Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Kom op meid, misschien zijn je spieren nog moe van de vorige keer, toen had je immers wel 34kg gehaald. Van die 65kg is gewoon 2kg vocht :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.022
:o
Misschien moet ik toch de schouders of borst op een andere dag trainen en niet 2 dagen achter elkaar.
Het kan ook niet elke week even goed gaan dat vind ik ook niet erg.:)
Ik hoop dat je gelijk hebt dan is er niet zoveel aan de hand. :roflol:
Had ik maar nooit een nieuwe wegschaal gekocht dan was ik nu niet over me gewicht aan het zeuren. :mad:

:o
Misschien moet ik toch de schouders of borst op een andere dag trainen en niet 2 dagen achter elkaar.
Het kan ook niet elke week even goed gaan dat vind ik ook niet erg.:)
Ik hoop dat je gelijk hebt dan is er niet zoveel aan de hand. :roflol:
Had ik maar nooit een nieuwe wegschaal gekocht dan was ik nu niet over me gewicht aan het zeuren. :mad:

Dat heb je goed gezien meid.

Lijkt me ok, je kan ook eventueel vrijdag met zaterdag switchen.

Je hebt die oude weegschaal toch niet weggegooid hè? :D

Misschien kun je hier wat mee?

Volledig voorbeeldschema:

Maandag:

Borst:
Bench Press 10/8/6
Incline dumbbell Press 10/8/6
Flyes 8/8

Biceps:
dumbbell Curl 10/8/6
Seated dumbbell Curl 8/8
Preacher Curl 8/8

Dinsdag:

Quadriceps:

Squat 10/8/6
Leg Press 10/8/6
Leg Extensions 8/8/8

Hamstrings:
Romanian Deadlift 10/8/6

Kuiten:
Standing Calf Raises 25/22/20

Donderdag:

Schouders:
Military Press 10/8/6
dumbbell Side Raises 8/8/8
Bent-over Laterals 8/8/8
Triceps:
Close-grip Bench Press 10/8/6
French Press 8/8
Cable Pushdown 12/10/8

Vrijdag:

Onderrug:
Deadlift 8/6/6

Rug:
Barbell Rows 10/8/6
Wide-Grip Pulldown 10/8/6
Seated Cable Rows 10/8/6

Traps:
Dumbbell Shrugs 10/8/6

Algehele warming-up +-10min. op Crosstrainer en rekken en strekken.

• #1.027
Lijkt me ok, je kan ook eventueel vrijdag met zaterdag switchen.

Je hebt die oude weegschaal toch niet weggegooid hè? :D
Ik zat zelf ook al tussen vrijdag en zaterdag te twijfelen ;)

Nee ik heb de oude weegschaal kapot gemaakt :D(niet bewust)
Toen ik op mezelf ging wonen heb ik het een tijdje volgehouden om er geen te kopen en uiteindelijk kon ik het toch niet laten.:roflol:
Momenteel weet ik dat ik zwaarder kan gaan wegen en vervolgens maak ik me toch druk om niks.:o
Ik accepteer het maar dat ik in een week bijna 2 kilo ben aangekomen, aan me training en voeding kan het niet liggen.
Misschien kun je hier wat mee?

Volledig voorbeeldschema:

Maandag:

Borst:
Bench Press 10/8/6
Incline dumbbell Press 10/8/6
Flyes 8/8

Biceps:
dumbbell Curl 10/8/6
Seated dumbbell Curl 8/8
Preacher Curl 8/8

Dinsdag:

Quadriceps:

Squat 10/8/6
Leg Press 10/8/6
Leg Extensions 8/8/8

Hamstrings:
Romanian Deadlift 10/8/6

Kuiten:
Standing Calf Raises 25/22/20

Donderdag:

Schouders:
Military Press 10/8/6
dumbbell Side Raises 8/8/8
Bent-over Laterals 8/8/8
Triceps:
Close-grip Bench Press 10/8/6
French Press 8/8
Cable Pushdown 12/10/8

Vrijdag:

Onderrug:
Deadlift 8/6/6

Rug:
Barbell Rows 10/8/6
Wide-Grip Pulldown 10/8/6
Seated Cable Rows 10/8/6

Traps:
Dumbbell Shrugs 10/8/6

Algehele warming-up +-10min. op Crosstrainer en rekken en strekken.
Tnx, hier kan op paar dingen na wel wat mee.:)
Ik heb nl liever traps bij schouders en triceps bij rug.
Verder kan ik niet op maandag trainen dus die training moet ik wel op woensdag doen.
Op dinsdag moet ik benen trainen, zodat ik op vrijdag en zondag kan hardlopen.
Voor de rest wissel ik vaak oefeningen af doordat ik me niet echt aan 1 vast schema kan houden.

training zaterdag 10 oktober borst,biceps, 1 beenoefening, onderarmen en buik

bankdrukken
3x34+6x30 (dikke fail toen ik een poging deed 34 kilo te drukken :mad:)
8x30
8x30

incline dummbell press
8x10
10x10
8x10

incline fly's
12x6
10x7
8x8

leg extensions
10x30 (auw)
10x35 (nog meer auw)
10x40 (no pain no gain! :D)

dummbell curl
10x8 (volume PR)
10x8
12x8 (yeahh direct een nieuw volume PR :D )

dummbell concentration curl
3x8x6

wrist curl
15x5 (PR)

hammer curl
10x5
12x5
10x6

5x20 buikspieroefeningen op het matje.

cardio:
7 minuten 9 km/u lopen op een helling tussen de 1.5-3.
8 minuten zonder helling 1 minuut 12/u en 1 minuut 6 12/u
20 minuten crosstrainer

Ik had echt moeite met me borsttraining vandaag.:eek:
De leg extensions waren ook al zwaar dus ik kreeg het idee dat dit niet echt mijn dag zou gaan worden.
Gelukkig was hier tijdens de biceps en onderarmen niks meer van te merken.:D
De loopband was ook erg zwaar.:eek:
Toen ik klaar was hiermee sprak een man me aan: En nog zweet je bijna niet zei hij heel verbaasd. Dus ik reageerde maar dat ik niet zo snel zweet. (pff ik had het wel bloedwarm en was echt wel aan het zweten)
Ik ben blij dat ik niet zo erg zweet als hem heel zijn shirtje was doorweekt, dat vind ik altijd zo vies.:(

:roflol: hahaha ja idd. helemaal waar...al zouden zij dat niet zo erg vinden --> Peetje in een doorweekte stinky shirt ;) :p

Maaree lekkere training toch! Ondanks die fail... ik bedoel je hebt het wel zonder hulp gedaan...en gewoon zo rustig opbouwen. De volgende keer doe je er 12 ;).

Het is wel een goed idee zoals Porterhouse ook al zei + jezelf ;) om de borst/schouders niet achter elkaar te doen of misschien op 1 dag. Gaat bij mij wel goed. Je hebt ook al een mooi vb schema gekregen dus komt vast goed :thumbs: :)

Ik zat zelf ook al tussen vrijdag en zaterdag te twijfelen ;)

Nee ik heb de oude weegschaal kapot gemaakt :D(niet bewust)
Toen ik op mezelf ging wonen heb ik het een tijdje volgehouden om er geen te kopen en uiteindelijk kon ik het toch niet laten.:roflol:
Momenteel weet ik dat ik zwaarder kan gaan wegen en vervolgens maak ik me toch druk om niks.:o
Ik accepteer het maar dat ik in een week bijna 2 kilo ben aangekomen, aan me training en voeding kan het niet liggen.

Tnx, hier kan op paar dingen na wel wat mee.:)
Ik heb nl liever traps bij schouders en triceps bij rug.
Verder kan ik niet op maandag trainen dus die training moet ik wel op woensdag doen.
Op dinsdag moet ik benen trainen, zodat ik op vrijdag en zondag kan hardlopen.
Voor de rest wissel ik vaak oefeningen af doordat ik me niet echt aan 1 vast schema kan houden.

Lats, traps + delts is imo ook een heerlijke combo!

• #1.030
:roflol: hahaha ja idd. helemaal waar...al zouden zij dat niet zo erg vinden --> Peetje in een doorweekte stinky shirt ;) :p

Maaree lekkere training toch! Ondanks die fail... ik bedoel je hebt het wel zonder hulp gedaan...en gewoon zo rustig opbouwen. De volgende keer doe je er 12 ;).

Het is wel een goed idee zoals Porterhouse ook al zei + jezelf ;) om de borst/schouders niet achter elkaar te doen of misschien op 1 dag. Gaat bij mij wel goed. Je hebt ook al een mooi vb schema gekregen dus komt vast goed :thumbs: :)
haha :roflol: met een wit shirtje zeker aan.;)
Woensdag probeer ik het gewoon weer opnieuw haha.
Ik denk toch dat ik me kwa spiergroep indeling me toch aan het schema van PH ga houden.:)
Lats, traps + delts is imo ook een heerlijke combo!
Die combi zal vast ook niet verkeerd zijn.:)

• #1.031
Ik ga zo lekker hardlopen zodra ik klaar ben met een route berekenen dat ongeveer 5.5 km is.
Zal wel een beetje afzien worden want lopen met borst spierpijn was de vorige keer best vervelend.:roflol:
Verder ben ik benieuwd of me lichaam het niet erg vindt om 3 dagen achter elkaar te lopen.
Volgens hardloop sites kun je beter steeds 1 dag rust nemen.:o

Ik ga zo lekker hardlopen zodra ik klaar ben met een route berekenen dat ongeveer 5.5 km is.
Zal wel een beetje afzien worden want lopen met borst spierpijn was de vorige keer best vervelend.:roflol:
Verder ben ik benieuwd of me lichaam het niet erg vindt om 3 dagen achter elkaar te lopen.

3 dagen achter elkaar lopen kan prima, wel goed blijven luisteren naar je lichaam! Als je bv last van knie/enkel krijgt, ff 2 daagjes rust bv..
Maar snap het niet van die borst spierpijn, heb je geen sport bh's ofzo dan voor tijdens het joggen? Anders kan het best eens vervelend zijn lijkt me :P

• #1.033
3 dagen achter elkaar lopen kan prima, wel goed blijven luisteren naar je lichaam! Als je bv last van knie/enkel krijgt, ff 2 daagjes rust bv..
Maar snap het niet van die borst spierpijn, heb je geen sport bh's ofzo dan voor tijdens het joggen? Anders kan het best eens vervelend zijn lijkt me :P
Mooi zo dan komt het waarschijnlijk straks wel goed en als het nodig is neem ik wel weer rust.:)
Zag op de buienrader dat het zou gaan regen dus heb het lopen ff uitgesteld.:o

Ik heb wel sport bh's dat is ook echt nodig voor joggen maar de pijn zit boven me bh.;)
Spierpijn op de plek die jij bedoeld heb ik nog nooit gehad, alleen erboven dus.:p :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Tot 13:50 is het droog! (volgens weeronline)
Ik ga nu echt lopen. :roflol:

Mooi zo dan komt het waarschijnlijk straks wel goed en als het nodig is neem ik wel weer rust.:)
Zag op de buienrader dat het zou gaan regen dus heb het lopen ff uitgesteld.:o

Ik heb wel sport bh's dat is ook echt nodig voor joggen maar de pijn zit boven me bh.;)
Spierpijn op de plek die jij bedoeld heb ik nog nooit gehad, alleen erboven dus.:p :roflol:

---------- Toegevoegd om 12:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:10 ----------

Tot 13:50 is het droog! (volgens weeronline)
Ik ga nu echt lopen. :roflol:

Ok, zelfde spierpijn als wij (mannen) hebben in de borst dus.., echter ondervind ik nooit echt problemen met joggen dan..

Ja, gewoon rust nemen wanneer je aanvoelt dat je het nodig hebt, en dan ook nemen ;)

Loopze! :thumbs:

ps: handig he, die buienradar :D

Is dit een optie?
di: benen
woe: borst/biceps
do: rust
vrij: schouders/traps
za: rug/triceps
zo:rust

Meestal gebruik je bij oefeningen voor borst ook je schouders en triceps, die moet je dus clusteren en op dezelfde dag doen met minimaal 4 dagen ertussen zodat je spieren kunnen rusten en groeien.
Ik zou je traps samen doen met je rug.

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

3 Dagen achter elkaar lopen is helemaal niet goed, hoe minder je zelf weegt hoe minder snel je daar achter gaat komen maar alles moet gewoon rust hebben.

Meestal gebruik je bij oefeningen voor borst ook je schouders en triceps, die moet je dus clusteren en op dezelfde dag doen met minimaal 4 dagen ertussen zodat je spieren kunnen rusten en groeien.
Ik zou je traps samen doen met je rug.

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

3 Dagen achter elkaar lopen is helemaal niet goed, hoe minder je zelf weegt hoe minder snel je daar achter gaat komen maar alles moet gewoon rust hebben.

Dat zeg ik toch.., af en toe ff 2 daagjes rust pakken.. :rolleyes:
En hoe minder je weegt, des te minder rust heb je nodig, je belast je gewrichten immers minder zwaar, dan iemand die bv 25kg zwaarder weegt!

Zolang je goed rust neemt en lekker op het eten let kan dat best meis, goed bezig! Kwarkie trots! ;)

Khad het zelfd w.b. schouders. Ik deed benen en schouders altijd tegelijk op 1 dag, maar mn benen training is al zwaar en lang genoeg.
heb nu;
- benen
- borst, triceps
- rug, biceps
- schouders

hoe ging het hardlopen trouwens?

Khad het zelfd w.b. schouders. Ik deed benen en schouders altijd tegelijk op 1 dag, maar mn benen training is al zwaar en lang genoeg.
heb nu;
- benen
- borst, triceps
- rug, biceps
- schouders

Veel wel in een keer als je alle been oefeningen doet, een andere dag kun je het toch combineren met schouders en niet alle toestellen pakken is maar een voorbeeld.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven