Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar wel lol gehad hier.. en nu begint het normale leven weer..geen winkelstress meer etc en bovenal weer lekker trainen want de afgelopen dagen toch wel wat overgeslagen..
Maar de beste wensen natuurlijk!! op een goed jaar voor ons allen!!!.Veel leuker dan thuis in me eentje zitten.Haha nou zo te horen een leuke jaarwisseling gehad
En wat betreft de foto's, we zullen geduld hebben. De spanning bouwt lekker op zo!

Lekker rustig oud en nieuw gevierd hier..die kleine van mij sliep gewoon door!! Echt bizar de grote knallers werden gewoon afgestoken onder zn raam maar hij had nergens geen last van!! we hebben hier een karaoke wedstrijdje gehouden en ben erachter dat ik mij niet hoef opt egeven voor idolsMaar wel lol gehad hier.. en nu begint het normale leven weer..geen winkelstress meer etc en bovenal weer lekker trainen want de afgelopen dagen toch wel wat overgeslagen..
Maar de beste wensen natuurlijk!! op een goed jaar voor ons allen!!!.

Het beste voor 2010 en dat je wensen uit zullen komen!!
tnx Jullie wens ik uiteraard ook het beste voor 2010!Petra, ik hoop dat het ook een heel gezond&gelukkig&sportief nieuw jaar mag worden en dat al je doelen (zeer positief) behaald gaan worden
![]()

Ik heb nog steeds erge spierpijn in me benen van woensdag maar moet straks na me schouder en buik training toch echt weer aan de cardio.
Vanaf vandaag ben ik weer streng, ik ga alleen nog een beetje junken als ik naar een sauna complex ga of als het van mijn trainster moet.
Succes allemaal met jullie doelen voor 2010!

Peetje, heb jij soms een leuk persoon ontmoet afgelopen zaterdag of is je pc gecrashed?![]()

Dankje! Jij staat erop en ik kijk toe of wie weet naast elkaar.Jij ook heel veel succes in 2010! En wie weet... staan we dit jaar gewoon op het podium![]()

Jij ook kwarkie!Jij ook succes Peej!
Sja... we moeten er weer aan geloven eh... herstel ze meid!
![]()

whaha ssssttttPeetje, heb jij soms een leuk persoon ontmoet afgelopen zaterdag of is je pc gecrashed?![]()
, ik ben er weer.
nee ik heb alweer 3x getraind dit jaar.

(ik ben dus niet de enige!
)