- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dankje.Lekkere training Peet, daar mag je idd zeker tevreden over zijn!
Ga je ochtend cardio doen morgen, of gewoon 'lekker' na je werk.
Hmmm sportmassage, ikke jaloers![]()

Dankje.
Dat is een hele goede vraag.
Zoals het nu met me benen gaat is wandelen al te veel gevraagd.
Maarja ik wil mezelf niet laten kennen dus wil toch iets zwaarders doen dan dat.

50 voelt nog als ver weg

50 voelt nog als ver weg
Volgens deze instructeur zou ik 2 herhalingen van 40 zelf kunnen, dat is er al 1 meer dan voor mijn vakantie.
Hij beweerde dat hij bijna niet hielp en het goed gaat, maar het voelde alsof hij wel flink hielp.![]()

Ze zijn lang niet meer zo gesloopt geweest.Haha, erg he als je benen nog zo gesloopt aanvoelen dat je zelfs niet eens wilt opstaan omdat dat teveel 'pijn' doet![]()
Kan je ze wel lekker loslopen als je toch cardio gaat doen, voelt meestal wel fijn.

Bedoel je met loslopen wandelen of hardlopen?
Officieel was het de bedoeling om op donderdag te gaan hardlopen maar in de praktijk verschuif ik het steeds naar vrijdag door me benentraining.
en ik.

Zie gewoon eerst de 40'ers hoger in de reps te krijgen, dan heb je een nieuwe basis. Als dat gelukt ik ga je de 50 ff breken, en dat lukt je!

Je bent anders net een stukje dichter in de buurt ervan dan mij zag ik net in je log.50 voelt voor mij al eeuwen nog als ver weg![]()
Als je wilt weten hoeveel reps je zelf kan, vraag je spotter dan of hij pas begint met helpen op het moment dat jij de bar zelf echt niet meer omhoog krijgt, dus op het punt dat je zelf echt stil valt in de opgaande beweging.

Ik voel het morgen wel aan dan.Ah, dat heb je goed gedaan dan
Dat kan je natuurlijk zelf kiezen of aanvoelen, of je gaat wandelen, of hardlopen (of een combi).
Of misschien fietsen, das ook wel lekker als je nog echt veel spierpijn hebt, maar toch graag cardio wilt doen.

Laten we eerst beginnen met de 34'ers hoger te krijgen, de 40'ers komen nog wel.Zie gewoon eerst de 40'ers hoger in de reps te krijgen, dan heb je een nieuwe basis. Als dat gelukt ik ga je de 50 ff breken, en dat lukt je!

Hehe

Dat valt best mee.
Wat mij helpt is een setje dat je niet kan (40kg lukt je al, dus 45kg) alleen negatieve herhalingen te doen: spotter haalt 'm omhoog, jij doet alleen de neerwaartse beweging.
...van een setje negatief kun je trouwens ook flink spierpijn krijgen!![]()