XXL Nutrition

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.841
Ik was gister tijdens me wekker zetten niet helemaal wakker(nog steeds niet) en heb hem om 6.30 ipv 5.30 gezet. :mad:
Hierdoor heb ik vanmorgen 1 borst oefening volgens schema getraind en de andere 4 oefeningen in superset vorm.
Damn dat is niet echt grappig als je nog niet helemaal wakker bent. :roflol:
Op zaterdag morgen trainen vind ik niet erg maar onder tijdsdruk KT doordeweeks doen is echt afzien.
Na me supersetje buik moest ik echt naar me werk.
Misschien doe ik vanavond of morgen wel mijn cardio...

Vanmiddag/vanavond ga ik eindelijk mijn beloofde foto maken.:bang:

Laatst bewerkt:
Ik was gister tijdens me wekker zetten niet helemaal wakker(nog steeds niet) en heb hem om 6.30 ipv 5.30 gezet. :mad:
Hierdoor heb ik vanmorgen 1 borst oefening volgens schema getraind en de andere 4 oefeningen in superset vorm.
Damn dat is niet echt grappig als je nog niet helemaal wakker bent. :roflol:
Op zaterdag morgen trainen vind ik lekker, maar onder tijdsdruk KT doordeweeks doen is echt afzien.
Na me supersetje buik moest ik echt naar me werk.
Misschien doe ik vanavond of morgen wel mijn cardio...

Vanmiddag/vanavond ga ik eindelijk mijn beloofde foto maken.:bang:

Zal vast een :thumbs:foto zijn Peet.
Fijne jaarwisseling alvast :D

Gezelligheid hier! ik volg stiekem al een tijdje je mooie log,
vanaf volgend jaar zal ik regelmatig wat posten. als je dat goed vind natuurlijk ;)

Fijne jaarwisseling en het beste voor 2010 gewenst! :thumbs:

vanaf volgend jaar zal ik regelmatig wat posten. als je dat goed vind natuurlijk ;)

Wat een sgatje is het ook eh, Peej? :p

Ook gelukkig nieuwjaar hierzo Pee! xxx

:heart: kwarkie

• #1.848

Tuurlijk vind ik dat goed! Gezellig :)
Ondanks ik geen trainingen meer post blijft me logje toch leuk om bij te houden.
Hierdoor kunnen jullie geen feedback op mijn schema´s/trainingen geven, maar dat is ook niet nodig gezien ik mijn trainster volledig vertrouw.
Het is gewoon leuk om mensen te spreken die iniedergeval 1 intresse gemeen hebben en er zijn toch telkens wel weer dingen die ik kan vertellen in me log.
Dankje wel, jij ook!

Ook gelukkig nieuwjaar hierzo Pee! xxx

:heart: kwarkie
:o

Je valt hierzo in de herhaling ;) Jij ook een gelukkig nieuwjaar again. :roflol:
Put a sock in it Sven :p

Nou, vooruit, jij ook een beetje een goed 2010 enzo

Laatst bewerkt:
ok een trainer....dat betekent dat je wedstrijden gaat doen?

Tuurlijk vind ik dat goed! Gezellig :)
Ondanks ik geen trainingen meer post blijft me logje toch leuk om bij te houden.
Hierdoor kunnen jullie geen feedback op mijn schema´s/trainingen geven, maar dat is ook niet nodig gezien ik mijn trainster volledig vertrouw.
Het is gewoon leuk om mensen te spreken die iniedergeval 1 intresse gemeen hebben en er zijn toch telkens wel weer dingen die ik kan vertellen in me log.
Dankje wel, jij ook!

:o

Je valt hierzo in de herhaling ;) Jij ook een gelukkig nieuwjaar again. :roflol:

Ik wil ook zo graag dat 2010 een goed jaar voor je word :D hahaha

poeh.... 36 en nu al dementerend hahaha

Hey vriendin,
De beste wensen voor 2010
Misschien komen we elkaar wel weer tegen volgend jaar, kan je mij misschien een training geven :)

• #1.854
Hey vriendin,
De beste wensen voor 2010
Misschien komen we elkaar wel weer tegen volgend jaar, kan je mij misschien een training geven :)
Dankje wel vriend!
Gelukkig nieuw jaar!
We zien elkaar vast wel in 2010 als het aan mij ligt. :)
Dat zal wel grappig zijn als ik jou een training kan geven. :D

Hoezo grappig, ondertussen train jij meer als ik als ik het zo lees
Dus niets is gek.

• #1.856
Hoezo grappig, ondertussen train jij meer als ik als ik het zo lees
Dus niets is gek.
Dat zegt niks. ;)
Me trainster heeft opzicht vaak genoeg wel iets over mijn techniek te zeggen alhoewel dat dan meestal te maken heeft met de puntjes op de i zetten. :p

Dankje lekker ding :heart:

Ik ben erbij in 2010! :)
En dat je geen schema's post geeft niet hoor, ik heb al gemerkt dat het hier ontzettend gezellig is en daar gaat het om. En ook zonder die schema's kunnen we vast een hoop van elkaar leren. ben benieuwt naar je foto's, ze zullen vast indrukwekkend zijn ;)

Laatst bewerkt:
Happy newyear!
Dat de vetjes er maar vanaf mogen vliegen in 2010 :D

• #1.859
Ik ben erbij in 2010! :)
En dat je geen schema's post geeft niet hoor, ik heb al gemerkt dat het hier ontzettend gezellig is en daar gaat het om. En ook zonder die schema's kunnen we vast een hoop van elkaar leren. ben benieuwt naar je foto's, ze zullen vast indrukwekkend zijn ;)

Top!
Van elkaar kun je zeker leren ook zonder de schema's inderdaad.
Nou ik heb de 2 "beste" foto's laten keuren, tnx schatje :kiss: maar te horen gekregen dat je op deze foto's te weinig detail ziet door de flits.
Wel heb ik een compliment gehad voor mijn figuur en mag niet meer zeuren over mijn figuur. :o

---------- Toegevoegd om 15:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

Happy newyear!
Dat de vetjes er maar vanaf mogen vliegen in 2010 :D
Dankje wel!
Jij ook een gelukkig nieuw jaar!
Succes met je strengere dieet en trainen.

• #1.860
Sorry mensen de beloofde foto moet even op zich wachten.
Beetje zinloos om een foto te posten waar je niet zoveel detail op ziet door de flits.:(

Mijn oud en nieuw is op het laatste moment toch anders gelopen.:D
Uiteindelijk ben ik naar een vriendin gegaan met het gevolg dat ik toch een oud&nieuw refeed heb gehouden.
Jeetje ik ben in tijden niet zo aangeschoten geweest en het was toch wel lekker om te drinken ook al had ik daar al een tijdje helemaal geen behoefte aan.
We zijn naar een dans cafe geweest en heb zo gelachen met die vriendin en andere bekenden. (ik heb me buikspieren goed getraind ;) )
Verder kan ik maar beter niks erover vertellen. :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven