- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

heerlijk die clean and jerks en push jerks he!
lekker eten trouwens eergister.
Leuke log!
Ik probeer zelf momenteel ook sterker te worden.
Wat grappig om je hier tegen te komen ,ik volgde je al op instagram maar daar ben ik ook niet echt actief met liken of reageren.
Je maakt trouwens lekker eten zeg nomnom
Heerlijk dit!hey de gewichten komen terug!!
uhm waarom ja je nooit bij NPB liften?
Ben er niet zo thuis in hoor, wellicht hele vreemde vraag, excuses dan.
NPB tja zijn de meningen over verdeeld, laten we het daarbij houden. 

Zo dan jouw warming up deadlift is ietsje minder dan mijn max. Zowiezo respect voor al je gewichten.
Dan weet ik nog wel wie je bent.
Ik volg de Petra die jij bedoeld waarschijnlijk ook, ze is ook 31 maar helaas maak ik niet zulke lekkere recepten.
Mij volg je niet en daar mis je ook weinig aan.

ah...maar er is nog een andere bond dus wedstrijden zijn niet helemaal afgezworen?

Donderdag. Front Squat. Warming up 2x15x20kg Worksets 15x30 kg 15x30 kg 15x30 kg 15x30 kg Push up. 8x 6x 6x 6x Lunges, 5 kg per kant. 10x L&R 10x L&R 10x L&R 10x L&R Food Zoete aardappel gevuld met spinazie, pijnboompitten, zongedroogde tomaat met geraspte mozzarella en daarbij een kip zigeuner schnitzel de vulling van de aardappel was om te proberen - super lekker! Voedingswaarde: 461kcal - 33,8 eiwit - 63,5 kh - 8,5 vet - 11,8 suiker (10 uit de zoete aardappel) - 9,9 vezels [Afbeelding niet meer beschikbaar]