Strongwoman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 308
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nette afterparty van de feestdagen.
Heb je je nog lekker laten gaan met kerst? ^^

?
wel grappig. Laag gewicht met deadliften XD Voor mij is dat zwaar hihi. Waar staat je pr op?
Kon je die 10 chinups ook met t zelfde lichaamsgewicht? Ik kan nu ik veel zwaarder ben nog maar een paar chinups. Ik ben daarom maar veel pulldowns gaan doen om wwl die kracht te j rijgen, zwaarder of niet, ik wil ook bw setjes doen met een stuk of 10![]()
Is ook het Nederlands RAW record, niemand in Nederland heeft dat ooit gedaan. Met deadliftsuit is het geloof ik 215 ofzowat een sterke deadlifts!! [emoji15] ben ook wel benieuwd naar je max!

ze heeft iig al 200 gelift toch? was een machtig filmpje.

Ja dan snap ik wel dat dat lichte gewichten waren haha. Lijkt me wel gaaf zoveel te kunnen liften. Voor nu al blij met 100 kg![]()
Tenminste, dat wilde ik.
Ach ik moet denk ik m'n draai weer vinden. 
Weer even lekker getraind! Ik leef meestal 1750 kcal per dag sinds 2 weken (op trainingsdagen wel wat meer) waardoor ik denk ik minder kracht heb. Maandag ging ik weer squatten, dat ging niet zoals ik wilde.. resultaat: riem naar buiten gegooid en de rest van de week niet meer trainen.Ach ik moet denk ik m'n draai weer vinden.