Dankje! Hoe gaat het met jou?
Nee volvreten zal ik zeker niet doen.
Gister in de supermarkt kon ik me gewoon niet bedenken wat ik nou echt mis en wil kwa zoetigheid.
Maybe koop ik een kleine kerststol voor 2 dagen, eet wat me tante in huis heeft (we gaan nooit extreem slecht eten) en maak ik het mezelf 2e kerstdag wat makkelijker door iets van shoarma,pizza of Chinees ofzo te halen.
Pff best ernstig dat ik er nu al over aan het nadenken ben waar ik trek in heb..
Goedemorgen
Ja gaat wel goed... nu even 2 weken vakantie met wel volgeplande dagen haha.. werken + leuke dingen ondernemen + trainen wanneer het weer het toe laat

. Het weer maakt me in iedere geval erg vrolijk...heerlijk al dat witte sneeuw

!
Zondagochtend voor mijn andere baantje geef ik les, nou het was echt dik aan het sneeuwen...no way...vond het te gevaarlijk op pad te gaan. Naar mijn andere werk kon nog wel maar naar de sportschool was me even te gevaarlijk. Fitnessmanager zegt weer dom "ja maar ik ben er toch ook" (woont midden in de stad, de plek waar juist gauw gestrooid word bij ons). In de middag na mijn werk hebben we op ons terein een mega grote afvalbult..helemaal vol met sneeuw natuurlijk. Ik werd opgehaald dus we gingen meteen met z'n alle naar de bult (wij waren niet de enige

). Echt lachen, met zo'n koepel keihard naar beneden sjezen...gaat hard! haha vet kicken.
Ach joh....beter nadenken over waar je trek in hebt en er echt zin in krijgen

dan je die dag vol stouwen met van alles wat en je daarna niet prettig voelen.
Gister weer een hele andere rug training gedaan en dat is te voelen ook.
Vandaag ging armen ook lekker.
PR van 8x30 op de dip machine en een VPR van 12x25, voor de rest lekker gepompt.
Na me 2e biceps set had ik al het idee vol te zitten dus ook dat werd alleen nog maar verder pompen en dat voelde goed.
Klinkt goed, ik had graag zondag ook willen trainen, maar ja het weer

. Ik train niet meer volgens een vast schema.. had er sinds 3 weken terug ff geen zin meer in. Wel 4x per week (vorige week dan 3 door de zondag)..en dan 3 dagen KT. Doe dan gewoon wel split, maar op de dag zelf oefeningen waar ik zin in heb. Heb nu weer elke dag flinke spierpijn van al die afwisseling

. Och..en mijn hamstrings voel ik zelfs nu nog!!! van mijn training van donderdag!!! Nou echt.. het leek wel of mijn benen krom werden getrokken door die hams

.
Maarreee nice weights! Lekker voelt dat he...
Ja mooi is dat hé..
Ik vond de eerste kennismaking met het krachtgebeuren ook "apart" nu ben ik zwaar verslaafd..aaoo waar moet het heen met ons..
Deze bikkel had geen zin om haar auto uit de sneeuw te halen/ te rijden met dit weer en is lopend naar haar werk en gym gegaan. (ik wil er niet over praten, terug ben ik gedeeltelijk met de bus gegaan.

)
In de gym was het heerlijk rustig en na lang twijfelen ben ik de week met benen ipv borst begonnen.
Dit kon ik nog lekker zwaar doen want me eerste hardloop training is naar zondag verplaatst.
Toch tijdens het wandelen 2x een hardloper tegen gekomen.
Ik ben al blij niet wandelend gevallen te zijn alhoewel het bijna raak was.
Gelukkig viel alleen me tas op de grond.
Ja dat geloof ik dat rustig is, denk dat het deze hele week rustig word...ook met de feestdagen. Ik vind het ook knap dat ik af en toe ook een hardloper zie...je zou maar hard op je ... gaan, dan word je niet echt vrolijk.. Ach ja..of dicht bij de sneeuw lopen dat als je valt... probeer je meteen de sneeuw in te springen
(hopen dat je dan niet precies op het hoge stoeprandje valt hehe)
Ik heb me vanmiddag op de fiets gewaagd, was ook een work-out opzich
Hoor dat het morgen nog erger word, dus het de sportschool in Voorburg laten weten dat ik morgenmiddag echt geen les kan komen geven.. Levensgevaarlijk gewoon, vandaag over een stuk waar ik normaal in 15 min naartoe fiets gewoon 3 kwartier overgedaan!!..
Ik zie je morgen waarschijnlijk dan wel bij Kneet.. Ben benieuwd of er nog mensen voor mijn les komen.. Anders ga ik zelf in ieder geval trainen.. Ben er weer helemaal in.. Voelt echt heerlijk!!
Ja doe maar voorzichtig, ze zullen het hopelijk daar vast wel begrijpen

.
Trainze
Het staat hier alweer te sneeuwen...
Woehoe,,voel me net een klein kind