MuscleMeat

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
nette bench en bor man
 
nette bench en bor man

thanks!

Training van vandaag:

Deadlift

10x60
5x90
2x140
2x150
2x160
2x180
2x190
2x200
2x210
5x120

Ging goed wist nu goed spanning op me bovenlichaam te zetten voordat ik hem lifte. lekkaah

Legpress

goed breed en knieen naar buiten drukken om me squat te verbeteren

10x130
10x160
5x190 heel langzaam en paused
5x190 heel langzaam en paused:)

Lunges

5x60 l
5x60 r
5x64 l
5x64 r
5x68 l
5x68 r
5x68 l
5x68 r

Leg curl

10x97,5
10x97,5
10x97,5
10x97,5

Barbell Hold

38seconden 160KG
 
Vorige keer deadlifte je 1x220kg bagger en nu 2x200/2x210kg. Interdasting.
Waarvoor niet de eerste maand gewoon op techniek liften. Wel heel sterk iig, netjes! ;)

Heb je wel een bepaald schema wat je volgt of gewoon random rep range elke training?
 
Vorige keer deadlifte je 1x220kg bagger en nu 2x200/2x210kg. Interdasting.
Waarvoor niet de eerste maand gewoon op techniek liften. Wel heel sterk iig, netjes! ;)

Heb je wel een bepaald schema wat je volgt of gewoon random rep range elke training?

in de andere sportschool waren de schijven 2x zo klein dus moest toen veel verder bukken.

en ik dacht dat ik me schouders moest laten hangen ipv naar elkaar toe trekken nu. en Eddine heeft me uitgelegd hoe ik veel spanning op me lichaam zet om zo met de lift te kunne beginnen. dat alles deed ik niet bij die bagger 220

ik deed de vorige keer schijt veel reps. moest er 8x2 van maken van me team genoot bart. en heb dat nu geprobeert:)
 
Front press

10x20
8x50
8x55
7x60
6x65
4x70

Dumbbell shoulder press

gewicht per arm

10x26
10x28
7x30
5x36

Pendlay Row

7x90
7x90
7x90
7x90

was net lekker bezig. maar toen was er een overval bij de balie beneden en werd de sportschool gesloten voor politie onderzoek...

Nu kon ik biceps totaal niet doen en baal ik van. Zondag train ik in papendal (deadlift squat en Bench) kan ik hierbij ook Biceps erbij pakken?

Ik zit te denken aan een week rust hierna. zou dit goed zijn? ik train nu al een paar weken 5x per week en het is me te veel. ik wil maandag fullbody doen en do en vrijdag splitten. en dan zondag kettlebell. zodat ik toch een extra rust dag in de week heb.

Wat denken jullie ervan?
 
doen waar je je goed bij voelt en kijken naar een x aantal maanden of je vooruit gaat
 
doen waar je je goed bij voelt en kijken naar een x aantal maanden of je vooruit gaat

ik ben nu op vrijdag al praktish kapot voordat ik begin. dat is niet de bedoeling denk ik. en heb nog nooit een rust week genomen. op vakanties trainde ik ook gewoon
 
Biceps? Echte mannen trainen geen biceps.
 
Grappig dat Roderick altijd getrolled word :D

Weekje rust zal je goed doen man ;)
 
haha volgens mij bedoeld tymen het wel serieus, heb nog nooit curls in zijn trainingen gezien!
 
Nee, geen grapje. Train bijna nooit biceps. 48 cm. Gewoon zware rows doen etc.
Triceps is een grotere spier dan biceps en bepaalt veel meer de dikte (en kracht) van je armen.
 
Nee, geen grapje. Train bijna nooit biceps. 48 cm. Gewoon zware rows doen etc.
Triceps is een grotere spier dan biceps en bepaalt veel meer de dikte (en kracht) van je armen.

daar heb je wel een punt. dus voor SM zou dit niet nodig zijn zeg je of is dat allen voor PL?
 
SM wel nodig, die kracht in je biceps heb je echt wel nodig.
 
Ik zou stoppen met bankdrukken en alleen maar biceps trainen.

Sinds ik biceps train maak ik de gains van mijn leven.
 
Nee, geen grapje. Train bijna nooit biceps. 48 cm. Gewoon zware rows doen etc.
Triceps is een grotere spier dan biceps en bepaalt veel meer de dikte (en kracht) van je armen.

Bij powerlifting heb je feitelijk ook geen biceps nodig, volgens mij is het enige voordeel dat je bij banken een grotere strechreflex hebt als je grotere biceps hebt in het onderste deel van je lift.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven