XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Khad het zelfd w.b. schouders. Ik deed benen en schouders altijd tegelijk op 1 dag, maar mn benen training is al zwaar en lang genoeg.
heb nu;
- benen
- borst, triceps
- rug, biceps
- schouders

Zou je de beentjes niet tussen B,T en R,B doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.043
Ok, zelfde spierpijn als wij (mannen) hebben in de borst dus.., echter ondervind ik nooit echt problemen met joggen dan..

Ja, gewoon rust nemen wanneer je aanvoelt dat je het nodig hebt, en dan ook nemen ;)

Loopze! :thumbs:

ps: handig he, die buienradar :D
Wat fijn dat jij geen problemen ondervind.

Normaal gesproken loop ik niet 3 dagen achter elkaar.
Kwam eigenlijk vooral doordat ik geen plannen had dit weekend.

Heel handig, het had wel zonde geweest als ik precies in de regen had moeten lopen terwijl het de meeste momenten vandaag droog was.:D

Meestal gebruik je bij oefeningen voor borst ook je schouders en triceps, die moet je dus clusteren en op dezelfde dag doen met minimaal 4 dagen ertussen zodat je spieren kunnen rusten en groeien.
Ik zou je traps samen doen met je rug.
Als ik ga clusteren kan ik niet meer 4x per week KT doen tenzei ik spiergroepen 2x per week ga trainen.
Me oude schema maandag: borst/triceps, dinsdag: benen/kuiten woensdag :rug/biceps en vrijdag: schouders/traps en zaterdag: benen/kuiten ging ook altijd goed.

---------- Toegevoegd om 13:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

3 Dagen achter elkaar lopen is helemaal niet goed, hoe minder je zelf weegt hoe minder snel je daar achter gaat komen maar alles moet gewoon rust hebben.
hardlopen is best wel belastend voor die spieren vergeleken met andere cardio vormen dus ik snap wel waarom ze het op hardloopsites over 1 dag rust hebben.
Zolang je goed rust neemt en lekker op het eten let kan dat best meis, goed bezig! Kwarkie trots! ;)
Dat kon maar 1x kwarkie. Kwarkie trots :eek: :o
hoe ging het hardlopen trouwens?
vergeleken met een slak best goed :roflol:

staat niet op juiste volgorde btw ;)

Waarom zou je traps uberhaupt trainen? Ik zelf vind het bij vrouwen niet mooi als die zo groot worden. Daarbij gaan je schouders dan kleiner lijken.. Tevens worden je traps genoeg geactiveerd bij gevarieerde rugtraining..

Waarom zou je traps uberhaupt trainen? Ik zelf vind het bij vrouwen niet mooi als die zo groot worden. Daarbij gaan je schouders dan kleiner lijken.. Tevens worden je traps genoeg geactiveerd bij gevarieerde rugtraining..

paar setjes shrugs is niks mis mee.

Laatst bewerkt:
  • #1.048
Vandaag bleek dat 3 dagen achter elkaar lopen echt te veel is voor mij.
Al direct waren mijn kuiten gevoelig waardoor ik niet vooruit leek te gaan.
Ongeveer 3.5 km km heb ik het kunnen volhouden en vanaf toen ben ik gaan wandelen en af en toe weer stukjes lopen.
Toch ben ik blij dat ik in heel langzaam tempo doorgegaan ben zodat ik deze week toch 2x buiten heb getraind.

Morgen train ik weer 2x binnen in het zwembad.:D

Haha, toch goed doorgezet!

Succes met zwemmen.:)

Omdat je anders constant je UB traint.

ah jah, natuurlijk (lekker onnozel) met benen ertussen heb je beter herstel... gesnopen :thumbs:

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:47 ----------

+1

Ik train overigens ook geen traps, pak ze met schouders genoeg mee, en God heeft mij gelukkig gezegend met nette trappies duzze...

• #1.051
Onwetendheid waarschijnlijk, dacht dat dit er gewoon bij hoort(igg 1 soort shrug oefening)
Wat je nu zegt daar was ik me niet eens bewust van.:eek:
Ik wil geen klein lijkende schouders, ze zijn al zo klein.:( ;)

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:01 ----------

Ik train overigens ook geen traps, pak ze met schouders genoeg mee, en God heeft mij gelukkig gezegend met nette trappies duzze...
Jij blij dat god wel lief voor jou is en niet voor mij. :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:02 ----------

Haha, toch goed doorgezet!

Succes met zwemmen.:)
Dankje.
Dat kan ik momenteel wel gebruiken als me spierpijn morgen niet minder is geworden.
Gelukkig kan ik mezelf troosten met de gedachte --> no pain no gain!.
Die zin zat tijdens het hardlopen ook steeds in me hoofd. :o

+1 Geef mij maar brede schouders!

Vandaag bleek dat 3 dagen achter elkaar lopen echt te veel is voor mij.
Al direct waren mijn kuiten gevoelig waardoor ik niet vooruit leek te gaan.
Ongeveer 3.5 km km heb ik het kunnen volhouden en vanaf toen ben ik gaan wandelen en af en toe weer stukjes lopen.
Toch ben ik blij dat ik in heel langzaam tempo doorgegaan ben zodat ik deze week toch 2x buiten heb getraind.

Morgen train ik weer 2x binnen in het zwembad.:D

Die Duracel batterij werkt goed hè :roflol:
Veel plezier met zwemmen Peet!

kwark met choco whey :D

ik ga je logje ook eens wat vaker bekijken ;)

• #1.054
Het enige nadeel is dat je steeds je taille moet laten innemen als je een nieuw shirtje koopt :D

• #1.056
Het enige nadeel is dat je steeds je taille moet laten innemen als je een nieuw shirtje koopt :D
:roflol: Ach na al die jaren ben ik er ondertussen wel achter dat ik steeds een nieuw kleding koop dilema oploop.:o
De laatste tijd ging het wel goed gelukkig.Ik ben benieuwd met hoeveel zakken kleding ik zaterdag terug kom uit Amsterdam.:D

:roflol: Ach na al die jaren ben ik er ondertussen wel achter dat ik steeds een nieuw kleding koop dilema oploop.:o
De laatste tijd ging het wel goed gelukkig.Ik ben benieuwd met hoeveel zakken kleding ik zaterdag terug kom uit Amsterdam.:D

:roflol: hmmmm... dure hobby heur ;)

haha geef mij ook maa n credit card van 'n rijk iemand.. voor 'n paar uurtjes maar :)

Ik hou niet zo van shoppen (uitzondering denk ik :D)
als ik kleren wil kopen, wil ik het szm, het liefst meteen in de 1e winkel en als het kan zonder te passen :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven