AndroidHealthClinic

Log Sanne

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
volgens mij ben je daar inderdaad zo weer bij!

• Topic Starter Topic Starter
Wat gek, vind ik niks voor jou :D

1750 is wel dapper hoor. Pas je wel op, ecto. Straks vallen je borsten eraf.

Nee is ook niets voor mij :P Moet er maar aan wennen en dan rustig aan weer sterker worden!

Loooooooll zo snel gaat het niet bij mij, eerst maar eens vol proberen te houden wat me al 10 keer niet is gelukt dusja :D

1750 op trainingsdagen: check!
Ik vind beide sites trouwens best aardig maar tis me wat veel werk :o

Nee niet op trainingsdagen.. naja meestal heb ik nog geen 1000 op voordat ik ga trainen wat ik ook niet gewend ben! Nu ik thuis train, kan ik trainen voor het avond eten bijvoorbeeld of in het weekend ergens midden op de dag. Wel ideaal hoor maar wat ik wel mis is een lat pully of dumbbells die voor het grijpen liggen :P Nu moet ik ze zelf samen stellen (lui)

volgens mij ben je daar inderdaad zo weer bij!

Let's hope so alhoewel ik bench press niet heel belangrijk vind nu ik geen powerlifting wedstrijden meer doe!

Woensdag.

Deadlift.

Warming up
8x20 kg
8x20 kg
8x50 kg
8x70 kg
5x90 kg
Worksets
5x110 kg
5x110 kg
5x110 kg
5x110 kg
5x110 kg
Prima! Mooie techniek, niet te zwaar. Rustig aan weer verhogen. :)

Vrijdag.

Squat, wide stance en focus vooral op quads.

Warming up
8x20 kg
8x20 kg
15x30 kg
Worksets
15x35 kg
15x40 kg
15x45 kg
15x45 kg

Good Morning.
15x20 kg
15x20 kg
15x22,5 kg
15x22,5 kg

Donkey Kickback.
15x rechts & links
15x ""
15x ""
15x ""

Ik heb een cage te koop staan, mocht iemand interesse hebben
http://forum.dutchbodybuilding.com/f157/powermark-powercage-379612/

Zondag.

Push Jerk.

Warming up
8x20 kg
8x20 kg
8x30 kg
Worksets
8x40 kg
8x40 kg
8x40 kg
8x42,5 kg
Eigenlijk nog te licht maar ik ga gewoon rustig aan verhogen, want heb al vaker te snel verhoogt waardoor het weer niet lukt.. resultaat: sanne gefrustreerd en niet meer trainen. :o

Pull Up.
Grip zo wijd als een normale chin up
3xBW
3xBW
Dacht voor de grap wide grip proberen, wijder dat dit gaan deze niet
2xBW :eek: wuut
2xBW
2xBW
Heeul blij hiermee! Kon er volgens mij ooit 1 geloof ik, en nu gewoon hop 3 sets van 2. Nice!

Kettlebell Swings, 12 kg.
Eerste 8 reps met rechter arm, volgende 9 reps met 2 armen, laatste 8 reps (totaal 25 reps) met linker arm
25x
20 seconde rust
en die 8 keer
200 swings in ongeveer 6 minuten.

Erg tevreden met deze training. :)

mooie train! en wat super die wide grip chins!!

Thanks! Geen chins, is gewoon pronated grip! Bij chins heb je je handpalmen naar je toe! Die zijn makkelijker, maar die je doe ook niet wide grip.

Lekkere trainingen zeg, jij beest! :D
Oja.. Enne.. :heart: die DL.. :)

Maandag.

Zercher Squat.

Warming up
12x20 kg
12x20 kg
Worksets
8x50 kg
8x52,5 kg
8x55 kg
8x60 kg
Ik kan het nog wel, ik moet niet zeiken. :D

Squat, focus quads.
Deed ze vorige week wide stance, maar voel ze beter bij een normale stace.
Warming up
15x20 kg
15x40 kg
15x50 kg
Worksets
15x60 kg
15x60 kg
15x60 kg
15x60 kg
Even zoeken naar het gewicht aangezien ik weer wat zwaarder ga.

Hip Thrust.
15x
15x
15x
15x

Ik heb besloten om m'n rug minder te trainen. Doe nog wel pull/chin ups en deadlift maar rows meer of andere oefeningen speciaal voor rug. Focus meer op benen en schouders en wat full body oefeningen. Kijken of m'n rug daardoor wat minder breed word.

Laatst bewerkt:
"Kijken of m'n rug daardoor wat minder breed wordt"
Brede ruggen zijn juist fantastisch joh ^^.

Maare.. Hoe doe jij hip thrusts? Zit er namelijk over na te denken deze eens in de leg extension te proberen, in plaats van dat geklooi met een barbell.. Gaat altijd een hoop tijd inzitten. Wellicht voer jij hem met een andere variatie uit? :)

Dinsdag.

Log Press, push jerk.
Warming up met stang tot 40 kg
Log nog een keer gewogen, kwam uit op 51,5 kg maar weet niet zeker of dit klopt. Laten we het maar op 51,5 kg houden. :P
5x
5x
5x
5x
5x
Nice, begin deze techniek aardig te leren, over een maandje ongeveer misschien wat gewicht erbij.

Overhead Squat,
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
8x25 kg
Worksets
8x30 kg
8x30 kg
8x30 kg
8x30 kg

Chin Up.
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
5xBW
Nog een paar maandjes, dan kan ik wel weer 10xBW :D

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

"Kijken of m'n rug daardoor wat minder breed wordt"
Brede ruggen zijn juist fantastisch joh ^^.

Maare.. Hoe doe jij hip thrusts? Zit er namelijk over na te denken deze eens in de leg extension te proberen, in plaats van dat geklooi met een barbell.. Gaat altijd een hoop tijd inzitten. Wellicht voer jij hem met een andere variatie uit? :)

Je hebt verschillende brede ruggen. :P

Ik doe ze zonder gewicht, gewoon hoe ze moeten: stuk van boven rug op schouders en gewoon goed spanning houden enzo. Gewicht komt er ooit wel bij, eerst dat eens leren want vind het een leuke oefening maar glijd vaak weg van de bank en bankje flikkert. :roflol: Als ik er gewicht bij doe, is het helemaal dramatisch terwijl het niet aan m'n kracht ligt.

Je hebt verschillende brede ruggen. :P Ik doe ze zonder gewicht, gewoon hoe ze moeten: stuk van boven rug op schouders en gewoon goed spanning houden enzo. Gewicht komt er ooit wel bij, eerst dat eens leren want vind het een leuke oefening maar glijd vaak weg van de bank en bankje flikkert. :roflol: Als ik er gewicht bij doe, is het helemaal dramatisch terwijl het niet aan m'n kracht ligt.

Haha, dat weet je heel mooi te verwoorden! :D.
Hip thrusts vind ik echt zaaalig! Bedoel je dat het bankje wegglijdt? Zet hem zelf altijd tegen een paal of iets dergelijks.. Wel oppassen dat je vervolgens niet te fanatiek gaat thrusten en de paal een kopstoot geeft met je achterhoofd, heb er ervaring mee :rolleyes:.
Als je goede controle hebt over de uitvoering ervan, komt het gewicht dadelijk vanzelf. En de gigantische spierpijn in je glutes ook :D.

oeh lekkere train!

Die chinups gaan hard, die overhead squats zijn lekker en die log jerk heb je alweer hele mooie gewichten bij

Donderdag.

Wendler Deadlift schema week 1.

Besloten om het wendler 531 schema te gaan doen voor deadlift zodat ik een beetje regelmaat heb.
Als max heb ik maar 140 kg ingesteld, aangezien ik vond dat de gewichten best snel omhoog gaan.
Vandaag dus dag 1.

Warming up
8x20 kg
8x20 kg
8x50 kg
5x70 kg

set 1: 5x90 kg
set 2: 5x110 kg
set 3: 7x120 kg, dit was een rep out.
Ik kon nog wel verder gaan met de reps, maar techniek is voor mij belangrijk op het moment. 7x120 kg is trouwens ook niet slecht.
Ging even terug kijken naar m'n filmpjes op youtube, eind 2012 deed ik een een deadlift schema van Magnusson waar ik ook rep outs moest doen. Techniek was met 110 kg ook nice, dacht eigenlijk dat ik nooit het mooie techniek had maar valt dus wel mee. :D
Gaat om deze:

Hammer Grip Chin Up.
5xBW
6xBW
5xBW

Ab Wheel Roll Out.
8x
8x
8x
8x

mooie deadliftset
en idd die techniek viel mee

je chins gaan ook goed!

Haha, dat weet je heel mooi te verwoorden! :D.
Hip thrusts vind ik echt zaaalig! Bedoel je dat het bankje wegglijdt? Zet hem zelf altijd tegen een paal of iets dergelijks.. Wel oppassen dat je vervolgens niet te fanatiek gaat thrusten en de paal een kopstoot geeft met je achterhoofd, heb er ervaring mee :rolleyes:.
Als je goede controle hebt over de uitvoering ervan, komt het gewicht dadelijk vanzelf. En de gigantische spierpijn in je glutes ook :D.

Nee ik glijd zelf naar beneden, dat is het probleem! De bank staat al tegen de muur dus als het goed is valt die niet om. Heb je nu een bult op je hoofd? :p

mooie deadliftset
en idd die techniek viel mee

je chins gaan ook goed!

Hehe viel mee, mooier kan ik het niet. :o

wauwww sterk die deadlift! :D en dan is t voor jou nog easy ook haha damnn

Zondag.

Squat, net onder parallel.

Ik heb besloten om deze er iedere week bij te doen, en altijd zwaar. 1 keer per week zware front squat en 1 keer zware normale squat maar wel op goede diepte.
Warming up
8x20 kg
8x20 kg
5x50 kg
5x70 kg
5x80 kg
Worksets
5x90 kg
5x100 kg
5x100 kg
5x100 kg

Zercher Squat.
8x40 kg
8x40 kg
8x40 kg
8x40 kg

Hip Thrust.
15x
15x
15x
15x

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven