Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk.Aha! P-tjuh heeft de pomp ontdekt!!!
Yeah!
Lekker he!
Goed weekend meisie!

Ik hoop die van jou ook!yeahhh zwaar verslaafd.Ja, daar begint t mee..de eerste tekenen van zware verslaving worden steeds herkenbaarder!!
Fijn weekend!

Wel een goeie verslaving in elk geval..mijn inziens dan hahaha
Een hele goede verslaving zelfs!Wel een goeie verslaving in elk geval..mijn inziens dan hahaha
OP naar een nieuwe week vol training, ook succes!!

Ik moet nog ff beslissen of ik de week met schouders of borst begin.
Ik heb wel spierpijn in me schouders gehad van mijn rug en borst training dus een weekje overslaan moet ook geen ramp zijn toch?
Doordat ik niet fit was vrijdag had ik het echt zwaar tijdens mijn benentraining en ben ik na 20 minuten cardio naar me bedje gevlucht.
Na bijna 12 uur geslapen te hebben ging het wel weer beter.![]()
Mijn schouder training van zaterdag had ik naar vanavond thuis verschoven.
Na set 1 ben ik weer gestopt want het voelde een beetje zinloos om te "trainen" terwijl ik moe ben van het weekend.
Ik moet nog ff beslissen of ik de week met schouders of borst begin.
Ik heb wel spierpijn in me schouders gehad van mijn rug en borst training dus een weekje overslaan moet ook geen ramp zijn toch?
+++ Dat is idd een hele goeieNormaal gezien begint men de week met de zwakskte spiergroep en eindig je met de sterkste.
In het begin van de week ben je nog fris, dus kan je je energie volledig in je 'achterblijvende'
spiergroep te steken.
Klopt, hier ben ik zojuist achtergekomen.

vertel Dankje! Ik ben me na vrijdag goed gaan beseffen dat ik langer en met meer structuur moet slapen.Succes deze week, hopelijk ben je een beetje bijgetrokken qua vermoeidheid!![]()

Verstandig.Ik was ook niet al te fit van het weekend, dus heb ook maar niet getrained!
Niks mis mee, want dan krijg je indd wat je zelf zegt dat het gewoon niet lekker gaat en dat je niet weet waar je de kracht vandaan moet halen!
Hoe gaat het met de stats? nog steeds goeie vooruitgang?
(erg stom ook al heb ik er geen spijt van) 
Ik ben me training zonder spotter goed begonnen. (barbell front press kan ik nu 4x10x20 zelf terwijl ik het de week van kerst maar 1x8+3x6 reps zonder spotter kon en met veel meer moeite)
Binnenkort ben ik wel benieuwd hoe me trainster hierover denkt, die kan dat beter beoordelen.