MuscleMeat

Log Roderick

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.

hebbes! ik ga ze volgen en doorlezen! thanks baasman!

BTW Bart deze zaterdag misschien samen trainen op de sportschool?

Of moet je alcohol verkopen?

---------- Post toegevoegd Thu 4 Oct 2012 om 19:30 ----------

Ik zie pjotr in mijn log:D
 
Heb me vanochtend netjes aan me belofte gehouden en strikt en wat lichter getraint. krijg ik net een email dat de training van zaterdag afgelast is.

me mad:(

Misschien mis ik iets, maar welke training betreft dit?
 
aankomende zaterdag papendal, mail niet gehad?

Nee k*t zooi, maar goed dat ik voor mn eigen training nog ff hier kijk, zou je het mailtje ff door kunnen sturen?
 
Nee k*t zooi, maar goed dat ik voor mn eigen training nog ff hier kijk, zou je het mailtje ff door kunnen sturen?

de training is afgelast is net vermeld. als er weer een training is post ik het in me log en in jouw log!
 
de training is afgelast is net vermeld. als er weer een training is post ik het in me log en in jouw log!

Sorry mannen, ik heb het zelf met mn schele harses over het hoofd gezien, heb het mailtje dus wel ontvangen! Zuur, had er eigenlijk net zin in.
 
Ik zit dat wendler eens door te lezen. is dat niet wat voor mij? daar zijn de gewichten vast gesteld enzo en herhalingen ook. gewoon volgen en ik kom er wel?
 
Ik zit dat wendler eens door te lezen. is dat niet wat voor mij? daar zijn de gewichten vast gesteld enzo en herhalingen ook. gewoon volgen en ik kom er wel?
of het iets voor jou is weet ik niet, ik ben er groot fan van iig..


gewoon zijn boek lezen, zijn t-nation artikelen, paar logjes hier bekijken etc.

kennis is macht
 
of het iets voor jou is weet ik niet, ik ben er groot fan van iig..


gewoon zijn boek lezen, zijn t-nation artikelen, paar logjes hier bekijken etc.

kennis is macht

ik ben me erin gaan verdiepen idd.

kan jij int kort vertellen hoe je vooruit gaat en wat je zo fijn vind eraan?
 
ik ben me erin gaan verdiepen idd.

kan jij int kort vertellen hoe je vooruit gaat en wat je zo fijn vind eraan?
Mijn trainingen en progressie staat voor lange termijn vast.

Buiten dat zijn de traingen zwaar en kort... niet te veel bullshit, straight tot he point

Het is echt een lange termijn schema, niet te snel willen verhogen, enkel maxen op wedstrijden in beginsel.
 
Mijn trainingen en progressie staat voor lange termijn vast.

Buiten dat zijn de traingen zwaar en kort... niet te veel bullshit, straight tot he point

Het is echt een lange termijn schema, niet te snel willen verhogen, enkel maxen op wedstrijden in beginsel.

oke maar je gaat er goed op vooruit dus?

ik lees in het artikel dat een voorbeeld er zo uit ziet:

Dag: 1
Military press 5/3/1
Military press 5x10
Chin ups 5x10

Dag: 2
Deadlift 5/3/1
Deadlift 5x10
Hanging leg raise 5x15

Dag: 3
Bench press 5/3/1
Bench press 5x10
Dumbbell row 5x10

Dag: 4
Squat 5/3/1
Squat 5x10
Leg curl 5x10

Is dat niet te weinig assistance?
 
zie je mij meer assistance doen dan ?
 
Over assistance is Wendler zelf makkelijk; doe gewoon wat je wil.

Het is verstandig om de eerste paar cycles gewoon zijn template aan te houden en pas later zelf sleutelen. Armen pompen of wat raises maakt niks uit.

Als je Wendler gaat doen, zou ik de fullbody template volgen;

Monday

• Squat – 3 sets of 5-10 reps (using deload percentages)
• Deadlift – 5/3/1 sets and reps
• DB Bench – 3 sets of 8-20 reps

Wednesday

• Squat – 3 sets of 5-10 reps (using deload percentages)
• Bench Press – 5/3/1 sets and reps
• DB Row – 3 sets or do Kroc Rows

Friday

• Squat – 5/3/1 sets and reps
• Press – 5/3/1 sets and reps
• Chins or T-Bar Rows – 3-5 sets
 
Dank je wel floris.

Maar waarom de fb en niet de split?
 
Gisteren rustig aan gedaan, maar heel erg op techniek getraint

SQ

5xbar
5x50
5x60
5x90
5x90
5x90
5x80
5x80

Deadlift

5x80
5x80
5x80
5x80
5x80

Front SQ

8x40
8x40
8x40
8x40

Kuiten

10x50
10x50
10x50
10x50

Ik weet niet zo goed wat ik moet op moment. Met het huidige schema en me lineare progressie idee wil ik elke week meer en meer ofcourse. maar soms gaat het ten kosten van me techniek en dat wil ik dan weer niet.

Ik zit echt aan een ander schema te denken waar me gewichten vast staan.
Lijkt me beter voor mij
 
Het hele idee van elke training op alle oefeningen (V)PR's zetten, moet je gewoon eens van af. Gaat je op de langere termijn niet vooruit helpen, zeker niet als je meerdere keren in de week buigt/bankt/tilt. Het gaat nú misschien goed, maar uiteindelijk loop je alleen maar tegen barrières aan. Terug in gewicht wanneer je vast dreigt te lopen en vooral: maak een plan voor jezelf naar een wedstrijd toe! Welke wedstrijden wil je doen? Welke is/zijn het belangrijkst? Wil je op termijn ook full meets doen?
 
Het hele idee van elke training op alle oefeningen (V)PR's zetten, moet je gewoon eens van af. Gaat je op de langere termijn niet vooruit helpen, zeker niet als je meerdere keren in de week buigt/bankt/tilt. Het gaat nú misschien goed, maar uiteindelijk loop je alleen maar tegen barrières aan. Terug in gewicht wanneer je vast dreigt te lopen en vooral: maak een plan voor jezelf naar een wedstrijd toe! Welke wedstrijden wil je doen? Welke is/zijn het belangrijkst? Wil je op termijn ook full meets doen?

Ik ben momenteel echt niet thuis in de wedstrijden. Maar misschien is het leuk om nog 1x die beginners wedstrijd te doen.

Full meets wil ik nog niet aan. ben nu erg blij dat ik pijnloos kan Squatten en deadliften. als ik dan voor een wedstrijd ga trainen ga ik boven me zelf uit. Met de SQ en DL die ik momenteel trek. kom ik nergens kwa wedstrijd ideeen. Ik train het zodat ik niet een buff boven lichaam heb met spillebeentjes maar om mooi geheel te krijgen.

Ik heb nu af en toe al dat ik het gewicht niet trek maar het toch wil doen. en ik moet daar echt vanaf.
 
ik ga deze week op 80% trainen. dus banken met 90KG enzo. als het goed is moet ik daar meer uit halen dan elke week maxen.

begin ik nou verstandig te worden?
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven