Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gister ging mijn schouder training lekker.
Met cardio begin ik het wel zwaar te krijgen de laatste tijd.
Gelukkig doe ik het niet voor niks want de weegschaal gaf 60.9 aan.:D

Vandaag ga ik naar me werk wandelen(verder spoor ik wel hoor :o) en voor de rest alleen werken en het huishouden doen.

lopen? hoever moet je? :eek: wel relax nu er lekker sneeuw ligt :D kan je af en toe iemand even verrassen met een balletje :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.742
lopen? hoever moet je? :eek: wel relax nu er lekker sneeuw ligt :D kan je af en toe iemand even verrassen met een balletje :D

Ik heb er ongeveer 35/40 minuten over gedaan, ik weet niet precies hoever het is in KM´s.
Het was zelfs lekker weer om te lopen.:D
Ik heb niemand verrast en niemand heeft mij verrast. :roflol:

Ik heb er ongeveer 35/40 minuten over gedaan, ik weet niet precies hoever het is in KM´s.
Het was zelfs lekker weer om te lopen.:D
Ik heb niemand verrast en niemand heeft mij verrast. :roflol:

Mooi lange tippel gehad zeg maar idd wel lekker, heb jij je ochtend cardio al gehad:D

Ben zelf net wel ff verrast hier achter mijn pc.. :mad: Kreeg een hand sneeuw in mijn trui :( liep me de broek in man haha bah! Dat krijgt diegene natuurlijk met rente terug :brew: weet alleen nog nie hoe :D

Ook saai... gewoon een balletje smijten joh! Lachen!

• #1.745
Mooi lange tippel gehad zeg maar idd wel lekker, heb jij je ochtend cardio al gehad:D

Ben zelf net wel ff verrast hier achter mijn pc.. :mad: Kreeg een hand sneeuw in mijn trui :( liep me de broek in man haha bah! Dat krijgt diegene natuurlijk met rente terug :brew: weet alleen nog nie hoe :D

Zo is het en straks me avond cardio. :p

:roflol: Dat is grappig. Op wat voor manier heb je wraak genomen?

---------- Toegevoegd om 13:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Ook saai... gewoon een balletje smijten joh! Lachen!

Klopt ik ben saai. :)

Zo is het en straks me avond cardio. :p

:roflol: Dat is grappig. Op wat voor manier heb je wraak genomen?
.

Mislukte een beetje :( ze gaan altijd een blok om in de pauze en heb ze om het hoekje met de sneeuwschuiver opgewacht. Met grote scheppen wilde ik ze ondersneeuwen maar kreeg uiteindelijk zelf de volle laag :D
Ach ik had toch al een bad hairday haha.

Mislukte een beetje :( ze gaan altijd een blok om in de pauze en heb ze om het hoekje met de sneeuwschuiver opgewacht. Met grote scheppen wilde ik ze ondersneeuwen maar kreeg uiteindelijk zelf de volle laag :D

:roflol:
denk je ze eens goed te pakken te hebben...

• #1.749
:roflol: helaas pindakaas. (grr dat mag ik niet eten :( )
Nu zat je haar zeker nog beter haha :D

Gister ging mijn schouder training lekker.
Met cardio begin ik het wel zwaar te krijgen de laatste tijd.
Gelukkig doe ik het niet voor niks want de weegschaal gaf 60.9 aan. :D

Vandaag ga ik naar me werk wandelen(verder spoor ik wel hoor :o) en voor de rest alleen werken en het huishouden doen.

:thumbs:

:roflol: helaas pindakaas. (grr dat mag ik niet eten :( )
Nu zat je haar zeker nog beter haha :D

Oh nooooo :(

• #1.751
Zodra ik clean ga bulken probeer ik op te eisen dat ik me pot pindakaas mag op maken.:cool:
Indien het niet op brood mag, dan als een soort pindasaus voor in de rijst :o
Misschien ben ik een beetje vreemd maar ik vind dat lekker. :meal:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Sue
JE hebt ook... hazelnoot"pinda"kaas.... :D

Zo, mooi gewicht trouwens!

• #1.753
  • #1.754
Blegh ik heb deze week toch wel een "ik mis me carbs" baalweek.:fuu:
Nu komt dit waarschijnlijk ook wel door de maandelijkse periode en daardoor denk ik dat het volgende week wel weer gaat.
Gelukkig ben ik wel van me "ik heb zo´n behoefte aan een oliebol/appelflap bui" af.
Dadelijk is het de 31e en smaken ze helemaal niet zo lekker. :roflol:

Ik zit er echt een beetje doorheen momenteel terwijl ik straks me rug met me trainster moet trainen.
Vaak voel ik me in me gym wel weer beter gelukkig.
Morgen zal het wel weer beter gaan doordat ik dan kan uitslapen.

Fijn weekend allemaal!

Laatst bewerkt:
Meen je dat nou of neem je me in de zeik?
Ik ben niet meer van deze tijd gezien ik in de supermarkt bepaalde delen straal voorbij loop.;)

Dankje!
bij de reform... hebben ze ook cashew-pasta... sesampasta... maar hazelnootpasta vond ik wel het lekkerst...

Komt wel goed met je training. Zeker als je samen gaat trainen... dus laat dat gevoel maar lekker hangeuhhhh... ze gaat straks wel aan je trekkeueueh... en dan ga je vanzelf weer als een kanon!

Even weekendje wat kalmer aan doen joh, dan ben je vast weer de oude! :)

• #1.758
bij de reform... hebben ze ook cashew-pasta... sesampasta... maar hazelnootpasta vond ik wel het lekkerst...

Komt wel goed met je training. Zeker als je samen gaat trainen... dus laat dat gevoel maar lekker hangeuhhhh... ze gaat straks wel aan je trekkeueueh... en dan ga je vanzelf weer als een kanon!
Daar kom ik nooit en ken dus geen 1 van die pasta's :o

Het is goed gekomen, vertel zo wel meer.

Even weekendje wat kalmer aan doen joh, dan ben je vast weer de oude! :)
Ik hoef alleen nog maar armen, kuiten, buik en cardio te doen.
Is dat kalm genoeg? :p
Idd lekker beetje relaxen en volgende week weer BOEM :D
Ik houd verder een rustig weekend, er blijft een vriendin logeren en we blijven lekker thuis.
Boem boem en einde van de week boem ik uit elkaar van mijn kerst refeed. :o

Daar kom ik nooit en ken dus geen 1 van die pasta's :o

Het is goed gekomen, vertel zo wel meer.

Ik hoef alleen nog maar armen, kuiten, buik en cardio te doen.
Is dat kalm genoeg? :p

Ik houd verder een rustig weekend, er blijft een vriendin logeren en we blijven lekker thuis.
Boem boem en einde van de week boem ik uit elkaar van mijn kerst refeed. :o
1 troost wij doen met je mee :nanner: :D:D

Zo jij had vandaag dus 3 ballen in je trui ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven