XXL Nutrition

Log: Road naar being a Beeer!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
doe de groetjes aan creatine

groet

ook van die sexy striemen op je billen?

• Topic Starter Topic Starter
ook van die sexy striemen op je billen?
Haha nee dat nog niet, jij wel dan?

Heb wel dat m'n broeken te klein worden bij m'n quads, terwijl m'n calves zowat twee keer in de broek passen. Van ongetrainde krijg ook wel te horen dat ik pompai-benen heb :roflol: vind het zelf wel meevallen eigenlijk.

Mijn ass is een slagveld :roflol:

Wacht maar tot je benen richting 70cm gaan, krijg bijna dagelijks opmerkingen.

Vandaag dus 10 gram creatine genomen (op advies) om beter te laden en dus 'eerder' resultaat te zien. Pakte dus niet zo best uit, was hardstikke misselijk en moest overgeven. Weet dus niet over t door de crea komt, denken jullie dat ik het te hoog gedoseerd heb? Kan ik beter op 5 gram doorgaan?

Training van vandaag:

Squat:
1x8x20kg
1x5x60kg
3x5x67,5kg (laatste rep was wel echt hardcore vind ik zelf, zakte zowat door m'n poten heen)

Low Seated Row
5x5x61kg

DB Benchpress
3x5x16kg (niet zo best0

Cable flys
Heb hiervoor gekozen omdat dit samen te doen met db bp om toch m'n borst ook van andere kanten te raken en een beter pomp te voelen
3x8x 18kg (per kant)

Shrugs
3x8x22kg per hand

Bicep werk

Tricep werk

v bar 45kg PR

Crunches

3x8x bw met 20kg schijf
voelde weer heerlijk

Vandaag dus 10 gram creatine genomen (op advies) om beter te laden en dus 'eerder' resultaat te zien. Pakte dus niet zo best uit, was hardstikke misselijk en moest overgeven. Weet dus niet over t door de crea komt, denken jullie dat ik het te hoog gedoseerd heb? Kan ik beter op 5 gram doorgaan?

Nooit last van gehad :o Denk ook niet dat dat door de creatine komt.

misselijk door creatine? dat is nieuw voor mij, denk ook niet dat dat daar door komt.

Huh wat, je doet flys met 18 kg en db press met 16 ???

Maar omdat ik vandaag veel tussenuren had, toch nog een traininkje er tussendoor gegooid. Gelukkig hield ik vandaag wel alles binnen, had het gemixt met vruchtensap wat me eigenlijk wel stukke beter bevalt.
Trouwens wel een ziek gevoel als je een grote 'voorgevel' hebt dan sommige chicks met de gymles groet

Squat
1x8x20kg
1x5x60kg
3x5x70kg PR
Laatste rep van laatste set helaas wel fail, vond het echt pittig hardcore gaan.

Shoulderpress in Machine
(voor blessures en overbelasting)
5x5x?kg

Latpulldown met omgekeerde hand
5x5x75kg

Tricep Extensions
4 setjes
Cable Curl 2sets + Hammercurl 2 sets

Helaas had ik al zo'n last van m'n onderrug dat ik de Deadlift er niet bij heb gepakt.

creatine is a steroid brah

Stay safe brah, wel goei overload

goei pr squat gains cummin gr

Thanks brahs, ja gaat al wel steeds beter. Heb echt na inname van Crea dat m'n buik wel een borrelvat lijkt, en nogsteeds best misselijk wanneer ik iets eet op school. Maar gelukkig hou ik nogwel alles binnen

Wel jammer dat je het meeste barbell compound werk niet doet, dat is de basis

Wel jammer dat je het meeste barbell compound werk niet doet, dat is de basis

Valt opzich wel mee hoeveel compounds ik eruit laat. Alleen die seated row dan, maar ga ook met die oefening ervoor zorgen dat ik langzamerhand alleen nogmaar compounds doe zoals in 't schema. Hou die Shoulderpress denk ik wel zo, vanwege blessuregevoeligheid.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven