Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hey Petra,
Was leuk gisteren om weer ff te kletsen
ik had het ook druk met de andere dames dus was misschien af en toe wat afwezig.
Je weet, ik moet natuurlijk wel ff checke of ze de billen en benen training wel goed doen :) Weet zeker dat ze vandaag en morgen nog wel ff aan mij denken (auw auw)
Je ziet er goed uit hoor, zeker in verhouding met onze laatste ontmoeting (dat moet ergens in juni geweest zijn) Je zit een stuk strakker in je vel dus wat je ook doet je doet het goed. Volhouden zo hoor.

Uiteraard moet je dat goed checken, ze zouden maar met hun knieen voorbij hun tenen gaan bij het squatten.............

Juist, heel belangrijk (meest gemaakte fout)
Nou daar heb ik op gelet hoor (OK soms zaten die billen in de weg)
Ik wil natuurlijk niet dat mijn 2 trainingsmaten geblesseerd raken

He actievelingetje! Mooi compliment van Grosje, dat ie al echt kon zien dat het cutten + vele trainen goed werkt. Misschien weer een keer een fotootje? Kunnen we je allemaal vertellen hoe goed het gaat :)

:wave::hello::wave2: Kom even gedag zeggen :)

• Topic Starter Topic Starter
hahaha:D, kijk dat is het begin door naar je eigen lichaam te luisteren;)
Volgende x kan je der weer keihard tegenaan haha.

En ik vanavond niet als ik nu niet ga slapen:zzz:
Dus dat ga ik maar doen dan:D
Morgen kan ik er dus weer keihard tegenaan.:D
Werk jij nou elke nacht of heb je wisseldiensten?
Ik weet dat je in de beveiliging zit maar het lijkt wel of je vooral s'nachts moet werken...
Hey Petra,
Was leuk gisteren om weer ff te kletsen
ik had het ook druk met de andere dames dus was misschien af en toe wat afwezig.
Je weet, ik moet natuurlijk wel ff checke of ze de billen en benen training wel goed doen :) Weet zeker dat ze vandaag en morgen nog wel ff aan mij denken (auw auw)
Je ziet er goed uit hoor, zeker in verhouding met onze laatste ontmoeting (dat moet ergens in juni geweest zijn) Je zit een stuk strakker in je vel dus wat je ook doet je doet het goed. Volhouden zo hoor.
Hey Grosje,

Dat was zeker leuk.
Begrijpelijk, ik dacht ook dat ze het misschien vervelend vonden dat ik er bij stond maar even later bleek dat ik zelfs mee had mogen doen.
Dankje, dit vind ik echt heel fijn om te horen. :o :o :o
Ik blijf zeker volhouden gezien ik nog een stuk strakker wil worden.:)
Uiteraard moet je dat goed checken, ze zouden maar met hun knieen voorbij hun tenen gaan bij het squatten.............
:roflol:
He actievelingetje! Mooi compliment van Grosje, dat ie al echt kon zien dat het cutten + vele trainen goed werkt. Misschien weer een keer een fotootje? Kunnen we je allemaal vertellen hoe goed het gaat :)
Zeker weten, ik ben ook echt blij dat het werkt.:D
Einde van het jaar zal ik zowiezo een fotootje plaatsen.:)
Vergeleken met me vorige foto is er weinig veranderd wat vooral door mijn vakantie komt.:o
Indien uit me eerst volgende of de meting erna blijkt dat ik cm's verloren ben of een lager vet% heb dan maak ik wel eerder een foto.;)
Kwa gewicht zit ik namelijk verdacht in de buurt van me vorige foto waardoor ik bijna zeker weet dat ik alleen nog maar de vakantie kilo's kwijt ben.:o
nee :( ;)
Hey :hello: Alles goed?

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Oeps ik was nog niet klaar met me vorige bericht, ff aanpassen dus.;)

Laatst bewerkt:
ayvtw9.png

Morgen kan ik er dus weer keihard tegenaan.:D
Werk jij nou elke nacht of heb je wisseldiensten?
Ik weet dat je in de beveiliging zit maar het lijkt wel of je vooral s'nachts moet werken...

Ik werk veel dat zowiezo haha, kan ik ook niks aan doen.
Heb toevallig nu 5 nachten, vanacht de laatste.
Normaal heb ik ook avonddiensten, voornamelijk.
Dag diensten komt zelfde voor.

Heb nu dus net getraind, ging wel lekker.
En om 22:00 uur ga ik richting werk en dan werk ik van 23:00 t/m 07:00.
Van de week had ik een dienst van 19:00 tot 07:00 haha:rolleyes:

Het scheelde niet veel of ik had vandaag toch gaan hardlopen.:o
Ik ben blij dat ik toch verstandig heb gedaan door vandaag alleen naar me werk, de stad en me huis te fietsen.:roflol:
Tot nu toe heb ik geen spierpijn in me schouders en traps waar ik echt verbaasd over ben gezien het de vorige bokstraining zo pijn deed.
Dit komt heel goed uit want morgen train ik weer schouders en traps.:D
Wel heb ik spierpijn in me rug ondanks ik meer aandacht aan me triceps had besteed gister.

Ik ben gister met creatine begonnen gezien ik dat nog in huis had liggen en ik niet wil dat het gaat verlopen.;)
Ik ben ooit zo naief geweest om het te kopen terwijl ik denk dat het meer effect heeft als je aan het bulken bent.
Toch heeft het me toendertijd geholpen dus ik ben wel benieuwd hoe ik er nu op reageer.

Wie weet wat het uithaalt? Misschien kan je net even nog wat meer uit je training halen! :)

Wie weet wat het uithaalt? Misschien kan je net even nog wat meer uit je training halen! :)
Wie weet kan ik dan eindelijk eens zwaarder squaten. :roflol:
Het is ook zo zonde om weg te gooien dus ben wel benieuwd wat ik er dit keer van ga merken.

Wie weet kan ik dan eindelijk eens zwaarder squaten. :roflol:
Het is ook zo zonde om weg te gooien dus ben wel benieuwd wat ik er dit keer van ga merken.

Stel je doet al een paar herhalingen meer dan is het al vooruitgang!!;)
Dan kan je de volgende x misschien wel iets zwaarder.

Weet niet of je het doet, maar je zou misschien eens sneller naar je Max setje toe gaan werken, om zo energie en kracht te besparen en winnen.
Zodat je op je top beter kan vlammen!!

Dan kan je straks Grosje eruit squatten! :D

Dat moet zo lukken!
ben nu pas een beetje van de spierpijn in mijn reet en benen af
Maandag beentjes gedaan en nu voel ik af en toe nog de spiertjes
Vroeger had je een serie over de bionische man met van die sterke benen (sprong zo over een muur van 10 meter hoog) Denk dat ik ook maar ff langs ga bij het ziekenhuis voor zo'n stel benen.

Dat moet zo lukken!
ben nu pas een beetje van de spierpijn in mijn reet en benen af
Maandag beentjes gedaan en nu voel ik af en toe nog de spiertjes
Vroeger had je een serie over de bionische man met van die sterke benen (sprong zo over een muur van 10 meter hoog) Denk dat ik ook maar ff langs ga bij het ziekenhuis voor zo'n stel benen.

Als je wilt, kijk even voor mij, misschien liggen er nog meer bruikbare onderdelen :D

• Like
Waarderingen: Sue
Eind van dit jaar pas foto....:(

(zucht - met zielige honden ogen...)

Dan pas....?

MAar eum... aangezien jij Grosje hebt gezien die natuurlijk op de vrouwtjes moest letten... Hoe deed Grosje het? Ik bedoel natuurlijk het trainen! Bleven zijn knietjes boven zijn teentjes? Of wat hij vooral zijn kaak- en oogspieren aan het trainen :p
:wave:
Hoest met je?

Ik trainde niet mee want had Maandag al het zelfde gedaan en ik verrotte van de spierpijn. Deze dames zouden eigenlijk maandag al met mij mee doen maar toen konden ze niet
Ik deed Woensdag Rug training (check mijn log) en daarna heb ik de dames ff laten werken.
Kortom ik heb alleen mijn oogspieren getraind:D

eyes.jpg

Ik trainde niet mee want had Maandag al het zelfde gedaan en ik verrotte van de spierpijn. Deze dames zouden eigenlijk maandag al met mij mee doen maar toen konden ze niet
Ik deed Woensdag Rug training (check mijn log) en daarna heb ik de dames ff laten werken.
Kortom ik heb alleen mijn oogspieren getraind:D
eyes.jpg
:eek::eek::eek::eek: Ik kan alleen maar naar het plaatje kijken...

wat zei je Grosje...?

Ja ik heb mijn ogen niet aan mijn zak zitten

laat ik daar maar geen plaatje van opzoeken

neeeeeeee niet doen, dat trek ik niet!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven