MuscleMeat

Log: Road naar being a Beeer!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Zou juist geen mixed grip gaan doen als je niet powerlift ofzo maar voor massa traint.

Wat een bullshit

Als je grip je bottleneckt, dan moet je lekker mixed gaan doen. Als je 200kg kan deadliften maar faalt bij 100kg op grip, ga dan lekker over op mixed en haal het maximale uit de oefening.

• Topic Starter Topic Starter
Oke bedankt heren voor jullie advies

Ik zou niet snel iemand mixed grip aanraden, beter maak je de grip sterker en lift je pronated om daarna over te gaan naar hooked grip (en daarna straps)

Had nog nooit van de hooked grip gehoord, maar ziet er inderdaad niet verkeerd uit. Zal het de volgende keer eens proberen!

Karma komt eraan als ik ooit de knop nog kan vinden groet

Like knop is pure aids,

Like dit bericht als je het met me eens bent!

De Trainingen van Dindsdag en Vandaag. Lijkt wel alsof ik zwaarder ga met m'n trainingen dat de pump en 'het gevoel' minder goed is.

Squats
1x10x20kg (opwarmertje)
1x5x60kg
4x5x65kg
Die 65kg gingen wel aardig zwaar maar voelde toch wel lekker

Close Grip Cable Row

5x5x 68kg

Dumbell Bench Press

1x5x 10kg (per hand)
3x5x16 kg
1x5x 18kg (laatste rep weer fail)
1x5x16kg
Blijf nou steeds op het zelfde gewicht en lijkt wel alsof ik niet groei op de benchpress. Iemand tips?

Shrugs
3x8x 22kg (per Hand)

Nog wat Tri, Bi en Buik werk

Training van vandaag

Squats

1x10x20kg (opwarmertje)
1x5x60kg
4x5x65kg
Onderrug ging dik naar snapcity, voelde niet goed.

Press
5x5x 30kg
Totaal uit evenwicht en ging alle kanten op
Deadlift
1x5x 72,5kg
(geprobeerd met hooked grip, duimen werden helemaal paars, dus toch maar weer over naar de mixed grip denk ik)

Lat Pulldown (Close grip in Chinup houding)
5x5x 75kg

Tricep Extension
2x8x 48kg
2x8x 48kg

Cable Curls
3x8x 36kg

nu snap ik wel dat je al die chicks regelde met je kabel krullen

In, all hail the PUA master.
Even kijken of hij ook wat kilo's kan liften!

Over de grip, bouw je vanzelf op. Het beste kan je geen hulpmiddelen (in het begin) gebruiken om zo een natuurlijke grip op de bouwen en zelf op de bar te reageren.
Farmer walks en niet opgeven als je de grip verliest doen het bij mij goed :D

In, all hail the PUA master.
Even kijken of hij ook wat kilo's kan liften!

Over de grip, bouw je vanzelf op. Het beste kan je geen hulpmiddelen (in het begin) gebruiken om zo een natuurlijke grip op de bouwen en zelf op de bar te reageren.
Farmer walks en niet opgeven als je de grip verliest doen het bij mij goed :D

Thanks bra, welkom! denk dat ik inderdaad t beste kan doen. Gewoon mixed grip gaan weer :cool:

Zaterdag: Training A

Vandaag: Training B
Had best last van m'n knien, dus heb het bij de 60kg op de squat gehouden, wat me trouwens opvalt is dat in de gym waar ik train, zelfs de redelijk grote jongens (niet allemaal natuurlijk) best licht trainen op bijv. de squat, ongeveer hetzelfde wat ik nu doe of zelfs minder. Merk wel Als ik minder zwaar ga dat ik betere contractie voel

Heb de Press in keer in zo'n shoulderpress machine geprobeert omdat ik de vorige keer een beetje last van m'n schouder kreeg. Voelde best goed eigenlijk.

Heb de Rest niet echt bijgehouden, nogal hectisch namelijk. Ga het na 3oktober weer oppakken.

Report van Stats:
Paar dagen geleden gewogen, woog toen 75kg dus het gaat de goede kant op. Wat ik overigens wel raar vind is dat onlangs dat ik in een best korte tijd zwaarder ben geworden nu voor t eerst in mijn leven in licht streepje rond m'n abs begin te krijgen (defenitie dus)

maar hebben die gasten ook grote benen ;)

lekker dat je bw omhoog gaat :D merkte dat zelf ook dat als je van ecto af bulkt je gewoon meer definitie krijgt :cool:

maar hebben die gasten ook grote benen ;)

lekker dat je bw omhoog gaat :D merkte dat zelf ook dat als je van ecto af bulkt je gewoon meer definitie krijgt :cool:

zelfs dat ja. Dan zie je ze helemaal kapot gaan bij 40kg squat dan denk je ook echt van: wtf.

Is heerlijk ja, voel me langzamer hand wel iets buffer worden, krijg trouwen ook aardig wat striemen op m'n quads en onderug

Trainingen van deze week:

Woensdag: Training A, merkte dat m'n kracht wel een aardig stuk achter uit was gegaan. Niet echt goed op m'n voeding enz. Gelet en ook wel wat gecheat, maar gaan vanaf volgende week weer echt strikt eten.

Vrijdag: training met een maat van me in zijn sportschool, eens een keer volgens zijn schema getraind. Super luxe sportschool daarzo, hele bar en uitgebreide ruimte. Rug, biceps, benen en kuiten getraind zowat 2 uur.

Ben nu trouwens aan creatine begonnen dus ben benieuwd, groet

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven