XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hey Greetje,

Ik heb me workout zonder schepje al gehad, ben maar tegen de sneeuw gaan schoppen om weg te komen met de auto. :roflol:
Nu werken en vanavond borst met me trainster.

Wat ga jij doen?

Ooh heerlijk weer lekker rijden, beterr :p
Ben ook aan het werk ;) maar na het werk ff snel een rondje en vanavond alvast wat boodschapjes voor de kerst doen denk ik :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Let je wel op dan wat je morgen doet? Ander valt er miss wat meer dan alleen je tas??.... oppassen duss
Ik had gehoopt dat de sneeuw wel weer een beetje zn retour zou nemen...hoewel t voor die kleine van mij wel leuk is maar ach..die natte zooi enzo..:rolleyes:
Klopt om die reden ben ik gister best fout bezig geweest door veel te ver te lopen met dit weer alhoewel het wel fijn voelde om toch lekker getraind te hebben ipv naar huis te gaan lopen.
Die zal het wel helemaal geweldig vinden. Nog een sneeuwpop gemaakt? :p

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:53 ----------

Het staat hier alweer te sneeuwen...
Dat meen je niet.
Ik hoop dat het hier weg blijft en het heel de dag +3 graden is. :)

lalallalala... SNEEUW!
Hier doet het alleen maar dooien... vieze smurrie wordt het...
Hoest met P-tje?

Ja trainingsjunkie..:D

Hoe ging de borsttraining??

• #1.788
Goedemorgen :hello:

Ja gaat wel goed... nu even 2 weken vakantie met wel volgeplande dagen haha.. werken + leuke dingen ondernemen + trainen wanneer het weer het toe laat :P. Het weer maakt me in iedere geval erg vrolijk...heerlijk al dat witte sneeuw :D!

Zondagochtend voor mijn andere baantje geef ik les, nou het was echt dik aan het sneeuwen...no way...vond het te gevaarlijk op pad te gaan. Naar mijn andere werk kon nog wel maar naar de sportschool was me even te gevaarlijk. Fitnessmanager zegt weer dom "ja maar ik ben er toch ook" (woont midden in de stad, de plek waar juist gauw gestrooid word bij ons). In de middag na mijn werk hebben we op ons terein een mega grote afvalbult..helemaal vol met sneeuw natuurlijk. Ik werd opgehaald dus we gingen meteen met z'n alle naar de bult (wij waren niet de enige :o). Echt lachen, met zo'n koepel keihard naar beneden sjezen...gaat hard! haha vet kicken.

Ach joh....beter nadenken over waar je trek in hebt en er echt zin in krijgen ;) dan je die dag vol stouwen met van alles wat en je daarna niet prettig voelen. :(

Klinkt goed, ik had graag zondag ook willen trainen, maar ja het weer :(. Ik train niet meer volgens een vast schema.. had er sinds 3 weken terug ff geen zin meer in. Wel 4x per week (vorige week dan 3 door de zondag)..en dan 3 dagen KT. Doe dan gewoon wel split, maar op de dag zelf oefeningen waar ik zin in heb. Heb nu weer elke dag flinke spierpijn van al die afwisseling :o. Och..en mijn hamstrings voel ik zelfs nu nog!!! van mijn training van donderdag!!! Nou echt.. het leek wel of mijn benen krom werden getrokken door die hams :roflol:.

Maarreee nice weights! Lekker voelt dat he... :)

:roflol:

Ja dat geloof ik dat rustig is, denk dat het deze hele week rustig word...ook met de feestdagen. Ik vind het ook knap dat ik af en toe ook een hardloper zie...je zou maar hard op je ... gaan, dan word je niet echt vrolijk.. Ach ja..of dicht bij de sneeuw lopen dat als je valt... probeer je meteen de sneeuw in te springen (hopen dat je dan niet precies op het hoge stoeprandje valt hehe)

Ja doe maar voorzichtig, ze zullen het hopelijk daar vast wel begrijpen :).
Trainze :)

Woehoe,,voel me net een klein kind :D:D:D:D:D:D:D
Heerlijk dat je nu een volgeplande vakantie hebt.
Geniet er van!

Lekker domme opmerking van die manager.
haha jij vermaakt je dus wel goed in de sneeuw.:p

Is het al kerst? ;)

Lekker dat je ff niet volgens vast schema traint maar wel steeds spierpijn hebt.
Dat klinkt goed van je hams.
Mijne zijn nu het slachtoffer terwijl de voorkant van me benen geen pijn doen terwijl die voor me gevoel harder zijn aangepakt.

Nee dat kan als hardloper erg pijnlijk zijn.
Ik heb een breukje in me elleboog opgelopen toen ik 2 jaar terug struikelde over stenen terwijl dat niet eens door gladheid kwam.:o

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Ooh heerlijk weer lekker rijden, beterr :p
Ben ook aan het werk ;) maar na het werk ff snel een rondje en vanavond alvast wat boodschapjes voor de kerst doen denk ik :D
Ik was vandaag erg blij dat ik weer durfde te rijden.:D
Ik heb vandaag ook alvast boodschappen gedaan en het was nog heerlijk rustig gelukkig.
Rondje = trainen? :D

---------- Toegevoegd om 21:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Ik kon vanmorgen niet eens achteruit inparkeren bij mijn werk...de sneeuwbarriere was te hoog :roflol:
:roflol: irritant al die opstakels met sneeuw.
Hé, bij mij ook!
Volgens buienradar vanmiddag weer sneeuw. Geeft niet, ga vanuit werk meteen door (met de auto) naar de gym... :cool:
Is het gaan sneeuwen? bikkel. :D

Ik was vandaag erg blij dat ik weer durfde te rijden.:D
Ik heb vandaag ook alvast boodschappen gedaan en het was nog heerlijk rustig gelukkig.
Rondje = trainen? :D
Ja rustig in de winkel? ik verbaas mij hier over de drukte mensen zijn weer helemaal gek geworden :eek: alsof het gratis is zo druk hiero bah:mad: vreselijk!
Klopt rondje= trainen ghehe. Was een hle snelle vandaag, niet spannend :p

• #1.790
Hopelijk kan ik vanmiddag wel achteruit wegrijden.
Om op mijn werk te overnachten zie ik niet echt zitten :D
Heb je al een bed neer gezet? :D

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

lalallalala... SNEEUW!
Hier doet het alleen maar dooien... vieze smurrie wordt het...
Hoest met P-tje?
Dat wordt het hier ook behalve op de stoep.
Ptje kon gisteravond niet zo goed in slaap komen en is erg moe.
Verder gaat het best goed en met jou?

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------
QUOTE]
ik heb de oplossing al :)

20-5-2008-10-18-hardwerken100.jpg

• #1.792
Ja trainingsjunkie..:D

Hoe ging de borsttraining??
:D Te ernstig als je erover na gaat denken.:p

Op wat techniek dingetjes na ging het goed.
Volgens mij gaat dit weer spierpijn opleveren gezien het een bijna compleet ander schema was dan mijn vaste schema. Dat vind ik erg fijn van personal training, je weet van te voren nooit precies wat je te wachten staat.

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Ja rustig in de winkel? ik verbaas mij hier over de drukte mensen zijn weer helemaal gek geworden :eek: alsof het gratis is zo druk hiero bah:mad: vreselijk!
Klopt rondje= trainen ghehe. Was een hle snelle vandaag, niet spannend :p
Dat verbaasde me ook want de Appie bij mij is altijd al drukker normaal laat staan nu met kerst.:eek:
Mensen kunnen echt vervelend zijn als het druk is.

Hopelijk kan ik vanmiddag wel achteruit wegrijden.
Om op mijn werk te overnachten zie ik niet echt zitten :D

---------- Toegevoegd om 21:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

[/COLOR]
:roflol: irritant al die opstakels met sneeuw.

Bed was nog net niet nodig, maarrrrr....dom dom dom, had mijn auto voor de rookruimte geparkeerd :rolleyes:
...en natuurlijk zaten er een paar te paffen toen ik weg wilde rijden :(
Om het nog leuker te maken, er stond er zelfs eentje van het bedrijf naast ons voor het raam pal in mijn gezicht te kijken.
Het lukte zo ong. in vijftien keer :roflol: met stukje vooruit en stukje spinnende banden achteruit, om uit mijn ingesneeuwde plekje te komen.
Natuurlijk met een stalen gezicht alsof ik alleen op de wereld was...intussen grrrrr :mad: En die lul maar kijken :splat:

Volgens mij gaat dit weer spierpijn opleveren gezien het een bijna compleet ander schema was dan mijn vaste schema. Dat vind ik erg fijn van personal training, je weet van te voren nooit precies wat je te wachten staat

Lekker getraind dus, en spierpijn is goed!!
Maar heb je iedere keer als je gaat trainen dan, steeeds andere oefeningen dan??

• #1.795

QUOTE]
ik heb de oplossing al :)
:roflol: Dat is zeker jouw bed ;)
Bed was nog net niet nodig, maarrrrr....dom dom dom, had mijn auto voor de rookruimte geparkeerd :rolleyes:
...en natuurlijk zaten er een paar te paffen toen ik weg wilde rijden :(
Om het nog leuker te maken, er stond er zelfs eentje van het bedrijf naast ons voor het raam pal in mijn gezicht te kijken.
Het lukte zo ong. in vijftien keer :roflol: met stukje vooruit en stukje spinnende banden achteruit, om uit mijn ingesneeuwde plekje te komen.
Natuurlijk met een stalen gezicht alsof ik alleen op de wereld was...intussen grrrrr :mad: En die lul maar kijken :splat:
:roflol: Dit had een actie van mij kunnen zijn. :D
Volgende keer maar ff op een tactisch betere plek je auto neerzetten.:D

Volgens mij gaat dit weer spierpijn opleveren gezien het een bijna compleet ander schema was dan mijn vaste schema. Dat vind ik erg fijn van personal training, je weet van te voren nooit precies wat je te wachten staat

Lekker getraind dus, en spierpijn is goed!!
Maar heb je iedere keer als je gaat trainen dan, steeeds andere oefeningen dan??
Nee ik krijg van me trainster een trainingsschema voor ongeveer 6-8 weken voor als ik in me eentje train.
2x per week is ze bij me training en die training is elke keer weer een verassing.
Het enige wat ik van te voren weet is dat het zwaar zal worden zo´n training.:roflol:

Hahaha die Jerney!!! Herkenbaar ook... Met een stalengezicht lukt alles :p
Hoewel ik gister zo aan het glibberen was, dat ik een paar rondjes heb gereden tot ik een tactisch plekje vond om er zo in te rijden... (niet vragen hoeveel rondjes :D)

Die trainster van jouw klinkt een beetje als een monster die steeds met een verassingsaanval komt! Goed man, lekker bikkelen!!!

• #1.797
Hahaha die Jerney!!! Herkenbaar ook... Met een stalengezicht lukt alles :p
Hoewel ik gister zo aan het glibberen was, dat ik een paar rondjes heb gereden tot ik een tactisch plekje vond om er zo in te rijden... (niet vragen hoeveel rondjes :D)

Die trainster van jouw klinkt een beetje als een monster die steeds met een verassingsaanval komt! Goed man, lekker bikkelen!!!
Je bent er toch niet duizelig door geworden he. :roflol:
Ik rijd soms ook rondjes bij me gym omdat ik altijd een best grote ruimte nodig heb om te kunnen inparken. :o
Ik loop liever iets langer dan dat ik na 3 pogingen nog steeds niet goed sta.:o

whaha :roflol: Wat kan jij dingen altijd leuk verwoorden. :D
Ik ben benieuwd wat voor aanval ik vanavond voor me kiezen krijg.:bang:
Door al die aanvallen ben ik een bikkeltje aan het worden. :p

Laatst bewerkt:
Fijne kerstdagen Peetje! :kiss: Maak er wat moois van meid! ;)

Hele fijne feestdagen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven