AndroidHealthClinic

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oh, gaat weer lekker hoor :p

P-tjuh, how are you?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.886
Ooh gelukkig, 2 zieken kunnen we niet hebben hoor. Gingen die training nog wel lekker ondanks dat je nog wat 'brak' was?
De trainingen gingen wel lekker.:D
moge Peet ;)
Weer lekker in de sneeuw ploeteren? :D
:roflol: Het heeft hier niet veel gesneeuwd dus ik durf auto te rijden.;) Daar heeft het zeker wel erg gesneeuwd?

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Vandaag geen KT maar wel hardlopen waar ik geen zin in heb.:(
Ik had gehoopt dat het vanwege gladde stoepen niet door zou gaan maar helaas moet ik zo een testloop doen.:mad:

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:36 ----------

Oh, gaat weer lekker hoor :p

P-tjuh, how are you?

druk druk en Jerney denkt te weten waarmee.:roflol:

dat hardlopen komt goed maak wel kleine passen want dan glij je minder snel uit.
veel pleziier in de koud

handjes boven de dekens of alleen om een barbell of dumbbell
wat krijgen we nu zeg

Moedig hoor die testloop, zou hier beide benen breken zo glad is 't.

• #1.891
dat hardlopen komt goed maak wel kleine passen want dan glij je minder snel uit.
veel pleziier in de koud
Het ging wel redelijk en door het weer zijn we gaan intervallen in een overdekt winkelcentrum.
Niet echt boeiend om te lopen maar het was veel beter dan heel traag lopen of zelfs wandelen op een aantal stukken.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

whahaha sssst. ;)

---------- Toegevoegd om 20:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:49 ----------

handjes boven de dekens of alleen om een barbell of dumbbell
wat krijgen we nu zeg
:roflol: Dat vraag ik me ook af....

Het ging wel redelijk en door het weer zijn we gaan intervallen in een overdekt winkelcentrum.
Niet echt boeiend om te lopen maar het was veel beter dan heel traag lopen of zelfs wandelen op een aantal stukken.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

Tocg goed gedaan dan, was het trouwens niet glad in dat winkelcentrum???

BRRR respect met dit weer ook nog buiten gaan lopen voor de lol :D
Dan liever met de ijzers onder als ik ga glijden grin..

Het sneeuwt hier alweer/nog steeds. Soms lijkt het ff dooi maa dan ineens krijg je weer een mega sneeuwbui:eek:
Maar hebben nu winterbandjes onder 1 auto dus die had ik vandaag lekker mee :p

• #1.894
Moedig hoor die testloop, zou hier beide benen breken zo glad is 't.
Heel moedig want de test ging niet door.:D Het was wel bikkelen om in het sneeuw/ ijzel vrij gebied te komen waar we gingen intervallen. ;)

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Tocg goed gedaan dan, was het trouwens niet glad in dat winkelcentrum???
tnx. Het is overdekt en daar moeten we bij slecht weer trainen.
De trainingen gaan blijkbaar bijna altijd door.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

BRRR respect met dit weer ook nog buiten gaan lopen voor de lol :D
Dan liever met de ijzers onder als ik ga glijden grin..

Het sneeuwt hier alweer/nog steeds. Soms lijkt het ff dooi maa dan ineens krijg je weer een mega sneeuwbui:eek:
Maar hebben nu winterbandjes onder 1 auto dus die had ik vandaag lekker mee :p

Het is kwa kou opzicht best lekker om te lopen als je eenmaal bezig bent alleen die gladheid was :fuu:

Jeetje, bij ons heel de dag nog niet.
Wat een mazzel had jij dan. :D

Heel moedig want de test ging niet door.:D Het was wel bikkelen om in het sneeuw/ ijzel vrij gebied te komen waar we gingen intervallen. ;)

---------- Toegevoegd om 21:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

tnx. Het is overdekt en daar moeten we bij slecht weer trainen.
De trainingen gaan blijkbaar bijna altijd door.

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Het is kwa kou opzicht best lekker om te lopen als je eenmaal bezig bent alleen die gladheid was :fuu:

Jeetje, bij ons heel de dag nog niet.
Wat een mazzel had jij dan. :D

'k pak gewoon degene die achteraan staat anders moet ik ze zo vroeg eerst nog omruilen dus... verrassing! :eek: als ie weg is :D

Laatst bewerkt:
Voor jou zeker geen wintertenen, je hebt genoeg doorbloeding :D

Lekker bezig...bij jou nu ook nog sneeuw gevallen..hier is hardlopen nu echt onmogelijk..bizar zoveel sneeuw!!!
Wintertenen..jakk

• #1.898
:roflol: Me benen zijn er stijf van geworden.:o

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:14 ----------

Lekker bezig...bij jou nu ook nog sneeuw gevallen..hier is hardlopen nu echt onmogelijk..bizar zoveel sneeuw!!!
Wintertenen..jakk

Hier valt gelukkig veel minder sneeuw dan in regio A'dam.
Bizar veel files nu nog steeds hoorde ik.:eek:

• #1.899
pff ik begin me af te vragen of ik of klungel smurf beter is in rug trainen.:D :o
Bij de laatste oefening werd ik zo moe van mezelf en vroeg ik of het ooit goed gaat komen met me rug.
Blijkbaar kan ik het wel goed doen als me trainster me corrigeert maar 3 reps later gaat het weer mis zonder dat ik het door heb en krijg ik weer hetzelfde te horen.:o
Gelukkig gaat het ook wel goed uiteindelijk en heb ik wel hard getraind waardoor ik minimaal 1 PR heb gehaald.:)

Ik ga me geestelijk voorbereiden op vrijdag want dan train ik weer benen met haar.:bang:
Morgen ga ik armen trainen en als het doorgaat hardlopen.(maybe gaat hier ook meer sneeuw vallen waardoor het niet doorgaat ;) )
Beete jammer van het weer.:(
2 jaar terug toen ik voor de 5 km aan het trainen was toen hadden we veel minder last van gladde wegen....

Laatst bewerkt:
Good luck morgen :), hoop dat je het droog houdt!
Hier is echt f#cking hell, in een uurtje iets van 10/12 cm gevallen en het gaat niet weg ook. Hopelijk blijft het vannacht droog, anders wordt dat wel een half uur eerder naar het werk...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven