Fitness Seller

LOG peetjuh83

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Aha! P-tjuh heeft de pomp ontdekt!!!
Yeah!
Lekker he!

Goed weekend meisie!

Ja, daar begint t mee..de eerste tekenen van zware verslaving worden steeds herkenbaarder!!
Fijn weekend!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.926
Wel een goeie verslaving in elk geval..mijn inziens dan hahaha
OP naar een nieuwe week vol training, ook succes!!
Een hele goede verslaving zelfs!

Ik hoop dat mijn trainingsweek beter begint dan hoe deze week eindigde.
tnx, jij ook succes!

• #1.927
Doordat ik niet fit was vrijdag had ik het echt zwaar tijdens mijn benentraining en ben ik na 20 minuten cardio naar me bedje gevlucht.
Na bijna 12 uur geslapen te hebben ging het wel weer beter.:o
Mijn schouder training van zaterdag had ik naar vanavond thuis verschoven.
Na set 1 ben ik weer gestopt want het voelde een beetje zinloos om te "trainen" terwijl ik moe ben van het weekend.:roflol:

Ik moet nog ff beslissen of ik de week met schouders of borst begin.
Ik heb wel spierpijn in me schouders gehad van mijn rug en borst training dus een weekje overslaan moet ook geen ramp zijn toch?

Laatst bewerkt:
Ik heb wel spierpijn in me schouders gehad van mijn rug en borst training dus een weekje overslaan moet ook geen ramp zijn toch?

Is inderdaad geen ramp om ween weekje over te slaan, je gebruikt je schouders al bij veel meer oefeningen dan je denkt (bij borst zelfs heel wat!).

Daarbij prikkel je je spieren ook weer eens lekker na een iets langere rust periode. Als je voelt dat je schouders nog niet hersteld zijn kun je ze ook beter niet trainen.. als je dat wel doet zou ik persoonlijk borst eerst training en kijken of je daarna nog steeds geen spierpijn in je schouders hebt.

Succes! :thumbs:

Normaal gezien begint men de week met de zwakskte spiergroep en eindig je met de sterkste.
In het begin van de week ben je nog fris, dus kan je je energie volledig in je 'achterblijvende'
spiergroep te steken.

Doordat ik niet fit was vrijdag had ik het echt zwaar tijdens mijn benentraining en ben ik na 20 minuten cardio naar me bedje gevlucht.
Na bijna 12 uur geslapen te hebben ging het wel weer beter.:o
Mijn schouder training van zaterdag had ik naar vanavond thuis verschoven.
Na set 1 ben ik weer gestopt want het voelde een beetje zinloos om te "trainen" terwijl ik moe ben van het weekend.:roflol:

Je kan misschien ook wat daagjes omruilen of verschuiven? Dan hoef je schouders niet compleet over te slaan deze week, maar doe je ze gewoon wat later.

• #1.931
tnx voor jullie reacties.
Ik train wel volgens het schema waarbij ik met schouders begin.:D
Dan train ik die ook een keer op het moment dat ik nog de meeste energie heb.;)

Succes deze week, hopelijk ben je een beetje bijgetrokken qua vermoeidheid! :)

Ik was ook niet al te fit van het weekend, dus heb ook maar niet getrained!
Niks mis mee, want dan krijg je indd wat je zelf zegt dat het gewoon niet lekker gaat en dat je niet weet waar je de kracht vandaan moet halen!
Hoe gaat het met de stats? nog steeds goeie vooruitgang?

En lukte het een beetje vandaag??

• #1.938
Succes deze week, hopelijk ben je een beetje bijgetrokken qua vermoeidheid! :)
Dankje! Ik ben me na vrijdag goed gaan beseffen dat ik langer en met meer structuur moet slapen.:o
Toch zit ik dan nu me kwark achter DBB op te eten omdat ik niet meteen kan slapen als ik van het zwemmen terug kom. :o

• #1.939
Ik was ook niet al te fit van het weekend, dus heb ook maar niet getrained!
Niks mis mee, want dan krijg je indd wat je zelf zegt dat het gewoon niet lekker gaat en dat je niet weet waar je de kracht vandaan moet halen!
Hoe gaat het met de stats? nog steeds goeie vooruitgang?
Verstandig.
Ik had een afspraak met me trainster waardoor ik toch wou trainen.
Vooral door haar had ik nog wel de kracht om er wat van te maken.
Om eerlijk te zijn heb ik geen idee hoe het met me stats is.
Een goede vooruitgang igg niet doordat ik erg moeite heb gehad om na O&N weer elke dag streng te zijn. :( (erg stom ook al heb ik er geen spijt van)
Kwa trainingen ben ik wel goed bezig geweest dus misschien valt de schade mee.;)

• #1.940

En lukte het een beetje vandaag??
Ik ben me training zonder spotter goed begonnen. (barbell front press kan ik nu 4x10x20 zelf terwijl ik het de week van kerst maar 1x8+3x6 reps zonder spotter kon en met veel meer moeite)
Toch blijf ik met de isolatie oefeningen hangen kwa gewichten, waardoor ik dus serieus denk dat schouders een zwakke spiergroep van me is.
Maar wat nou me beste spiergroep is en echt me zwakste vraag ik mezelf ook al een tijdje af.:roflol: Binnenkort ben ik wel benieuwd hoe me trainster hierover denkt, die kan dat beter beoordelen.;)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven