AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.721
Nog ff Peet, je hebt al een ideaal bf percentage bereikt, nu nog de puntjes op de i!
Ik zie jou volgend jaar al flaneren over het Scheveningse strand :D, zal je Grosje ook wel tegenkomen :roflol:
Dat ga ik zeker doen.
Vanaf zondag ben ik weer streng en dan junk ik alleen nog 1e kerstdag en oud en nieuw.
Anders gaat het niet goed komen met de puntjes. :roflol:
Ow? ik ben meestal op een rustiger strand te vinden waardoor ik Grosje misloop.:(
:o Voor het einde van het jaar komt er wel een foto.

• #1.722
Zucht vandaag heb ik al iets te veel in de spiegel gekeken en kan Sue nu toch gelijk geven dat ik zelf wel slank ben.:o
Ik weet dat ze dit niet zomaar zegt en nu zie ik het toch wel in.
Nu ga ik me armen, buik en kuiten trainen en daarna een panty kopen voor het kerstfeest of als ik er zin in heb een nieuw out fit.
Die draag ik nooit maar op een kerstfeest kan ik het niet maken om in me blote benen te komen. :roflol:
Ik ben goed in panty's kapot maken. :p

Laatst bewerkt:
Zucht vandaag heb ik al iets te veel in de spiegel gekeken en kan Sue nu toch gelijk geven dat ik zelf wel slank ben.:o
Ik weet dat ze dit niet zomaar zegt en nu zie ik het toch wel in.
Nu ga ik me armen, buik en kuiten trainen en daarna een panty kopen voor het kerstfeest of als ik er zin in heb een nieuw out fit.
Die draag ik nooit maar op een kerstfeest kan ik het niet maken om in me blote benen te komen. :roflol:
Ik ben goed in panty's kapot maken. :p

Mooi slank ben je zeker meid;)
Ja leuk, nieuwe outfit kopen!!
Pantys zijn ook niet aan mij besteed, sloop ze ook na 1x dragen :D
en het zit ook nog es voor geen meter..
En doe ik het niet dan mijn mannetje wel haha :o
als er een klein laddertje in zit

Laatst bewerkt:
Stelletje pantyslopers, gedraag jullie nou eens als dametjes!
Je weet toch dat je ze niet moet dragen als je op de racefiets zit ;)

Leggings en mayo's gaan een stuk langer mee...daarom heb ik die altijd aan :D

Prettig weekend :hello:

Ja foto's altijd leuk!!
En panty's, same here..ik weet niet hoe al die ladders er in komen maar eind van de avond kan ik ze altijd weg gooien..grrr hahahaha tis gewoon niet gemaakt voor vrouwtjes zoals wij...heb je ze niet met staaldraad??!!:D:D

Laatst bewerkt:
  • #1.726
Ik weet niet hoe het mogelijk is, mijn panty heeft het overleefd.:D
Zelf draag ik geen leggings Jerney en aan een mayo had ik niet gedacht.
Ik heb 2x Paela (geen idee of ik het goed schrijf ), 2 mini sate stokjes, 3 gamba's en 3 mini gebakjes gejunkt.
Op die gebakjes na heb ik me erg ingehouden.

Doordat ik vandaag weer nog niet zo lang wakker ben gaat het me net als gister niet lukken om al me maaltijden te eten, anders moet ik veel te laat naar bed vannacht.

Vandaag ga ik weer joggen en ook nog een beetje wandelen.
Gister had ik geen tijd meer voor mijn cardio.
Ik word elke keer meer fan van mijn aparte armen dag waardoor ik gister weer 2 PR's heb gehaald.
10x26 met smal bankdrukken en 12x17.5 barbell curls.(met EZ-bar )
Best grappig want in het begin vond ik armen trainen niet zo leuk en nu heb ik totaal geen problemen met een aparte armen dag.:p

Zoals jullie merken blijf ik toch wel regelmatig me log bij houden terwijl ik minder zou gaan posten.:roflol:
Het lukt me gewoon niet om niks te posten maar ik heb al een beetje kostbare tijd gewonnen door weinig op msn te zijn bijvoorbeeld. ;)

Je bent echt braaf geweest met je eten zeg, netjes!
Ook al lekker getraind...
Gefeliciteerd met je PR's, ik heb net ook armen schouders getraind...heb al een hele berg was weggestreken :D

Fijne avond nog!

• #1.728
Ik ben een heel braaf meisje.;) :roflol:
Dankje!
haha goed bezig geweest.Erg last van spierpijn?:D

Fijne maandag! Het is weer voorbij en veel te snel weer..:(

Laatst bewerkt:
:D Spiepijn? auw.
Wat staat er vandaag op de planning peet?
Fijne dag ;)

• #1.730
k heb nog steeds wat spierpijn in me rug van de training van vrijdag met me trainster.
Verder nog een beetje in me kuiten, voor de rest ben ik spierpijn vrij
In me biceps had ik wel spierpijn maar niet in mijn triceps….

Borst,buik en cardio :D
Jij ook!

• #1.733
Ik heb er weer een goede borst training opzitten.
Weet nog wel dat ik een maand geleden moeilijkheden had met de incline dummbell press met me trainster en gister deed ik alle setjes zelf zonder spotter.
Volgende week ga ik borst weer samen trainen.:D
Helaas denk ik dat vanavond ff de laatste benen training met me trainster gaat worden want volgende week start me hardloop cursus.
Soms zal ik nog wel benen met haar blijven doen maar elke week kan ik niet handelen.:o

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:09 ----------

ik ben heel ff spierpijn vrij.:eek: :fuu:

Ik heb er weer een goede borst training opzitten.
Weet nog wel dat ik een maand geleden moeilijkheden had met de incline dummbell press met me trainster en gister deed ik alle setjes zelf zonder spotter.
Volgende week ga ik borst weer samen trainen.:D
Helaas denk ik dat vanavond ff de laatste benen training met me trainster gaat worden want volgende week start me hardloop cursus.
Soms zal ik nog wel benen met haar blijven doen maar elke week kan ik niet handelen.:o

---------- Toegevoegd om 08:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:09 ----------

ik ben heel ff spierpijn vrij.:eek: :fuu:

Als je er ook nog bij gaat hardlopen dan worden je beentje wel extra lekker aangepakt in zo'n week zeg :thumbs:

• #1.736
Als je er ook nog bij gaat hardlopen dan worden je beentje wel extra lekker aangepakt in zo'n week zeg :thumbs:
Dat inderdaad wel.
Helaas ben ik met hardlopen nogal blessure gevoelig en toch vind ik het heerlijk om te doen.:D
Ik hoop dat ik me benen zo zwaar mogelijk kan blijven trainen en het toch af en toe mogelijk is om ze samen met me trainster te trainen.

Zeker, ik moest het maar nooooit meer doen :roflol:
:roflol: Heel verstandig van je!

• #1.737
Het geen spierpijn hebben was maar tijdelijk.:roflol:
Vanavond heb ik zelf benen getraind voor het eerst in 3 weken zonder me trainster.
Damn ze heeft echt blijkbaar goede invloed op me want het ging in me eentje beter dan ooit.:D
Fijn om te weten dat ik nu ook zelf in staat ben om tevreden te zijn over me benen training.
Ik heb ook weer lunges gedaan met dummbells maar ben overgegaan op statische omdat ik dan denk dat ik minder snel een verkeerde beweging kan maken.

Dieeten gaat weer goed gelukkig.:D

Ik zou er wel voor zorgen dat je naast je hardloop trainingen wel leg extensions (normale en duck stand) blijft doen. Hier waarom.. Tijdens het hardlopen gebruik je veel je buitenste bovenbeenspieren, maar minder de binnenste (druppel).. Door de extension erin te houden, creeer je een balans in je bovenbeenspier voor de toekomst, wanneer je evt het podium op wilt..

Succes, overleg het anders even met Sas.. Kijk hoe zij hier over denkt..

• #1.739
Ik stop niet met benen trainen maar indien nodig pas ik me training aan en train ze niet elke week meer met Sas vanwege de langdurige spierpijn die ze veroorzaakt.;)
De leg extension hou ik er wel in.
tnx voor je uitleg.

Dankje, ik zal het vragen.

• #1.740
Gister ging mijn schouder training lekker.
Met cardio begin ik het wel zwaar te krijgen de laatste tijd.
Gelukkig doe ik het niet voor niks want de weegschaal gaf 60.9 aan.:D

Vandaag ga ik naar me werk wandelen(verder spoor ik wel hoor :o) en voor de rest alleen werken en het huishouden doen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven