- Waardering
- 8.335
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat gek, vind ik niks voor jou
1750 is wel dapper hoor. Pas je wel op, ecto. Straks vallen je borsten eraf.
Moet er maar aan wennen en dan rustig aan weer sterker worden!
1750 op trainingsdagen: check!
Ik vind beide sites trouwens best aardig maar tis me wat veel werk![]()
Nu moet ik ze zelf samen stellen (lui) 

wuut
twee logjes door elkaar gelezen, nog knapper dus!!!Thanks! Geen chins, is gewoon pronated grip! Bij chins heb je je handpalmen naar je toe! Die zijn makkelijker, maar die je doe ook niet wide grip.

"Kijken of m'n rug daardoor wat minder breed wordt"
Brede ruggen zijn juist fantastisch joh ^^.
Maare.. Hoe doe jij hip thrusts? Zit er namelijk over na te denken deze eens in de leg extension te proberen, in plaats van dat geklooi met een barbell.. Gaat altijd een hoop tijd inzitten. Wellicht voer jij hem met een andere variatie uit?![]()

Als ik er gewicht bij doe, is het helemaal dramatisch terwijl het niet aan m'n kracht ligt.Je hebt verschillende brede ruggen.Ik doe ze zonder gewicht, gewoon hoe ze moeten: stuk van boven rug op schouders en gewoon goed spanning houden enzo. Gewicht komt er ooit wel bij, eerst dat eens leren want vind het een leuke oefening maar glijd vaak weg van de bank en bankje flikkert.
Als ik er gewicht bij doe, is het helemaal dramatisch terwijl het niet aan m'n kracht ligt.
.
.
.
Haha, dat weet je heel mooi te verwoorden!.
Hip thrusts vind ik echt zaaalig! Bedoel je dat het bankje wegglijdt? Zet hem zelf altijd tegen een paal of iets dergelijks.. Wel oppassen dat je vervolgens niet te fanatiek gaat thrusten en de paal een kopstoot geeft met je achterhoofd, heb er ervaring mee.
Als je goede controle hebt over de uitvoering ervan, komt het gewicht dadelijk vanzelf. En de gigantische spierpijn in je glutes ook.

mooie deadliftset
en idd die techniek viel mee
je chins gaan ook goed!

Nee ik glijd zelf naar beneden, dat is het probleem!
Ik krijg hier wel een beetje vreemde associaties mee.

wauwww sterk die deadlift!en dan is t voor jou nog easy ook haha damnn