Fitness Seller

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ik heb het zelfde probleem me knieen willen naar binnen. dan ga ik met hakken naar binnen leg extentions doen dus om dit te verbeteren:D

thanks man!

Dan heeft het voor jou ook zin om bij de legpress je voeten op het wijdst te zetten en echt met je knieen naar buiten te drukken. Loop je ook een beetje met je voeten wijd? (als een eend zeg maar)
 
Dan heeft het voor jou ook zin om bij de legpress je voeten op het wijdst te zetten en echt met je knieen naar buiten te drukken. Loop je ook een beetje met je voeten wijd? (als een eend zeg maar)

jah zeker donald duck is er niks bij en het valt ook zeker op met me maat 50:(
 
jah zeker donald duck is er niks bij en het valt ook zeker op met me maat 50:(

Ook al loopt het in het begin k*t, probeer met je tenen vooruit te lopen. Dat zal het knikken van je knieën uiteindelijk ook tegen gaan. Ik heb dat namelijk ook.
 
Ook al loopt het in het begin k*t, probeer met je tenen vooruit te lopen. Dat zal het knikken van je knieën uiteindelijk ook tegen gaan. Ik heb dat namelijk ook.

oke maar met trainen lukt het niet met me powerlift schoenen die buigen niet echt
 
vandaag techniek dak dingen verfijnen zodat de grote lifts perfect kunnen gaan

Deadlift

Volume voor techniek

10x60
10x90
5x150
5x150 techniek was niet perfect meer minder gewicht voor perfecte techniek
5x120
5x120
5x120
5x120
10x120
10x120
10x120

Leg press

heel breed(zoals squat) onder parralell en paused zodat ik kon oefenen knieen goed naar buiten te houden tijdens squatten want die klappen naar binnen door me platvoeten

25x100
20x150
30x100
40x100 wtf!

Leg Curl

20x97,5(max)
20x97,5
20x97,5
20x97,5

Lunges

ging niet. ik viel om bij zero gewicht benen zijn dood

Power Shrugs met barbell

geen straps niks geen magnesium gewoon knallen!
25x90
25x120
25x160
11x160 grip dood

Barbell holds

kon me handen niet meer fijn knijpen dus ging niet meer
 
Waarvoor 40 reps legpress. Wat is daar het nut van?

Wel nice deadlift iig.
 
Waarvoor 40 reps legpress. Wat is daar het nut van?

Wel nice deadlift iig.

jaah niks wilde gewoon kijken of ik me knieen stil en naar buiten kon houden ook terwijl ik paused ben
 
Leg eens uit wat er niet goed is aan je deadlift techniek, als je wilt.
En wat Dennisik zegt, al die sets met 25, 30, 40 herhalingen etc... je hebt er helemaal niets aan. Je wilt toch sterker worden?
 
Leg eens uit wat er niet goed is aan je deadlift techniek, als je wilt.
En wat Dennisik zegt, al die sets met 25, 30, 40 herhalingen etc... je hebt er helemaal niets aan. Je wilt toch sterker worden?

het begin wil niet lukken dan gaan me heupen eerder dan de barbell terwijl dat niet moet.


hoge reps waren voor me knieen om te kijken of ik ze paused goed naar buiten kon houden
 
hoge reps hebben zeker hun zin....high rep leg press is ideaal om een beetje tegen de verzuring van truck pull te trainen en kan echt geen kwaad om is een uitschieter te maken op een oefening kwa aantal reps.
 
het begin wil niet lukken dan gaan me heupen eerder dan de barbell terwijl dat niet moet.


hoge reps waren voor me knieen om te kijken of ik ze paused goed naar buiten kon houden

Snap ik niet.
Kan je ook met een fatsoenlijk gewicht doen en gewoon met 6-10 reps oid. Dan heb je in ieder geval een belasting waarbij je misschien ook echt moeite moet doen om de knieen naar buiten te houden. 100 Kilo legpress kan je volgens mij heel de dag wel mee heen en weer blijven gaan.
Daarnaast denk ik dat je met leg pressen niet een betere sqauttechniek krijgt.
 
daar heb je wel een punt btw :D
 
hoge reps hebben zeker hun zin....high rep leg press is ideaal om een beetje tegen de verzuring van truck pull te trainen en kan echt geen kwaad om is een uitschieter te maken op een oefening kwa aantal reps.

Is leuk voor de truck-pull maar die heb ik nog niet hier voorbij zien komen, laat staan of hij dat van plan is.
 
Idee van hem is strongmen te gaan doen. Naja daar hoort ook conditioning bij....Nogmaals alle oefeningen altijd maar zwaar en zwaar is bullshit. Nergens voor nodig. Genoeg voorbeelden op het forum die dat al bewezen hebben.
 
Idee van hem is strongmen te gaan doen. Naja daar hoort ook conditioning bij....Nogmaals alle oefeningen altijd maar zwaar en zwaar is bullshit. Nergens voor nodig. Genoeg voorbeelden op het forum die dat al bewezen hebben.
Tuurlijk, maar dat zelfde geldt voor altijd maar high reps en high reps is bullshit.

:p

Ik zie iig geen meerwaarde, hij doet ook al kettlebell training voor conditie.
 
Volgens mij was het in dit geval de bedoeling van TS om zijn techniek op de squat te verbeteren, met name de positie van zijn knieen. Dat kan je natuurlijk eigenlijk alleen met squats doen, of variaties daarop zoals box squats en paused squats en dergelijke.
 
Hoge reps op deadlift om de techniek er in te krijgen lijkt mij echt prima.

Ik heb Roderick als tip gegeven om met zijn knieën echt overdreven naar buiten te legpressen. Dit plus het rechter met je voeten vooruit gaan lopen kan er voor zorgen dat je knieën minder naar binnen "knakken" bij squatten. Bij mij is dat ook het zwakste punt bij het squatten, legpressen doe ik echter liever tussen de 8 en de 10 reps.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven