MuscleMeat

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Mijn looptraining gaat morgen niet door heb ik net via een mailje te horen gekregen.:p
Na mijn armen training zal ik dus lekker aan de cardio moeten in me gym.
Geen idee of ik daar blij mee moet zijn want ik begin cardio steeds saaier te vinden en KT steeds leuker. :o

---------- Toegevoegd om 22:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Good luck morgen :), hoop dat je het droog houdt!
Hier is echt f#cking hell, in een uurtje iets van 10/12 cm gevallen en het gaat niet weg ook. Hopelijk blijft het vannacht droog, anders wordt dat wel een half uur eerder naar het werk...
1 van me Amsterdamse collega's was flink aan het klagen over de sneeuw daar....
Ik hoop voor je dat het vannacht droog blijft! *duim duim*

Fijne dag peeth :) en kt is ook leuker dan cardio :D heb er een hekel aan :p

Ja het ziet er zeker prachtig uit maar echt makkelijk is anders hahaha
Het was ook niet normaal wat gister ineens naar beneden kwam zetten!!
Maa ojee..gaat langzaam de cardio plaatsmaken voor kracht, althans meer kracht minder cardio?????:D

Maa ojee..gaat langzaam de cardio plaatsmaken voor kracht, althans meer kracht minder cardio?????:D
gehehe idd Peeth join the club :D:p

Ja je kan het in t begin ontkennen maar das de eerste fase hé..de ontkenning, maar nu komen er steeds meer tekenen..girl..youre hooked!!!
(zijn wel speciale praatgroepen hoor..:D)

• #1.913

wat schattig van jullie.:p

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Het heeft gewerkt :D, 't ziet er hier wel prachtig uit!
Gelukkig ben ik toch nog ergens goed voor.:D Wat mooi!

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:44 ----------

Maa ojee..gaat langzaam de cardio plaatsmaken voor kracht, althans meer kracht minder Vandaag ging er nog iemand uit je regio tegen me klagen hoe erg het wel niet was.
Nee ik vrees dat de hoeveelheid cardio gelijk blijft ondanks er 2 hardloop trainingen zijn bijgekomen.(ik deed het 1x per week voordat de cursus begon)

Effe voor mij... hoeveel cardio doe je nu dan en hoeveel KT?
Hahaha... ja... nu ben je voor altijd KT-junkie :p

• #1.915
gehehe idd Peeth join the club :D:p
yeahhh een nieuw clupie. :roflol:
+1
Hier ook eentje die veel liever met gewichtjes speelt dan aan cardio doet!
Het is ook veel leuker!
Ja je kan het in t begin ontkennen maar das de eerste fase hé..de ontkenning, maar nu komen er steeds meer tekenen..girl..youre hooked!!!
(zijn wel speciale praatgroepen hoor..:D)
Die fase van 3 jaar ben ik nu echt voorbij. .:o
Waar kan ik me aanmelden?;)

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Welkom op DBB!
Wij zijn niet verslaafd aan KT, we kunnen alleen niet zonder! :cool:
Ow dit is de praat groep dus. :D

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:05 ----------

Effe voor mij... hoeveel cardio doe je nu dan en hoeveel KT?
Hahaha... ja... nu ben je voor altijd KT-junkie :p
In de gym 40 min(voelt soms als langer dan een hardloop training :mad:) en KT hou ik niet echt bij maar ongeveer 45/60 min.
YESSSSSSSSSSS!!!!!!:P

Laatst bewerkt:
  • #1.916
Ik heb tegenwoordig steeds vaker dat mijn armen na 1 oefening al vol beginnen te raken.
Opzicht misschien niet zo gek gezien mijn laatste 2 setjes PR's waren.
Ben ik de enige die dat heeft?
1 ding is zeker: Het gaat elke week steeds beter sinds ik mijn armen op 1 dag train.:D

2w3t3de.gif

• #1.918
Jij ook een fijn weekend PH!

Ik heb tegenwoordig steeds vaker dat mijn armen na 1 oefening al vol beginnen te raken.
Opzicht misschien niet zo gek gezien mijn laatste 2 setjes PR's waren.
Ben ik de enige die dat heeft?
1 ding is zeker: Het gaat elke week steeds beter sinds ik mijn armen op 1 dag train.:D

Mooi om te horen dat het beter gaat, en dat je armen vol raken is zo gek niet nee. Als je zwaar traint word je bloed gewoon massaler rondgepompt door je armen, niks om je zorgen over te maken ;)

Pas als je echte 'pijn' (dus geen spierpijn) begint te voelen, of je kan geen enkele rep meer normaal uitvoeren moet je jezelf gaan afvragen of je niet te zwaar traint, succes en fijn weekend! :thumbs:

Laatst bewerkt:
  • #1.920
Mooi om te horen dat het beter gaat, en dat je armen vol raken is zo gek niet nee. Als je zwaar traint word je bloed gewoon massaler rondgepompt door je armen, niks om je zorgen over te maken ;)

Pas als je echte 'pijn' (dus geen spierpijn) begint te voelen, of je kan geen enkele rep meer normaal uitvoeren moet je jezelf gaan afvragen of je niet te zwaar traint, succes en fijn weekend! :thumbs:
Ik maak me geen zorgen want ik heb niet eens spierpijn in me biceps gehad en wel in me triceps.
Van echte pijn is dus geen sprake maar het viel me wel ineens op terwijl ik paar weken terug nog niet helemaal begreep wanneer je nou een goede pomp hebt.
Jij ook een fijn weekend!

• Like
Waarderingen: Sue
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven