inderdaad het is veel te koud aan het worden, was het maar alweer zomer.
trainingen zien er goed uit
Dankje!
Nou hoe is je slaap nu? Gister een beetje op tijd naar bed gegaan zodat je vandaag die knal modus weer AAN kan switchen voor je zwemtraining?
Suc6 straks!

Vanavond ga ik weer op tijd slapen.

Knal modus stond vandaag niet echt on, gelukkig merkte ik daar tijdens het zwemmen niet zo veel van.
yeahhhh vitamine is goed voor Peetjuh.Hoioi, niets aan de hand toch een keertje aardappels> veel vitamine C
Jij hebt genoeg discipline om weer netjes verder te gaan, hoeven we ons geen zorgen om te maken.
![]()

Er is inderdaad niks aan de hand, helaas beschouw ik dit momenteel wel als 'junk' ook al is het helemaal niet zo slecht.
Wat lief dat je vindt dat jullie je geen zorgen hoeven te maken over mij.

Ik ben wel blij dat ik die motervatie ook alleen maar op vakantie kwijt raak en niet hier in Nederland.

Laatst bewerkt: