Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Dus....?
Nu moet je natuurlijk weer zo hard werken in de gym, eh?
Ben aan 't cutten, dus dat 'mag' ik niet eten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus....?
Nu moet je natuurlijk weer zo hard werken in de gym, eh?

Ik vond dat altijd wel lekker in de kou..
Zo snel mogelijk naar een bepaald punt rennen, en omdat het steeds kouder werd, nog sneller terug rennen
En snel onder de douche haha
Het is ook niet echt erg in de kou, vind het erger dat het donker is.
Ik doe nog maar 1x mee aan de bokstraining.Zal het helpen?Het is maar goed dat je ook bokstraining doet, als ze je lastig vallen in het donker dan mep je je ze maar verrot![]()

InderdaadJa, das altijd jammer van deze tijd van het jaar idd. Het is al donker als je opstaat, en het is al donker als je weer thuis komt van je werk
En buiten lopen in het donker is ook niks nee, je ziet niet goed waar je loopt/wat er misschien op de grond kan liggen, en tis toch ook minder veilig. Gelukkig heb je straks die groep om mee te lopen, en tot die tijd maar wat vaker op de loopband en in het weekend lekker overdag buiten hardlopen of zo

Jij liever dan ik.Ik ren 1000x liever in de winter dan in de zomer maar het is idd k*t als het zo snel donker is, misschien kun je een verlichtte looptrack ofzo opzoeken?

Allemaal erg lekker helaas.Hou juist heel veel van al dat Sinterklaas-voedsel zoals speculaas (vooral gevuld met amandelspijs) en chocola (chocolade pepernoten!!!)
![]()

Ikke is nu een beetje jaloers.Ja ja, we zitten weer op ons stokpaardje![]()
Ik heb net de fout begaan om er wel aan te beginnenI'm in heaven!

Verstandig.Same here... :-(
Ik denk maar aan de sugar-rush die ik er van krijg (tegenwoordig nog erger omdat ik véél minder suiker eet), en dan laat ik die zoete rommel maar achterwege...

*Zippie*;4247479[B zei:]Clean bulken lijkt me een stuk beter dan alles eten wat los en vast zit.[/B]
HOeveel cardio doe je dan per week?
Ik bulk nu al een tijdje, en hopelijk clean genoeg... Mijn bodyfat doet niet echt snel stijgen terwijl ik niet aan cardio doe....tnx.Nice Peej! Hard gewerkt weer
Zo is ut! Gewoon slaan!
Clean bulken lijkt me een stuk beter dan alles eten wat los en vast zit.
HOeveel cardio doe je dan per week?
Heb je geen Finse Piste ofzo in de buurt? In de zomer nam ik nogal eens de fiets om een
paar kilometers verder op zo'n piste te lopen.

Jij hebt de smaakt goed te pakken Peej
Goeie morgen trouwens!![]()

)

Goedemorgen,Lekkere training peetje!
Leuk dat je Grosje daar ook zag, wonen jullie bij elkaar in de buurt ofzo?
Goedemorgen trouwens![]()
Dat hou ik vandaag wel want met deze spierpijn hardlopen is niet verstandig.Rust is ook belangrijk!!
Dat maakt je volgende training weer een echte Knaller!![]()
een training, een bokstraining en dan nog even met Grosje kletsen?
Volgens mij woon je haast in de gym
Stevige trainingen meid. Doe je goed. Maar inderdaad, hou je rust ook wat in de gaten![]()
Normaal gesproken doe ik niet zo lang cardio na KT.
Weet zeker dat ze vandaag en morgen nog wel ff aan mij denken (auw auw)hey petra,
was leuk gisteren om weer ff te kletsen
ik had het ook druk met de andere dames dus was misschien af en toe wat afwezig.
Je weet, ik moet natuurlijk wel ff checke of ze de billen en benen training wel goed doenweet zeker dat ze vandaag en morgen nog wel ff aan mij denken (auw auw)
je ziet er goed uit hoor, zeker in verhouding met onze laatste ontmoeting (dat moet ergens in juni geweest zijn) je zit een stuk strakker in je vel dus wat je ook doet je doet het goed. Volhouden zo hoor.