grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vandaar dat je hier vooral s'avonds, s'nachts en s'morgens vroeg post.Ik werk veel dat zowiezo haha, kan ik ook niks aan doen.
Heb toevallig nu 5 nachten, vanacht de laatste.
Normaal heb ik ook avonddiensten, voornamelijk.
Dag diensten komt zelfde voor.
Heb nu dus net getraind, ging wel lekker.
En om 22:00 uur ga ik richting werk en dan werk ik van 23:00 t/m 07:00.
Van de week had ik een dienst van 19:00 tot 07:00 haha![]()

Nope, squaten is helaas niet mijn sterkste punt terwijl ik het wel 1 van de leukste oefeningen vind.

Klopt, je hoeft ook niet altijd in gewicht vooruit te gaan, paar herhalingen meer is ook goed.Stel je doet al een paar herhalingen meer dan is het al vooruitgang!!
Dan kan je de volgende x misschien wel iets zwaarder.
Weet niet of je het doet, maar je zou misschien eens sneller naar je Max setje toe gaan werken, om zo energie en kracht te besparen en winnen.
Zodat je op je top beter kan vlammen!!
Nee Grosje, dat zal voorlopig niet gaan gebeuren.Dat moet zo lukken!
ben nu pas een beetje van de spierpijn in mijn reet en benen af
Maandag beentjes gedaan en nu voel ik af en toe nog de spiertjes
Vroeger had je een serie over de bionische man met van die sterke benen (sprong zo over een muur van 10 meter hoog) Denk dat ik ook maar ff langs ga bij het ziekenhuis voor zo'n stel benen.

Als je wilt, kijk even voor mij, misschien liggen er nog meer bruikbare onderdelen![]()

Eind van dit jaar pas foto....
(zucht - met zielige honden ogen...)
Dan pas....?
MAar eum... aangezien jij Grosje hebt gezien die natuurlijk op de vrouwtjes moest letten... Hoe deed Grosje het? Ik bedoel natuurlijk het trainen! Bleven zijn knietjes boven zijn teentjes? Of wat hij vooral zijn kaak- en oogspieren aan het trainen
Hoest met je?

tnx mannen!goeie trainingen 2 pr's in 1 training is niet slecht. goed bezig
Klopt, je hoeft ook niet altijd in gewicht vooruit te gaan, paar herhalingen meer is ook goed.
Bedoel je dan dat ik bv direct na het opwarmen al 8x het gewicht moet pakken dat ik maximaal kan?
Of bedoel je dat ik dan een nog hoger gewicht moet nemen en dan bv maar 4/5 herhalingen moet doen?
Ja.. sneller naar je max toe werken, dus grotere stappen qua gewicht bijv.
benchpress:
opwarmen.
10 x 50
10x 80
8x 100
Is maar een voorbeeld.
Maar wat ik wil zeggen, ik deed vroeger wel eens, met 5 of 10 kilo verhogen tot ik op me max zat.
Dat kost energie en kracht.
Toen ik grotere stappen ging maken, kwam de progressie snel.
Dat is zeker cool.cool forummers die met elkaar trainen
Welke sportschool is het? wellicht kom ik ook eens een keertje langs![]()

De begeleiding bij me gym is echt goed en ze vinden het allemaal leuk dat ik me met echte KT bezig hou ipv de "vrouwen" apparaten/oefeningen.Iedereen is welkom hoor
Ja als we dat deden (bij elkaar gaan trainen) dan zou ik het echt druk krijgen
Wel heel gezellig hoor.
Petra en ik hebben maar 1x samen getraind maar ik denk trouwens ook dat ze een betere begeleiding krijgt bij de Kneet
Trouwens ik vind het logisch om de oefeningen goed uit te leggen.
Hoe leuk ik vrouwen ook vind om naar te kijken ik vind het aller leukste om goed met ze te trainen. Zou ik maar wat macho aanklooien dan merken ze dat echt wel (geen spierpijn) en dan zouden ze ook niet bij mij terug komen. Ik denk dat mijn leeftijd toch ook wel belangrijk is en ik babbel makkelijk dus ze zijn op hun gemak.
Of ik een goede trainer ben? Ik hoop het wel.

Dankje PM.Lekkere training Peetje, nieuwe pr's! Goed bezig
Zo'n interval dat je doet voor je maaltijd (5x2min hardl. en 1 min. rust) daar doe je iets van 15 tot 20 min. over ofzo?
Fijn weekendNog plannen?

)
)
)

training zaterdag 10 oktober borst,biceps, 1 beenoefening, onderarmen en buik
bankdrukken
3x34+6x30 (dikke fail toen ik een poging deed 34 kilo te drukken)
8x30
8x30
...

Lol, het hoort erbij maar bij die man was het iets te veel van het goede.Zweet is niet er Peet, Dat doet iedereen
Buiten de sportschool mag je weer elegant doen![]()

Ik heb een keer alleen 8x34 gedaan en ook met iemand die alleen maar achter me hoefde te staan zonder te helpen is het gelukt.Ach, je moet die 34 kg wel een keer proberen, voor je er uberhaupt op kan failen, dus toch goed dat je 't geprobeerd hebt
Lekker veel PR's weer Peet, gaat goed!
Ook nog steeds actief met al die cardio van je, kan gewoon niet anders of er is al meer af dan alleen de vakantie-kilootjes![]()