XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.802
Zo kerst zit er weer op.
Vandaag mijn 1e rustige duurloop met de loopgroep gelopen van 40 minuten.
Ik heb het volgehouden maar het was best pittig gezien ik het lopen behoorlijk heb verwaarloosd sinds me wedstrijd.

Daarna me armen, kuiten en buik getraind wat lekker ging.
Gezien ik wat hyper actief ben heb ik het aantal minuten cardio wat ik na me KT moet doen gedaan alleen niet op de manier zoals me trainster graag wil dat ik het doe.
Dat is niet op te brengen na een duurloop dus ik heb lekker op de crosstrainer mijn heupen weer los gedraaid.;)

Gister heb ik me ingeschreven voor de 10 km CPC zodat dit al lekker vast staat.:D
Met de 10 km tijdens de marathon van Rotterdam doe ik zeer waarschijnlijk niet meer mee.
Dit komt vooral doordat ik me na de CPC weer volledig op KT wil richten en dan alleen voor de fun ga lopen om me conditie op niveau te houden.
In de toekomst ga ik zeker wel weer mee doen aan hardloop evenementen.:)

kon je het hardlopen niet als je cardio zien dan? En goed je inschrijving.. Er is geen weg meer terug ;)

Knap dat je na die bulkdagen alweer meteen aan het rennen bent :D Voor jou geen extra vetjes...

• #1.805
kon je het hardlopen niet als je cardio zien dan? En goed je inschrijving.. Er is geen weg meer terug ;)
Tja dat was wel de bedoeling maar eenmaal bij Kneet's zat ik weer vol energie en kon ik het niet laten om opnieuw cardio te gaan doen.
Nee alleen een weg richting de finish.;)

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:37 ----------

Knap dat je na die bulkdagen alweer meteen aan het rennen bent :D Voor jou geen extra vetjes...
Was het maar zo dat ik geen extra vetjes heb.;)
Ik moet weer een X aantal keer trainen voor ze weer weg zijn.:o

• #1.806
Om het af te leren ben ik vandaag opnieuw door gegaan met me refeed en ondertussen heb ik zo goed als alles wel gegeten waar je me blij mee maakt(ik mis niet zo heel veel gelukkig)op pizza en shoarma/Kebab na.:o
Dat komt wel weer als ik van me trainster mag junken.
Voorlopig(op O en N na) voel ik me er beter bij als ik geen junkdagen heb en ik verwacht ook niet dat me trainster wil dat ik een vaste junk dag hou.

Eerlijk gezegd komt de junk me op dit moment mijn oren uit, ik voel me net als Flappie :D
Ik ga even voor een paar dagen aan lichaamsvochtdrainage doen door geen carbs te eten, dat volle gevoel ben ik helemaal zat!

Eerlijk gezegd komt de junk me op dit moment mijn oren uit, ik voel me net als Flappie :D
Ik ga even voor een paar dagen aan lichaamsvochtdrainage doen door geen carbs te eten, dat volle gevoel ben ik helemaal zat!

Erg is dat he.. Vreselijk die feestdagen.. Maar ik merk wel dat mijn lijf er wel behoefte aan had om even niet teveel na te denken over wat te eten.. Ik zal vanaf maandag weer wat meer structuur erin gooien en hoop dat ik door mijn trainingsfrequentie weer naar 6dgn op te voeren mijn gewicht en BF% stabiel blijven..

Zolang je maar blijft trainen is al dat junken nog niet zo héél erg imo. Zeker als je in een
cut zit, en al lang erin zit, zet je heus geen vet bij van enkele dagen te cheaten.

Laat ik hier weer is komen buurten!
Hoe is het met je peetjuh, gaan de trainingen nog altijd goed?:)

Hahaha, Flappie! Ja, herkenbaar!
Gelukkig zijn we met ons hysterisch enthousiastme :p binnen een paar dagen weer flappie-af :D Dat gaat best snel moet ik zeggen... Flappie komt snel, maar Flappie is ook snel weer weg :p

• #1.812
Flappie :roflol:
Laten we het er maar niet over hebben hoe ik me voel momenteel.:o
Dat volle gevoel met de nodige buikpijn is echt irritant.
Een paar dagen verstandig doen dus. :D

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

Erg is dat he.. Vreselijk die feestdagen.. Maar ik merk wel dat mijn lijf er wel behoefte aan had om even niet teveel na te denken over wat te eten.. Ik zal vanaf maandag weer wat meer structuur erin gooien en hoop dat ik door mijn trainingsfrequentie weer naar 6dgn op te voeren mijn gewicht en BF% stabiel blijven..
Logisch na zo´n wedstrijdperiode dat jij en je lijf blij waren met al dat lekkers.
Succes vanaf maandag, ik hoop dat je stabiel blijft!

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:30 ----------

Zolang je maar blijft trainen is al dat junken nog niet zo héél erg imo. Zeker als je in een
cut zit, en al lang erin zit, zet je heus geen vet bij van enkele dagen te cheaten.
Ik weet wel dat het vooral vocht is maar het voelt alsof het vooral vet is.;)
Me lijf is er igg flink van geschrokken en dit is af en toe toch wel nodig om de stofwisseling hoog te houden.:p

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Laat ik hier weer is komen buurten!
Hoe is het met je peetjuh, gaan de trainingen nog altijd goed?:)
Gezellig :D
Het trainen gaat prima.:)
Net met een nieuw trainingsschema begonnen en dat bevalt erg goed.
Met jou ook alles goed?

Gaat jou vast niet zoveel moeite kosten!
Ik begin daar ook volgende week weer mee :)

Gelukkig zijn we met ons hysterisch enthousiastme :p binnen een paar dagen weer flappie-af :D Dat gaat best snel moet ik zeggen... Flappie komt snel, maar Flappie is ook snel weer weg :p

Ja, opgegeten :D

Flappie :roflol:
Laten we het er maar niet over hebben hoe ik me voel momenteel.:o
Dat volle gevoel met de nodige buikpijn is echt irritant.
Een paar dagen verstandig doen dus. :D

Ik weet wel dat het vooral vocht is maar het voelt alsof het vooral vet is.;)
Me lijf is er igg flink van geschrokken en dit is af en toe toch wel nodig om de stofwisseling hoog te houden.:p

Voelt bij mij als vocht plus vet :o
Over drie dagen weet ik het, maar ja...dan is het oudjaar :D

Moet zeggen dat ik vandaag erg weinig heb gegeten maar het voelt nog steeds alsof ik 6 maaltijden op heb...

• #1.814
1 grote flappie familie zijn we. :p
We jagen flappie met ze alle weer weg. ;)

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Voelt bij mij als vocht plus vet :o
Over drie dagen weet ik het, maar ja...dan is het oudjaar :D

Moet zeggen dat ik vandaag erg weinig heb gegeten maar het voelt nog steeds alsof ik 6 maaltijden op heb...
Zo voelt het bij mij ook en ik voel me ook niet zo fit momenteel. :o
Ik heb zelfs ff helemaal geen behoefte aan O&N en blijf thuis als ik me niet beter ga voelen.

Je houdt dus een balansdagje? :roflol:
Jeetje wat lullig van Flappie. :mad:

1 grote flappie familie zijn we. :p
We jagen flappie met ze alle weer weg. ;)

---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Zo voelt het bij mij ook en ik voel me ook niet zo fit momenteel. :o
Ik heb zelfs ff helemaal geen behoefte aan O&N en blijf thuis als ik me niet beter ga voelen.

Je houdt dus een balansdagje? :roflol:
Jeetje wat lullig van Flappie. :mad:

Zelfde hier, lijkt wel alsof ik ziek word en dat wil ik niet!:(
ben gelukkig om 18:00 vrij, pfff...

Ik houd zelfs 3 balansdagen en eh sorry van Flappy :D

• #1.816
Zelfde hier, lijkt wel alsof ik ziek word en dat wil ik niet!:(
ben gelukkig om 18:00 vrij, pfff...

Ik houd zelfs 3 balansdagen en eh sorry van Flappy :D
We mogen niet ziek worden...:(
Dat lijkt bij mij ook zo.
Nog ff volhouden!
Opzicht gaat het wel en ik ga zo wel flappie eraf trainen.:p

Hopelijk ging het nog een beetje gisteren....lag zelf om 22:00 in bed :D
Kijken wat het wordt vandaag.

Om het af te leren ben ik vandaag opnieuw door gegaan met me refeed en ondertussen heb ik zo goed als alles wel gegeten waar je me blij mee maakt(ik mis niet zo heel veel gelukkig)op pizza en shoarma/Kebab na.:o
Dat komt wel weer als ik van me trainster mag junken.
Voorlopig(op O en N na) voel ik me er beter bij als ik geen junkdagen heb en ik verwacht ook niet dat me trainster wil dat ik een vaste junk dag hou.

Je hebt flink je best gedaan afgelopen zondag! Goed hoor! ;)
En maar meteen die dag doorgegaan met je refeed haha zou wel komen door dat je lekker wat hebt gesport en dan krijg je echt trek (althans ik..:o).

Denk ik ook niet, maar ja..zou wel vocht zijn die ze flappy noemen :p

Hopelijk ging het nog een beetje gisteren....lag zelf om 22:00 in bed :D
Kijken wat het wordt vandaag.

Hmm lekker ik lag ook al rond dat tijdstip te maffen op de bank voor het aquarium :D, daarna meteen mijn bedje ook in gedoken. Jij moet ook altijd vroeg op dus dan kan je het wel goed gebruiken ;).

He Peetje, ging je training nog lekker gisteren?
Ik las dat je alleen nog de CPC wedstrijd gaat lopen en dan daarna meer gaat focussen op KT. Wat is je doel? Gewoon door middel van KT + cardio je vet% verlagen en spiermassa zoveel mogelijk behouden+opbouwen?

Nou komt vast goed en die flappy daar moeten jullie niet zo over zeuren ;), het is maar 1 keer in het jaar die paar dagen :P...het is er zo weer af... zoals Sue al zei, flappy komt snel maar gaat (MOET) ook weer zsm weg ;).

Fijne jaarwisseling meid en ook voor jou een gezond&gelukkig&goed trainbaar nieuw jaar :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven