MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Moet je mij eens zien knipogen
of was het nou in oog knippen

eyeball1.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.002
pff k ben vanuit me werk naar huis gefietst om nu te hardlopen ipv direct naar me gym te gaan, heb ik er ondertussen geen zin meer in terwijl het nu nog licht is. :o

ff lekker weekend vieren joh
dat is ook wel eens fijn

• #1.004
hardlopen is ook onderdeel van me weekend gezien ik dan niet in het donker hoef te lopen.;)
Ik ga toch lopen want de zon begint zelfs ineens te schijnen. :D

• #1.005
;) ;) ;) ;)
Ik werk veel dat zowiezo haha, kan ik ook niks aan doen.
Heb toevallig nu 5 nachten, vanacht de laatste.
Normaal heb ik ook avonddiensten, voornamelijk.
Dag diensten komt zelfde voor.

Heb nu dus net getraind, ging wel lekker.
En om 22:00 uur ga ik richting werk en dan werk ik van 23:00 t/m 07:00.
Van de week had ik een dienst van 19:00 tot 07:00 haha:rolleyes:
Vandaar dat je hier vooral s'avonds, s'nachts en s'morgens vroeg post.:D
Jeetje het is maar waar je zin in hebt s'nachts.;)
Mooi zo dat je training lekker ging.
Dan kan je straks Grosje eruit squatten! :D
Nope, squaten is helaas niet mijn sterkste punt terwijl ik het wel 1 van de leukste oefeningen vind.:rolleyes:
Stel je doet al een paar herhalingen meer dan is het al vooruitgang!!;)
Dan kan je de volgende x misschien wel iets zwaarder.

Weet niet of je het doet, maar je zou misschien eens sneller naar je Max setje toe gaan werken, om zo energie en kracht te besparen en winnen.
Zodat je op je top beter kan vlammen!!
Klopt, je hoeft ook niet altijd in gewicht vooruit te gaan, paar herhalingen meer is ook goed.
Bedoel je dan dat ik bv direct na het opwarmen al 8x het gewicht moet pakken dat ik maximaal kan?
Of bedoel je dat ik dan een nog hoger gewicht moet nemen en dan bv maar 4/5 herhalingen moet doen?
Dat moet zo lukken!
ben nu pas een beetje van de spierpijn in mijn reet en benen af
Maandag beentjes gedaan en nu voel ik af en toe nog de spiertjes
Vroeger had je een serie over de bionische man met van die sterke benen (sprong zo over een muur van 10 meter hoog) Denk dat ik ook maar ff langs ga bij het ziekenhuis voor zo'n stel benen.
Nee Grosje, dat zal voorlopig niet gaan gebeuren.;)
JEetje de pijntjes blijven je maar achtervolgen.
Ik voel me billen ook nog van de training van dinsdag maar gelukkig is het nog wel te doen om te hardlopen.
Als je wilt, kijk even voor mij, misschien liggen er nog meer bruikbare onderdelen :D
:roflol:
Ik durf het haast niet te vragen, hoe gaat het met je blessures? :o

• #1.006
Eind van dit jaar pas foto....:(

(zucht - met zielige honden ogen...)

Dan pas....?

MAar eum... aangezien jij Grosje hebt gezien die natuurlijk op de vrouwtjes moest letten... Hoe deed Grosje het? Ik bedoel natuurlijk het trainen! Bleven zijn knietjes boven zijn teentjes? Of wat hij vooral zijn kaak- en oogspieren aan het trainen :p
:wave:
Hoest met je?

Mocht ik er voor die tijd beter uitzien dan me laatste foto dan post ik er wel weer 1.:p
Ik weet niet of het al door de creatine komt maar voor me gevoel heb ik een zwangerschapsbuikje en ben ik alleen met me achterkant een beetje tevreden.:o
Verder hou ik wel per direct op met klagen en ga ik nu naar me gym toe.:D

Grosje legt alles goed uit en houdt ze goed in de gaten.:)

Het gaat wel goed en met jou?

cool forummers die met elkaar trainen :)
Welke sportschool is het? wellicht kom ik ook eens een keertje langs :)

Iedereen is welkom hoor
Ja als we dat deden (bij elkaar gaan trainen) dan zou ik het echt druk krijgen :)
Wel heel gezellig hoor.
Petra en ik hebben maar 1x samen getraind maar ik denk trouwens ook dat ze een betere begeleiding krijgt bij de Kneet
Trouwens ik vind het logisch om de oefeningen goed uit te leggen.
Hoe leuk ik vrouwen ook vind om naar te kijken ik vind het aller leukste om goed met ze te trainen. Zou ik maar wat macho aanklooien dan merken ze dat echt wel (geen spierpijn) en dan zouden ze ook niet bij mij terug komen. Ik denk dat mijn leeftijd toch ook wel belangrijk is en ik babbel makkelijk dus ze zijn op hun gemak.
Of ik een goede trainer ben? Ik hoop het wel.

• #1.009
training vrijdag 9 oktober schouders, traps en kuiten
barbell press
4x8x20 (PR)

bent over dumbbell raise
3x8x6 (PR)

pec deck reverse
12x10
8x15
8x15

Dumbbell Lateral Raise
3x8x4

barbell shrug
12x20
10x24
10x30 (PR)

seated calf raises
15x20
15x20
15x25

cardio
Naar me werk fietsen beschouw ik maar niet meer als cardio anders lijkt het of ik echt gek ben.:o
Voor mijn maaltijd van 18.00 ben ik gaan hardlopen (5x intervallen 2 minuten hardlopen, 1minuut wandelen) wat ik op een redelijk rustig tempo heb gedaan.
Na me KT ben ik op de loopband de 'berg' voor me wedstrijd gaan oefenen.
Na 8 minuten was ik deze heftige interval helemaal zat en ben ik nog 7 minuten gaan intervallen zonder helling.(1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen)
Gelukkig is de 'berg' in werkelijk minder sT, zo niet dan gaat de laatste km van me wedstrijd erg zwaar worden.:roflol:

Ik ben weer helemaal tevreden over deze training.:D
Na me PR dummbell press van 8x8 van vorige week wou ik eens kijken of ik het nu ook met barbell kan, en met dezelfde reden heb ik nu ook voor het eerst barbell shrugs gedaan.:)
Verder ben ik wel een beetje gek dat ik voor me 'berg' training eerst ff calf raises ging doen.

Dikke training weer Peetjuh :thumb:

goeie trainingen 2 pr's in 1 training is niet slecht. goed bezig

Klopt, je hoeft ook niet altijd in gewicht vooruit te gaan, paar herhalingen meer is ook goed.
Bedoel je dan dat ik bv direct na het opwarmen al 8x het gewicht moet pakken dat ik maximaal kan?
Of bedoel je dat ik dan een nog hoger gewicht moet nemen en dan bv maar 4/5 herhalingen moet doen?

Ja.. sneller naar je max toe werken, dus grotere stappen qua gewicht bijv.

benchpress:

opwarmen.
10 x 50
10x 80
8x 100

Is maar een voorbeeld.
Maar wat ik wil zeggen, ik deed vroeger wel eens, met 5 of 10 kilo verhogen tot ik op me max zat.
Dat kost energie en kracht.
Toen ik grotere stappen ging maken, kwam de progressie snel.

• #1.013

goeie trainingen 2 pr's in 1 training is niet slecht. goed bezig
tnx mannen!

Ja.. sneller naar je max toe werken, dus grotere stappen qua gewicht bijv.

benchpress:

opwarmen.
10 x 50
10x 80
8x 100

Is maar een voorbeeld.
Maar wat ik wil zeggen, ik deed vroeger wel eens, met 5 of 10 kilo verhogen tot ik op me max zat.
Dat kost energie en kracht.
Toen ik grotere stappen ging maken, kwam de progressie snel.

Tnx voor je uitleg.
Voor de meeste oefeningen kan ik nog geen echte grote stappen maken.
Vaak zit ik al redelijk in de buurt van me max in me 1e werk set.
Zodra ik sterker ben zal ik igg wel grotere stappen gaan maken om uit te vinden of dit ook voor mij werkt.

Lekkere training Peetje, nieuwe pr's! Goed bezig :thumbs:

Zo'n interval dat je doet voor je maaltijd (5x2min hardl. en 1 min. rust) daar doe je iets van 15 tot 20 min. over ofzo?

Fijn weekend :D Nog plannen?

• #1.015
cool forummers die met elkaar trainen :)
Welke sportschool is het? wellicht kom ik ook eens een keertje langs :)
Dat is zeker cool.:)
Door de training met Grosje werd het me heel erg duidelijk dat ik echt bij een gym moest gaan trainen.

Iedereen is welkom hoor
Ja als we dat deden (bij elkaar gaan trainen) dan zou ik het echt druk krijgen :)
Wel heel gezellig hoor.
Petra en ik hebben maar 1x samen getraind maar ik denk trouwens ook dat ze een betere begeleiding krijgt bij de Kneet
Trouwens ik vind het logisch om de oefeningen goed uit te leggen.
Hoe leuk ik vrouwen ook vind om naar te kijken ik vind het aller leukste om goed met ze te trainen. Zou ik maar wat macho aanklooien dan merken ze dat echt wel (geen spierpijn) en dan zouden ze ook niet bij mij terug komen. Ik denk dat mijn leeftijd toch ook wel belangrijk is en ik babbel makkelijk dus ze zijn op hun gemak.
Of ik een goede trainer ben? Ik hoop het wel.
De begeleiding bij me gym is echt goed en ze vinden het allemaal leuk dat ik me met echte KT bezig hou ipv de "vrouwen" apparaten/oefeningen.
Ik vind dat jij ook goede uitleg geeft terwijl je niet eens een instructeur bent.;)
Ik was stiekem toendertijd zenuwachtig voor die training met jou maar al heel snel bleek dat dit nergens voor nodig was.:D

---------- Toegevoegd om 14:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:33 ----------

Lekkere training Peetje, nieuwe pr's! Goed bezig :thumbs:

Zo'n interval dat je doet voor je maaltijd (5x2min hardl. en 1 min. rust) daar doe je iets van 15 tot 20 min. over ofzo?

Fijn weekend :D Nog plannen?
Dankje PM.

Met de interval zelf was ik 15 minuten bezig, maar ik doe ervoor ook wel een warmingup en coolingdown.(Alhoewel daar zou ik wel extra aandacht aan mogen besteden af en toe hihi)

Dankje jij ook een fijn weekend!
Ik heb alleen maar train en huishoudelijke plannen dit weekend.
Vanavond had ik mee kunnen gaan stappen maar ik heb net gezegd dat ik de volgende keer wel mee ga.
Lekker rustig aan doen dus. :)
Heb jij nog plannen?

• #1.016
training zaterdag 10 oktober borst,biceps, 1 beenoefening, onderarmen en buik

bankdrukken
3x34+6x30 (dikke fail toen ik een poging deed 34 kilo te drukken :mad:)
8x30
8x30

incline dummbell press
8x10
10x10
8x10

incline fly's
12x6
10x7
8x8

leg extensions
10x30 (auw)
10x35 (nog meer auw)
10x40 (no pain no gain! :D)

dummbell curl
10x8 (volume PR)
10x8
12x8 (yeahh direct een nieuw volume PR :D )

dummbell concentration curl
3x8x6

wrist curl
15x5 (PR)

hammer curl
10x5
12x5
10x6

5x20 buikspieroefeningen op het matje.

cardio:
7 minuten 9 km/u lopen op een helling tussen de 1.5-3.
8 minuten zonder helling 1 minuut 12/u en 1 minuut 6 12/u
20 minuten crosstrainer

Ik had echt moeite met me borsttraining vandaag.:eek:
De leg extensions waren ook al zwaar dus ik kreeg het idee dat dit niet echt mijn dag zou gaan worden.
Gelukkig was hier tijdens de biceps en onderarmen niks meer van te merken.:D
De loopband was ook erg zwaar.:eek:
Toen ik klaar was hiermee sprak een man me aan: En nog zweet je bijna niet zei hij heel verbaasd. Dus ik reageerde maar dat ik niet zo snel zweet. (pff ik had het wel bloedwarm en was echt wel aan het zweten)
Ik ben blij dat ik niet zo erg zweet als hem heel zijn shirtje was doorweekt, dat vind ik altijd zo vies.:(

Zweet is niet er Peet, Dat doet iedereen
Buiten de sportschool mag je weer elegant doen ;)

training zaterdag 10 oktober borst,biceps, 1 beenoefening, onderarmen en buik

bankdrukken
3x34+6x30 (dikke fail toen ik een poging deed 34 kilo te drukken :mad:)
8x30
8x30

...

Ach, je moet die 34 kg wel een keer proberen, voor je er uberhaupt op kan failen, dus toch goed dat je 't geprobeerd hebt :)
Lekker veel PR's weer Peet, gaat goed!

Ook nog steeds actief met al die cardio van je, kan gewoon niet anders of er is al meer af dan alleen de vakantie-kilootjes ;)

• #1.020
Ach, je moet die 34 kg wel een keer proberen, voor je er uberhaupt op kan failen, dus toch goed dat je 't geprobeerd hebt :)
Lekker veel PR's weer Peet, gaat goed!

Ook nog steeds actief met al die cardio van je, kan gewoon niet anders of er is al meer af dan alleen de vakantie-kilootjes ;)
Ik heb een keer alleen 8x34 gedaan en ook met iemand die alleen maar achter me hoefde te staan zonder te helpen is het gelukt.
Daarom beschouw ik het toch maar als een fail.;)
Tnx!

Het zou best kunnnen dat er meer af is, ik vind het een beetje spannend want ik weet het zelf echt niet.:o
Ben wel weer zwaarder ineens maar dat moet haast wel van de creatine komen.
Dit zegt natuurlijk niet direct wat over me vet% maar toch kan ik er niet tegen dat ik weer 65 woog vanmorgen. :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven