AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goedemorgen dames!! Gezellig hier..

Ik voel me ook een beetje verkouden, althans mijn neus zit compleet dicht :(

Ik heb vanmiddag een bezoek van de fotograaf en visagist van het blad Vriendin.. Ik heb van de week een telefonisch interview gedaan en dat verschijnt in nr 4 (27jan 2010).. Voelde me erg vereerd dat ze me via mijn website hadden gevonden hihi..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
Hopelijk ging het nog een beetje gisteren....lag zelf om 22:00 in bed :D
Kijken wat het wordt vandaag.
Uiteindelijk ging het wel en voelde ik me weer iets beter na het trainen
Ik ben alleen eigenwijs geweest door rug te gaan trainen terwijl dit niet de beste timing is na een armendag.
Toch een PR gehaald dus ik mag niet klagen. ;)
(me trainster is een week vrij en ik begin eigenwijs te doen terwijl ik altijd braaf luister en doe wat ze zegt. :o )
Vanaf maandag maak ik de beslissing wat me nieuwe volgorde gaat worden van me nieuwe schema in combinatie met het hardlopen.
Ik heb 4 opties gekregen om uit te kiezen. :)

lekker optijd, dat ga ik minimaal vanavond halen.
Voel je je nu beter?

Uiteindelijk ging het wel en voelde ik me weer iets beter na het trainen
Ik ben alleen eigenwijs geweest door rug te gaan trainen terwijl dit niet de beste timing is na een armendag.
Toch een PR gehaald dus ik mag niet klagen. ;)
(me trainster is een week vrij en ik begin eigenwijs te doen terwijl ik altijd braaf luister en doe wat ze zegt. :o )
Vanaf maandag maak ik de beslissing wat me nieuwe volgorde gaat worden van me nieuwe schema in combinatie met het hardlopen.
Ik heb 4 opties gekregen om uit te kiezen. :)

lekker optijd, dat ga ik minimaal vanavond halen.
Voel je je nu beter?

Mooi dat je toch een PR hebt neergezet :thumbs:
Logisch dat je een beetje eigenwijs wordt als je eindelijk weer even zelf iets mag beslissen :D
Succes met kiezen!

Helaas nog steeds hoofdpijn, net mijn derde Saridon van vandaag op.
Normaal helpen die me altijd het beste maar het gaat gewoon niet weg :(
Gelukkig is het stil op mijn werk, tenminste geen gezeik aan m'n kop...
Vanavond maar weer vroeg naar bed :rolleyes:

• #1.824
He Peetje, ging je training nog lekker gisteren?
Ik las dat je alleen nog de CPC wedstrijd gaat lopen en dan daarna meer gaat focussen op KT. Wat is je doel? Gewoon door middel van KT + cardio je vet% verlagen en spiermassa zoveel mogelijk behouden+opbouwen?

Nou komt vast goed en die flappy daar moeten jullie niet zo over zeuren ;), het is maar 1 keer in het jaar die paar dagen :P...het is er zo weer af... zoals Sue al zei, flappy komt snel maar gaat (MOET) ook weer zsm weg ;).

Fijne jaarwisseling meid en ook voor jou een gezond&gelukkig&goed trainbaar nieuw jaar :D

Naar omstandigheden mag ik niet klagen over mijn training van gister.
Mijn doel deze winter/lente (afhankelijk wat mijn trainster wil) is toch vooral aan mijn massa werken.
Me voeding blijft deze week nog wel gericht op cutten en ik weet nog niet precies voor hoe lang.
Mijn nieuwe trainingsschema is nu wel meer gericht op massa.:D
Hoe dan ook gaat me voeding weer veranderen het nieuwe jaar dus ik ben zelf ook erg benieuwd.
Ik weet dat het niet lang meer zal duren voor ik stop met cutten maar dat ligt er ook vooral aan hoe me lichaam reageert....

Ik hou op over Flappie. :p

Dankje wel!
Ik hoop dat jij ook een gelukkig gezond sportief enz nieuw jaar zult hebben!

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Goedemorgen dames!! Gezellig hier..

Ik voel me ook een beetje verkouden, althans mijn neus zit compleet dicht :(

Ik heb vanmiddag een bezoek van de fotograaf en visagist van het blad Vriendin.. Ik heb van de week een telefonisch interview gedaan en dat verschijnt in nr 4 (27jan 2010).. Voelde me erg vereerd dat ze me via mijn website hadden gevonden hihi..
Goedemorgen!

Niet ziek worden!
Hier zijn er ook 2 verkouden dus ik moet ook een beetje uitkijken.

Wat gaaf!
Hoe was het?
Echt stoer dat ze je via je site hebben gevonden!

• #1.825
Mooi dat je toch een PR hebt neergezet :thumbs:
Logisch dat je een beetje eigenwijs wordt als je eindelijk weer even zelf iets mag beslissen :D
Succes met kiezen!

Helaas nog steeds hoofdpijn, net mijn derde Saridon van vandaag op.
Normaal helpen die me altijd het beste maar het gaat gewoon niet weg :(
Gelukkig is het stil op mijn werk, tenminste geen gezeik aan m'n kop...
Vanavond maar weer vroeg naar bed :rolleyes:

Vraag me niet waarom maar ik start de week het liefst met een grote spiergroep.(normaal komt dit denk ik doordat zondag een rustdag is.)

Balen dat je nog steeds hoofdpijn hebt en de Saridon niet helpt.
Wat fijn dat jij het wel rustig hebt en niemand aan je kop zeikt!
Ik doe met je mee. :D

Komt vast goed :)

• #1.831
Vandaag ben ik weer met de groep gaan lopen.
Het is een kleine groep voor de 10 km, maar op donderdag trainen we wel samen met de echte bikkels die voor de halve en hele marathon aan het trainen zijn.
Na paar minuten moest ik al plassen.:fuu:
Toch heb ik de combi training van korte duurlopen(steeds 10 minuten ongeveer) afgewisseld met intervallen wel prima vol gehouden.

Morgen ga ik weer naar me gym om me benen/kuiten en buik te trainen en daarna weer aan de cardio.:D

Vandaag ben ik weer met de groep gaan lopen.
Het is een kleine groep voor de 10 km, maar op donderdag trainen we wel samen met de echte bikkels die voor de halve en hele marathon aan het trainen zijn.
Na paar minuten moest ik al plassen.:fuu:
Toch heb ik de combi training van korte duurlopen(steeds 10 minuten ongeveer) afgewisseld met intervallen wel prima vol gehouden.

Morgen ga ik weer naar me gym om me benen/kuiten en buik te trainen en daarna weer aan de cardio.:D

Goed bezig Peetjuh,
Met mij is verder ook alles goed, wel wat minder fanatiek met bben bezig. Voeddingsschema de prullebak ingegooid, maar let nog wel dat ik niet te vet eet etc. Ik ben tenslotte pas 17, en zuip de helft weer weg in het weekend.:o
Ook wil ik ernaast gaan boksen, wordt druk de komende tijd dus.:D

Sjemig meissie, wat ben je ook een bikkel eh? Je hebt alles in huis om miss beachproof 2010 te worden ;)

Fijne jaarwisseling alvast liefie !

:heart:

of ik lees er overheen :o maar waar zijn de krachtrainingen?

• #1.836
Goed bezig Peetjuh,
Met mij is verder ook alles goed, wel wat minder fanatiek met bben bezig. Voeddingsschema de prullebak ingegooid, maar let nog wel dat ik niet te vet eet etc. Ik ben tenslotte pas 17, en zuip de helft weer weg in het weekend.:o
Ook wil ik ernaast gaan boksen, wordt druk de komende tijd dus.:D
Zolang je op blijft letten zal het denk ik wel goed met je komen ondanks je ff geen voedingsschema hebt.
:roflol: Jij hebt nog de zuip leeftijd, ik heb gewoon geen behoefte meer aan alcohol. (ik begin me oud te voelen ;) )
Gaaf dat je wil gaan boksen! Succes!

:kiss:

Ik werd wakker en bij mij wil de hoofdpijn ook niet weg maar ik had vannacht geen zin om eruit te gaan voor een Finemal.
Net eindelijk wel dus hopelijk helpt het.

Ik weet echt niet wat het is... wel minder vandaag maar 't blijft zeuren, misschien toch van de sneeuw. Had er vorige keer alleen helemaal geen last van.
Is het bij jou al over?

Morgen weer om 07:00 beginnen .... :suicide:

Hoofdpijn..mjjaa hier ook een patient..al de hele dag..doodmoe word ik ervan..mijn training ging ook voor geen meter..

Wel goed bezig ook met je looptrainingen hoor..pfff respect..
Nog plannen voor morgen met oudjaar??? wat gaan we zoal eten????:D

• #1.839
Sjemig meissie, wat ben je ook een bikkel eh? Je hebt alles in huis om miss beachproof 2010 te worden ;)

Fijne jaarwisseling alvast liefie !

:heart:
:o Dat valt wel mee.:o
Zou je denken? :roflol: Waar in me huis ligt het dan allemaal?;)

Dankje, jij ook kanjer!

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

of ik lees er overheen :o maar waar zijn de krachtrainingen?
Je leest er niet overheen.:D
Uit respect naar me trainster post ik mijn trainingen en voeding niet meer hier.
Ik heb een 5 daagse split dus ik doe nog wel aan KT.;)

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Ik weet echt niet wat het is... wel minder vandaag maar 't blijft zeuren, misschien toch van de sneeuw. Had er vorige keer alleen helemaal geen last van.
Is het bij jou al over?

Morgen weer om 07:00 beginnen .... :suicide:
Balen dat het blijft zeuren.:(
Hmm aan de sneeuw heb ik zelf nog niet gedacht en dacht dat me mega kerst refeed misschien wel de oorzaak is.:o
Het kan ook toeval zijn.:roflol:

De hoofdpijn is wel over bij mij.

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Hoofdpijn..mjjaa hier ook een patient..al de hele dag..doodmoe word ik ervan..mijn training ging ook voor geen meter..

Wel goed bezig ook met je looptrainingen hoor..pfff respect..
Nog plannen voor morgen met oudjaar??? wat gaan we zoal eten????:D
Jeetje jij ook al. :aai:

Dankje, ik ben echt blij als ik eindelijk volgend jaar de 10 km kan lopen.:)
Nope, tenzei ik me morgen wat beter voel.
In dat geval alleen 500 gr gerooke zalm. :o
Als ik toch weg ga en er zijn oliebollen en appelflappen dan eet ik er van beide 1.
Heb jij wel plannen?

• #1.840
Met moeite ging ik vandaag naar me gym.
Eenmaal binnen ging het wel.
Ik dacht dat me vorige benen schema zwaar was maar vergeleken met me huidige viel dat schema best mee.:eek:
Gelukkig ben ik wel tevreden over de training ondanks ik van binnen heb lopen vloeken.:o
Het schema is uiteraard niet voor niks gewijzigd en uiteindelijk zal ik wel blij worden met het resultaat moet ik maar denken.:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven